Super blij mee!!

Mijn ervaring met Zorgmies is TOP..Super service..gezellig..meedenkend..altijd in voor n praatje.Ik heb huishoudelijke hulp nodig en ben er reuze blij mee. Ik vindt Zorgmies n aanrader..

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Woerden

Blij met de hulp van ZorgMies

Na een operatie hadden wij voor enige tijd hulp in de huishouding nodig. Linda van ZorgMies Venlo heeft er voor gezorgd dat wij 1x per week 3u. hulp kregen van een lieve mevrouw. Wij waren hier heel blij mee. Linda bedankt dat je ons hierbij hebt kunnen helpen.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Venlo

Een prettige ondersteuning voor de Mantelzorger, ze zeggen altijd denk ook aan jezelf!!

Fijn dat de Zorg- Mies bestaat, en dat ze er voor ons zijn!! Je kunt niet altijd op familie of vrienden terug vallen! Die hebben ook hun eigen leven en alles wat daar bij hoort!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Assen

Je kunt echt het verschil maken voor iemand

Ik heb maar kort voor ZorgMies gewerkt, maar ik heb gemerkt dat je echt het verschil kunt maken voor iemand. Ik had een cliënt die dol op honden was. Daarom nam ik mijn hond mee naar hem toe, Hij vond dit fantastisch en fleurde dan helemaal op.

Waardevol

Vanuit CZ is er snel hulp gekomen. Mantelzorg was nodig bij mijn moeder en dankbaar dat elke week dezelfde zorgmies op bezoek komt. Super bedankt!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Brabantse Wal

Voel me gewaardeerd en doe het zo erg met plezier

Ik heb zo’n fijne tijd gehad! Mijn begeleider was goed te contacten en mijn mevrouw was super lief en dankbaar. De mensen voelen zich eenzaam en is zo mooi om daar iets voor te doen en er zoveel voor terug te krijgen. Alles was goed geregeld!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Breda

positief

snel en soepel geregeld, Als Annet bij ons is gaat ze lekker aan de slag de bewoner herkent haar. Ze weet wat ze kan en gaat doen. De dingen waar wij te weinig/geen tijd voor hebben kunnen dankzij Zorgmies toch gedaan worden met onze bewoner.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Breda

Een hele fijne, betrokken organisatie, die goed inspeelt op de hulpvraag die er is

Mijn vader had Altzheimer en voor mijn moeder, ook op leeftijd, viel die zorg zwaar. Het was belangrijk voor m’n moeder dat ze één middag in de week een paar uurtjes voor zichzelf had, om er even tussenuit te gaan, om haar eigen boodschapjes te doen en even uit de situatie te zijn. Met hulp van ZorgMies is dat heel fijn gelukt. Een betrokken en betrouwbare medewerkster kwam op woensdagmiddag bij m’n vader, zodat m’n moeder zorgeloos op pad kon. Heel fijn ook voor ons, dochters, om te weten dat m’n vader het op die middagen ook fijn heeft gehad. Gezellig samen tv gekeken, in het zonnetje in de tuin gezeten en veel gekletst, daar hield mijn vader van. Zo werden wij ook even ontlast. Helaas is m’n vader recentelijk overleden, maar wij zijn ZorgMies dankbaar voor de fijne momenten die mijn vader, maar ook mijn moeder nog gegund waren.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Nijmegen

Prettige samenwerking

Heb een prettige tijd gehad veel voor de cliënten kunnen betekenen. Maar te druk met andere zaken in t leven vandaar dat ik gestopt ben. Succes verder.

fantastisch!

Afgelopen zomer heeft Zorgmies de nachtelijke zorg voor mijn moeder gedurende enkele weken van ons overgenomen. De intensieve zorg (7 nachten per week) kon, zelfs midden in de zomervakantie, heel snel van start gaan. Mijn moeder was blij met de lieve woorden en onuitputtelijke hulp van Zorgmies in de nacht. De heldere communicatie via telefoon en mail en de digitale rapportage konden niet beter. Zorgmies nam een behoorlijk zware taak van ons, de kinderen, over. Heel veel dank voor jullie liefdevolle zorg.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies 't Groene Hart

ZorgMies: betekenisvol werk dat ik niet snel zal vergeten!

