
Altijd goed
Ik wordt altijd correct behandeld
Wat ontzettend fijn dat jullie mijn vriendin, Paulien Hofstede, hebben kunnen helpen! Ik dank jullie daar hartelijk voor. Ze was erg van slag dat ze niet naar haar eigen tandarts kon en daardoor naar een tandarts in Bunschoten/Spakenburg werd verwezen en de site zo onprofessioneel vond dat ze met de handen in het haar zat en mij dit vertelde. Ik heb jullie toen gebeld en ze was zoooo tevreden over jullie, dat ik jullie hierbij beoordeel als 'Top!'. Ik vul dit dus n.a.v. onze beider ervaringen in.
Als hier boven vermeld
wat ik jammer vind is dat je vaak terug moet komen terwijl ik denk probeer dit in 1x af te handelen zover lukt en jullie overleggen niet of de patient iets wil bijv. foto maken, kroon op kies stel je wil de tand of kies laten trekken dan beslissen jullie of dit gebeurt of niet ik vind de patient bepaalt of dit kan of niet
Stipt op tijd werden wij steeds geholpen; de behandeling was adequaat en verliep altijd in een ongedwongen sfeer.
Ik ben voor langere tijd een tevreden patient.
Vlot en deskundige praktijk.
Normaal geen enkel problemen. Maar de afgelopen keer had ik controle en moest ik terug komen op m’n tandsteen te verwijderen, wat normaal gesproken altijd gelijk gedaan werd en waar mijn voorkeur ook naar uit gaat ivm fulltime werk. Dus nu 2 keer vrij moest nemen. Maar nu vond ik de gene die ik de laatste keer had niet leuk en had ik hier geen goed gevoel bij. Met dat spulletje wat je in je mond moet doen, deed ze erg stom over het feit dat ik dit niet de genoemde tijd kan volhouden. En ze deed er echt moeilijk over en werden een paar opmerkingen gemaakt waar ik niet vrolijk van werd. O.a. “Hoezo kan je dit niet volhouden” “wat gebeurd er dan? Kokhalzen is toch niet zo erg”
Ik ben fijn geholpen en vind prettig als mijn mond weer schoon is.
Er wordt gekeken naar wat moet en kan om een gezond gebit te houden. Er wordt ook goed vooruit gedacht om de financiën te spreiden, maar ook om problemen aan het gebit te voorkomen.
Voor mijn gevoel worden de behandelingen je door de strot geduwd. We gaan straks even dit en vervolgens even dat doen. Na mijn vorige controlebezoek moest ik een vervolgafspraak maken bij de mondhygiënist, die vond het totaal onnodig dat ik kwam. (Mw. Hoogeveen zelf ) Afgelopen keer probeerde de tandarts weer om 3 behandelingen door te zetten. Let wel, ik heb een sterk en gezond gebit. Ik wil niet weten wat ze proberen qua behandeling als je gebit minder goed is. Ze proberen je echt geld af te troggelen. Zeker de laatste tandarts die ik had, een blonde jonge meid heb ik als onprettig en dwingend ervaren. De naam die ik onderaan heb ingevuld is een gok. Ik weet het niet zeker of dat haar naam was.
Vakkundige mensen allemaal!
Geweldige mensen , tot nu toe zeer tevreden !!
Ik ben al een aantal jaren aangesloten bij Marodent. Qua behandelingen is het zeer kundig, professioneel, snel handelen en oplossingsgericht. Echter valt het soms heel erg tegen qua vriendelijkheid bij de balie. Je wordt vaak niet verwelkomt, niet begroet. Sterker nog als je bij de balie aankomt met een vraag, wordt je niet snel aangekeken en moet je soms zelf vragen om aandacht. Aan de telefoon is er verder geen probleem. Tot nu toe ben ik door alle assistenten of de arts vriendelijk behandeld. Hierdoor kom ik graag bij Marodent. Over mijn laatste afspraak kan ik dit helaas niet zeggen. De naam van de behandelaar is mij niet meer bekend, maar haar gedrag, vluchtigheid, ongeduldige en vooral geïrriteerde houding kon ik niet plaatsen. De stappen die ze zou ondernemen werd niet toegelicht. Ik heb 1 keer moeten hoesten door de waterslang waarmee het wordt schoongemaakt en hierbij ging ze meteen zuchten. Verder vroeg ze niet eens na afloop hoe de lijm aanvoelt… ik heb dit zelf moeten aangeven. De lijm aan de spalk voelde namelijk niet goed aan en ze werd erg geïrriteerd over dat ze opnieuw moest schuren aan de lijm. Na afloop deed ze de ligbank naar boven en ging meteen achterhaar computer zitten. Ik moest zelf vragen of het klaar was en ik moest opstaan of ze nog iets zou doen. Er zat namelijk nog een servet op mijn borst met bloed en slijm en al, die ik zelf moest weggooien!! Haar antwoord en blikken waren op dat moment super vervelend. Zelf ben ik vriendelijk gebleven en er niets van gezegd omdat ik haar houding niet echt kon plaatsen. Dit ben ik totaal niet gewend van de behandelaren van Marodent. Bij deze heb ik het toch willen aangeven omdat ze mij een hele slechte gevoel gaf waarbij ik het gevoel kreeg dat ik totaal niet welkom ben. De naam van de behandelaar staat niet op de factuur, maar wel een behandelaarsnummer; Behandelaar: 12060022.
Fijn om een herinneringsmail te ontvangen dat het weer tijd is voor een controle. Afspraak maken gaat prettig en de afspraak zelf verloopt eveneens plezierig, professioneel maar ook persoonlijk. Altijd leuk om weer een paar historische sportwetenswaardigheden te scoren.
Een prettig consult met goede uitleg. Vriendelijk omgang met een luisterend oor. Daarbij was het fijn dat ik snel terecht kon.
Tandarts Paul houdt van boren Dat is al van verre te horen Met het bekende hoge zoemende geluid Bewerkt hij tanden en kiezen in iedere snuit Voor mij een glanzend nieuwe brug Ja, bij Paul kom ik graag terug Hij is een vakman goed en ijzersterk Als dank dit gedicht als kroon op zijn werk!
Normaal heb ik echt helemaal niks met tandartsen maar bij P.C. Hoogeveen ga ik met een gerust hart in de stoel zitten. Hele fijne tandarts is het!
Altijd vriendelijk en belangstellend bij binnenkomst. Legt goed uit wat een behandeling inhoudt. Luistertngoed naar de mening van patiënt.
Kort bezoek vanwege controle. 5 minuten in de stoel gezeten en het was goed. Het rekenen van 2x5 minuten gebitsreiniging verbaasd me dan wel..
Altijd een luisterend oor, ook als het niet om het gebit gaat.
altijd een goede en plezierige behandeling door de tandarts en zijn medewerkers.
Al jaren lang een meer dan tevreden patiënt.
Al meer dan 35 jaar " klant", kundig personeel die aandacht aan je besteden en je niet zien als een nummer. Behandelingen zijn goed en worden vooraf besproken.
Van Het Hoffstraat 6-8
3863 AX Nijkerk
Marodent Centrum voor Tandheelkunde biedt u vele mogelijkheden. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor mondhygiëne, orthodontische behandeling (beugels), implantaten (zowel ten behoeve van protheses als kroon- en brugwerk), bleekbehandelingen en esthetische tandheelkunde.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.