Vriendelijk Geven je advies helpen je bij kleding keuze. Alle tijd Top gewoon

• Duurzaamheid

Mijn favoriete winkel

Koop er al jaren mijn kleding. Kwaliteit kleding is goed en word er super geholpen.

• Voor welke merken koopt u bij ons? Ja

Leuke winkel voor voor zowel de heren als de dames…

Zeer vriendelijke dames wat bij wijze van alles uit de kast willen halen, om je bezoek te doen slagen!

• Voor welke merken koopt u bij ons? N.v.t.

HALLO Karin, Bedankt voor de positieve review! Fijne dag en tot ziens. Met vriendelijke groet, Het team Ster Born

Behulpzaam en niet opdringerig!

• Voor welke merken koopt u bij ons? N.v.t.

Top winkel met heel kundig, vriendelijk personeel

Met mijn lieve moedertje kleding gekocht voor de bruiloft van onze zoon. Het personeel heeft ons goed en kundig geholpen, met veel geduld, omdat moeder niet meer goed ter been is.

• Voor welke merken koopt u bij ons? Ja

Door omstandigheden moest ik een overhemd kopen voor mijn schoonvader, ik wist helaas niet welke maat…. Voor Ster Born geen probleem, ik kon het hemd meenemen op zicht. Een service die je nog maar zelden meemaakt. Voor mij een reden om zeker terug te gaan. (Heb ik al gedaan ;) )

• Voor welke merken koopt u bij ons? Ja, Nee

HALLO Carmen, Bedankt voor de positieve review! Fijne dag en tot ziens. Met vriendelijke groet, Het team Ster Born

Fijne winkel

Ik wordt altijd heel vriendelijk en vakkundig geholpen.

• Voor welke merken koopt u bij ons? N.v.t.

HALLO Marjo, Bedankt voor de positieve review! Fijne dag en tot ziens. Met vriendelijke groet, Het team Ster Born

Altijd correct, behulpzaam én vriendelijk!

Wij waren al járen klant, en ik blijf dat (ook al is mijn man inmiddels overleden). Altijd volop keuze, en héél modieus!

• Voor welke merken koopt u bij ons? Ja

HALLO Petra, Bedankt voor de positieve review! Fijne dag en tot ziens. Met vriendelijke groet, Het team Ster Born

Prima mooie winkel, goed personeel.

Ben erg tevreden en kom gauw weer.

• Voor welke merken koopt u bij ons? Ja

HALLO Leny, Bedankt voor de positieve review! Fijne dag en tot ziens. Met vriendelijke groet, Het team Ster Born

Mooie mode

Goede service, fijne mode. Ik koop er altijd mijn sokken en kousen.

• Voor welke merken koopt u bij ons? Ja

HALLO Claudia, Bedankt voor de positieve review! Fijne dag en tot ziens. Met vriendelijke groet, Het team Ster Born

Super goed advies

• Voor welke merken koopt u bij ons? Ja

HALLO Ingrid, Bedankt voor de positieve review! Fijne dag en tot ziens. Met vriendelijke groet, Het team Ster Born

goed advies

vriendelijk personeel met een super goed advies

• Voor welke merken koopt u bij ons? Ja

HALLO Mariëlle, Bedankt voor de positieve review! Fijne dag en tot ziens. Met vriendelijke groet, Het team Ster Born

al jaren een vertrouwd adres

met regelmaat koop ik bij de STER.

goede en vriendelijke service

ik zal zeker nog vaker gebruik maken

Fijne zaak

Altijd correct geholpen . Leuke kleding .

Correcte bediening.

Er wordt ruim de tijd voor de klant genomen.

Niet helemaal geweldig.

Lastig te omschrijven, geen prettige sfeer, te stijvig.. Ik ga liever naar 'vlottere' winkels, zoals castelijn. Dames collega's zijn wel altijd aardig. Heer vind ik net wat te veel van het goede. En niet prettig als je ondergoed gaat uitzoeken, dat je weet dat er een meneer rond loopt. Dit is bij ieder persoonlijk, ik vindt het storend.

• Voor welke merken koopt u bij ons? Nee

Hallo Kyra, Via Klantenvertellen kregen we een negatieve beoordeling van jou. Het spijt ons dat je zo'n vervelende ervaring hebt meegemaakt. Als je voor de verkoop aangeeft door wie je geholpen wilt worden dan kunnen we misschien die verstoring weghelpen. Ook onze nieuwe zaak is een verademing tegenover de oude "winkel" Graag zien we jou terug in onze zaak. Met vriendelijke groet,

Deden zich geen moeite om te voldoen aan mijn vraag. Het ging over het bestellen van een BH.

Luisteren niet naar de vraag van de klant en geven ook niet de indruk zich hier moeite voor te doen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Voor welke merken koopt u bij ons? Nee

Beste Jeannie, Via Klantenvertellen kregen we een negatieve beoordeling van u. Het spijt ons dat u zo'n vervelende ervaring bij ons heeft meegemaakt. Ik wil u graag een compensatie aanbieden , waar u mee akkoord gaat. Ster Born is er bij gebaat een goede oplossing te vinden voor beiden. Graag zien we u terug in onze zaak. Met vriendelijke groet, Rob Vergoossen

BAILEYS polo shiirt van zeer slechte kwaliteit

Op 4augustus 2st polo shirts gekocht merk Baileys waarvan de duurste € 59.95 bruto dus netto €47.20. na een paar keer dragen was het onder de arm verschrikkelijk gepluisd, dat mag in die prijs klaase niet gebeuren. Jammer genoeg heeft mijn vrouw met een apperaatje de meeste pluizen verwijderd, anders was ik er mee terug gekomen De kassa bon is nog in ons bezit. Dit nodigt niet uit om meer aanlopen bij u te doen. fam .Ummels

• Voor welke merken koopt u bij ons? Nee

Ik mis een beetje het contact met de klant ben zelf een oude werkneemster van de ster in de jaren 70 de rest wel orima leuke kkeren zowel voor man als vrouw

ben tevreden, kom er voornamelijk voor lingerie

ben tevreden, kom er voornamelijk voor lingerie

Zeerbehulpzaam personeel

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam

Fijne winkel

Altijd vriendelijk ook als ik niets koop.

Prettige winkel

Onze ervaring is dat de klant voorop staat.

Zeer klantvriendelijk.

De verkoopster is zeer kundig.

Over Ster Born

Ons Motto Wij zijn pas tevreden als u het bent. Wij bieden u een uitgebreide collectie in dames-, heren- en nachtmode, beenmode en lingerie; One-stop shopping met gratis parkeergelegenheid voor de deur. Wij werken o.a. met de bekende dames-merken zoals Rabe , Yest, Comma, Tramontana, Zoso, Angels, Setter, Rino& Pelle, Zerres, en de bekende heren-merken zoals Bailey's Giordano Vanguard, Marvelis, Fellows United, Meyer . Lingerie en ondermode en nachtmode: Felina, Chantelle, Triumph , Schiesser, Pastunette, Rebelle, Ringella en Mey. Onze extra dienstverlening bestaat uit verstelwerkzaamheden en chemische reiniging. Onder het genot van een kopje koffie kunt u komen genieten van al onze nouveautés.