Top bedrijf

Van begin tot het einde een goede communicatie. De werknemers zijn heel ervaren, en hebben prachtig werk afgeleverd. Ik ben uiterst tevreden en zou het bedrijf aan iedereen aanraden Bedankt nog voor alles.

Ik geef niet vaak een 10 maar..

Prolatex spuiten is in 2020 al een keer bij ons geweest voor herstelwerkzaamheden aan een plafond. Dat beviel zò goed dat ik ze weer terug heb gevraagd voor onze nieuwbouw woning, waar je soms door de bomen het bos niet ziet. Rene, Ronnie en Patrick hebben ons geholpen met perfect advies en geven een service waar je u tegen zegt. Ze denken (en werken) mee en dit is dan ook een van de weinige partijen waar ik zonder een seconde twijfel een beoordeling voor schrijf in de vorm van een 10. Jongens, heel erg bedankt!

Persoonlijk advies en geweldig resultaat

Op mijn aanvraag kwam een telefoon en daarna op zeer korte termijn een afspraak op locatie. Er werd mee gedacht en in oplossingen gedacht en gewerkt. Resultaat, mooi strak werk, waar ik blij mee ben.

Vakkundig spuitwerk!

René en zijn mannen leveren goed en net werk. Een aanrader!

Goede service klant vriendelijk en geweldig resultaat

Goede service klant vriendelijk en geweldig resultaat

Snelle service met uitstekend resultaat

Wij zijn erg positief over ProLatexspuiten. Na een aanvraag voor offerte werd er meteen contact met ons opgenomen. Een fijne en persoonlijke benadering. Wensen van ons als klant werd voorop gesteld. Het werk zelf werd ontzettend snel uitgevoerd. Met een prachtig resultaat. Onze woning is helemaal strak en netjes!

Super werk geleverd

Vandaag mijn verbouwde huis helemaal laten spuiten en het ziet er echt super uit! Alles netjes afgeplakt en het resultaat is prachtig! Super bedankt voor het mooie werk

Super!!

Het contact met ProLatexspuiten verliep soepel en de mannen van ProLatexspuiten hebben super werk geleverd. Alles super netjes afgeplakt, de verf dit heel netjes op de muren en ze hebben heel netjes gewerkt. Wij zijn heel blij met het resultaat!

Top service en kwaliteit van begin tot eind

Ik heb mijn nieuwe woning volledig laten spuiten door het team. Van het eerste contact tot en met het eindresultaat een zeer goede ervaring gehad; zeer snel in het opstellen van de offerte, meedenken bij het inmeten, in goed overleg de werkzaamheden inplannen en binnen de gestelde tijdslijnen een fantastisch mooi resultaat opgeleverd! Boven alles een fijn team in de omgang en daarmee zeer aan te bevelen.

Super goede service, denken met je mee!

Helaas was alles niet meteen naar wens. Er was een klein gedeelte vergeten en de verf van de trap liet los. Diezelfde week zijn ze nog terug gekomen om alles netjes op te lossen! Super goede service en denken fijn met je mee. Echt een aanrader!

Topservice

Onze zolder is prachtig opgefrist. Afspraken werden nagekomen en vriendelijke medewerkers.

Prolatex is zeker een aanrader

We hebben een paar weken geleden een offerte aangevraagd dezelfde dag hebben ze contact opgenomen en 3 dagen later alles opgemeten en een paar uur later al de offerte binnen. Een zeer vriendelijke en correcte communicatie. Gisteren en vandaag hebben ze alle muren en plafonds geschilderd en gespoten. Het resultaat is fantastisch. Dit bedrijf is zeker een aanrader. Bedankt Rene - Patrick - Ronny

Werken netjes, ruimen alles op, Spuitwerk superstrak, in 1 woord super!

Top bedrijf!

Bij Prolatexspuiten denken ze met je mee. Prettige communicatie. Super aardige mannen doe top werk leveren. Bij een volgende klus bel ik zeweer.

