
Wij zijn zeer tevreden.
Onlangs bezocht ik de kliniek voor een behandeling door Eva.In plaats daarvan kreeg ik te horen:”U heeft een dreigende parodontitis,de prognose,de behandeling en de tarieven.” Bij mijn vertrek ontving ik een enveloppe met een offerte en aanbod voor behandeling. De offerte lag al voor mijn bezoek klaar,was op mijn naam en zou ik aangevraagd hebben. Niet vertrouwenwekkend maar zeer misleidend! Ik heb inmiddels een andere zorgverlener en heb geen symptomen die op een dreigende infectie wijzen. Ik kom op voor een ieder die recht heeft op een “eerlijke “zorg en heb aktie ondernomen bij instellingen die opkomen voor consumenten. Als ik mijn ervaring vertel is eigenlijk niemand verbaasd maar vinden de wijze van omgaan met de zorg: SCHANDALIG! En dat vind ik ook,Greetje
Bedankt voor de beoordeling. We staan altijd open voor feedback en nemen klachten en beoordelingen zeer serieus. Zo werken we dagelijks aan het verbeteren van onze service.
Goed
receptie denkt mee, tandarts legt uit en afspraak is afspraak.
Na eerste consult (ongeveer een jaar na mijn "vorige" tandarts waar ik niet eer tevreden over was) zeer duidelijke uitleg gekregen over de te nemen stappen (kies trekken en afspraak mondhygiëniste)
Fijn dat de tandarts, mondhygiëniste en orthodontie allemaal bij elkaar zitten. Ik kom hier al jaren en zelfs nu ik in Amsterdam woon blijf ik hier komen.
Gaat altijd goed.
Goed.
Uitstekend
prima
Vakkundig en vriendelijk.
Sympathiek personeel. Ik ga zonder angst naar de tandarts. Dat was ooit week anders!
Tot nu toe altijd netjes geholpen
Ik zit al jaren bij kliniek Noordzee. Stuk voor vriendelijke maar voor gespecialiseerde tandartsen en mondhygienisten. Voel mij daar veilig en gezien. Stellen je gerust. No-nonsens. En zullen je helpen om je gebit goed te houden.
Verzorgde ruime praktijk. Altijd correct behandeld. Er wordt rekening gehouden met je wensen.
Vertrouwen
afspraak maken gaat goed. ruime wachtkamer, wel hoor je dan de gesprekken aan de balie. ik ben zeer content met "mijn" tandarts (marijtje-vakvrouw). de behandelkamers zijn ook gehorig, je hoort wat er naast je esproken wordt/gebeurd. En het is fijn als de afspraak tandarts-mondhygiene achter elkaar kan. Dat is online niet af te spreken (dus dan even bellen)
Er wordt uitleg gegeven, vooral als er omgevraagd wordt. Vriendelijkheid en beleefdheid.
Mooi
vriendelijk en goed
Uitstekend
Ik ben altijd heel goed behandeld.
Zo ontzettend betrokken bij de patiënt Super
We zijn erg tevreden. Super vrolijk personeel. Afspraken maken is makkelijk. We zijn altijd goed geholpen. Kleine minpunt dat tandarts heeft weining tijd voor de patiënten.
Geen lange wachtlijst en zeer goede bekwame tandarts
Koningin Wilhelminakade 221
1975 GL IJmuiden
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.