Stukje levensvreugde met ZorgMies

"Elke week kijkt mijn moeder (op deze foto) uit naar een fijne middag met haar nieuwe vriendin/maatje die ze via ZorgMies heeft leren kennen. Hierdoor heeft/behoud ze een stukje levensvreugde in deze soms best moeilijke levensfase. Fijn om mijn moeder zo te zien, het doet me goed ❤️"

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies De Langstraat

ZorgMies maakt ons leven zonniger en makkelijker!

Angelique is een fijne, kundige, doortastende, warme, zonnige persoonlijkheid. Zij straalt energie en goede zin uit en vervult haar werkzaamheden als ZorgMies en als coördinator met verve uit! Heel fijn is ook de oplossingsgerichtheid, de vanzelfsprekendheid, toegankelijkheid, in alles wordt meegedacht. Wij zijn heel blij dat Angelique en de ZorgMiesen sinds mei 2020 in ons leven zijn, het neemt een zorg van onze schouders en maakt het leven voor ieder van ons zonniger en makkelijker!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies De Bilt & Zeist

Fantastisch!

Na de prettige kennismaking met de zeer betrokken dames van ZorgMies Drechtstreek, is er een geweldige match gerealiseerd. De ondersteuning geeft ons zoveel rust op alle fronten. Zij doen waar ze voorstaan. Maatwerk op de momenten dat wij het willen.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Drechtstreek

Zetten net die stap extra met passie en enthousiasme!

De betrokkenheid en de passie waarmee Gaby een aanvraag behandeld is echt ongelooflijk! Wat de website beloofd maakt ze ook waar. Ze doet echt alles om te helpen, adviseren meedenken en gaat net een stap verder om de beste match te zoeken. Ze maakt het persoonlijk en geeft enorm veel vertrouwen. Zorgmies doet dat, wat niemand anders kan!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Alphen a/d Rijn

Goede gesprekken gehad. Ze denken goed mee, vooral met Veerle. Ik vind het in één woord top!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Nijmegen

ZorgMies is een leuke en betrouwbare organisatie om voor te werken.

Ruim een jaar ben ik werkzaam geweest als ZorgMies. Altijd was er een korte lijn met de organisatie. Een luisterend oor of advies indien nodig. Ook administratief werkt alles uitstekend! Kortom een heel prettige, sociale werkgever.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies De Bilt & Zeist

Er wordt goed geluisterd naar de wensen erg vriendelijk

De lijntjes zijn erg kort er wordt daardoor ook goed gecommuniceerd.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Maas & Peel

Vol vertrouwen de zorg voor mijn moeder overgedragen

De kennismaking met onze zorgMies verliep zeer prettig. Er was gelijk een klik, zowel met mijn moeder als met mij. Vol vertrouwen hebben we de zorg overgedragen aan haar. Zo fijn dat ik als mantelzorger ook even voor mezelf kon kiezen, terwijl de zorg liefdevol verder ging.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Midden-Limburg

Heel fijn meedenken en super lieve zorg voor mijn ouders

ZorgMies Soest-Baarn denkt vanaf het begin heel fijn met ons mee. Fleur zorgt niet alleen voor een goede oplossing maar is vooral ook heel betrokken en is flexibel in de veranderende zorgvraag. Ze denkt vooruit zodat we steeds kunnen zoeken naar mogelijkheden om de groeiende zorgvraag voor mijn ouders vorm te geven. Barbara is een fantastische en lieve ondersteuning voor mijn moeder. Ze weet precies de goede snaar te raken en allebei mijn ouders vinden het heerlijk dat ze er is. Voor ons als mantelzorgers is het heel fijn om haar bij mijn ouders te hebben. Het ontzorgt ons voor een heel belangrijk deel en het is fijn om te zien hoe blij mijn ouders met haar zijn.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Soest & Baarn