Ik heb een aantal jaren bij ZorgMies gewerkt bij verschillende cliënten. Op mijn 18e ben ik begonnen zonder ervaring of opleiding, maar wel met de passie om mensen te helpen en iets voor een ander te betekenen. Het mooie aan dit werk is dat elke zorgvraag verschillend is, zowel qua werkzaamheden als persoonlijkheid. Ondanks deze verschillen heb ik met iedereen een klik gehad. De cliënten die ik heb gehad waren stuk voor stuk bijzonder en mijn werkzaamheden divers: van het helpen bij persoonlijke verzorging van ouderen, tot het helpen van een vrouw met MS bij de verzorging van haar paard. Of het vermaken van de vrouw met dementie, door simpelweg naar muziek te luisteren of een blokje om te maken. Ik geloof dat ik iets voor deze mensen heb betekend, maar zij ook zeker voor mij!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Midden-Limburg

De begeleiding van ZorgMies was fantastisch.

Mijn zus, die Alzheimer heeft en tot voor kort nog zelfstandig alleen thuis woonde heeft de afgelopen maanden elke dag fantastische begeleiding gehad van ZorgMies. De begeleiding werd door verschillende ZorgMiesen gedaan. Met alle begeleidsters had mijn zus meteen een klik. Het contact was heel warm en liefdevol. De ZorgMiesen lieten mijn zus in haar waarde. Voor zover dat mogelijk was lieten ze ook de regie over aan haar. Mijn zus werd geholpen met alle dagelijkse bezigheden, zoals aankleden, eten en huishoudelijke klusjes. De ZorgMiesen zorgden voor veel gezelligheid door dagelijks met mijn zus op stap te gaan. Tijdens de laatste weken waarin mijn zus nog thuis woonde, kwamen de ZorgMiesen ook 's avonds om haar gezelschap te houden en klaar te maken voor de nacht. Mijn zus woont sinds kort in een omgeving waar ze 24 uur per dag zorg krijgt. Wij kijken terug op een fantastische periode, waarin de ZorgMiesen heel veel zorg, begeleiding, gezelligheid en liefde hebben gebracht in het leven van mijn zus.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Zwolle

Jullie ondersteuning gaf zoveel rust en gezelligheid.

Tijdens mijn vakantie hebben jullie om de dag mijn moeder gezelschap gehouden. Voor mij gaf dat zoveel rust dat ze gezelschap had en er naar haar om gekeken werd. Maar ook mijn moeder vond het heel fijn alle aandacht en gezelligheid. Ze heeft ervan genoten. Zulke lieve moeder en dochter daar heeft ze het nog over. Heel erg bedankt voor jullie hulp.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Hoeksche Waard

De begeleiding van ZorgMies is prettig en ik vind het fijn dat we samen leuke dingen doen.

Mevrouw vindt het fijn om 1x per week een aantal uur begeleiding te krijgen van ZorgMies. Ze houdt ervan om samen leuke dingen te ondernemen. Ze zou het fijn vinden dat wanneer de vaste begeleiding niet kan (vakantie) er vervanging kan komen. Kortom, ze is blij met de begeleiding van ZorgMies.

Fantastische en warme begeleiding

Wij hebben verschillende zorgmiesen tegelijk gehad vanwege wisselende hulpvraag. Met allemaal hebben was een fijn contact. Ze waren betrokken en warm, zowel naar Henny als naar mijn vader. In verband met opname hebben we de hulp niet meer nodig. Maar het was een lichtpuntje op de dag als ze kwamen.

Geweldige aanvulling

Super 2x per week 3 uur. Gezellig kletsen met mijn vader die erg eenzaam was woonde alleen thuis. Samen gingen ze boodschappen doen, ijsje eten draaide zijn wasjes al bij al super z'n zorgmies

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Maas & Peel

Op een wijziging na prima werk door gemotiveerde dames.

