Supersnel ging zorgmies voor ons op zoek

Zorgmies ging meteen voor ons op zoek en vond al gauw een geschikte kandidaat. Zorgmies was flexibel en dacht met ons mee over welke zorg het beste bij ons zou passen en hoe we de zorg het best konden inpassen in onze weekplanning.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies De Bilt, Zeist & Utrecht

Persoonlijk en betrokken

Werken voor Zorgmies heb ik ervaren als een persoonlijk en betrokken werkgever/organisatie. Ik heb met veel plezier gewerkt voor Zorgmies. Henk biedt een luisterend oor wanneer nodig en denkt met je mee. Hij is gedreven, betrokken en zorgt voor een persoonlijke touch (denk aan verjaardagen enz).

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Midden-Limburg

Prima, maar was al gewent om in deze sector te werken

Fijne werkomgeving, ik doe alleen maar gezelschap, dus mensen bezig houden. Boodschapjes doen, kletsen koken, spelletjes doen.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Midden-Limburg

Wij zijn enorm tevreden met onze “Mies”

Elke week wordt mijn man opgehaald door Hennie van de Zalm. Samen maken zij een wandeling door bos, duinen of gewoon door een groot tuin centrum. Ze drinken bij terugkomst een bakkie met mij. Mijn man geniet van deze momenten, te meer Hennie ook een echte Noordwijkerhout is met veel kennis van de inwoners. Dit klikt heel leuk, Wij zijn blij met hem

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Bollenstreek

Warm

Wat een liefdevolle warme zorg heeft mijn vader zijn laatste weken mogen ontvangen. Er werd steeds gezocht naar kwaliteit van leven, met respect voor mijn vaders grenzen. Zeker een organisatie die ik van harte kan aanbevelen.

Warme zorg

Hele prettige samenwerking met ZorgMies Kampen. Eigenaresse heeft hart voor de zaak en heeft veel kennis op meerdere vlakken. Cliënt heeft de zorg gekregen welke hij verdiende met dank aan ZorgMies.

Zeer betrokken. Niets was teveel

Wij zijn zeer tevreden over de inzet van Zorgmies voor onze dementerende moeder. Wij vonden het belangrijk dat ‘ons mam’ zich er goed bij voelde. Toen er met een van de dames geen ‘klik’ bleek te zijn, heeft Maaike een andere dame gezocht. Tot volle tevredenheid! De dames waren heel betrokken en liefdevol. Zij zochten onderling naar vervanging bij afwezigheid. Waren ook altijd bereid bij te springen op momenten dat dat onverwacht nodig was. Wij zijn echt heel blij dat wij Zorgmies hebben kunnen inzetten.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Maas & Peel

Mijn zorghart maakt een sprongetje!

Recent heb ik mijn eerste opdracht als ZorgMies afgerond. En wat geeft het veel voldoening! Ik heb ruim 25 jaar als doktersassistente in een ziekenhuis gewerkt maar door de steeds groeiende administratie rompslomp, miste ik het echte zorgen. Eens een zorghart, altijd een zorghart. Paulien van ZorgMies Lingewaard maakte een fijne match met een mooi gezin. Zij voelde goed aan dat ik daar op mijn plek zou zijn. En nu.....op naar de volgende opdracht!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Lingewaard

zeer tevreden en meedenkend

Zeer tevreden , korte lijnen en zeer persoonlijk

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Midden-Limburg

Snel geregeld en mijn moeder is heel blij met de Mies. Als mantelzorger heb ik nu echt rust.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Hoeksche Waard

Lieve dames die hun hand nergens voor omdraaien

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Eindhoven

Liefdevolle betrokken zorg in een professionele jas

Goede ervaringen met zorg Mies voor ons. Even zoeken naar de juiste match en de juiste mensen maar daar hielp de coördinator ons fijn mee. Daarna heel tevreden over de geleverde zorg. Fijn dat de miesen onderling dingen opvangen en regelen wat betreft vrije dagen of ziek zijn.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Venlo

Goede, heldere en flexibele organisatie

Zorgmies is een heel plezierige en nette partij om in huis te hebben.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Venlo

Dank voor jullie flexibiliteit in een lastige situatie met onze moeder

Met onze moeder ging het vanaf januari niet goed. Zij dementeert en zij kreeg lichamelijke klachten. Wij, de drie kinderen, wonen allen ver weg. Zorgmies Deurne kon zonder wachttijd inspringen toen dat nodig was. Mijn moeder was echter erg ambivalent over de hulp: als zij zich slecht voelt, accepteert zij hulp, voelt zij zich beter, dan is het allemaal niet nodig en voelt het voor haar als bemoeizucht. Zij kan dan erg afwijzend reageren. Uiteindelijk is de hulp gestopt, ondanks de voortdurende inzet van de Zorgmiezen. De medewerkers waren steeds open over hoe de situatie zich ontwikkelde en hebben op veel manieren geprobeerd het onze moeder naar de zin te maken. Helaas heeft dit niet gewerkt. Edith was zo coulant dat zij niet de maand opzegtermijn hanteerde, omdat de situatie onhoudbaar was. Er was steeds goed te overleggen met haar. Vriendelijke groet, Ria

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Deurne

Ergbehulpzaam

Positief!

