Vertrouwde samenwerking!

Goede afspraken kunnen maken, cliënt gericht. Vertrouwd samengewerkt en alles is volgens afspraak verlopen. Goed bereikbaar, fijn en goed personeel. Een aanrader!

Doen wat ze beloven

Resultaat is mooi. Afspraken nagekomen. Correctie gevraagd en uitgevoerd. Goed vakmanschap (heeft z’n prijs)

Mooie vloeren en perfecte service

We hebben op 2 verdiepingen nieuwe gietvloeren laten leggen door soldicoat. Er is heel veel keus in vloeren, goede uitleg in de showroom. Alles ging volgens afspraak tijdens het leggen en het ziet er perfect uit.

Goede behulpzame service

Goede voorlichting in de showroom om te komen tot de meeste geschikte keuze voor een optimaal resultaat met tevens goede uitleg over voor- en nadelen van gebruikte materialen. Daarnaast waren zowel in de showroom als bij de aanleg behulpzame medewerkers. Het eindresultaat is zeker naar wens.

Super super super blij met onze vloer!

Wij hebben sinds 2 maanden een vloer van Soldicoat thuis en we zijn er super blij mee. In de showroom van Soldicoat konden we de verschillende mogelijkheden bekijken en kleuren met elkaar vergelijken. Er was ook iemand die echt de tijd voor ons nam en goed kon adviseren. Uiteindelijk hebben we gekozen voor een PU-gietvloer in de kleur 9010. We zijn van begin tot eind goed geholpen. We hebben Soldicoat ontdekt bij kennissen, die ook super tevreden zijn. Mocht je opzoek zijn dan kan ik Soldicoat zeker aanraden!

Voor gietvloeren ben je bij Soldicoat op het juiste adres.

Hebben ca. 10 jaar geleden een gietvloer door Soldicoat laten aanbreng waar we zeer over te spreken waren. Maar deze vloer was nu wel aan een opfrisbeurtje toe en hebben daarom weer contact opgenomen met Soldicoat. Op ons verzoek zijn ze de vloer komen bekijken en hebben ze ons de mogelijke oplossingen en aanbevelingen gegeven. Uiteindelijk hebben we besloten om de vloer in een andere kleur te laten gieten en ziet deze er weer als nieuw uit.

In een woord prima!

Mooi eindresultaat en super geadviseerd

Wij zijn uitgenodigd in de nieuwe showroom en daar heb je ruime keuze met grote oppervlakten om je vloer uit te kiezen. Onze vloer lag er zelfs op de grond en gaf ons gelijk het goede gevoel die te nemen. De eigenaar (Nils) is vooraf komen kijken en om in te meten en heeft ons goed advies gegeven. De vloer die we hebben genomen ligt nu in onze badkamer en heeft iets een werkje erin zodat deze iets stroef is, wel net zo fijn in een vaak wat gladde badkamer. De legger (Erwin) heeft constant gecommuniceerd wanneer hij de volgende laag komt aanbrengen, fijn te weten zodat we thuis konden zijn. Uiteindelijk helemaal geworden zoals we verwacht hadden.

Superblij met onze betonciré vloer

Wij zijn superblij met onze betonciré vloer met industriële uitstraling in de keuken en de betonlook gietvloer in de badkamer. Beide zien er super strak uit en zijn makkelijk schoon te houden. We zijn van begin tot eind goed geadviseerd en ontzorgd door de mensen van Soldicoat. Vriendelijk, meedenkend en écht verstand van zaken. Kortom: zeer tevreden.

Ik beveel dit bedrijf iedereen van harte aan!

Begin 2019 zijn wij verhuisd naar Deventer. We hebben ervoor gekozen om door Soldicoat onze gietvloer te laten leggen, omdat we via via positieve verhalen hadden gehoord. Ze hebben ons goed begeleid in het uitkiezen van de kleur en we konden snel terecht voor het verkrijgen van dit advies. Kenmerkend is de persoonlijke benadering, de mannen bij Soldicoat nemen echt de tijd voor je en het belangrijkste van alles is dat het resultaat er mag wezen. De gietvloer, de kleur, de manier waarop het gelegd is en de communicatie vanuit het bedrijf is echt perfect. We hadden de pech dat we een gebrek in de vloer hadden waar niemand iets aan kon doen, maar de service verdient echt een 10: samen kijken naar het probleem, oplossingen aandragen d.m.v. professionele schoonmaakmiddelen en een bedrijf inschakelen die de vloer zou reinigen waardoor de vlekken eruit zouden gaan. Helaas mocht het allemaal niet baten om het gebrek op te lossen en ook hier heeft Soldicoat snel en adequaat op gereageerd: ze gaan echt voor een tevreden klant en hebben om die reden de vloer opnieuw gelegd binnen afzienbare tijd met nu een perfect resultaat. Ik beveel dit bedrijf iedereen van harte aan!

Uitmuntend

Duidelijke afspraken. Correcte mensen van verkoop tot de vloerleggers. Harde werkers ,Perfecte vloer gelegd . Toto in de kleinste hoeken en gaten. Erg blij/tevreden met het resultaat.

Rostockstraat 7 7418 EL Deventer

0570 – 623543