Fantastisch

Een echte steun in slechte tijden. Mijn dementerende moeder heeft zo veel plezier met de zorgmies, echt zo fijn. Het is zo waardevol. Niets is te veel. Echt grote toppers!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Haarlemmermeer

Een positieve, eerlijke en betrokken zorgaanbieder!

Wij waren op zoek naar 'persoonlijke verzorging' voor onze gehandicapte dochter. Ondanks het feit dat Zorgmies met name zorg aanbiedt rondom het sociale aspect, deed Henk zijn uiterste best een zorgverlener te vinden die aan onze wensen voldeed. En ... dit lukte. Helaas gaat zorgverlener nu andere studie volgen. De open en eerlijke gesprekken met Henk waren heel plezierig. En als hij geen oplossing had, dan probeerde hij mij op een ander spoor te zetten om toch de hulp te vinden die we nodig hebben. Als moeder voelde ik me altijd heel erg gesteund! Hoop in de toekomst weer met Zorgmies te kunnen samenwerken....

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies De Langstraat

Super blij met de zorg van ZorgMies!

Sinds Juli vorig jaar regelt ZorgMies wekelijkse uitjes met onze moeder die dementerend is, waar wij heel blij mee zijn. Pascalle komt wekelijks langs, vaak met Labrador Moos, waar moeders echt blij van word. Samen maken ze gezellige uitstapjes en Pascalle weet altijd wel een mooi plekje te vinden om te wandelen, even koffie te drinken en een gebakje te eten en als het slecht weer is een leuk overdekt uitje te regelen. Nu onze moeder onlangs is opgenomen in een gesloten afdeling van een verpleeg tehuis komt Pascalle ook nog wekelijks langs voor een uitje van een paar uurtjes, vaak pikt ze dan onderweg ook onze vader nog even op van huis en neemt ze hem ook even mee. Kortom, niets anders dan lof voor ZorgMies en in het bijzonder voor Pascalle die onze moeder wekelijks weer even blij maakt en een mooi uitje met haar maakt.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Haarlemmermeer

Super team van zorgmies Tilburg!

Wij hebben het getroffen met ons team van drie geweldige dames, die ons als dochters zoveel zorg uithanden nemen. Moeder kijkt er elke dag naar uit dat er een Mies komt, een Mies die voor haar een ontbijtje maakt, met haar kletst, wandelt, beetje huishouden enz. .. Ik heb zoveel vertouwen in onze miezen dat ik mijn moeder met een gerust hart achterlaat bij hun. Heerlijk, dat mede door zorgmies onze moeder van 93 in haar eigen huis kan blijven wonen. Een dikke 10 voor jullie!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Tilburg

Menselijkheid en warmte

Mijn moeder is heel gelukkig met de mevrouw die haar wekelijks bezoekt vanuit Zorgmies. Vandaag sprak ik mijn moeder nog en ze zei dat deze mevrouw als eigen voelt. Ze spreken bijna hetzelfde dialect en ze is echt oprecht geïnteresseerd in mijn moeder als mens. Ze gaan samen het huis uit en kunnen overal over praten. Voor mij als zoon is het goud waard dat mijn moeder niet alleen thuis zit te kniezen. Als ik haar 's avonds bel en ze vertelt over haar middag dan ben ik zo blij dat ze het fijn heeft gehad. Het voelt kleinschalig en de match is er voor 100 procent. Deze mevrouw is geduldig en oprecht geinteresseerd. Dankjewel dat jullie dit belangrijke werk doen.

Vriendelijk en servicegericht

Zorgmies denkt in alle richtingen in een passende oplossing als men gaat starten. Er vindt een kennismakingsgesprek plaats wat op zich rust geeft voor de cliënt, je ziet meteen degene die ingezet wordt en je kunt zelf zeggen of er een klik is of niet. Wij zijn erg blij met Zorgmies, altijd bereikbaar als je vragen hebt of een oplossing zoekt. Ze ondernemen samen met de client, persoonlijke aandacht en respect staat voorop. Wij zijn er blij mee! Ga zo door!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Maas & Peel

Maakt ouden van dagen gelukkig

Waar kinderen het vaak aan ontbreekt is Zorgmies een welkome aanvulling op de zorg. Met hun inzet van “bekende” medewerkers spreekt men dezelfde taal en vormt een veilig gevoel. De kleine dingen zoals een wandeling, een bezoek aan de huiskamer of een kopje koffie bij oude buurt genoten geeft het leven weer zin, voldoening en plezier. Maak hier optimaal gebruik van! Het doet ons, maar vooral onze pap een groot plezier

