Dankbaar dat ZorgMies op mijn pad is gekomen!

Mijn vader kreeg een delier en was hierdoor zo in de war dat mijn moeder die ook al op leeftijd is zich er geen raad mee wist. Mijn zus en ik hebben allebei een gezin en een drukke baan. Onze huisarts vertelde over ZorgMies. Margriet en Jeannette zijn dezelfde dag nog bij ons langs gekomen. Fantastisch hoe zij de juiste match wisten te maken en altijd bereikbaar zijn voor raad en daad. Onze 2 ZorgMiesen zijn toppers. Zonder hen was het onmogelijk geweest dat onze vader thuis zou kunnen blijven wonen, geweldig! Bij ZorgMies draait het om de mensen!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Drechtstreek

Super fijne mensen

Bijzondere fijne klik met de zorgmies, en ook Maaike weet waar ze voor staat en waarmaakt. Enorm goede organisatie.!!!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Maas & Peel

Persoonlijk en komen afspraken na.

Korte lijnen, denken mee vanuit client en omgeving.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Merwecare

Geweldig!

ZorgMies Marriet maakt het leven zeker leuker voor Harry Krikhaar! Ze heeft een goede klik en gooit er regelmatig een dosis humor in waardoor dhr ook weer vrolijk reageert. Daarnaast wandelt Marriet graag met Harry. Met boekjes lezen, bouwen of op de Ipad samen kijken naar voor Harry interessante onderwerpen gebeurt ook vaak. Marriet wordt graag gezien op de vrijdag middag. Goede klik ook met andere bewoners en zorgpersoneel. Een aanwinst voor ZorgMies !

Goede ervaring met ZorgMies Eindhoven

Nina komt 1 avond in de week bij mijn partner Hans zodat ik naar mijn orkestrepetitie kan gaan. ik vind dat het heel goed gaat tussen Nina en Hans. Nina legt erg makkelijk contact met hem en hij voelt zich bij haar op zijn gemak. Nina speelt goed in op het feit dat Hans, die Parkinson dementia heeft, steeds moeilijker op woorden komt en leidt hem dan af door bijvoorbeeld tv te kijken. Voor mij is het zeer geruststellend te weten dat zij er is en ik zonder bezwaar naar de repetitie kan gaan. - Ineke (Mantelzorger)

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Eindhoven

Rots in de (mijn) branding

Zeer fijn om te kunnen rekenen op de hulp van zorgmies die verder gaat dan alleen je het gevoel te geven dat je een nummertje bent. Je bent hier geen nummer maar gewoon echt een mens waar naar geluisterd word en weten ze even iets niet dan gaan ze kijken of ze er iets over kunnen vinden om je te helpen. Een luisterend oor, vriendelijkheid, fijne poets hulp en echt het gevoel hebben dat je gewoon mag zijn wie je bent en je nergens voor hoeft te schamen als iets niet lukt. Dat maakt zorgmies anders dan andere zorginstanties

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Midden-Limburg

Zeer goed en zeker mooi dat zorgmies voor de ouderen zijn

Goed en vakkundig De ouderen zijn er zeker heel blij mee.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Bollenstreek

Goede hulp ervaren van medewerkster

Zeer positief, goede band tussen medewerkster en mijn moeder en ik.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Maas & Peel

Erg behulpzaam en mee denkend

Het is een betrouwbare organisatie die taken en een stukje zorg overneemt waardoor wij als mantelzorgers ontlast worden

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Bollenstreek

ZorgMies Utrecht biedt goede ondersteuning voor onze ouders!

Onze ouders zijn erg blij met het team van ZorgMiesen dat zorgt voor hen. Ze wonen nog in hun eigen huis en kunnen veel zelf. Maar de hulp van een ZorgMies is erg prettig als het gaat om de ondersteuning bij de boodschappen doen en eten koken. Soms maken ze een gezellig uitje naar de markt en maken ze een wandeling. Fijn dat ZorgMies er is!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Utrecht

Het voelde alsof ze hier gewoon thuis hoorden.

Veel persoonlijke aandacht. In alle rust gingen de dagelijkse activiteiten gewoon door. Even rusten, kopje koffie drinken. Samen een spelletje doen, wandelen en een terrasje pakken, naar muziek luisteren. Mijn vrouw had intussen tijd dingen voor zichzelf te doen: gewoon in huis, boodschappen doe of even een bezoekje bij vrienden.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies De Langstraat

Erg goede ervaring

Communicatie prima Uitleg werkwijze prima Juiste keuze Zorgmies Mijn moeder vond het erg prettig en fijn.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies De Langstraat

Superblij met de Zorgmies voor onze vader !

