Heel prettig, er wordt meegedacht en ze komen afspraken na.

Als je als mantelzorger een week weg wil, is het heerlijk als je weet dat er iemand regelmatig langs komt. Kinderen komen ook wel maar die hebben het vaak te druk, met werk en gezin. Dan is de druk voor hun groot.

Zeer goede samenwerking

Ik ben zeer tevreden over de samenwerking met Marieke Prey!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Assen

Bij ZorgMies troffen we luisterende oren, open harten en integere hulp

Toen de zorg voor mijn vader teveel werd voor mijn moeder en ons als kinderen, en we toch heel graag de wens van mijn ouders wilden vervullen dat ze samen thuis konden blijven wonen, vonden we bij ZorgMies een stuk passende ondersteuning tot het moment waarop intensievere zorg nodig was. De Miesen boden geduldige en liefdevolle aandacht voor vader, waarmee moeilijk te communiceren was door o.a. afasie en dementie. Tegelijkertijd verlichtten zij de mantelzorg van moeder, en daarmee van ons. Marieke (coödinator) voelde goed aan welke Miesen zouden passen bij onze ouders. Er werd steeds goed afgestemd over de mogelijkheden. Het was waardevol om zo een poosje samen op te trekken in de zorg rond vader.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Assen

Heel prettig, voelt heel warm.

Voor mijn bejaarde vader die bedlegerig was geworden en die we graag thuis wilden laten blijven zochten we aanvullende hulp om mijn moeder en ons kinderen als mantelzorgers te ontlasten. Thuiszorg ging afschalen ivm personeelstekort en het voelde als heel moeilijk om mijn vader inderdaad thuis te houden. Vanaf het eerste contact met Zorgmies Hoeksche Waard voelde het heel prettig. Er was begrip en hulp zoals wij die nodig hadden was mogelijk en snel geregeld. De pgb-aanvraag werd geduldig afgewacht. Kortom: helemaal niets op aan te merken, erg fijn!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Hoeksche Waard

ontzorgt erg goed

korte lijnen in het contact, flexibel qua inzetten.

Super fijne organisatie

Laagdrempelig, ze denken met je mee en ze staan voor hun product/diensten. Als je als mantelzorger een paar dagen weg wil zetten ze alles op alles om je te helpen. Alles is mogelijk in overleg. Ik ben heel blij met hun wekelijkse ondersteuning voor mijn moeder.

Meedenkend en in oplossingen Bieden/denkend

Na telefonisch contact meten actie ondernemen en de voldoen de dag al hulp I gezet Geweldig

Heel prettig

Mijn moeder is heel happy met Helen van ZorgMies! Iedere week is zijn mijn zus en moeder weer verrast dat ze zo fijn geholpen worden.

GEWELDIG!!

Hoe fijn is het wanneer je ziet hoe je moeder geniet van de uren met haar Zorgmies. Altijd wordt er iets gezelligs gedaan; wandelen of fietsen en dan ergens op een terrasje genieten van een heerlijk kopje cappuccino of een ijsje. En wat geeft het ons als kinderen een goed gevoel om te weten dat onze moeder er zoveel plezier in heeft.

Prettig, Persoonlijk en Zorgvuldig

Mijn vader (87), beginnend dement, had veel moeite met het alleen thuis zijn waardoor mijn moeder (81) steeds minder mogelijkheden kreeg om even te ontspannen met vriendinnen. Via Brigitte en Daphne is er snel een oplossing gevonden door de inzet van een Zorgmies. Zelfs in vakanties is er een uiterst prettige vervanging geregeld waar mijn vader de laatste maanden veel plezier aan heeft beleefd. Mijn vader is afgelopen maand helaas overleden maar tot het laatst waren wij erg te spreken over het contact, de inzet en oprechte interesse vanuit de Zorgmies en Daphne en Brigitte.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies De Ronde Venen

