Top bedrijf, fijn contact

Onze caravan, kip kompact, verkocht aan snoeken caravans, kwam volgende dag langs, onder het genot van een kopje koffie de zaken afgehandeld, geen gezeur uiterst vriendelijke man Kregen gelijk RDW vrijwaring en geld stond gelijk op de bank Wij raden snoeken caravans aan iedereen aan. Groetjes Trudy uit Apeldoorn

• Deskundigheid/Vakmanschap

Makkelijk contact, betrouwbare partij, eerlijke prijs

Met Peter laagdrempelig en makkelijk contact gehad voor de verkoop van onze caravan. We hebben een eerlijke prijs afgesproken en gemakkelijk de overdracht geregeld. Aanrader!

betrouwbaar en eerlijk

Wij hebben onze caravan verkocht nadat wij goede afspraken hadden gemaakt en de gemaakte afspraken zijn 100% nagekomen. Een reële prijs ontvangen, professioneel en vriendelijk door Peter geholpen onder genot van een bakkie koffie. TOP

Top bedrijf !!!

Onze caravan via www.caravans-verkopen.nl Aangeboden. Prijs overheen gekomen.Binnen 3 opgehaald bij de stalling voor de afgesproken prijs. Peter is een heel aardige man met heel veel kennis

Betrouwbaar bedrijf

Wij hebben onze caravan verkocht aan Snoeken Caravans een bedrijf dat zijn afspraken na komt . Dhr stond in de file maar we hebben netjes een belletje gekregen dat hij wat later kwam. Verder zeer vriendelijk en alles is gegaan zoals telefonisch was afgesproken. Fam kooistra

• Deskundigheid/Vakmanschap

Net en een schoon bedrijf!

Daar word je altijd netjes te woord gestaan.Een mooi kleinschalig bedrijf waar je nog klant bent en geen nummer! Al verschillende jaren klant voor een Bovag beurt nieuwe banden etc. Als er bijzonderheden zijn word je gebeld voor overleg wat er moet gebeuren aan de caravan. Ben zeer tevreden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer net bedrijf hele vriendelijke eigenaar

Onze caravan verkocht aan de firma Snoeken. Van te voren prijs afspraak gemaakt. En afgesproken bedrag ontvangen. Wij wouden de caravan niet op marktplaats zetten maar aan Bovag bedrijf

• Deskundigheid/Vakmanschap

Duidelijke afspraken, nette en vlotte afwikkeling. Klasse

Snelle reactie, eerlijke opstelling

Prima geregeld

Geen flauw idee wie je in huis haalt via het internet. Maar.... deze man is een echte gentleman. Ze bestaan dus echt.

Geweldige ervaring,geheel op vertrouwen gebaseerd

Onze caravan verkocht zonder dat de firma Snoeken hem had gezien, goede afspraken gemaakt die 100 % zijn nagekomen. Hele dikke pluim voor Peter !

Vriendelijk en Correct

Caravan verkocht aan Snoeken. Is keurig op afgesproken tijdstip opgehaald. Bedrag werd meteen overgemaakt en vrijwaring gelijk afgegeven. Alles prima, vriendelijk en zoals afgesproken geregeld.

Komt afspraken na

Na onderhandelen over prijs e.d heb je een goed gevoel. Er wordt op een vertrouwelijke basis gesproken en onderhandelt. Kortom met Hr Snoeken is het eerlijk zaken doen en hij komt de afspraken na. Kortom een zeer tevreden klant.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een bedrijf waar vakmanschap geboden wordt. Goed contact en plezier in omgang. Onze carvan is er prima onderhouden. Gaat om een Caravelair 375 Silver bouwjaar 2001. De vloer is stevig gemaakt door opvullen. Kraken en zwakke plekken verleden tijd nu. Twee nieuwe dakluiken gemonteerd. Top gedaan. Mensen die weten wat ze doen en betaalbaar. Werkplaats netjes op orde.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer vakkundig en prettig de verkoop van onze caravan afgehandeld door Peter.

Peter reageert snel op mails en apps. Heeft respect voor de wensen van de verkoper. Adequate afhandeling van de deal. Tevreden gevoel.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vandaag onze knaus sudwind verkocht aan snoeken caravans . Van beide kanten goed gevoel. Caravans zelfde dag opgehaald

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snelle reactie maar geen bod op onze caravan

Aangezien mijn vraagprijs te hoog was wilden ze de caravan niet hebben. Ze konden toch een tegenbod doen? Hoezo eerlijke prijs?

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

Caravan verkocht met een goed gevoel

We hadden een caravan die verkocht moest worden en dat is niet iets wat je elke dag doet.  Je bent bij Snoeken Caravans aan het goede adres voor een soepele afhandeling en een eerlijke prijs. Niets dan lof. De professionaliteit is merkbaar. De caravan werd volgens afspraak opgehaald en dankzij de persoonlijke service weet je dat alles goed gaat. Zeer aan te bevelen.

Snel en tevreden

Wij verkopen nooit op marktplaats, maar wilden onze 20 jaar oude caravan toch graag snel verkopen. Via Marktplaats bij OSW de caravan ingeschreven. Binnen een uur onze caravan verkocht aan Snoeken Caravans. Het kan snel gaan, maar zo snel? Twee tevreden partijen. Afspraak maken, ophalen, beoordeling, vrijwaring en betaling verliep prima en snel. Aardig en heel ervaren Peter. Dit adres onthouden wij. Gewoon TOP!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Eerlijk bedrijf dat snel reageert en een goede prijs biedt.

Goede prijs gekregen voor de caravan. Snelle reactie en ze komen zelf de caravan halen. Betaling vindt ter plekke plaats. Vriendelijke man.

Klantvriendelijk en snelle service

Behulpzaam, zelfs tot op het laatste moment, voor vertrek.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alles keurig netjes en correct afgehandeld

Gezien onze leeftijd moesten wij helaas stoppen met kamperen. Onze caravan aangeboden aan snoeken caravans. De eigenaar kwam zelf langs om de caravan te bekijken en de zaken te regelen. We kregen eerst keurig het afgesproken bedrag op onze bankrekening gestort en vervolgens een Rdw vrijwaring, meneer maakte ons er nog attent op om met deze vrijwaring de verzekering op te zeggen, dit waren wij zelf waarschijnlijk vergeten. Al met al super tevreden, Peter succes met je bedrijf.

Over Snoeken Caravans

Ons bedrijf is gevestigd op het industrie terrein in Tynaarlo. Wij zijn sinds 2003 actief bezig met caravans. Voorheen zaten we in Havelte en sinds 2014 in Tynaarlo. Wat doen wij : * wij kopen en verkopen caravans * wij zijn aangesloten bij de bovag * bovag onderhoudsbeurt * voor schade aan de caravan bent U bij ons aan het juiste adres * en andere reparaties *