Comfortabel en warm

Ik ben deze zomer 32 dagen bij zorg Mies Breda geweest. Ik ben fantastisch verzorgd. Ik kwam vanuit een knie operatie en een traumatisch verblijf bij huize Raffi, in een schone frisse en comfortabele omgeving met deskundige medische dames die er alles aan hebben gedaan om mij te laten herstellen. Ik denk met veel warmte terug aan die zomer weken. Als ik volledig ben hersteld ga ik vrijwilligers werk doen om mijn dankbaarheid te tonen. Lieve groeten. Annie Broekhuizen

Fantaaaaastisch

Mijn vader leed aan dementie en is de laatste 8 maanden van zijn leven verzorgd door Annette en haar team van Zorgmies Breda eo. Ik kan niet anders zeggen dan dat dit een enorm geluk was in een lastige tijd. De persoonlijke aandacht en zorg maar vooral liefde die hij van hun heeft gekregen heeft ervoor gezorgd dat mijn vader ondanks zijn achteruitgang 8 fantastische maanden heeft gehad. Het betekende vooral ook voor de familie een enorme opluchting en besef dat hij het niet beter had kunnen treffen. We zijn ontzettend dankbaar. Ik kan iedereen Annette en haar team aanbevelen. Tom van Dijck

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Breda

Geweldige verlichting voor mijn man en heel fijn voor mij.

Mijn zorgmies is als een vriendin voor mij. Ik kijk iedere week naar haar uit.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Barendrecht, Albrandswaard en Ridderkerk

Heel goed geholpen en begeleid door Veerle van ZorgMies Nijmegen

In de moeilijke zoektocht naar goede ondersteuning kwamen we terecht bij ZorgMies Nijmegen. Er werd met aandacht geluisterd,meegedacht en Veerle zette alles op alles om de juiste match in personeel te vinden. Dat was na 1 dag al gelukt! Een lieve,zorgzame hulp kwam ons team van hulpverleners versterken. Wat waren we blij met Evi. Helaas moest kort daarna het besluit genomen worden tot definitieve opname. We zou het ons geholpen hebben als we eerder in contact waren gekomen met ZorgMies Nijmegen. Een hele zorg minder in een zware tijd. Veerle heel veel succes met ZorgMies.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Nijmegen

Perfecte hulp voor mijn vader met dementie

Mijn vader heeft dementie en gaat steeds verder achteruit. Gelukkig hebben wij op tijd ZorgMies ingeschakeld. Twee geweldige ZorgMiesen gaan doordeweeks leuke dingen met mijn vader, omdat mijn broer en ik doordeweeks moet werken. Het is dan heel fijn dat mijn vader niet alleen is. De ZorgMiesen weten precies hoe zij om moeten gaan met mijn dementerende vader. Zij zijn echt het lichtpuntje van zijn dag. Bedankt Margriet en Jeannette voor de goede match en het luisterend oor. Bij jullie voelen wij ons geen nummertje.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Drechtstreek

Zonder ZorgMies weet ik mij geen raad....

Als enige dochter van mijn ouders en dan ook nog eens ver weg wonend valt het niet mee als mantelzorger. In het verleden lag ik soms nachten wakker van de zorgen. Sinds een half jaar komt er een geweldige ZorgMies die er voor zorgt dat mijn ouders de aandacht en hulp krijgen die ze zo hard nodig hebben. Na ieder bezoek krijg ik een uitgebreid verslag. Ze kijken elke keer weer uit naar het bezoek. Wanneer ik zelf wel in de gelegenheid ben om te komen ervaar ik nu de rust. Niet meer alles te hoeven regelen maar echt even genieten!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Drechtstreek

Thebe thuiszorg heeft samen met zorg Mies zorg verleend bij een cliënt. Zorg Mies deed de lichamelijke verzorging en Thebe de wondzorg. Het was in het begin moeilijk om elkaar goed op de hoogte te brengen. Een schrift ter plaatsen bij de cliënt was hiervoor een goede oplossing. Thebe doet alles digitaal. Daar er nog een andere partij bij betrokken was gaf dit in het begin wat mis communicatie. Toen er bij zorg Mies een mogelijk was om de zorg uit te breiden verliep de zorg meteen veel beter. Beide partijen leerde elkaar ook beter kennen en het was hierdoor een fijne samenwerking. Fijne overleg met Annette

