Superblij met onze betonciré vloer

Wij zijn superblij met onze betonciré vloer met industriële uitstraling in de keuken en de betonlook gietvloer in de badkamer. Beide zien er super strak uit en zijn makkelijk schoon te houden. We zijn van begin tot eind goed geadviseerd en ontzorgd door de mensen van Soldicoat. Vriendelijk, meedenkend en écht verstand van zaken. Kortom: zeer tevreden.

Ik beveel dit bedrijf iedereen van harte aan!

Begin 2019 zijn wij verhuisd naar Deventer. We hebben ervoor gekozen om door Soldicoat onze gietvloer te laten leggen, omdat we via via positieve verhalen hadden gehoord. Ze hebben ons goed begeleid in het uitkiezen van de kleur en we konden snel terecht voor het verkrijgen van dit advies. Kenmerkend is de persoonlijke benadering, de mannen bij Soldicoat nemen echt de tijd voor je en het belangrijkste van alles is dat het resultaat er mag wezen. De gietvloer, de kleur, de manier waarop het gelegd is en de communicatie vanuit het bedrijf is echt perfect. We hadden de pech dat we een gebrek in de vloer hadden waar niemand iets aan kon doen, maar de service verdient echt een 10: samen kijken naar het probleem, oplossingen aandragen d.m.v. professionele schoonmaakmiddelen en een bedrijf inschakelen die de vloer zou reinigen waardoor de vlekken eruit zouden gaan. Helaas mocht het allemaal niet baten om het gebrek op te lossen en ook hier heeft Soldicoat snel en adequaat op gereageerd: ze gaan echt voor een tevreden klant en hebben om die reden de vloer opnieuw gelegd binnen afzienbare tijd met nu een perfect resultaat. Ik beveel dit bedrijf iedereen van harte aan!

Uitmuntend

Duidelijke afspraken. Correcte mensen van verkoop tot de vloerleggers. Harde werkers ,Perfecte vloer gelegd . Toto in de kleinste hoeken en gaten. Erg blij/tevreden met het resultaat.