Altijd eerlijke service

Jeroen en Loek zijn twee eerlijke monteurs, ze zullen altijd met je meedenken en vragen een eerlijke prijs voor hun diensten.

• Prijs/Kwaliteit

Snel, betrokken, service gericht, goed en humor

Geïnteresseerd om het probleem goed op te lossen. Kennis van zaken. Klantvriendelijkheid staat voorop

Perfect!

Ik breng mijn auto hier al jaren naar toe voor onderhoud, reparaties, apk, etc. De service is echt top en ik word hier altijd erg vriendelijk ontvangen. Kortom, echte vakmannen die hart hebben voor hun werk.

Deskundig & vriendelijk

Ik werd snel en vriendelijk geholpen. Toen ik zei dat ik helemaal uit Den Haag kwam, werd mijn auto als eerste gedaan. Ze denken dus fijn mee. Daarnaast goede prijs/kwaliteit verhouding.

Top garage

Netjes werk afgeleverd

Geweldige Vakkundige Garage

Kom al 8 jaar bij dezen bijzondere kundige garage en dat doe ik niet voor niets wat ik met deze gevoelige sportwagen aan trammelant (knulligheden)voorheen had bij andere garage's.. Groet + bedankt

Zoals altijd uitstekend

Zoals altijd uitstekend geholpen. Fijne mensen. Ben erg blij met jullie.

• Prijs/Kwaliteit

Al vele jaren breng ik zakelijk en prive mijn voertuigen bij Loek en nu ook Jeroen. Deze mannen zijn goed in hun vak en leveren uitsluitend kwaliteit. Prijstechnisch een 10. Service een 10. Vriendelijk een 10.

Goed en betrouwbaar

Ik kom er al jaren en nog nooit problemen gehad

Top service

Heb oude alfa Romeo die bekend staan als trouble bak, ze geven mij het gevoel dat ze ook liefhebber zijn van zulke auto's. En wat ik dus fijn vind is dat ik niet wordt genaaid met mijn ondershoudsbeurten en apk

Snel en goed

Met lekke band gekomen en zelfde dag met 4 nieuwe bandjes onder de auto weer klaar!

Top zaak 10+

Goede service klant vriendelijk

Fantastisch

Zoals altijd hebben jullie weer fantastisch werk geleverd aan m'n auto. Ben erg blij met jullie.

Altijd goed geholpen.

zeer goede ervaring

Zeer goede ervaring perfecte service