Prettige contacten gehad en veel hulp niet alleen met huishoudelijk werk maar ook adviezen ivm het lichamelijk probleem

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Venlo

In één woord GEWELDIG

Helaas moeten we gebruik maken van zorg omdat ik 4 dagen van huis ben elke week en mijn partner die ziek is niet alles meer kan. De hulp die we van Zorgmies Maas&Peel / Maaike en haar team mogen ontvangen is gewoon TOP! De mensen die er voor mijn partner zijn zijn allemaal zo verschrikkelijk zorgzaam en denken ook steeds mee. Voor mijn partner geeft het rust en gezelligheid. En als mijn partner tevreden is is er voor mij ook rust (op afstand). Het is ook superfijn dat de Zorgmiesjes mij ook altijd op de hoogte houden hoe het gaat. De communicatie verloopt altijd prettig. En nog een extra blijk van waardering voor de vaste zorgmies! Wat een topper!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Maas & Peel

Een beetje lucht en ruimte voor het hele gezin

Geen idee wat ik kon verwachten toen we de hulp van ZorgMies inschakelden, maar heb er geen seconde spijt van gehad. Het type zorg dat we nodig hadden was niet standaard, maar samen maakten we een passend plan, dat was heel fijn. Mijn kinderen waren heel gek op Margo en ze hebben veel leuke dingen gedaan zoals bijv. met de hond naar het strand gaan. Dingen die ik zelf op dat moment gewoon niet kon. Het zorgde voor een beetje lucht in het gezin, waar ik de rust kreeg die ik nodig had en de kinderen een manier hadden om juist hun energie kwijt te kunnen.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Bollenstreek

Erg betrokken en alles snel geregeld

Wij liepen door tegen veel problemen aan met het regelen van zorg voor onze moeder,dus vingen alles zelf op.Maar gelukkig was daar Maaike van Zorgmies.Ze heeft alles snel opgepakt en een fijne Mies voor onze moeder gevonden.Dit gaf ons als kinderen weer wat meer lucht.Heel erg blij met Zorgmies.Korte lijnen,meedenkend en liefdevolle zorg zo zien wij Zorgmies.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Maas & Peel

Supersnel ging zorgmies voor ons op zoek

Zorgmies ging meteen voor ons op zoek en vond al gauw een geschikte kandidaat. Zorgmies was flexibel en dacht met ons mee over welke zorg het beste bij ons zou passen en hoe we de zorg het best konden inpassen in onze weekplanning.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies De Bilt, Zeist & Utrecht

Persoonlijk en betrokken

Werken voor Zorgmies heb ik ervaren als een persoonlijk en betrokken werkgever/organisatie. Ik heb met veel plezier gewerkt voor Zorgmies. Henk biedt een luisterend oor wanneer nodig en denkt met je mee. Hij is gedreven, betrokken en zorgt voor een persoonlijke touch (denk aan verjaardagen enz).

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Midden-Limburg

Prima, maar was al gewent om in deze sector te werken

Fijne werkomgeving, ik doe alleen maar gezelschap, dus mensen bezig houden. Boodschapjes doen, kletsen koken, spelletjes doen.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Midden-Limburg

Wij zijn enorm tevreden met onze “Mies”

Elke week wordt mijn man opgehaald door Hennie van de Zalm. Samen maken zij een wandeling door bos, duinen of gewoon door een groot tuin centrum. Ze drinken bij terugkomst een bakkie met mij. Mijn man geniet van deze momenten, te meer Hennie ook een echte Noordwijkerhout is met veel kennis van de inwoners. Dit klikt heel leuk, Wij zijn blij met hem

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Bollenstreek

Warm

Wat een liefdevolle warme zorg heeft mijn vader zijn laatste weken mogen ontvangen. Er werd steeds gezocht naar kwaliteit van leven, met respect voor mijn vaders grenzen. Zeker een organisatie die ik van harte kan aanbevelen.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Kampen-Dronten

Raadhuisplein 12

3331 BT Zwijndrecht

078-78 20 560

Over ZorgMies Nederland

ZorgMies maakt het leven leuker! Dat is ons slogan. Daarnaast is onze ambitie om door heel het land eenzaamheid te verkleinen en passende, persoonlijke ondersteuning te bieden aan mensen die hulp nodig hebben. Als mantelzorger kan het zorgen voor iemand zwaar en soms ook eenzaam zijn. Met het inschakelen van een ZorgMies wordt een mantelzorger enorm ontlast. Ook zijn onze diensten een uitkomst wanneer familie bijvoorbeeld verder weg woont. Als ZorgMies zorgen wij voor één vast gezicht, de ZorgMies, die helpt bij praktische zaken en zorgt voor gezelligheid in huis. Denk daarbij aan samen boodschappen doen, een wandeling maken of het uitvoeren van licht huishoudelijk werk. Hierbij staan persoonlijke aandacht, zorgzaamheid en respect voorop. Ons motto is: “Kan niet bestaat niet”, want iedereen verdient persoonlijke zorg en aandacht!