Zeer tevreden!

Met 1 telefoontje was alles geregeld. alles is ook netjes afgehandeld.

Persoonlijk

Wat fijn is bij de Jongh verzekeringen dat je een vast contactpersoon hebt. Alle vragen worden eerlijk beantwoord en er is een persoonlijke benadering. Ik ben heel tevreden.

Samen werking

Samen in goed overleg met een verzekering die in allen maten goed zijn.

Zeer tevreden over de Jongh verzekering.

Wij zijn al meer dan 25jaar verzekerd bij de Jongh verzekering en zijn zeer te vreden met de keus die we destijds gemaakt hebben. Als we ze nodig hadden werdt het zeer professioneel opgelost.Altijd de tijd voor je problemen en een luisterend oor. Wij prijzen dit kantoor zeker aan als je een goed ver,ekeringskantoor zoekt. jan

Heel goed en snel geholpen

We konden alle vragen stellen en kregen duidelijke uitleg over hoe en wat na schade met onze auto.

Betrokken, snel, actief

Yurjen denkt mee, is proactief in advisering en houdt rekening met je wensen en tijdlijn. Bijzonder goed geholpen

Goed advies en zeer snelle service

Yurjen heeft een passie voor zijn vak en dit is goed merkbaar in hoe hij zaken oppakt en regelt. Top!

Volledig, uitgebreid en duidelijk

Reeds lang ervaring met jullie kantoor,” betrouwbaarheid “ is bij mij als sleutelwoord bijgebleven

Wederom een perfect advies door Yurjen gedaan.

Behulpzaam en duidelijk voor de tweede keer.

Vlotte afhandeling hypotheek en overbruggingskrediet

Yurjen heeft aangegeven, hoe het best te handelen bij mijn situatie en daarna een globaal overzicht gegeven van zijn hypotheekaanvraag en gaf meteen aan welke data aangeleverd diende te worden om aanvraag te doen. Vervolgens was de aanvraag snel geregeld. Goede en duidelijke uitleg hoe de zaak verloopt.

Goed advies, snelle actie en fijne communicatie

Er zat enige tijdsdruk op onze hypotheekaanvraag, maar dat leek Yurjen (gelukkig) weinig te deren. Na een leuk eerste gesprek, met zijn drieën in de actiemodus gesprongen en na helder en duidelijk advies, een hypotheek gekozen. Deze was korte tijd daarna ook afgesloten! Communicatie verloopt super makkelijk, via mail, telefoon of WhatsApp en er wordt ook snel gereageerd.

Snel en deskundig geholpen

Yurjen heeft ons geholpen met (advies geven over) onze hypotheekaanvraag. Alles werd goed uitgelegd en geregeld. Yurjen reageerde altijd snel op onze vragen en legt alles geduldig uit. Onze hypotheek werd 1,5 dag na de aanvraag al goed gekeurd, wat natuurlijk super snel en fijn is!

een adviseur naar ons hart!!!

Onze ervaringen met Yurjen overtroffen onze stoutste verwachtingen! Waar wij het soms niet helemaal meer zagen zitten, pepte hij ons op, ondernam hij de juiste acties, stippelde hij rustig en vastberaden de juiste strategie en tactieken uit. En bovenal verpletterde hij ons met zijn overzicht, werklust en "alomtegenwoordigheid". Werkelijk niets ontsnapte aan zijn aandacht. Deze man is een perfecte financiële adviseur, die ons effectief en efficiënt langs de nodige ravijnen heeft geloodst. Kortom: GROTE KLASSE!

Snel, vriendelijk en goed geholpen!!

Ik had een aantal vragen tijdens het afsluiten van mijn auto verzekering. Ik kreeg via mail zo goed als meteen antwoord. Super fijn!

Super snelle service

Ik ben door Johan op een super fijne, snelle en makkelijke manier geholpen. Het bedrijf waar de auto gekocht is, werkte niet helemaal. Hierdoor toch op andere manieren snel en goed geholpen en er werd snel geschakeld. Dankjewel!!

Fijn en vertrouwd geholpen

Samen met mijn vriend ons eerste appartement gekocht. Yurjen heeft ons van A tot Z goed geholpen en ons begeleid in zaken waar wij nog niet over nagedacht hadden. Ook kregen we altijd snel antwoord bij vragen. Wij zouden De Jongh verzekeringen bij iedereen aanbevelen! Enorm bedankt.

toegankelijke fijne samenwerking

Al ruim tien jaar ben ik klant en ben ik tevreden over de vriendelijke en hulpvaardige contactpersonen. Ze maken mij wegwijs in de verzekeringen en ondersteunen mij bij vragen snel en helder.

Goed!

Overleg en de uiteindelijke uitvoer waren goed!

Succesvol en tevreden ontzorgd van A tot Z bij aankoop woning

Mijn vriendin en ik hebben als starters op de huizenmarkt aangeklopt bij De Jongh om geholpen te worden bij de aankoop van onze woning. Yurjen was hierbij ons vaste aanspreekpunt. Wanneer wij vragen hadden, legde Yurjen dit ons uit in een voor ons begrijpbare taal. Ook gaf Yurjen ons advies op basis van onze huidige situatie en situaties die in de toekomst zouden kunnen ontstaan. De voors en tegens waren voor ons ten alle tijden helder. Wij zijn De Jongh enorm dankbaar voor de begeleiding in een voor ons toch spannend proces.

heldere en snelle dienstverlening

De Jongh levert een uitstekende service op het gebied van verzekering en maakt deze complexe materie op een heldere manier duidelijk met praktische oplossingen op maat van de klant. Ze denken daarbij mee met de onderneming en proberen daarvoor een passende oplossing te leveren.

Fijne communicatie & goede service

Hele fijne communicatie alles word snel en netjes geregeld. Dingen worden goed en duidelijk uitgelegd. Fijne samenwerking

Goede en snelle service

Ik word prive en zakelijk zeer goed bijgestaan, Bij vragen krijg ik altijd zeer snel en deskundig advies.

Fantastische service

Wij hebben Yurjen op verschillende terreinen nodig gehad zoals belastingen en op het moment, aan en verkoop van ons huis. Hele snelle reacties en altijd alles prima geregeld. Wij vertrouwen hem volledig en dat is in deze tijd een groot goed.

Echt klantgericht

Wij zijn als kleine onderneming al weet 30 jaar klant bij de Jongh. Daarbij heeft de Jongh altijd goed oog gehad voor onze reguliere maar vooral ook onze soms niet alledaagse wensen. En stevig door gezocht om oplosssigen te vinden.

Uitstekende service, de klant staat voorop. Meedenkend en attend. En alles super snel geregeld!

Over De Jongh Verzekeringen

Bij de Jongh werken we graag op een persoonlijke manier. Verzekeringen en financieel advies zijn maatwerk en daarvoor zijn contact en vertrouwen belangrijk. Uw persoonlijk contactpersoon staat altijd voor u klaar, neemt de tijd voor u en neemt u alles uit handen. Zoals het hoort. de Jongh is een kantoor van mensen, voor mensen, voor u!

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.