Door de leeftijd van onze vader (89 jaar) en zijn beginnende dementie waren we tot voor kort dagelijks met hem bezig. Omdat ook ons "gezin" in omvang groeit met de komst van kleinkinderen en omdat wij ook nog zelf werkzaam zijn, wordt dit een steeds grotere opgave voor ons. We zijn dan ook erg blij dat de ouderenverpleegkundige ons gewezen heeft op de mogelijkheden die er zijn bij Zorgmies.nl Sinds begin dit jaar heeft onze vader gedurende 8 uur per week ondersteuning geregeld vanuit Zorgmies, en de ervaring is geweldig. Het ontlast ons enorm en voor onze vader is het een hele prettige afwisseling. Kortom ; we zijn erg tevreden en kunnen deze organisatie aanbevelen bij mantelzorgers die wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Maas & Peel

ZorgMies doet wat het belooft

ZorgMies gaat voor de persoonlijke aanpak. Ze komen voor een intake bij je thuis om te kijken of er een klik is tussen de zorgverlener en de klant. Dat heb ik als zeer prettig ervaren. Verder is het gemakkelijk afspraken maken met ZorgMies. Ze komen op tijd en houden zich aan hun afspraken. En als er een keer geschoven moet worden met de tijd dan is dat ook geen probleem. Kortom, ik zou zo weer kiezen voor Zorgmies.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Nijmegen

Gezellig bezoekmaatje gevonden voor vader

Het bezoekmaatje die ZorgMies Assen vond, sluit goed aan bij de leefwereld en interesses van mijn vader. Marieke Sprey heeft een goed oog voor wie bij welke persoon past. De intake en afwikkeling zijn prettig en duidelijk. Er is goede onderlinge afstemming tussen het maatje, ZorgMies en ik.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Assen

Zeer betrokken, meedenkend en vakkundig.

Mijn ervaring met ZorgMies is top! Na reeds een lang pad te hebben bewandeld in de zorgwereld als mantelzorger, kwam ik per toeval bij ZorgMies Assen terecht. Meteen was er een klik en voelde ik dat zij wisten waar ze over praatten; ik voelde mij gezien en gehoord in mijn zoektocht naar goede zorg voor mijn moeder. Onze situatie was complex en ik heb ontzettend veel steun ervaren van de ZorgMiesen als mantelzorger, maar uiteraard ook mijn moeder, waar het immers om draaide, heeft ondanks de verdrietige omstandigheden waarin we verkeerden nog veel geluksmomenten mogen kennen dankzij de goede zorgen van ZorgMies. ZorgMies Assen kan ik absoluut aanraden!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Assen

Snel en goed! Heel blij als familie

Wij hadden met spoed nachtzorg nodig voor mijn dementerende moeder. Nellie en Lisa hebben direct alles in werking gezet om passende zorg te regelen. Als familie zijn we heel blij met Zorgmies Hoekschewaard en mijn moeder heeft een maatje bij. Dikke duim omhoog!!!!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Hoeksche Waard

Zeer blij met de ontzoeging

Zeer positief

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Assen

Mijn moeder krijgt eindelijk de aandacht die ze verdient.

Zo fijn, de hulp die ZorgMies biedt bij mijn moeder. Omdat ik zelf niet in de buurt woon schiet ik gevoelsmatig vaak te kort. Maar nu met de hulp van ZorgMies krijgt mijn moeder begeleiding en aandacht van een hele lieve ZorgMies. Mijn moeder wilde er eigenlijk niets van weten maar nu denken wij beiden, hadden we dit maar eerder gedaan. Iedereen verdient een ZorgMies!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Drechtstreek

Heel erg goed

Wij zijn in contact gekomen met ZorgMies om ondersteuning voor mij, als mantelzorger voor mijn moeder met dementie. Het eerste telefonische contact was al heel erg prettig en kreeg er meteen een goed gevoel bij. De kennismaking met eigenaresse, een erg betrokken spontane vrouw, was erg prettig. Ze heeft ons geholpen aan een goede persoon, een erg lief net meisje, die mij nu ondersteund met mijn moeder. We hadden dit al jaren eerder moeten doen!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Nijmegen

De zorgmiezen leveren goede zorg en begeleiding en zijn ontzettend aardig en betrokken.

Naast de goede en fijne begeleiding is er ook een goede overdracht.

Persoonlijke soepele steun

Persoonlijke en soepele intake en snel hulp geregeld. Hulp lijkt adequaat

Snel hulp gekregen

Er is op mijn verzoek snel passende hulp geboden. Ook is er goed gekeken of er een match was tussen hulpverlener en patiënt. Ook krijg ik goede feedback van Marieke

Snelle en goede bemiddeling

Linda Hazewinkel van Zorgmies Oldenzaal heeft heel snel onze hulpvraag kunnen invullen, met een lieve en betrokken medewerkster waarmee mijn moeder direct een goede klik had. Verder is alles vlot en prettig afgehandeld.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Oldenzaal

Aanrader!

ZorgMies heeft voor ons een uitstekende match gevonden waar wij ontzettend dankbaar voor zijn. Communicatie is tevens perfect.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Amsterdam

Over ZorgMies Nederland

ZorgMies maakt het leven leuker! Dat is ons slogan. Daarnaast is onze ambitie om door heel het land eenzaamheid te verkleinen en passende, persoonlijke ondersteuning te bieden aan mensen die hulp nodig hebben. Als mantelzorger kan het zorgen voor iemand zwaar en soms ook eenzaam zijn. Met het inschakelen van een ZorgMies wordt een mantelzorger enorm ontlast. Ook zijn onze diensten een uitkomst wanneer familie bijvoorbeeld verder weg woont. Als ZorgMies zorgen wij voor één vast gezicht, de ZorgMies, die helpt bij praktische zaken en zorgt voor gezelligheid in huis. Denk daarbij aan samen boodschappen doen, een wandeling maken of het uitvoeren van licht huishoudelijk werk. Hierbij staan persoonlijke aandacht, zorgzaamheid en respect voorop. Ons motto is: “Kan niet bestaat niet”, want iedereen verdient persoonlijke zorg en aandacht!