Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Ja
Nee

Persoonlijke gegevens

Over Ster Born

Ons Motto Wij zijn pas tevreden als u het bent. Wij bieden u een uitgebreide collectie in dames-, heren- en nachtmode, beenmode en lingerie; One-stop shopping met gratis parkeergelegenheid voor de deur. Wij werken o.a. met de bekende dames-merken zoals Rabe , Yest, Comma, Tramontana, Zoso, Angels, Setter, Rino& Pelle, Zerres, en de bekende heren-merken zoals Bailey's Giordano Vanguard, Marvelis, Fellows United, Meyer . Lingerie en ondermode en nachtmode: Felina, Chantelle, Triumph , Schiesser, Pastunette, Rebelle, Ringella en Mey. Onze extra dienstverlening bestaat uit verstelwerkzaamheden en chemische reiniging. Onder het genot van een kopje koffie kunt u komen genieten van al onze nouveautés.