
Deskundig en prettig!
Ik werd behandeld door ***** als ik me goed herinner en dat vond ik niet zo’n fijne ervaring. Ik heb nooit eerder bij een mondhygieniste pijn gehad tijdens en na afloop van de behandeling.Maar deze behandeling was wel pijnlijk en nog dagen erna had ik er last van. Ik kreeg ook veel water in mijn keel tijdens de behandeling en moest dat telkens wegslikken. Ik wil de volgende keer graag een andere mondhygienist/e.
Beste A, Leersum, Het betreurt ons zeer dat u een vervelende ervaring heeft gehad in onze praktijk. Zou u per email contact met ons op willen nemen? We lichten graag toe hoe het kan komen dat deze behandeling meer pijn heeft gedaan dan voorheen. Ook willen wij graag samen met u opzoek naar een eventuele andere behandelaar waarvan we samen kunnen kijken of hij/zij goed bij u past. We zijn te bereiken op info@dentalcaremaliebaan.nl en u kunt de mail adresseren aan praktijkmanager Maddy Stigter. Met vriendelijke groet, Team Dental Care Maliebaan
Ik heb een heel deskundige en vriendelijke tandarts
I had a very good experience with the Dental care team. From the dentist to the dental hygienist and orthodontist. as a team, they did everything so I can keep my teeth in my mouth longer
Professioneel en klantgericht.
Ik ben geen reguliere patient van de Dental Care. Door het ongeluk tijdens de spoed uitgevoerde wortelkanaalbehandeling is een stukje instrument afgebroken en in de kanaal gebleven. Dit probleem is verhoplen door de endodontoloog Maryam Raoof. Dat is mede mogelijk gemaakt door de snelle handeling van Frieda Coumans. Ze heeft de window gezocht in de vol geboekte agenda van Maryam. En gelukkig was er een plekje vrij gevallen waarover ik was snel geinformeerd. Al met al zeer tevreden dat ik zo snel geholpen kon worden terwijl andere praktijken met de wachtlijsten zitten van 2 maanden en dat de behandelin waardoor de gebroken instrument is er uit gehaald is gelukt.
Er was tijd voor vragen en er werd zeer nauwkeurig gekeken naar mijn gebit.
Goede communicatie, mooie praktijk op toplocatie. Vriendelijk personeel dat helder uitlegt wat ze doen tijdens iedere stap.
Goed geluisterd, snel een behandelplan met kostenplaatje
Everyone was very friendly and helpful. Great involvement leaving nothing from being explored. Great efficiency in the work and giving nice advices on dental hygiene.
snel geholpen, zeer betrokken en professioneel.
heel goed geholpen
Attent en behandeling met veel zorg, de mondhygiëniste heeft zeer goed werk geleverd. Ze verwees me ook door naar de orthodontist zodat ik het tandvlees goed kan laten behandelen en mijn tanden langer in de maand kan houden.
Prettig
Prettige ambiance
prima
.
Ken mijn tandarts al heel lang, aan de balie altijd vriendelijk te woord gestaan.
Mijn ervaring is altijd heel positief en persoonlijk geweest met S. Daarom ben ik altijd bij hem gebleven. Omdat mijn tandarts ermee stopt, ga ik toch ook weg. Ik vind dat de persoonlijkheid verdwijnt in de tandartspraktijk en dat vind ik zo jammer. Aanmelden via een display dat is niet mijn ding.Ik wens jullie allen alle goeds.
Ik kon snel worden geholpen en tandarts deed het goed en legde goed uit wat hij deed…
zeer goed
Laatst snel en vakkundig geholpen bij een tandbreuk. Behandeling bij tandarts en mondhygiënist prima!
Jammergenoeg was ik voor het laatst bij Sven Dijkgraaf. Gelukkig blijft Mirjam wel. Ik zal Sven missen en hoop dat ik het met Lukas Schep goed zal kunnen vinden.
Vriendelijke ontvangst, fijne tandarts die goed uitlegt wat ze doet tijdens het proces. Mooie praktijk.
Bij vertrek moest ik mij melden om afspraak in te plannen. Er stond echter een tekstbordje op de balie dat de receptie aan hwt pauzeren was en online ingepland dient te worden. Het was 09:10 uur. Na een paar minuten wachten ben ik vertrokken. Afspraak moet ik nog inplannen. Mondhygieniste was in 2 jaar de derde die ik zag( van de 4 keer). Zij werkte minder grondig. Daarvoor had ik 15 jaar een goede vaste kracht op de maliebaan.
Beste heer/mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met onze praktijk te delen. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag zou ik u willen vragen om contact met mij op te nemen zodat we kunnen bespreken wat er niet goed is gegaan en wij hier wellicht een leerpunt uit kunnen halen. U kunt mij bereiken via mijn email: officemanager@dentalcaremaliebaan.nl of op maandag, dinsdag of vrijdag op 030-2310320 Ik kijk uit naar uw reactie. Met vriendelijke groeten, Maddy Stigter Praktijkmanager Dental Care Maliebaan
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd