Zeer goede service, in verzekeringen

Mijn ervaring met Jur De Jongh. als onze adviseur in verzekeringen . en advies over Hypotheek is zeer aan te raden.

Top service bij ons auto-ongeluk op vakantie

Op de heenweg naar onze vakantiebestemming hebben wij in Duitsland een heftig auto-ongeluk gehad (“gelukkig” was alleen onze auto Total loss). Johan heeft ons op de dag van het ongeluk door de dag heen geloodst. Hij nam contact op met de alarmcentrale zodat die ons prioriteit gaven, gaf steeds aan welke stappen wij moesten ondernemen doordat hij steeds polshoogte nam, hij dacht mee hoe wij onze vakantie konden vervolgen en zocht mee naar een huurauto. En zelfs toen wij het even niet meer zagen zitten, heeft hij ons ervan overtuigd om toch op vakantie te gaan, waar wij geen moment spijt van hebben gehad. Echt een topservice! Ook de nazorg van Yurjen en Frans was heel goed. Binnen no time had de verzekering ons geld gestort. We voelden ons echt geholpen als een mens en niet als een nummer. Heel fijn!

Hypotheek prima geregeld

Na een eerste oriënterend gesprek gehad te hebben een vervolgafspraak gemaakt. Yurjen heeft alle tijd genomen om te luisteren naar mijn wensen en ook meegedacht . Hij blijft je op de hoogte houden van vorderingen , en geeft op al je vragen een duidelijk antwoord. Ik ben blij dat hij mij geholpen heeft.

Bij de Jongh verzekeringen hebben wij een persoonlijk betrouwbaar advies gekregen.

Waar wij er vroeger tegenop zagen om rond de tafel te zitten met een verzekeringsadviseur, is dat nu helemaal weg genomen. Jurjen heeft oprechte belangstelling voor ons en we voelen ons erg op het gemak bij hem. Dit is wat ons betreft de basis van vertrouwen en natuurlijk ook zijn deskundigheid. Bovendien lijkt niets teveel en word er op vragen snel gereageerd. Wij zijn erg dankbaar dat we een aantal jaren geleden de overstap hebben gemaakt naar de Jongh verzekeringen, het heeft ons veel goeds gebracht.

Erg blij met de service

Zeer goed geholpen

Alles super snel opgelost Toppy

Schade doorgegeven en de Jongh heeft het piekfijn voor ons geregeld naar zeer tevredenheid.

buitengewoon goed

vriendelijk en bekwaam weet waar ze over praten en doen dan een goede deal. Ik ga niet meer verder kijken ik en mijn vrouw zijn tevreden,

We hebben een goed hypotheek advies gekregen afgestemd op onze wensen

Na wat overleg zijn we kordaat tot een hypotheek gekomen die bij ons past. Hij staat voor je klaar.

Prima adres voor verzekeringen

zeer deskundige medewerkers en aardig aan de tel lijn.

Altijd alles zonder problemen opgelost.

Na de overname van v.Vroenhoven Best altijd gedacht dat het vriendschappelijke en corrccte over zou zijn. De heren Hellings en van de Leur hebben er voor gezorgd dat het famiegevoel intact is gebleven. We zijn ons op ons gemak blijven voelen.

Gewoon goede service

Ik heb een ruitbreuk gehad in de schuur heb de glaszetter gebeld dat ik mijn ruit was gebroken hij komen kijken en op opmeten nieuwe ruit erin gezet factuur gehad ik naan de verzekering gebeld en gezegt zo en zo na 2 dagen was de factuur op mijn rekening dat is service dankjewel

duidelijke uitleg en passend product

Duidelijke, geduldige uitleg in begrijpelijke taal. Goed geluisterd wat wij nodig hebbenh/willen. En het aanbod is passend. Van begin tot het einde goed begeleid.

Zeer betrokken begeleiding

Yurjen is een erg betrokken persoon. Duidelijk uitleg en fijne begeleiding. Het gevoel gehoord te worden. Met een mooi op maat samengesteld pakket

Ben heel fijn geholpen zoals altijd hiervoor bedankt.

Ben heel tevreden over zoals het hele traject van woningruil is gegaan. Alles is geregeld door Yurjen. Alle vragen van mij werden altijd beantwoord en niets was hem teveel om uit te zoeken voor mij. Hierdoor is heel veel werk uit mijn handen genomen waarvoor ik hem heel dankbaar ben. Yurjen is heel gedreven, punctueel en grondig in zijn werk. Yurjen bedankt voor alles.