Voortdurend liefdevol contact met persoon in eindfase Dementie

Mijn vader, in de eindfase van Dementie, woonde in een instelling, terwijl mijn moeder in een andere instelling woont. Ikzelf en mijn broer wonen allebei in het buitenland en alle familie woont ver weg. Wij hebben toen een Zorgmies gevraagd om één maal per week naar mijn vader te gaan om met hem te wandelen, in boeken te kijken, te praten enz. De Zorgmies was geweldig! Het was ontzettend moeilijk om nog contact te maken met mijn vader, maar de Zorgmies was enorm creatief om dingen te vinden waar hij toch nog op reageerde. Verder was ze gewoon bij hem, ze gaf nabijheid, geruststelling. De Zorgmies vond het heel fijn dat ze dit voor hem kon doen, en wij vonden rust in het feit dat er een speciale persoon voor mijn vader kwam. Ze schreef mij elke week een berichtje om te vertellen hoe het gegaan was. De verzorgers in zijn huis vertelden mij dat mijn vader duidelijk positief op haar aanwezigheid reageerde. Mijn vader is onlangs overleden, maar wat zijn wij blij dat deze geweldige, liefdevolle vrouw elke week bij hem was.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Midden-Limburg

goede persoonlijke aandacht

optimale aandacht voor mij als mantelzorger en geeft me de mogelijkheid te ontspannen en in de running te blijven

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Bollenstreek

Fan-tas-tisch, ouderwetse persoonlijke aandacht!

ZorgMies blijft me verbazen. Dit is persoonlijke aandacht die tegenwoordig (helaas) zeldzaam is geworden. ZorgMies is betrokken, denkt heel actief mee zonder opdringerig te zijn, is heel prettig in het contact, zeer behulpzaam en zoekt naar oplossingen waarvan ik niet wist dat ze bestonden. ZorgMies is thuis in de wereld van de zorg voor ouderen en ik lift mee op alle kennis en kunde die ZorgMies heeft. Onze hele familie is ontzettend blij dat we ZorgMies hebben ingeschakeld en deze dienstverlening is echt bijzonder en verlicht onze zorgen om onze moeder enorm!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Geldrop

Fantastische betrokkenheid

Ik ben zo blij dat er mensen zoals Frank, Hetty en hun collega’s bestaan. Met oog voor hun cliënt en voor ons als naasten. Telkens op zoek naar wie de cliënt als mens is, wat zou versterken en wat de cliënt blij zou maken en zou stimuleren. Lijkt wel alsof niets daarin te veel is. De begeleiding gebeurt op een rustige, geduldige en heel zorgzame wijze. Daarbij komend met suggesties en ideeën. Een voorbeeld in het verschil tussen doing the job of owning the job. Zij voelen zich door en door verantwoordelijk. Het geeft het gevoel dat we het echt samen voor mijn moeder aan het zorgen zijn. Enorm fijn en waardevol!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Geldrop

Hele blije ouders

Mijn ouders genieten met volle teugen als zorgmies op woensdag middag komt, ze hebben een hele goede klik met G en verheugen zich erop. Er wordt altijd iets gezelligs gedaan en wij de 3 kinderen worden erbij betrokken. Één en al lof, kan niet anders zeggen.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Maas & Peel

Mijn ouders vinden het geweldig.

Mijn ouders zien er naar uit dat Gonny komt. Ze vinden het erg leuk en gezellig. Gonny gaat met ze rijden en op een leuke plek een kopje koffie drinken. Het is een uitje waar ze van genieten.

Fantastisch

Het is ongelofelijk hoe snel Zorgmies reageert op een hulpvraag en het gesprek met je aangaat wanneer je contact met deze organisatie legt. Voordat je het weet is er een Zorgmies beschikbaar en watvoor Zorgmies ! Mijn moeder heeft de liefste, leukste Zorgmies van de wereld gehad, geinteresseerd, praktisch, gezellig, zeer aandachtig voor het welbevinden van mijn moeder , wat wil een mens nog meer? Ik zou Zorgmies echt iedereen willen adviseren omdat het het leven van de hulpvrager echt veel leuker maakt en daardoor ook het leven van de mantelzorger ontlast. Twijfel nooit of Zorgmies in je leven past, altijd zal de coordinator ervoor zorgen dat er een goede match is tussen klant en de Zorgmies. Chapeau!!!!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Barendrecht, Albrandswaard en Ridderkerk

Geweldig!

De perfecte match wat het leven mijn moeder enorm verrijkt.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Midden-Limburg

we hebben een goede klik

ik ervaar de hulp als heel plezierig en nuttig

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Bollenstreek

Wat een geweldige ondersteuning .