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Breda

snelle reactie en ruime kennis in huis

zeer prettige samenwerking in mijn casus gehad. er was veel kennis aanwezig en het contact verliep nauw. er werd snel gereageerd en meegedacht in het belang van cliënten. cliënten hebben geen zorg gekregen van Zorgmies, maar werden bijgestaan op afstand door Zorgmies. Dit heeft hen wel een wijziging in de zorg opgeleverd, waar we het voor deden! cliënten gaan er op vooruit!!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Horst a/d Maas

Zorgmies is een fijne organisatie om voor te werken

Ik heb met veel plezier voor zormies gewerkt,op dit moment heb ik even andere verplichtingen zorg voor famile.

positief

duidelijke uitleg, secuur in het zoeken van een match, behulpzaam met het papierwerk wat er in het begin bij komt kijken. attent in het aanbieden van cursussen.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Midden-Limburg

Zorgen voor...kan dubbele voldoening betekenen.

Al enkele jaren ben ik actief als ZorgSiem bij één vaste cliënt. De activiteiten die we samen doen, en de band die er is gesmeed bieden voldoening voor zowel de cliënt als de ondersteuner. Daarbij is de verlichting, die daardoor ontstaat, voor omgeving van de cliënt en de Mantelzorger(s) niet te onderschatten.

Heel mooi werk

Het is fijn voor hulp behoevende mensen te helpen Er voor zijn Zieke mensen Mensen die behoeften hebben voor te praten Eenzaam zijn Ziek zijn

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Maas & Peel

Een prima organisatie

De begeleiding is prima in orde. De werkwijze is heel prettig. Je blijft volkomen vrij in het maken van keuzes. Als je eenmaal aan het werk bent, kun je altijd met vragen terecht. Ook wordt er voldoende aan bijscholing gedaan.

Lieve en betrokken hulp

De zorg voor mijn moeder was super fijn geregeld, een goede klik en op maat geregeld!!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Groningen

Onvoorstelbaar wat een tomeloze inzet.

Zorgmies verzorgd sinds april 2021 onze moeder 24/7. Dankzij de inzet van deze professionele verzorging, kan zij in een voor haar prettige familie situatie blijven wonen. Annette en haar team denken mee in alles daar waar mijn moeder het zelf niet meer kan. Dit hadden wij als kinderen nooit durven dromen, dat er zo’n veilige en prettige omgeving is gecreëerd. Aanbeveling van deze dames tot het maximale. Onze dank is groot

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Breda

Super goede verzorging, weet de cliënten goed te motiveren

Doordat ik voor een oudere mevrouw gezelschap dame was. Ben ik in contact gekomen met Zorgmies. Ik heb mevrouw van een hoopje ellende vanuit een revalidatiecentrum zien thuis zien komen. Door Zorgmies is mevrouw na anderhalve maand 80 % opgeknapt.

Over ZorgMies Nederland

ZorgMies maakt het leven leuker! Dat is ons slogan. Daarnaast is onze ambitie om door heel het land eenzaamheid te verkleinen en passende, persoonlijke ondersteuning te bieden aan mensen die hulp nodig hebben. Als mantelzorger kan het zorgen voor iemand zwaar en soms ook eenzaam zijn. Met het inschakelen van een ZorgMies wordt een mantelzorger enorm ontlast. Ook zijn onze diensten een uitkomst wanneer familie bijvoorbeeld verder weg woont. Als ZorgMies zorgen wij voor één vast gezicht, de ZorgMies, die helpt bij praktische zaken en zorgt voor gezelligheid in huis. Denk daarbij aan samen boodschappen doen, een wandeling maken of het uitvoeren van licht huishoudelijk werk. Hierbij staan persoonlijke aandacht, zorgzaamheid en respect voorop. Ons motto is: “Kan niet bestaat niet”, want iedereen verdient persoonlijke zorg en aandacht!