Altijd een luisterend oor en prima afwikkeling

Snelle afhandeling met mijn rekening van een artsvisite in Nederland. Mijn reisverzekering wilde het niet vergoeden en na een telefoongesprek was t opgelost.

Snelle en correcte afhandeling

Zie boven

alles goed verlopen!!

Heb mijn schade gemeld en is zeer spoedig en goed afgehandeld.. B.V.D daarvoor, en wij kunnen onze schade weer laten maken..!!

Bijzonder goed

Zeer snel contact ook in het weekend goede voorlichting omtrent de gemelde schade en de te verwachten uitbetaling. Uitbetaling binnen2 weken.

Over De Jongh Verzekeringen

Bij de Jongh werken we graag op een persoonlijke manier. Verzekeringen en financieel advies zijn maatwerk en daarvoor zijn contact en vertrouwen belangrijk. Uw persoonlijk contactpersoon staat altijd voor u klaar, neemt de tijd voor u en neemt u alles uit handen. Zoals het hoort. de Jongh is een kantoor van mensen, voor mensen, voor u!

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.