Zorgeloze zorg

Sinds mijn alleenstaande vader zorg ontvangt vanuit ZorgMies is zijn leven (en het onze) er een stuk zorgelozer op geworden. Wij weten dat hij in goede handen is. Zowel 's ochtends als ' avonds krijgt hij hulp. Er wordt 2x in de week voor hem gekookt en dan wordt er samen gegeten. Er is tijd ingeruimd om met hem een blokje om te gaan, samen een boodschapje te doen of iets lekkers te gaan drinken. Hij kijkt er elke keer weer naar uit als een 'ZorgMiesje' komt. Het is een leuk team. En wat ook fijn is: het is een vaste groep, niet al te veel wijzigingen qua bezetting. Met veel aandacht wordt er voor hem gezorgd en het is gezellig. Weg is even het moment van eenzaamheid. De lijnen zijn ook lekker kort. En als er iets anders wordt gewenst, dan is dat altijd bespreekbaar. Iedereen krijgt van ons te horen hoe blij wij zijn met de inzet van ZorgMies.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Midden-Limburg

Zorgmies maakte het verschil

Bij alle positieve reviews op deze site kunnen wij ons alleen maar van harte aansluiten. Het Amsterdamse Zorgmies-team onder leiding van Marrit Akkerman heeft voor ons en onze dementerende vader alle verschil gemaakt in de laatste fase van zijn leven. Waar een grote Amsterdamse thuiszorgorganisatie niet in staat bleek de benodigde en beloofde begeleiding te geven bij het zelfstandig blijven wonen, bracht Zorgmies precies wat onze vader nodig had: warmte, geduld, een wakend oog op de achtergrond, en vaste vertrouwde gezichten. Als kinderen die het intensieve mantelzorgen voor hun vader boven het hoofd begon te groeien zijn wij door Zorgmies op professionele maar heel persoonlijke wijze ontzorgd, waarbij alle ruimte was voor overleg en samen zoeken naar de beste oplossing. We zijn Marrit Akkerman enorm erkentelijk voor het meedenken, voor haar deskundige adviezen op allerlei gebied, en voor de flexibiliteit waarmee ze steeds in korte tijd de zorg wist op te schalen of aan te passen. Onze vader is in november 2022 helaas overleden, maar we zijn heel blij met de kwaliteit van leven die hij dankzij Marrit, Maarten, Ellen, Irene, Jetty en Maryam het laatste jaar van zijn leven gehad heeft. Zorgmies biedt een vorm van ondersteuning en begeleiding die wij heel veel ouderen in de omgeving van Amsterdam toewensen. Elly, Caroline en Eric Kroon

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Amsterdam

Heel prettige samenwerking met de opdrachtgever!

Ik ervaar een heel prettige samenwerking met/voor Zorgmies. Mijn opdrachtgever/contactpersoon, Evelien, communiceert heel vriendelijk en duidelijk en bij vragen is er snel een antwoord. Ook de manier van werken, als zelfstandige, maar toch ook met collegae bevalt mij erg goed!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Alkmaar

Geweldige ondersteuning

Mijn schoonouders hebben via zorgmies ondersteuning gekregen voor 12 uur in de week. Dit was zeer welkom, en Ursula die aan hun gekoppeld werd een toppertje ze hadden fijne klik. Helaas maar een paar weken omdat schoonpa nu opgenomen is maar zeer waardevolle weken waarin de klik er was en de ondersteuning super. Ga zo door dan kunnen jullie veel mensen ontlasten en blij maken. Echt een topper.

Super!!!

Super klik tussen mijn ouders en zorgmies, geeft veel rust en ontzorgt een stuk in de mantelzorg.

Doortastend, transparant en vlot

De samenwerking met Veerle (en alle Zorgmiesjes onder haar leiding), zijn van uitstekende kwaliteit. Veerle begrijpt goed wat er nodig is en slaagt erin dit spoedig en correct aan te sturen in haar team. De zorgverlening is ons zo goed bevallen dat we nu alleen nog Zorgmiesjes afnemen en niet meer met andere zorgbureaus. Elk mogelijk probleem, wordt gekeken naar oplossingen wat voor beide partijen werkt. Echt top!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Nijmegen

Wij hebben de betrokkenheid en verzorging van Zorgmies de Ronde Venen als zeer positief ervaren.

Dankzij de liefdevolle verzorging door de dames van Zorgmies de Ronde Venen hebben wij de wens van onze moeder om thuis te sterven kunnen volbrengen.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies De Ronde Venen

Een goede ervaring, snel, fijn contact!

Na een lange zoektocht kwamen we bij Zorgmies en toen ging het snel. Mijn hulpvraag werd serieus genomen en al die binnen een paar maanden was er resultaat. We hebben steeds contact gehad, leuk!

Behulpzaam

Snelle en deskundige interactie na lastige hulpvraag dementie.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Breda

Een super organisatie die niemand mag missen.

