Zeer slechte service

Apk afspraak gemaakt 3 maanden voordat de apk zou aflopen, auto wordt afgekeurd op enkele kleine punten, maar kunnen het niet repareren.. erg vervelend want ik moest weer opzoek gaan naar een andere garage. Zo gedaan, de auto was gerepareerd ik bel weer om een afspraak te maken maar krijg te horen dat de herkeuring pas over 1 maand kan!! Hierbij geef ik aan dat de APK datum overschreden zal worden en dat het fijn zou zijn als het iets eerder kon, maar nee kon pas na 1 maand want het was erg druk. Dus ik breng de auto 1 maand later, de auto was in minder dan 10 min goedgekeurd. Alleen kreeg ik een boete van 169 euro binnen. Dit mede gedeeld aan de garage en zij zeiden dat ik maar moest zeggen dat ze het druk hadden en zou wel goed komen. Volgens de garage. Dus ik in bezwaar tegen de boete (terwijl dit de garage zelf eigenlijk hoorde te doen) en bezwaar werd afgewezen Ik weer terug naar de garage met de vraag of zij de boete kunnen betalen, maar nee dat willen ze niet. Gezien ik als klant weinig kan doen als de garage het zo druk heeft en mij ook nog laat stikken met de APK, want ze wilden / konden het niet repareren is het natuurlijk niet aan mij om die boete te gaan betalen.

Top bedrijf

Altijd vrolijk en vriendelijk

• Prijs/Kwaliteit

Ik kom al jaren bij Hierck en ten Bosch en ben zeer tevreden over de service.

klant vriendelijk

goede kennis en ervaring .

• Prijs/Kwaliteit

Mijn auto moest voor een beurt en twee nieuwe banden, er kwam nog meer aan het licht wat vervangen moest worden. Dit werd vooraf keurig overlegd. Ik kreeg vervangend vervoer, je auto is dezelfde dag weer klaar. Vriendelijke bejegening en er werd uitgelegd wat er allemaal gedaan was, is ook zichtbaar op de gespecificeerde factuur. Ben zeer tevreden.

• Prijs/Kwaliteit

Beste garage in de regio

De medewerkers zijn klantvriendelijk . Service is geweldig. Altijd vooraf bericht over de kosten. Kan niet anders zeggen dan top.

Correcte manen

Uitstekend service!!!

• Prijs/Kwaliteit

Loek en Jeroen zijn service-gerichte mensen en dan ook nog voor een vriendelijke prijs. Wij zijn blij dat deze heren onze auto s onder hun hoede hebben. Wij blijven trouwe klanten. Piet en Hanneke Onderwater

• Prijs/Kwaliteit

Werk in uitvoering prima gedaan

Had schade aan mijn tankklep en deze is naar volle tevredenheid hersteld

Kom hier graag

Goede communicatie en zeer tevreden over de service.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijke vakmensen die je graag helpen.

• Prijs/Kwaliteit

Netjes gebeld dat er iets bij kwam. Onderdelen laten ze netjes zien en wat eraan kapot is. Zijn heel erg eerlijk. Goed gevoel bij.

No nonse garagisten...

Directe communicatie met degene die ook werkelijk verstand hebben van auto's en sleutelen.

prima dealer/garage

Prettige contacten en auto wordt indien nodig opgehaald en teruggebracht, daarbij een goede service en een prima prijs/kwaliteit

• Prijs/Kwaliteit

Mijn ervaring is in een woord …prima

Altijd behulpzaam ,ook voor de meest gekke situaties! Ik heb zeker het gevoel dat ze eerlijk zijn en te vertrouwen. Dat heb ik wel anders meegemaakt. Ga zo door alsjeblieft!!!

Betrouwbaar en vakwerk

Vriendelijk en professioneel. Kom er echt al jaren met onze auto's. Altijd netjes een belletje als er iets extra's is gevonden. En netjes een leenauto geregeld.

• Prijs/Kwaliteit

Fijne mensen. Vriendelijk en meedenkend.

Sinds dit jaar klant, maar het zijn vriendelijke mensen. Denken met je mee en weten gelijk wie ze aan de telefoon hebben. Klantvriendelijk

Goeie service!

Ik kan altijd terecht, de service is fantastisch!

Eerlijk en goede service

Wij laten onze auto's en bestelauto's door Garagebedrijf Autofirst Hierck & Ten Bosch al jaren onderhouden. Dit tot volle tevredenheid. Loek en Jeroen denken altijd mee en dat is vaak ten goede van onze portemonnee.

Fijne zaak, prettig contact

Fijn bedrijf, denken mee en werken snel.

• Prijs/Kwaliteit

Snel geholpen en goede servise

Goede servise en vakkennis maar vrij hoge kosten.

Altijd vertrouwde service

Hierck en Ten Bosch is al sinds ik mijn eerste auto kocht mijn garage, nu 2 auto's verder en ben ik nog steeds meer dan tevreden met de service en het meedenken als er iets met je auto aan de hand is.

prima goede service

doen wat nodig is.