Uitstekende ervaringen

De persoonlijk contactpersoon is heel goed bereikbaar, toegankelijk,vriendelijk en professioneel.Onderhoud bij verzekeringszaken goed contact. Neemt zijn zorgplicht heel serieus en het is prettig om met hem samen te werken.

professioneel en zakelijk en snel geholpen en afgewerkt

mijn zaak is snel en professioneel en zakelijk af gewerkt

uitstekende service

Na aangereden te zijn bij een kop staart botsing. Bij schadebedrijf geholpen zonder voorschot. En via De Jongh prima afgehandeld.

persoonlijke benadering

prettige behandeling. de tijd nemend. goede uitleg

Goede en persoonlijke service

Persoonlijk en laagdrempelig te bereiken. Zaken worden snel geregeld. Meedenkend en nemen de tijd voor je

Zeer betrokken en goede adviezen

Bij De Jongh ben je geen nummer maar een persoon. Er wordt samen met de klant gekeken welke verzekeringen van belang zijn en welke beter gelaten kunnen worden. Het is een fijn idee dat zij samen met de klant de verzekeringen jaarlijks gecheckt worden op relevantie.

Altijd vriendelijk

Fijn en open gesprek niet alleen zakelijke dingen maar ook wat privé erbij heerlijk gesprek

Hier staat de klant op nr 1

We zijn al jaren klant bij de jongh verzekeringen. Mocht je een probleem hebben staan ze meteen voor je klaar, denken mee en zorgen voor een oplossing. Fijn dat de lijntjes zo kort zijn,

Goede service, professioneel team

We zijn nu een aantal jaren klant bij de Jongh Verzekeringen en zijn erg tevreden. Snelle service, aardige medewerkers die goed met je meedenken. Aanrader!

Uitstekende service en meedenkend.

Snelle service en goed meedenken met declaratie annuleringsverzekering. Snel tot een naar ieders tevredenheid oplossing gekomen.

Hele goede en persoonlijke service

We zijn al jaren klant bij de Jongh Verzekeringen en zijn zeer tevreden over het contact en de service.

Top geholpen wanneer nodig.

Tijdens vakantie 1 koffer niet op plaats van bestemming maar snel contact met Yurjen gehad en werd nagekeken wat er gedaan kon worden. Snel duidelijkheid vanuit de verzekering. Top geregeld allemaal.

Een verzekeringskantoor met aandacht voor de klant

Fijn persoonlijk contact met professionele mensen die met je meedenken tot het probleem is opgelost. Het maakt niet uit of je nu een zakelijke of particuliere klant bent ze hebben altijd tijd voor je.

Veel kennis en behulpzaamheid geboden

Ben zelf niet zo thuis in verzekeringszaken. Zij slagen er in om alles in Jip en Janneke-taal uit te leggen en denken prima mee.

Snelle service en korte lijntjes

Ze zijn persoonlijk je voelt geen afstand! Als ik een vraag voorleg krijg ik snel feedback! De lijntjes zijn kort en je krijgt niet tig mensen aan de lijn. Je bent hier geen nummer.

Top geregeld

Altijd vriendelijk en behulpzaam!

Persoonlijk en deskundig advies

De communicatie met Yurjen gaat altijd goed. Hij denkt met je mee en probeert je altijd snel te helpen. Hij neemt de tijd voor je en legt alles goed uit. Wij zijn erg tevreden.

Super fijn geholpen

Als ik bel met een vraag wordt ik altijd erg fijn door Johan geholpen. Heeft hij niet direct een antwoord ontvang ik binnen 24 uur een antwoord van hem.

Top medewerkers die je persoonlijk benaderen

Super verzekeringsmaatschappij waarbij je je niet alleen maar een polisnummer voelt. Het persoonlijke contact kan ik enorm waarderen, ze zoeken specifiek en in overleg met jou naar het beste wat bij je past. Jammer dat ik niet jaren eerder mezelf als klant bij hun heb aangesloten. Bedankt voor jullie klantvriendelijkheid & de persoonlijke touch, in het bijzonder Yurjen & Johan.

Een deskundig kantoormet super vriendelijke medewerkers

We zijn al jaren klant bij de Jongh. Als je belt, lijkt het contact of we gisteren nog samen koffie hebben gedronken. Vriendelijk en deskundig! Ook Yurjen is heel allert op mogelijke vragen of onduidelijkheden bij ons. Op een professionele manier heeft Yurjen de rol van Cos overgenomen. Ik ben heel tevreden met zijn adviezen en ondersteuning.

Heel prettig! Je bent geen nummer!

Altijd fijn binnenkomen!! Je bent geen nummer, je wordt prettig ontvangen. Alles is bespreekbaar, een alles wordt duidelijk uitgelegd. Heb je vragen, ze komen er altijd op terug. Yurjen zoekt het uit voor me, waar ik tegen aanloop of vragen over heb. Echte aanrader!

Maatwerk

Mijn eerste ervaring is super positief, op het gebied van kennis, advies en zeer klant gerichtheid. Blij dat ik de overstap heb gemaakt voor mijn familie.

Prettig en toegankelijk kantoor

Al ruim 10 jaar prettig contact, een keer per jaar. Of vaker, als de situatie daar om vraagt. Ga zo door!

Helaas geen positief uitgevallen afhandeling

Door ongelukkig toeval waterschade opgelopen. Nadat in eerste instantie de schade werd afgewezen en ik hen erop wees dat dit niet terecht was, werd een ander artikel uit de polis aangehaald als 'niet plotseling en onverwacht' aangemerkt. Er was in deze geen sprake van opzet of nalatigheid, wel een vergissing! Erg jammer dat er zo naar mogelijkheden gezocht wordt om schade niet uit te keren. Al jaren ben ik wel tevreden geweest over De Jongh, maar dat vertrouwen loopt nu een deuk op.

Zeer goede service, in verzekeringen

Mijn ervaring met Jur De Jongh. als onze adviseur in verzekeringen . en advies over Hypotheek is zeer aan te raden.

De Run 4312 5503 LN Veldhoven

Over De Jongh Verzekeringen

Bij de Jongh werken we graag op een persoonlijke manier. Verzekeringen en financieel advies zijn maatwerk en daarvoor zijn contact en vertrouwen belangrijk. Uw persoonlijk contactpersoon staat altijd voor u klaar, neemt de tijd voor u en neemt u alles uit handen. Zoals het hoort. de Jongh is een kantoor van mensen, voor mensen, voor u!

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.