Ik ben heel blij met de goede zorg voor mijn ouders. Communicatie met de zorgmedewerkers verloopt ook erg goed. Ben blij met signalering als er iets aan de hand is en de creatieve oplossingen.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Vught-De Meierij

Super ervaring

Ik ben ontzettend goed geholpen door deze organisatie! Ze hebben me goed geholpen om weer een net en schoon huisje te krijgen. Ik heb Annie als zeer fijn persoon ervaren! Ze heeft me goed opweg geholpen en stond ook klaar om een praatje met mij te maken wat mij zeer goed bevallen is. Ik ben haar erg dankbaar voor alles wat ze voor mij betekend heeft!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Kampen-Dronten

Fijne communicatie en een fantastische zorgverleenster!

Met Henk van Zorgmies is er goed contact, hij heeft ons ontzettend geholpen. Dankzij hem hebben wij een fantastische zorgverleenster en hulp voor onze dochter. Ze doet meer dan we hadden kunnen hopen en is vooral ontzettend lief. Ik raad Zorgmies aan omdat het met je meekijkt naar de mogelijkheden en je ontzorgd.

Zorgzaam en betrokken

ZorgMies begreep precies de hulpvraag die we hadden en was telkens in staat snel een ZorgMies te vinden die goed bij ons gezin past. Zowel Angelique als Jacques zijn erg prettig in de omgang en denken goed met je mee. Ze zijn goed bereikbaar en schakelen snel. Ze checkten vaak of alles nog goed liep en geven je echt het gevoel dat ze er voor je zijn!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies De Bilt, Zeist & Utrecht

Betrokken

Maaike is erg betrokken bij haar miesjes

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Maas & Peel

Warm en liefdevol geholpen!

Super tevreden over alles! Vanaf het eerste contact, heel begripvol en snel geholpen. Ook alle lof aan de dames die er waren voor de zorg van mijn vader. Echt liefdevol en warm geholpen! Een aanrader voor iedereen om op deze manier zorg in te zetten! Nogmaals hartelijk dank!

Zeer goede ervaring

Zeer grote Betrokkenheid bij de verzorging.

Toppers uit de zorg

In verband met de dementie van mijn moeder waren wij op zoek naar een mantelzorger voor in huis die mijn vader kon ontlasten. Ik had meerdere bedrijven aangeschreven maar ZorgMies reageerde direct met informatie op de mail en twee dagen later met een persoonlijk gesprek. Ik kreeg gelijk het gevoel dat mijn thuissituatie werd begrepen en dat ze er alles aan wilde doen om het zo lang mogelijk dragelijk te maken. Daarnaast voelde ik me gehoord waar ik bij andere bedrijven dit totaal niet voelde. Na de aanvraag kreeg ik dezelfde dag nog te horen dat er een ZorgMies passend was voor de casus en werd er direct een afspraak gemaakt voor een kennismakingsgesprek. Na het gesprek had ik gelijk het gevoel deze ZorgMies is een topper uit de zorg en past bij de wensen van mijn ouders! Helaas verslechterde de situatie van mijn moeder zo hard dat we maar kort hebben mogen genieten van deze zorgtopper. Op de dag dat mijn moeder een plekje kreeg in het verzorgingshuis heeft de zorgmies mij ondersteund. Ze is met me mee geweest en heeft ervoor gezorgd dat de verpleging goed op de hoogte was van de situatie. Ik zou voor iedereen die in de thuissituatie hulp nodig heeft ZorgMies aanbevelen. Ze luisteren naar je, schatten de situatie goed in en pakken snel door!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Vught-De Meierij

Mooie zorg op maat

Al professioneel mentor heb ik veel te maken met cliënten die geen betrokken naast hebben. Zorgmies biedt een maatje op maat zogezegd. Er wordt goed gekeken naar de wensen van de cliënt. Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Venlo

Meedenkender en zorgzamer kan niet; 100 procent betrokkenheid!

Wat een prachtige groep mensen bij ZorgMies! Hun toewijding en zorgzaamheid zijn werkelijk bewonderenswaardig. In een tijd die vaak al ingewikkeld genoeg is, waren ze altijd beschikbaar, wat een enorme geruststelling was. De mensen die voor mijn moeder zorgden, waren echt fantastisch. Altijd aanwezig wanneer nodig, en omringd door een overvloed aan liefde. Dankzij ZorgMies werd het leven voor mijn moeder Mies zo veel aangenamer gemaakt. Hun onvermoeibare inzet en warmte zijn werkelijk onbetaalbaar.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Barendrecht, Albrandswaard en Ridderkerk

Raadhuisplein 12

3331 BT Zwijndrecht

078-78 20 560

Over ZorgMies Nederland

ZorgMies maakt het leven leuker! Dat is ons slogan. Daarnaast is onze ambitie om door heel het land eenzaamheid te verkleinen en passende, persoonlijke ondersteuning te bieden aan mensen die hulp nodig hebben. Als mantelzorger kan het zorgen voor iemand zwaar en soms ook eenzaam zijn. Met het inschakelen van een ZorgMies wordt een mantelzorger enorm ontlast. Ook zijn onze diensten een uitkomst wanneer familie bijvoorbeeld verder weg woont. Als ZorgMies zorgen wij voor één vast gezicht, de ZorgMies, die helpt bij praktische zaken en zorgt voor gezelligheid in huis. Denk daarbij aan samen boodschappen doen, een wandeling maken of het uitvoeren van licht huishoudelijk werk. Hierbij staan persoonlijke aandacht, zorgzaamheid en respect voorop. Ons motto is: “Kan niet bestaat niet”, want iedereen verdient persoonlijke zorg en aandacht!