Top jongens..!

Snel, netjes en vriendelijk tegen een eerlijke prijs

Goed vakkundig spuitwerk

Duidelijke offerte. Afspraken worden netjes nagekomen. Fijn en gezellig team. Op de dag zelf overleggen ze nog wat ik precies welke kleur wilde. Dit omdat bij mij de overgegaan niet altijd duidelijk was. Erg fijn en goed advies gehad. Alles is netjes afgeplakt en er is mooi spuitwerk geleverd.

Super mooi resultaat

Wat een super goed advies en resultaat. Erg mooi geworden allemaal. Erg gezellige schilders die verstand van zaken hebben . Ook van een speciaal type schoen . Als iemand zijn huis wil laten latex spuiten denk aan pro latex

Geweldig!

Zeer kundig. Makkelijk te bereiken. Denken mee in oplossingen. Een echte aanrader.

super bedrijf

Vanmorgen de spuiters hier in huis gehad. Prachtig resultaat en super aardige mensen. Echt een aanrader!

Uitstekende service, van offerte tot uitvoering

Wij hebben onze gerenoveerde jaren 30 woning laten spuiten door prolatexspuiten (René, Rob en Dave). Vanaf moment 1 een vloeiende en prettige manier van communiceren, denken goed mee met de mogelijkheden voor het huis. Op de dag van het spuiten zelf waren Rob en Dave precies op tijd en zijn ze erg strak en efficient te werk gegaan. Binnen een mum van tijd alles afgeplakt en alle hoeken/naden netjes afgekit. Vervolgens de latex op de muren. Het eindresultaat is zeer strak, ben meer dan tevreden en kan Prolatexspuiten dan ook aanraden aan iedereen.

FANTASTISCH!

Het team heeft in ons huis in korte tijd mooi werk neergezet! We hebben in september een jaren 30 woning gekocht en laten renoveren. Het contact vantevoren met Rene was erg fijn en ook flexibel. Ook prettig dat er meegedacht werd over de te maken keuzes. Wij hadden wat verschillende kleuren wat een strakke hand vereist. Het is mooier geworden dan onze verwachting. Ook erg fijn dat de mannen een positieve energie hebben:-) Nogmaals bedankt! En dus een enorme aanrader!

Levert kwaliteit en komt zijn afspraken na.

Er wordt kwalitatief uitstekend werk verricht. Denkt na over de beste oplossing voor een optimaal resultaat. Goede planning zodat het eindproduct op tijd klaar is. I

Goede voorbereiding, plezierige communicatie, top resultaat!

Vandaag is onze woning gespoten door ProLatexspuiten. In tussen offerte en feitelijk opdracht tijdig en zorgvuldig contact en advies. Uitvoer van de opdracht uitstekend verlopen, prima op tijd, duidelijke uitleg en een super mooi resultaat. Wij zullen ProLatexspuiten dan ook zeker aanraden en mochten we zelf nog eens gaan verbouwen of dergelijk dan komen we graag nog eens terug.

Helemaal top, aanrader!

Duidelijke afspraken en super vriendelijke mensen. Ze werken razendsnel en netjes. Ik kan ze iedereen aanraden.

Super gedaan

Goede service en bij ons heel snel in verband met een uitval klus , supernetjes gedaan duidelijke offerte geen verassingen . Kortom heel erg tevreden .

Super deskundige en strak resultaat

Ik kan pro latex zeker aanbevelen. Onze Stucadoor had er een “potje” van gemaakt maar zij hebben het mooi opgelost met een strak resultaat. Ook de kleur aanbeveling was top!

Super tevreden

Er worden goede duidelijke afspraken gemaakt. En komen ook nog terug als je wat puntjes hebt waar je eventueel niet tevreden over bent. En de mannen werken super netjes ook niet onbelangrijk

Keurig en snel gewerkt

Goeie service vooraf en tijdens de klus. Zeer vriendelijk en vakkundige mensen. Erg tevreden.

