Super service door Yurjen!!

We zijn super goed geholpen door Yurjen, al het contact verloopt erg soepel, reageert erg snel en hij houdt ons op de hoogte van alle ontwikkelingen. We hebben een zeer uitgebreid advies ontvangen en een goed inzicht gekregen van de huidige, maar ook de toekomstige, financiële situatie. Waarvoor dank!!

goed en snel doorgepakt en afgehandeld

Gezien de ontwikkelingen op de hypotheek markt kwam het advies om eens naar onze hypotheek te kijken. Met behulp van Yurjen de Jongh is het gehele process vlot en correct doorlopen.

Duidelijke, persoonlijke en snelle begeleiding

Nadat mijn partner en ik uit elkaar gingen heb ik bij de Jongh verzekeringen snelle en goede begeleiding gekregen m.b.t. Hypotheek en verzekeringsadvies

klantgericht/prettig en professioneel

deskundig en komt afspraken na. goed advies na luisteren naar wij belangrijk vinden ( groene bank voor hypotheek)

Goede advisering, snel en correct reageren op vragen.

Op advies van Yurjen de Jongh hebben we onze hypotheek laten oversluiten. Dit heeft ons veel voordelen gebracht. Gedurende het hele proces heeft Yurjen ons uitstekend begeleid.

Zeer klantvriendelijk, betrouwbaar, vakbekwaam, open en eerlijk advies

Yurjen de Jongh heeft ons erg goed geadviseerd en begeleid bij het oversluiten van onze hypotheek. Wij hebben zijn open en eerlijk advies positief ervaren en met zijn duidelijke uitleg hebben wij een weloverwogen besluit kunnen nemen over onze financiële situatie. Zijn klantvriendelijke houding en geduld zijn zeer gewaardeerd!

Uitstekend geholpen

Goed mee gedacht met de situatie en juiste acties ondernomen. Ik ben zeer professioneel behandeld en Ik beveel iedereen dit bedrijf zeker aan. Ook mijn volgende hypotheek sluit ik hier zeker af !! Nogmaals Bedankt Yurjen de Jongh

Goed advies gekregen, hypotheek gekregen die aan onze wensen voldoet.

Door een aantal keer met elkaar de voor en tegens besproken te hebben zijn we tot een hypotheek gekomen die past bij onze leefstyle. Waar we in de toekomst mee vooruit kunnen.

Goed en klantgericht

We zijn zoals altijd, erg goed en vriendelijk geholpen.

Duidelijk en snel

Fijn persoonlijk contact, duidelijke taal! Goede uitleg! Zelf aan iemand die er geen verstand van heeft. Snel bericht bij vragen en alles tot in de puntjes geregeld! Ontzorgen van de klant is hun kracht! Hoop dat we dit nog jaren mogen ervaren.

De Jongh verzekering heb ik al heel lang ben altijd netjes en goed geholpen ,Met mijn tussenpersoon yurjen heb ik een goede klik, hij begrijpt wat ik wil en gaat daarmee aan de slag .

Accuraat

Yuryen heeft alle stappen accuraat en in hoog tempo uitgevoerd waardoor het omsluiten van mijn hypotheek binnen korte tijd is uitgevoerd. Daarbij neemt hij de tijd je goed voor te lichten.

Goede begeleiding advisering en ondersteuning gehad

Wij zijn zeer tevreden over de wijze waarop onze opdracht is opgepakt. Goede analyse en duidelijke uitleg zowel in woord als op papier.

snelle, vakkundige en persoonlijke advisering

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn hypotheek-oversluiting. Binnen 1 maand was alles geregeld. Top gedaan!

Positief

De schade is correct en vriendelijk afgehandeld.

Goed geregeld

Goede verzekeringen en voor een goed prijs

Buitengewoon

Gewoon 100 procent afgewerkt

Ontzorgen en begeleiden bij ongeluk met forse autoschade.

Nadat een vrachtwagen mij had aangereden heb ik direct De Jongh gebeld. Is direct alles gaan regelen, takelwagen, ondersteuning bij invullen schadeformulier en verdere afwerking schade waaronder aansprakelijk stellen tegenpartij. Uiteindelijk na 4 maanden is tegenpartij schuldig bevonden. De Jongh heeft mij bij deze schade prima geholpen en ontzorgt.

Altijd een luisterend oor

Zoals altijd als ik De Jongh spreek krijg ik een luisterend oor en wordt er duidelijke uitleg gegeven. Niet onbelangrijk, daarna wordt het vraagstuk correct beantwoord en/of afgehandeld.

erg tevreden

goed contact. reageren meteen als er een vraag gesteld wordt. je wordt goed geholpen.

Altijd een luisterend oor en prima afwikkeling

Snelle afhandeling met mijn rekening van een artsvisite in Nederland. Mijn reisverzekering wilde het niet vergoeden en na een telefoongesprek was t opgelost.

Snelle en correcte afhandeling

Zie boven

alles goed verlopen!!

Heb mijn schade gemeld en is zeer spoedig en goed afgehandeld.. B.V.D daarvoor, en wij kunnen onze schade weer laten maken..!!

Bijzonder goed

Zeer snel contact ook in het weekend goede voorlichting omtrent de gemelde schade en de te verwachten uitbetaling. Uitbetaling binnen2 weken.

Over De Jongh Verzekeringen

Bij de Jongh werken we graag op een persoonlijke manier. Verzekeringen en financieel advies zijn maatwerk en daarvoor zijn contact en vertrouwen belangrijk. Uw persoonlijk contactpersoon staat altijd voor u klaar, neemt de tijd voor u en neemt u alles uit handen. Zoals het hoort. de Jongh is een kantoor van mensen, voor mensen, voor u!

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.