Prima geregeld

Schade snel afgehandeld, geen zorgen hoeven maken. Gewoon prima.

zeer betrouwbaar en professioneel bedrijf

Wij zijn nu enkele jaren klant bij De Jongh verzekeringen en zijn zeer tevreden. Yurjen is een heel prettig en kundig persoon. Als wij een vraag hebben krijgen wij ook altijd heel snel een reactie en dat is jammergenoeg tegenwoordig bijzonder. Wij zijn nog nooit ergens zo tevreden over een bedrijf geweest en ze kunnen ons en onze hele familie als trouwe klanten beschouwen.

Zeer deskundig, betrokken, goede service, snel reageren op vragen

Ik heb heel goede ervaringen met De Jongh Verzekeringen. Onze huidige adviseur, Yurjen de Jongh, is deskundig, betrokken en ik kan met mijn vragen goed bij hem terecht. Het is zichtbaar dat hij onze belangen uitstekend behartigt.

Zo blij met jullie

Ik ben zo blij met de Jongh! Voor mij een enorme uitkomst maar vooral geruststelling! Als er iets is goed ik naar te bellen en ze gaan voor me aan de slag. Laatst een waterschade gehad in mijn appartement. De Jongh heeft voor mij zo snel gehandeld, voor mij een enorme geruststelling. Zelfs de schade expert kwam al vrij snel bij mij de schade opnemen. De Jongh verzekeringen zeker een aanrader

goed geholpen nav ruitschade

We hadden een scheur in de ruit. We zijn hier snel en kundig mee geholpen.

Correct geïnformeerd en snel afgehandeld.

Helaas hadden we zelf een lichte schade gemaakt aan onze auto, precies in de periode dat die van zakelijk naar privé zou worden overgezet. Door het kundige en snelle advies van De Jongh Verzekeringen is dit prima afgehandeld.

Super tevreden!

Wat een fijne persoonlijke service van Yurjen. Adequaat en professioneel handelend en altijd de tijd nemend. Top service, dus erg blij met onze overstap naar de Jongh verzekeringen. Super om deze manier van samenwerken te mogen ervaren. Zowel voor de verzekeringen als de hypotheek DIK tevreden.

Dik tevreden

Ik heb niet zoveel ervaring met jullie gehad, maar de keren dat ik het wel had waren heel fijn, duidelijk en tevreden. Ze nemen echt de tijd voor je. Het is net fam. zoals ze met je praten. Dat ervaar ik als heel vertrouwd en prettig. Ik ben dik tevreden.

Prettig deskundig en meedenkend

Johan geeft ons telkens een goed gevoel. We kunnen altijd bij hem terecht en hij reageert adequaat.

TOP

Wij werden heel vriendelijk ontvangen . En met een goed kopje koffie erbij werd er alles besproken en herbekeken wat nodig was. Ook via mail werd er nog goed gecommuniceerd en bij de volgende afspraak werden wij weer goed ontvangen en werd er nog met extra uitgelegd wat voor ons belangrijk was.

goed en duidelijk

Ze nemen op een vriendelijke en goede manier contact op voor het overzicht of eventueel veranderin

Goeden service

Onze contacten met de Jongh verzekering (Johan)zijn zeer fijn. Er wordt meegedacht .

Johan is altijd behulpzaam

Positief, mn het contact met Johan

Altijd bereikbaar, persoonlijk contacten, maatwerk, kundig en vertrouwd

Op advies van mijn nichtje en haar man, ben ik contact gekomen met De Jongh Verzekeringen. Direct een pakketverzekering afgesloten. Ben al jaren tevreden. Later ook voor financieel advies. Paar maal op kantoor geweest en ben erg goed geadviseerd. Fijn persoonlijk contact met de medewerkers die je in alle rust goed voorlichten. Wat mij betreft een 10+

zeer goed

Elke keer dat ik jullie nodig heb zijn jullie er voor mij. Vooral mijn persoonlijk contactpersoon sla ik hoog aan Je kunt het vergelijken met een warm bad. Midden jaren zeventig ben ik via Masset bij jullie kantoor geland en zie....we zijn nu in 2023 aan en zie, ik heb nooit meer de nijging gehad om weer op te stijgen. Respect

zeer tevreden

Ook ik ben al jaren klant van de Jongh Verzekeringen en ben heel erg tevreden over de klantvriendelijkheid en de persoonlijke benadering. Bij vragen en/of eventuele melding wordt je snel en kordaat geholpen, het personeel is altijd vriendelijk en menselijk, wat ik zeer op prijs stel. Kortom, sinds diverse jaren een fijne samenwerking met de Jongh verzekeringen.

Prettig en deskundig

Prettig gesprek, behulpzaam en zaken deskundig.

Snelle en gemakkelijke hulp

Zeer goede behandeling en altijd bereikbaar.Je word direct geholpen en telefonisch direct bereikbaar geen lange wachttijd .

Ik ben tevreden over zowel product als de klantvriendelijkheid.

Ik ben tevreden over het product, de service en de klantvriendelijkheid .

Prima bedrijf, meedenkend, belangstellend.

Zeer goede service. Elk jaar wordt bekeken of alles nog up to date is. Kijken of je verzekeringen beter en/of goedkoper kunnen. Ze nemen alle tijd voor je en zijn zeer belangstellend. Kortom een top bedrijf.

Top bedrijf wat er is voor de klant

TOP bedrijf, persoonlijk contact en denken mee met je om alle mogelijkheden te bekijken! Medewerkers nemen alle tijd voor je en helpen je waar nodig Jaarlijks word alles samen bekeken en als het beter/goedkoper kan adviseren ze je hierover ook duidelijk Ben al jaren een zeer tevreden klant!

Prima !

De schade aan de auto wordt keurig behandeld

Persoonlijk, vriendelijk en informatief.

We waarderen het dat er ieder jaar de moeite wordt genomen om contact op te nemen voor het doorspreken van de verzekeringen. Ik weet dat dit zeker niet door alle maatschappijen wordt gedaan.

Uitstekende service!

Wij zijn al jaren klant en wij zijn erg tevreden over de vriendelijke hulp die we altijd krijgen. Johan geeft ons al jaren deskundig advies en zorgt ervoor dat alles goed geregeld is. Ook dit keer zijn we goed geholpen door Yurjen. Door een ongeval in ons gezin konden we niet meer op vliegvakantie. Dit werd direct het zelfde uur nog opgepakt door Yurjen en hij heeft het ontzettend snel geregeld met onze annuleringsverzekering. Wij zouden iedereen 'De Jongh Verzekeringen' aanraden.

Goed bereikbaar, geen gedoe, snelle afwikkeling

Gewoon top service, heel blij met de overstap naar De Jongh. De eerste autoschade vanuit het buitenland is zonder gedoe verlopen, direct en snel afgehandeld.

Over De Jongh Verzekeringen

Bij de Jongh werken we graag op een persoonlijke manier. Verzekeringen en financieel advies zijn maatwerk en daarvoor zijn contact en vertrouwen belangrijk. Uw persoonlijk contactpersoon staat altijd voor u klaar, neemt de tijd voor u en neemt u alles uit handen. Zoals het hoort. de Jongh is een kantoor van mensen, voor mensen, voor u!

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.