Proffesionele, kwalitatieve club

Roosen staat in combinatie met Starline voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Dat zie je terug tijdens het aanleggen, de moeite die er gedaan wordt en ook in de apparatuur en de installatie daarvan. Ook de communicatie met de klant is perfect alsook de afstemming met andere betrokken partijen (hovenier, loodgieter, electricien).

• Waarom heeft u voor Roosen Pool Experts gekozen? Kwaliteit en ervaring
  • Hoe bent u in contact gekomen met Roosen Pool Experts? Starline
  • Hoe heeft u het aanlegproces ervaren? Zeer proffesioneel en betrokken

Veel zwemplezier!

Vakkundig advies en uitvoering, op maat oplossingen bij de zwembad- en tuinaanleg. Prima overleg over de wensen en mogelijkheden, duidelijke kostenoverzicht, opties bespreekbaar. Een complex project met het fantastische resultaat: een modern zwembad en een droomtuin!

• Bent u tevreden met het eindresultaat?
  • Waarom heeft u voor Roosen Pool Experts gekozen? Eerder gebruik gemaakt van de diensten van Roosen voor de vervanging van de pomp
  • Hoe bent u in contact gekomen met Roosen Pool Experts? Oorspronkelijk via het internet gevonden
  • Hoe heeft u het aanlegproces ervaren? Professioneel. De planning details zouden iets meer van tevoren mogen worden gecommuniceerd.
  • Ik raad Roosen Pool Experts aan omdat? Duidelijke afspraken over de opties en kosten, hoge kwaliteit van de uitvoering, persoonlijke aanpak, zorg voor de klant.

Deskundige

Klantvriendelijk, snel, adequaat en professioneel

• Waarom heeft u voor Roosen Pool Experts gekozen? N.v.t.
  • Hoe bent u in contact gekomen met Roosen Pool Experts? N.v.t.
  • Hoe heeft u het aanlegproces ervaren? N.v.t.
  • Ik raad Roosen Pool Experts aan omdat? N.v.t.

Kwaliteit van begin tot het eind.

Meer vakkennis kun jeje niet wensen. Afspraak is afspraak en het gaat alleen maar over kwaliteit. Perfect bedrijf en super mensen.

• Waarom heeft u voor Roosen Pool Experts gekozen? Gewoon de beste
  • Hoe bent u in contact gekomen met Roosen Pool Experts? Advies gehad
  • Hoe heeft u het aanlegproces ervaren? Perfect
  • Ik raad Roosen Pool Experts aan omdat? Ze domweg de beste zijn

prima bedrijf met aardig personeel

...

• Waarom heeft u voor Roosen Pool Experts gekozen? dichtbij en starline
  • Hoe bent u in contact gekomen met Roosen Pool Experts? bellen
  • Hoe heeft u het aanlegproces ervaren? met wat hobbels en veel meerwerk
  • Ik raad Roosen Pool Experts aan omdat? vriendelijk en behulpzaam personeel

Dit is een slechte ontwerper van dit onderzoek

• Hoe bent u in contact gekomen met Roosen Pool Experts? Toeval
  • Hoe heeft u het aanlegproces ervaren? Goed
  • Ik raad Roosen Pool Experts aan omdat? Professioneel bedrijf

Vakwerk en betrouwbare service

Regelmatig even hulp/contact nodig gehad en altijd snel en adequaat geholpen! Aanleg en kwaliteit 100%

• Waarom heeft u voor Roosen Pool Experts gekozen? N.v.t.
  • Hoe bent u in contact gekomen met Roosen Pool Experts? Via Starline Valkenswaard
  • Hoe heeft u het aanlegproces ervaren? Goed

in een woord, super

We werden ontvangen in de starline showroom in Veldhoven en feitelijk waren we gelijk verkocht. Alle baden zijn daar werkend, dus met water opgesteld in een "tuinomgeving". je krijgt dus direct een goed overzicht van hoe het er ongeveer uitkomt te zien, dus kleuren, verlichting en jet-streams alles is te zien en te proberen.

• Bent u tevreden met het eindresultaat?
  • Waarom heeft u voor Roosen Pool Experts gekozen? Op aanraden van onze hovenier Florissant Tuinen
  • Hoe bent u in contact gekomen met Roosen Pool Experts? Via Florissant Tuinen
  • Hoe heeft u het aanlegproces ervaren? alles keurig volgens planning
  • Ik raad Roosen Pool Experts aan omdat? je uitstekend geadviseerd wordt en er creatief meegedacht wordt

Ontzettend positief

We hebben een lekkage gehad waarvan de oorzaak bijzonder efficiënter en tegen zeer redelijke kosten is “gefunneld” naar de oplossing. Altijd meedenken in oplossingen en meedenken naar het budget. Allemaal vriendelijke mensen van de monteurs, de administratie en de baas! Het kan dus nog :-)

• Waarom heeft u voor Roosen Pool Experts gekozen? Service en deskundigheid
  • Hoe bent u in contact gekomen met Roosen Pool Experts? Google in de buurt van Breda
  • Hoe heeft u het aanlegproces ervaren? Prima
  • Ik raad Roosen Pool Experts aan omdat? Ze doen wat ze afspreken

Alles top gegaan

Ok

• Waarom heeft u voor Roosen Pool Experts gekozen? N.v.t.
  • Hoe bent u in contact gekomen met Roosen Pool Experts? N.v.t.
  • Hoe heeft u het aanlegproces ervaren? Top

Perfecte service

Keurig personeel, goede service, aanrader!

