De vernieuwde praktijk ziet er weer stralend uit. Kom hier graag. Altijd even vriendelijk en prettig behandeld door artsen en personeel.
Goedemorgen, Bedankt voor uw reactie. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team THCO
Erg goede inval fotograaf ;)
Ik kom bij de mondhygiënist en bij de tandarts en word altijd goed geholpen.
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Team THCO
Prima
Altijd prettige en vakkundige benadering met prachtig resultaat!
Goedemiddag, Bedankt voor uw reactie! Leuk om te horen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team THCO
Kan niet beter!
Goed
Perfect
Op de afgesproken tijd netjes en vriendelijk behandeld .
Goedemorgen, Bedankt voor uw reactie. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team THCO
Prima en fijn behandeld
fijne ervaring
Goedemorgen, Bedankt voor uw reactie. Goed om te horen dat u de mondhygieniste fijn vindt. Met vriendelijke groet, Team THCO
Deskundige en vriendelijke mensen. Alles verloopt volgens een strakke planning en duidelijke herinnering afspraken via e-mail. Alles in goede sfeer!
Fijne mondhygiënist en tandarts goed geholpen
Je word er super vriendelijk geholpen, ze zijn erg kundig,
Vriendelijk en kundig personeel
Kundige behandeling, aardige mensen
Deskundig, aardig, goede aandacht, zorgvuldig goed advies en ze zijn blij.
Geen wachttijd Snel geholpen Vriendelijk personeel
Goedemorgen meneer Copal, Bedankt voor uw reactie! Leuk om te horen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team THCO
Planning, afspraken, controle etc. prima verzorgd. Wel licht problemen met nieuw aanmeldsysteem (eerder was makkelijker)
Had graag vooraf geweten dat het traject 2 jaar in beslag neemt in plaats van het eerdere uitgangspunt van 1 jaar.
Goedemorgen mevrouw Snellen, Bedankt voor uw reactie. Wij nemen contact met u op om dit te bespreken. Met vriendelijke groet, Team THCO
Goed
zeer vriendelijk en prettig geholpen
ben lang niet meer zo bang als vroeger. Ben ontzettend gerust gesteld en heel vriendelijk geholpen en hele goede uitleg gehad. Ik word hel serieus genomen omdat ik zo bang ben. En dat is ontzettend verminderd
Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback! Fijn dat u het zo positief heeft ervaren!
Duidelijk en correct precies zoals voorgesteld.
Goede ontvangst duidelijke communicatie en behandeling bij mondhygiëniste en tandarts.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.