Zeer goed. Mijn (onze) moeder vond het in een woord geweldig en zij is niet gauw tevreden met zoiets. Dat zegt genoeg. Ik (wij) kunnen het voor alle oudere zeker als ze zich alleen voelen aanbevelen. Gezelschap wil toch iedereen.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Maas & Peel

Lieve mensen en snel geregeld

Voor mijn oma woonachtig in Assen in een moeilijke tijd extra begeleiding nodig voor wat dagelijkse zaken en o.a. samen de stad in. Was lekker snel geregeld en prima kontakt gehad. Tot aan haar laatste dagen dit kunnen regelen. Inzet en kontakt was top. Kijk er met warme gevoelens op terug.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Assen

Betrokken, zorgzaam, flexibel, praktisch, goed inzicht, gewoon geweldig

Mijn moeder is 85 jaar en woont in een zorghuis. Mijn broer en ik wonen in het buitenland. Andere familie leden wonen ver weg en zijn te oud om te helpen. En daarom hebben wij Hellen van Zorgmies. Hellen gaat één keer per week naar mijn moeder toe en zij doet eigenlijk alles wat ik anders zelf met haar zou doen, zoals medische afspraken, zakelijke afspraken, sociale afspraken, nieuwe dingen kopen zoals zelfs een nieuw matras, dingen uitzoeken op het internet, ondersteuning rondom de verkoop en uitruiming van mijn moeders huis, en ga zo maar door. Hellen rijdt niet alleen, ze is echt betrokken en denkt mee. Ze heeft gewoon een heel stuk van mijn moeders mantelzorg op zich genomen en wij zouden echt niet zonder haar kunnen. Recentelijk heeft Hellen er nog een schepje bovenop gedaan toen mijn vader stervende was. Mijn vader woonde in een andere zorginstelling en toen hij plotseling achteruitging liet Hellen alles vallen en is ze met mijn moeder naar hem toe gegaan en de hele dag gebleven. Mijn vader is die avond overleden en Hellen is mijn moeder blijven ondersteunen totdat mijn broer en ik in Nederland waren. Hellens service gaat ver boven alle verwachtingen! Ze is haar gewicht in goud waard.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Maas & Peel

Blij dat we ZorgMies hebben ingeschakeld

Twee ZorgMiezen bezorgen onze moeder - die dementerend is, maar nog volop van het leven geniet - twee fijne middagen. Op stap gaan, wandelen, terrasje pakken, helpen met wat boodschapjes. Onze moeder stond eerst wat sceptisch ten opzichte van wat hulp ('nergens voor nodig'), maar is er nu heel blij mee. Ze kijkt ernaar uit en vertelt achteraf ook altijd hoe gezellig het was. Mijn zus en ik wonen op flinke afstand, dus dan is het heel prettig om te weten dat er fijne mensen zijn die een oogje in het zeil houden. Maaike van ZorgMies Peel en Maas heeft goed ingeschat wat voor type bij onze moeder zou passen en goede kandidaten aangedragen, waar wij heel blij mee zijn. Het contact met Maaike en de ZorgMiezen gaat soepel: via een groepsapp houdt iedereen elkaar op de hoogte en krijgen we elke keer een verslagje van de ZorgMies, al dan niet met foto van weer een gezellige middag. Kortom: wij zijn blij dat we ZorgMies hebben ingeschakeld.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Maas & Peel

Kundig en liefdevol voor de patiënt

Mijn ervaring met Zorgmies, is heel positief het team is kundig en begaan met de patiënt. Ze kijken naar de persoon, wat ik heel belangrijk vind.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Breda

Betrokken en meedenkend

Fijne ondersteuning voor de mantelzorger. Er wordt samen gekeken naar de mogelijkheden. Snelle hulp en erg betrokken!

En top organisatie

Mijn ervaring bij de Zorgmies is dat het een goed georganiseerde organisatie is. Wel ben ik er achter gekomen dat de doelgroep niet helemaal bij mij past. Zelf kom ik uit de LVB gehandicaptenzorg en daar ligt toch wel meer mijn hart.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Alkmaar

Heel prettig, er wordt meegedacht en ze komen afspraken na.

Als je als mantelzorger een week weg wil, is het heerlijk als je weet dat er iemand regelmatig langs komt. Kinderen komen ook wel maar die hebben het vaak te druk, met werk en gezin. Dan is de druk voor hun groot.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Bollenstreek

Zeer goede samenwerking

Ik ben zeer tevreden over de samenwerking met Marieke Prey!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Assen

Over ZorgMies Nederland

ZorgMies maakt het leven leuker! Dat is ons slogan. Daarnaast is onze ambitie om door heel het land eenzaamheid te verkleinen en passende, persoonlijke ondersteuning te bieden aan mensen die hulp nodig hebben. Als mantelzorger kan het zorgen voor iemand zwaar en soms ook eenzaam zijn. Met het inschakelen van een ZorgMies wordt een mantelzorger enorm ontlast. Ook zijn onze diensten een uitkomst wanneer familie bijvoorbeeld verder weg woont. Als ZorgMies zorgen wij voor één vast gezicht, de ZorgMies, die helpt bij praktische zaken en zorgt voor gezelligheid in huis. Denk daarbij aan samen boodschappen doen, een wandeling maken of het uitvoeren van licht huishoudelijk werk. Hierbij staan persoonlijke aandacht, zorgzaamheid en respect voorop. Ons motto is: “Kan niet bestaat niet”, want iedereen verdient persoonlijke zorg en aandacht!