• Waarom heeft u voor Roosen Pool Experts gekozen? Vanwege relatie
  • Hoe bent u in contact gekomen met Roosen Pool Experts? Zelf contact gelegd
  • Hoe heeft u het aanlegproces ervaren? Zeer goed
  • Ik raad Roosen Pool Experts aan omdat? Fijne en betrouwbare partij

Absoluut een fijne organisatie!

Een mooi zwembad precies volgens specificaties en stipt op tijd. Alles verliep op rolletjes. Een zeer proffesioneel bedrijf met fijne mensen in zowel commercie als in de realisatie. Een absolute aanrader!!

• Vond u de montage vakkundig?
  • Wat vindt u van de prijs/kwaliteitverhouding? N.v.t.
  • Waarom heeft u voor Roosen Pool Experts gekozen? N.v.t.
  • Hoe bent u in contact gekomen met Roosen Pool Experts? Via het hoveniersbedrijf
  • Hoe heeft u het aanlegproces ervaren? Super professioneel
  • Ik raad Roosen Pool Experts aan omdat? Ondanks een meetfoutje door onszelf alles perfect werd opgelost. Ook een eigen inbreng tijdens de uitvoering werd naadloos ingepast.

Goede kwaliteit en top klantvriendelijkheid.

Vanaf het eerste gesprek Frank voelen wij ons klant. Ook tijdens de uitvoering. En nu zeker ook bij de nazorg.

• Hoe bent u in contact gekomen met Roosen Pool Experts? Gebeld
  • Hoe heeft u het aanlegproces ervaren? Professioneel en vriendelijk
  • Ik raad Roosen Pool Experts aan omdat? Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen.

Vriendelijk en professioneel

Vriendelijke, professionele en eerlijke service. Duidelijke communicatie en afspraken worden nagekomen.

Afspraken worden nagekomen

Als je de goedkoopste oplossing zoekt kom je waarschijnlijk niet meteen bij Roosen uit. Roosen kies je voor de betrouwbaarheid, van materiaal, kennis en medewerkers. Roosen kies je omdat ze leveren wat ze belooft hebben, en ook op het moment dat het is afgesproken. En als je dat allemaal in ogenschouw neemt, dan valt de prijs best wel mee. Rust en zekerheid is ook wat waard tenslotte, zeker in deze tijd van cowboys die vanalles beloven maar dat niet waar kunnen maken.

Vakmensen die passie voor hun werk hebben!

Goed product en vakkundig uitgevoerd

Snelle en deskundige service

Ze hebben ons goed geholpen om het zwembad up-to-date te maken. Goede assistentie bij problemen. Communicatie verloopt goed.

Probleem snel opgelost.

Na een slechte ervaring met een zwembad leverancier bij ons uit Dordrecht bij Roosen terecht gekomen. Klantvriendelijk behandeld, oplossingsgericht, snel het probleem opgelost. Meer hoeft het niet te zijn!

Prima kennismaking. Goede begeleiding. Uitstekende sevice.

Goed contact. Prima uitleg.

Goed en proffesioneel geholpen.

Pomp en filter laten vervangen. Netjes gedaan en alles goed uitgelegd. Oude kwaal is echter niet verholpen. ( bad loopt gedeeltelijk leeg ). Zal binnenkort contact opnemen.

Snelle, deskundige service

Roosen Service is een deskundig bedrijf en reageert snel als ik ze nodig heb bij calamiteiten. De facturen zijn reëel en de communicatie is ook goed.

Top bedrijf met vakkundige mensen die hun afspraken elke keer weer nakomen

Klasse

Uitstekende, snelle en betrouwbare service!

Helder plan bij aanvang, geen onverwachte problemen gehad en hele fijne aftersales!

Op alle vlakken goed.

Zeer prettige ervaring met zowel de commerciële man (belde zelfs avonds om een extra vraagje te beantwoorden), de installateur (keurig werk afgeleverd) en de administratie. Echte meedenkers.

Vriendelijke en deskundige service.

Wij hebben goede ervaringen met Roosen Service. Een vriendelijke en deskundige hulp. Ondanks dat de medewerker nog maar kort in dienst was en relatief nog weinig ervaring had, hield hij goed ruggespraak met een collega voor vragen en is alles prima gegaan.

Procureurweg 45

5103 BP Dongen

Over Roosen Pool Experts

Wij ontwerpen en leggen de meest luxueuze zwembaden aan. Volledig op maat, volgens uw wensen.