prima service

• Bereikbaarheid voor schademelding
  • Snelheid schadeafwikkeling N.v.t.
  • Kwaliteit ruitherstel

Online afspraak zo gemaakt. Ruitvervanging snel uitgevoerd

Ik ben geweest in locatie Waddinxveen. Prima, netjes en snel geholpen. Ook een goede werkplek en wifi voor de wachter. Alleen de uitlijning of calibratie van de ruitenwissers was niet goed. Ik denk een kleine omissie. Vandaaar 3,5 ster. Ik had eigenlijk terug moeten gaan, maar aangezien ik toevallig ik de volgende dag naar de dealer moest, heeft deze de uitlijning goed gezet.

Uitstekende service!

De service was klantvriendelijk en accuraat. Ook het beschikbaar stellen van vervangend vervoer was top!

Top behandeling

Klantvriendelijk, professioneel!

• Kwaliteit ruitherstel

Vriendelijk, snel en goed geregeld

Binnen een week ruit vervangen.

Goed geregeld!

Na één telefoontje is het allemaal snel geregeld. Mark is iemand die houdt van aanpakken.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

Goede en snelle klantenservice

Je kan er snel terecht en wordt netjes geholpen.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Was netjes helder en alles volgens afspraak, gewoon een top adres voor je autoruit!

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

snel geholpen in Waddinxveen!

Dat was een leuke ervaring; vlot een afspraak kunnen maken via AGN, kort daarna een nieuwe ruit. Keurig gemonteerd, gekalibreerd en klaar.

• Kwaliteit ruitherstel

Prima geholpen, wel achteraf gezien beugeltje kwijt van tol Frankrijk, had naar mijn idee wel overgezet kunnen worden.

Top geregeld en goed eindresultaat door een goed bedrijf

Top geregeld en goed eindresultaat door een goed bedrijf

• Kwaliteit ruitherstel

Ik ben erg blij met AGN Autoglas. Super snelle service, vriendelijk en erg meedenkend! Een kapotte ruit is erg vervelend maar gelukkig is AGN er die super kan helpen waardoor alles snel weer netjes is!

• Kwaliteit ruitherstel

123RUIT in Waddinxveen is zeer vakkundig en klantvriendelijk.

123RUIT nam heel snel contact op en besprak met mij wat de schade precies was. Aldus konden zij direct een goed advies geven. In mijn geval moet de voorruit van mijn auto vervangen worden. Binnen twee dagen was alles geregeld. Ook kreeg ik voor die tijd snel een leenauto mee, dat was een prima extra service. De montage van de nieuwe ruit was ook zo snel klaar!

Zeer snelle en professionele afhandeling bij AGN in Waddinxveen

Het is een uitdaging om verbeterpunten te vinden. Deze dus ook niet gevonden. Ga zo door!!

Vriendelijk en werken netjes

Goed en vriendelijke en snel geholpen.

Snel en meedenkend

Ik ben snel geholpen en daarnaast hebben ze goed met me meegedacht daar waar nodig rondom het repareren van de schade

Vakwerk, snel en goed

Duidelijk formulier om schade en voertuig info door te geven. Na aanmelden binnen 24 uur nieuwe ruit erin, raam was al besteld toen er contact opgenomen werd om een afspraak in te plannen.

• Kwaliteit ruitherstel

Top locatie en geweldige service

Vanaf het eerste moment een prettig contact en bij aankomst een fijn ontvangst en een goede locatie om tijdens de werkzaamheden zelf te kunnen werken.

• Snelheid schadeafwikkeling
  • Kwaliteit ruitherstel N.v.t.

top

snel en goed geholpen

• Kwaliteit ruitherstel

Zeer vriendelijk en snel geregeld.

Prettig bedrijf!

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

TOP

Kon snel terecht en snelle afhandeling

• Kwaliteit ruitherstel

Goede service, snel en netjes geholpen. Een (goede!) koffie tijdens het wachten in een nette wacht ruimte.

Snel en correct geholpen

vriendelijk en snel geholpen! Met (lekkere) koffie in een prettige wachtruimte, was ik snel weer op weg! Top en lekker dichtbij!

Snel en correct geholpen

Over 123RUIT.nl