Nadat ik 2 jaar geleden ontzettend tevreden was over het contact en resultaat voor het spuitwerk binnen heb ik in oktober gevraagd of het mogelijk was ook mijn schuttingen te laten spuiten. Dit was mogelijk maar zou pas in het voorjaar kunnen, wat voor mij geen probleem was. Helaas heb ik vandaag mail ontvangen dat het heel moeilijk is om buitenwerk in te plannen aangezien ze daar niet op gericht zijn. Ik had het fijn gevonden als ik dit eerder door zou hebben gekregen, daartegenover staat wel dat ze als tegemoetkoming omdat ze dit zelf ook heel vervelend vonden hebben aangeboden de materialen aan inkoopprijs te leveren. Iets dat ik heel netjes vind.

Snel en kwaliteit!

Voorafgaand voor de klus al heel prettig en service gericht contact. Alles wordt rustig en goed besproken. De klus zelf: Zeer net en beleefd. Leuk en gezellig ook. Het resultaat is echt geweldig! Dit is echt aan te raden!

Keurig volgens afspraak

Online afspraak gemaakt voor het latex spuiten van 55 vierkante meter plafond. Keurig nette vakmensen die een mooi plafond achter gelaten hebben. Super tevreden, echte aanrader. Fam. Stevens

Topwerk!

Heldere en vriendelijke communicatie in de voorbereiding, ook op de dag zelf. Volgens afspraak het huis leeg gehaald en voorzien van stucloper. De keurige heren konden zo aan de slag en dat deden ze dan ook. Mouwen opstropen en gaan!! Kwalitatief en vlot werk geleverd. Wij kunnen er weer een paar jaar tegen.

Zeer positief

Zorgvuldig en snel, uitstekend resultaat.

Vriendelijke en gepassioneerde vaklui die echt hun best doen voor een mooi resultaat!

Onze stukadoor had de muren niet zo mooi achtergelaten als gehoopt. De mannen van ProLatexspuiten hebben echt ontzettend hun best gedaan om dit te herstellen en een mooi resultaat achter te laten. We zijn ontzettend dankbaar, blij met het resultaat en zullen ProLatexspuiten dan ook aan iedereen aanraden. Ook het contact met René was top. Vriendelijk en ontzettend behulpzaam! Mannen, bedankt!

Strak geverfd en top communicatie

Onze nieuw gestucte woonkamer is in 1 dag super strak van 2 kleuren voorzien. Communicatie over de planning, de mogelijkheden en de uitvoering waren helemaal top. Aanrader deze partij!

Super kwaliteit!

Bij deze wil ik jullie bedanken voor de geleverde werkzaamheden. Netjes gedaan, alles opgeruimd en vriendelijkheid, top! Ook de kleurstelling die je adviseerde bevalt ons prima, net iets van het witte af....echt mooi. Bij de volgende klus zal ik zeker jullie weer benaderen en uiteraard ook aanbevelen bij familie en vrienden! Groeten Ron van Zijl

Echte aanrader!

Fijne communicatie en advies. Heel erg tevreden met het strakke eindresultaat. Wij zouden Prolatexspuiten zeker aanraden!

Super van begin tot eind!

We hebben bijna onze hele woning laten spuiten door prolatexspuiten. De communicatie met René was prettig en vlot. De mannen die de woning hebben gespoten waren ontzettend vriendelijk, vakkundig en hardwerkende mensen. Ze doen duidelijk hun best voor het mooiste resultaat. Tijdens onze verbouwing hebben we met veel bedrijven te maken gehad, maar de ervaring met prolatexspuiten was verreweg de beste. In de toekomst zal ik opnieuw aankloppen bij prolatexspuiten!

Vakmensen!

Erg betrouwbare, fijne club mensen! Onze klus was net wat anders dan andere, maar ze hebben het super netjes gedaan. Echte vakmensen die ik iedereen kan aanraden!

Over ProLatexspuiten

ProLatexspuiten is gespecialiseerd in het airless latex spuiten van binnenmuren en plafonds waarbij kwaliteit boven aan ons lijstje staat. Of het nou gaat om een gerenoveerde woonboerderij, appartement, bedrijfspand of nieuwbouwwoning, latex spuiten is hoe dan ook een perfecte oplossing om uw wanden snel te voorzien van een sterke laag muurverf. Voor al onze opdrachten gebruikt ProLatexspuiten enkel materialen en producten van A-kwaliteit en spuiten we altijd twee lagen (primer en latex). Hiermee bereikt u altijd een strakke en dekkende afwerking van uw wanden en plafonds.