We zijn blij met Onze zorgSiem. Een echte kanjer! Hij heeft oog voor zorg die mijn man en ik nodig hebben. Hij activeert mijn man en maant ook op tijd tot rust. Ze puzzelen en doen samen klusjes in en rondom het huis of gaan er even bij zitten om te puzzelen of wat te drinken. Echt top. Dat verlicht mij enorm en zo kunnen we samen lekker langer thuis blijven wonen. Klasse is ook dat hij graag kookt… daarmee word ik dan nog eens extra verrast. Echt heel fijn dat zorgSiem er voor ons samen is.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Maas & Peel

De zorgmies van mijn moeder doet leuke uitstapjes met mijn moeder wat mij dan ontlast en ik wat voor mezelf kan doen . Ze is een topper

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Bollenstreek

Korte lijnen, vaste gezichten, geweldige hulp

Wij waren op zoek naar gezinshulp, dit door gebroken been bij mij. Druk gezin met oa kleintje van 3 maanden. Contact gemaakt met Marjan, snelle en korte lijnen zorgde voor een afspraak en een vaste zorgverlener. Zij was vertrouwd voor mij maar ook voor mijn gezin, heel waardevol!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Westland

Snel inzetbare, professionele, persoonsgerichte en flexibele hulpverlening.

De medewerkster van ZorgMies waarmee ik te maken had, was een enthousiaste, vriendelijke en zeer ervaren vrouw met de bereidheid om mee te denken, praktisch ingesteld, oplossingsgericht en erg betrokken. Absoluut iemand aan wie je je geliefden toevertrouwt en die de mantelzorg reëel ontlast.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Maas & Peel

Liefdevolle en adequate zorg voor mijn moeder, ontzorgen voor mij. Zo fijn.

Wij zijn ontzettend blij en dankbaar met onze "Zorgmies". Als mantelzorger neem je steeds meer "hooi op je vork" en denkt dat je het allemaal wel red. Toen kwam onze Zorgmies om te beginnen 2 middagen in de week en ineens merk je hoe fijn het is als je moeder rondom omzorgt is en wordt en je even tijd hebt voor jezelf of voor alles wat is blijven liggen. Onze Zorgmies weet wat mijn moeder heeft en speelt daar op in. Zij helpt met het eten en drinken geven, doet licht huishoudelijk werk, gaat met mijn moeder heerlijk wandelen, helpt bij het vinden van het juiste TV programma, geeft de bloemetjes water, zet een heerlijk bakje koffie voor mijn moeder en zorgt dat zij niet alleen is. Ook het vinden van een passende Zorgmies werd door Veerle zo mooi opgepakt, waardoor wij er alle vertrouwen in hadden dat mijn moeder de juiste en adequate Zorgmies zou krijgen. Wij zouden niet meer zonder kunnen.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Nijmegen

Dankbaar dat ZorgMies op mijn pad is gekomen!

Mijn vader kreeg een delier en was hierdoor zo in de war dat mijn moeder die ook al op leeftijd is zich er geen raad mee wist. Mijn zus en ik hebben allebei een gezin en een drukke baan. Onze huisarts vertelde over ZorgMies. Margriet en Jeannette zijn dezelfde dag nog bij ons langs gekomen. Fantastisch hoe zij de juiste match wisten te maken en altijd bereikbaar zijn voor raad en daad. Onze 2 ZorgMiesen zijn toppers. Zonder hen was het onmogelijk geweest dat onze vader thuis zou kunnen blijven wonen, geweldig! Bij ZorgMies draait het om de mensen!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Drechtstreek

Over ZorgMies Nederland

ZorgMies maakt het leven leuker! Dat is ons slogan. Daarnaast is onze ambitie om door heel het land eenzaamheid te verkleinen en passende, persoonlijke ondersteuning te bieden aan mensen die hulp nodig hebben. Als mantelzorger kan het zorgen voor iemand zwaar en soms ook eenzaam zijn. Met het inschakelen van een ZorgMies wordt een mantelzorger enorm ontlast. Ook zijn onze diensten een uitkomst wanneer familie bijvoorbeeld verder weg woont. Als ZorgMies zorgen wij voor één vast gezicht, de ZorgMies, die helpt bij praktische zaken en zorgt voor gezelligheid in huis. Denk daarbij aan samen boodschappen doen, een wandeling maken of het uitvoeren van licht huishoudelijk werk. Hierbij staan persoonlijke aandacht, zorgzaamheid en respect voorop. Ons motto is: “Kan niet bestaat niet”, want iedereen verdient persoonlijke zorg en aandacht!