Snel een offerte en geweldig resultaat

De mannen van Prolatexspuiten waren geweldig echt professionals die weten hoe het moet. Alle naden nettjes gekit voor het spuiten en zelfs nog wat speciale kleuren aangebracht. Supper strakke lijnen tussen wand en plafon. Wij zijn heel erg tevreden zeker een aanrader en wij bellen ze zeker weer als er geverfd moet worden. Mannen nogmaals bedankt Groetjes Dennis en Annabelle

Goed advies en perfecte uitvoering

Via internet met hen in contact gekomen. Zeer deskundig advies en ook een prima prijs afgegeven. Komen afspraken goed na en bovenal hebben ze zeer mooi werk geleverd. René en Michel bedankt namens een zeer tevreden klant. Succes met jullie werkzaamheden en misschien tot ziens. Met vriendelijke groet Jos Ackermans

Persoonlijk, eerlijk, vriendelijk, professioneel!

De heren van ProLatexspuiten hebben ons nieuwbouwhuis voorzien van pleister- en schilderwerk. Het werk wat zij hebben afgeleverd samen met het contact tussen ons en Prolatexspuiten is uitmuntend. Sinds de bouw van ons huis hebben we met vele verschillende bedrijven te maken gehad, ieder met hun eigen taak. De service, de klantvriendelijkheid en het meedenken van ProLatexspuiten is veruit het beste wat wij hebben meegemaakt. René, heeft de juiste mannen in dienst heeft leveren net als hij vakwerk af! Dank voor deze fijne samenwerking en wellicht tot in de toekomst. Gr. Nina en Kevin

Goed & professioneel

Goed & professioneel met mooi resultaat!

Prima werk. Afspraak was afspraak.

Zie boven

Super strak werk geleverd

Alles naar wens en afspraak opgeleverd, korte duidelijke afspraak, vakkundig en snel afgewerkt. Dit bedrijf is zeker aan te bevelen om uw woning de perfecte uitstraling te geven.

Wat een top service

Een zeer net bedrijf wat echt met je mee denkt,om de beste resultaat te krijgen van jou wensen.

Goed , schoon en degelijk gewerkt.

Kleur 9010 blijkt toch iets geler dan verwacht. Verder alles positief ervaren.

In alle opzichten TOP!

Nadat degene die de wanden en plafonds van mijn appartement met latex zou spuiten me in de steek had gelaten heb ik contact opgenomen met ProLatexspuiten. René ging meteen aan het werk om de klus binnen een week in te kunnen plannen en dat is gelukt. Rob en Dave hebben vervolgens puntgaaf kwaliteitswerk afgeleverd. Snelle reacties, goede communicatie, hoge klantvriendelijkheid, sympathieke medewerkers, en een mooie prijs. Bedankt jongens!

Perfect geholpen

Beschadiging in stuckwerk opgelopen, deze laten herstellen en opnieuw laten spuiten. Prettig contact met Prolatexspuiten, werd goed meegedacht en ik hoefde voor deze kleine klus geen maanden te wachten zoals bij andere stuccers.

zeer goed en prettig bedrijf

nette service en vreidnelijke mensen die goed werk hebben afgeleverd

Over ProLatexspuiten

ProLatexspuiten is gespecialiseerd in het airless latex spuiten van binnenmuren en plafonds waarbij kwaliteit boven aan ons lijstje staat. Of het nou gaat om een gerenoveerde woonboerderij, appartement, bedrijfspand of nieuwbouwwoning, latex spuiten is hoe dan ook een perfecte oplossing om uw wanden snel te voorzien van een sterke laag muurverf. Voor al onze opdrachten gebruikt ProLatexspuiten enkel materialen en producten van A-kwaliteit en spuiten we altijd twee lagen (primer en latex). Hiermee bereikt u altijd een strakke en dekkende afwerking van uw wanden en plafonds.