Komt afspraken na Bied een realistische prijs

Serieus bod

Vriendelijk serieus betrouwbaar

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel , betrouwbaar en zeer klantvriendelijk

Heel goed zaken mee gedaan! Snel en betrouwbaar en klantgericht!

Snel, en fantastisch

Rrageert snel, is heel vriendelijk en bied een reëel e prijs. Komt afspraken zeker na en communicatie is goed en snel. Het was heel erg prettig zaken doen met Patrick. Zeker een aanrader dit bedrijf.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer correct en plezierig om zaken mee te doen!

Dhr. doet wat hij beloofd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Betrokken, deskundig, prima service.

Vriendelijk bedrijf dat door de kleinschaligheid erg betrokken is bij de klant. Goed bereikbaar en korte lijnen, daarbij worden onderhoud en reparaties snel en deskundig uitgevoerd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een goed en eerlijk bedrijf !!

Ik heb een goede ervaring met Snoeken caravans, ze hebben een goede service en eerlijke prijzen. Heb al een paar keer iets laten doen en dat is zeer goed bevallen. Volgend jaar gaat onze caravan er weer heen voor de keuring !!!

Snel en betrouwbaar

Prettig zaken doen met peter snoeken , komt zijn afspraak na. Vriendelijke meneer.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldig zaken doen! Doet wat ie beloofd.

Uiterst vriendelijke man! Heel prettig in de omgang! Kom absoluut terug mocht ik weer mijn caravan willen verkopen. Absoluut een aanrader! Klasse..

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap

Vertrouwd bedrijf fijne zaken gedaan

Wij hebben onze hobby caravan ingeruild voor een jongere . We zijn goed voorgelicht en zeer tevreden .

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel duidelijk en service gericht bedrijf

Een bedrijf waar de klant nog koning is. Duidelijk communicatie. En uitstekende vakmanschap Zeker een aanrader

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top bedrijf met goede service

Bij snoeken caravans onze tweede caravan gekocht wij hadden nog al wat wensen maar geen enkel probleem konden allemaal tijdens een goed gesprek allemaal gerealiseerd worden en hebben nu de caravan zoals wij die wilden met mover airco en een bovag keuring er op. Een eerlijk en betrouwbaar bedrijf

Vakmensen

Topbedrijf.... Heb je vragen of opmerkingen, gewoon langskomen en de koffie staat klaar. Hebben er een super caravan gekocht, zouden de volgende er zo weer kopen!

Goeie service

S’avonds bereikbaar, probleem met omvormer, s’morgens was het probleem verholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een fantastisch eerlijk bedrijf en een sympathieke eigenaar

Na een zwaar ongeval in Frankrijk heel veel medeleven en medewerking gekregen. Echt fantastisch.

Geweldige service

Klantvriendelijkheid hoog in het vaandel en prima service. En er wordt vakwerk afgeleverd

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer deskundig , gastvrij en betrouwbaar

Ik kom al een aantal jaren bij Snoeken en de service bevalt enorm goed. Eventuele reparaties worden deskundig uitgevoerd en geen verassingen achteraf.

Snelle service

Je kunt altijd bij snoeken caravan terecht Ze staan direct voor je klaar

Betrouwbaar en deskundig

Wat een geweldige service ! 3 jaar geleden een fijne en betrouwbare caravan bij Snoeken gekocht ! En ook nu bij servicebeurt, schade en tussendoor snel bereikbaar en deskundige hulp.

Top bedrijf

Goeie en snelle service. Zeer klantvriendelijk. In 1 woord super.

Zeer goede ervaringen

Vanaf de koop van de gebruikte caravan tot en met de onderhoud en service beurten een heel goed gevoel bij Snoeken caravans.. Zeer vakkundig, vertrouwd en prima bedrijf. Zelfs wanneer je in nood zit is hulp van dhr. Snoeken niets te veel, zelfs op niet werkdagen,. Al met al heel prettig te noemen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mooi bedrijf, goede service tegen een nette prijs. Een zeer vriendelijk eigenaar

• Deskundigheid/Vakmanschap

Seer deskundig en zeer goede service

Reeds haren klant en altijd zeer goed geholpen.

Fijn bedrijf Vriendelijke mensen Al jaren onze caravan in onderhoud

Over Snoeken Caravans

Ons bedrijf is gevestigd op het industrie terrein in Tynaarlo. Wij zijn sinds 2003 actief bezig met caravans. Voorheen zaten we in Havelte en sinds 2014 in Tynaarlo. Wat doen wij : * wij kopen en verkopen caravans * wij zijn aangesloten bij de bovag * bovag onderhoudsbeurt * voor schade aan de caravan bent U bij ons aan het juiste adres * en andere reparaties *