Complete ontzorging en enorm flexibel

De Jongh verzekeringen is al sinds jaar en dag onze partij voor de verzekeringen. Daarnaast helpen ze ons ook middels het financieel coach product om inzicht te blijven behouden in onze financiële gezondheid. Recentelijk hebben wij een nieuw huis gekocht én ons oude huis verkocht en daarbij heeft De Jongh verzekeringen onze hypotheek geregeld en voorzien van alle benodigde financiële informatie. Sinds anderhalf jaar hebben wij Yurjen als contactpersoon. Yurjen is enorm gedreven en staat altijd voor je klaar. Hij is enorm flexibel, punctueel én erg grondig in zijn onderzoek. Ik kan me geen betere partner wensen om mijn financiële zaken te laten regelen. Yurjen, bedankt voor het snelle schakelen en je enorme toewijding. Tot gauw!

Yurjen is een top adviseur die goed met je meedenkt!

Ik had wel een duidelijk beeld hoe ik mijn hypotheek geregeld wilde hebben en Yurjen heeft daarbij de juiste partij gezocht en ervoor gezorgd dat het snel en goed in orde kwam!

Betrokken en deskundig adviseur!

Ondanks zijn jeugdigheid mag je Yurjen al gerust als een ervaren adviseur zien. Hij vertaalt de wensen van de klant goed tot het juiste productadvies en begeleidt het hele traject van A tot Z. Als klant word je daarin ook tussentijds goed geïnformeerd. Je bent bij hem in goede handen.

Zeer tevreden over het werk van Yur

Yurjen neemt alle tijd om goed alles uit te leggen en is ook altijd bereikbaar als je nog vragen hebt.

Ik vind het heel prettig om een persoonlijke contactpersoon te hebben, in mijn geval is dat Johan. Ik kan met hem bijna alles bespreken omdat hij ook op de hoogte van mijn gezinssituatie en daarom kunnen we elkaar persoonlijk benaderen en dat schept een vertrouwensband. Als dat dan zo is kun je een probleem of schade ook heel goed uitleggen en aangeven wat dit voor jou betekend en daar ben ik ook altijd heel goed in begeleid omdat er toch een aantal zaken kunnen meespelen waar ik niet van op de hoogte ben en geen verstand heb en mij contactpersoon wel, dus hij helpt mij in alles en geeft ook altijd een goed en eerlijk advies wat ik erg waardeer.

Super goede en snelle service

We zijn al jaren naar alle tevredenheid klant van de Jongh verzekeringen. Fijne mensen die altijd klaar staan met de juiste adviezen maar ook voor schadeafhandeling. Onlangs een kleine schade gereden met mijn auto. Één telefoontje was voldoende om alles in gang te zetten. De reparatie en de schadeafhandeling werden snel en zonder rompslomp geregeld.

Wat ze beloven doen ze ook.

De prettige persoonlijke benadering van De Jongh naar mij als klant vind ik het belangrijkste. Daarnaast is mijn ervaring dat De Jongh altijd in het belang van de klant handelt.

Snel en Goed.

Bij de aanmelding via mijn tussenpersoon werd al snel het bedrag voor de schade gestort op onze rekening. Heel jammer was wel, dat het volgens, de tussenpersoon onder stormschade zou vallen zonder eigen risico. Maar de verzekeringsmaatschappijen onderling vinden dat niet. Wat is een afgesloten polis dan eigenlijk nog waard?

Perfect geholpen en ontzorgd.

Persoonlijke en gemoedelijke ervaring.

Goede en snelle afhandeling!

Alles wordt snel en goed geregeld. Erg fijn!

Super service!

Yurjen heeft ons goed geholpen en adequaat gereageerd op de hypotheek rente stijging. Prettig geregeld!

Over De Jongh Verzekeringen

Bij de Jongh werken we graag op een persoonlijke manier. Verzekeringen en financieel advies zijn maatwerk en daarvoor zijn contact en vertrouwen belangrijk. Uw persoonlijk contactpersoon staat altijd voor u klaar, neemt de tijd voor u en neemt u alles uit handen. Zoals het hoort. de Jongh is een kantoor van mensen, voor mensen, voor u!

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.