prima keuze kunnen maken

Drie offertes ontvangen twee telefonisch ,die via Google een oordeel hadden en daarop een offerte maakte . En de man die een persoonlijk op bezoek kwam en de zaak goed bekeek en advies gaf met voor en nadelen deze man heeft de opdracht gekregen en heeft in tussen keurig werk verleend ( TOP)

Helder en snelle doop koppeling naar potentiële leveranciers

Prettige leveranciers die snel reageerden met een helder offerte voor zonnepanelen.

Niet veel reacties maar wel met een deskundig advies

Degene waar ik mee in zee ben gegaan, was duidelijk en houdt zich goed aan afspraak.

Werkt goed alleen moet wel in de omgeving blijven

Goede informatie gekregen

Goede bedrijven doorgekregen en in zeer korte tijd. After service na het verkrijgen van de mail met bedrijven is goed. De bedrijven die ik heb gekregen waren deskundig en goed.

Ronduit snel de reacties ontvangen.

Gecertificeerde bedrijven melden zich en een afspraak gemaakt voor schouwen. Offerte vergelijker houdt ook de vinger aan de pols. Er zijn 3 bedrijven langs geweest, allen uit de regio. De keuze is aan de klant. Prima service van de vergelijker. En dat doe niet zomaar alleen.

de offertes zijn zoals verwacht binnen gekomen

Wat een repons, echt ongelooflijk

Nadat ik online de aanvraag had gedaan, heeft dit mijn verwachtingen overtroffen. Zoveel reactie op gehad, dat ik op een gegeven de aanvragen niet meer allemaal heb bekeken. Uiteindelijk een top 3 gemaakt en daarmee aan de slag gegaan. Echt een aanrader als je niet direct weet wie je zelf allemaal zou kunnen contacteren.

Ben zeer tevreden

Bedankt voor het mee zoeken naar installateurs.

Netjes en respectvol

Prima gereageert na een korte tijd...

Goede offertes

Ik kreeg snel 3 goede offertes binnen, zodat ik goed kon vergelijken. Kreeg goed advies.

Het proces verliep soepel en diverse leveranciers reageerden snel.

Ik heb via offertevergelijker van een 6- tal leveranciers een offerte gehad. Sommigen kwamen ook langs om de situatie goed te kunnen analyseren. Al met al een snelle, prettige en goed functionerende rol vanuit offertevergelijker. Ga zo door. A.v.R

Fin geholpen en veel wijs geworden.

Door meerdere offertes met elkaar te vergelijken en van diverse bedrijven goed contact gehad, uiteindelijk bij een bedrijf terecht gekomen die voor ons de panelen mag komen plaatsen.

De communicatie

Dit ging vooral heel duidelijk en snel

werkt echt !

Binnen no time diverse reacties en offertes,prima.

Na aanmelding heb ik in de kortste keren een aantal offertes gekregen ,

Beter dan ik had verwacht

Via social media vond ik een link voor isolatie en dacht eigenlijk dat het weinig voorstelde. Ik heb keurig meerdere aanbiedingen gehad en had snel advies en de juiste oplossing voor mijn dak isolatie.

Wij zijn in contact gebracht met goede partijen.

Mijn offerte aanvraag is naar drie zonnepanelen installateurs opgestuurd, welke alle drie netjes hebben gebeld om een afspraak te maken. De partijen waren correct en relevant, dus er is eigenlijk niets negatiefs te benoemen.

Veel reactie nav de aanvraag via uw site.

Na mijn aanvraag via de offerte vergelijken kreeg ik snel 6 reacties en offertes. Allen waren goed gericht op mijn wensen.

Eenvoudig meerdere offertes!

Je gegevens worden naar deskundige partijen gestuurd en die nemen contact met je op. Makkelijker kan eigenlijk niet en heeft tijd gescheeld in het uitzoeken.

Snel antwoord en handige site

Gemakkelijk in te vullen en snel reacties

Snelle reactie

Ik werd snel benaderd door bedrijven

vlotte reacties en goede aanbiedingen

De eerste gegadigde had er duidelijk geen zin in en wilde geen aanbieding doen. De 4 daarna vonden de bezwaren van de eerste geen probleem een deden allemaal een strakke offerte. Wel verschillende materialen, daarvan hebben we de meest degelijke voor een goede prijs uitgekozen. En hij kwam nog redelijk uit de buurt ook. Top!

Fast, a lot of option, good solution

I was very happy with the service. They respond fast, offer a lot of different options, and I managed to get everything done in under a month

Zij hebben mij goed op weg geholpen.

Ik kreeg 3 bedrijven toegewezen! Deze hebben mij benaderd en een afspraak gemaakt voor een offerte. Sommige kwamen aan huis en sommige stuurde deze via de email (deze vielen uiteraard gelijk af), Ik ben door iedereen goed en respectvol benaderd. 1 sprong er voor mij uit, en we hebben een deal gesloten. Mijn zonnepanelen liggen er al op en ik ben zeer tevreden!

Over Offertevergelijker.nl

Offertevergelijker.nl is een jong online marketing bureau waarbij we particulieren en bedrijven bij elkaar brengen. Via de website komen er dagelijks tientallen offerte-aanvragen binnen voor klussen in en rondom de woning. Deze offerte-aanvragen controleren wij en zetten we door naar drie relevante bedrijven. Zo helpen wij consumenten bij het kiezen van het betrouwbaar bedrijf voor hun klus en vinden bouwbedrijven eenvoudig nieuwe klanten.