Hier heb je het gevoel dat ze blij zijn met een nieuwe klant!

Een paar weken geleden kocht ik hier een gebruikte VW Up. Verkoper Robbert Strijder ontving mij met veel enthousiasme en de koop was snel gesloten. Zoals afgesproken stond de auto 3 dagen later gepoetst en met een grote strik klaar in de showroom. De manier waarop deze dealer dit aanpakt verdiend absoluut een compliment. Ik heb zeker niet de duurste auto uit de showroom gekocht maar daar wordt door AutoStrijder geen onderscheid in gemaakt! Hier voel je je nog echt welkom als klant! Ga zo door in Zandvoort!

Een auto kopen kan een stressloos ongedwongen ding zijn. Auto Strijder bewijst dat.

Mijn vrouw en ik zijn allebei geen helden als het aankomt op het aanschaffen van een nieuwe auto. We weten ongeveer waar we op moeten letten, maar daar houdt het ook echt mee op. Gelukkig nam de eigenaar van de zaak, Robbert ons meteen serieus en nam hij alle zorgen bij ons weg. We hebben rustig en ongedwongen een leuk gesprek kunnen voeren en voelden ons op ons gemak. Om die reden hebben we meteen besloten om over te gaan tot aankoop. Er moesten nog wat dingetjes gebeuren. Aangezien het erg druk was heeft hij (voor ons gevoel) hemel en aarde bewogen om dit zo snel mogelijk te regelen. Op dat moment zaten we namelijk zonder auto. Ze hebben ons goed op de hoogte gehouden van het verloop en hebben de auto uitstekend afgeleverd. In de showroom, rode strik erop en supernetjes. Mijn vrouw voelde zich de koningin te rijk toen ze hem op ging halen. Robbert heeft alle 200 knoppen in het interieur doorgenomen en zelfs de radio werd ingeprogrammeerd op onze favoriete zender. Echt een mooi familiebedrijf. Qua communicatie, houding en nazorg verdienen ze een dikke tien!

Simpelweg top

Geen slap gedoe en eerlijke service. Zeer tevreden met mijn aankoop en hoe dit is afgehandeld!

Uiterst secuur onderhoud

Tevreden over gastvrijheid en keurig onderhoud.

prima service!

Goed en snel geholpen

De auto rijdt heerlijk weer

Garage is goed maar dat je steeds een beoordeling moet geven is minder. Dit is laatste keer dat ik dat doe

Altijd correct.efficient.vriendelijk

Mijn ervaring is er een van vriendelijke , snelle en efficiënte afhandeling van de controle van mijn auto. Alles is helder en duidelijk. En de auto is schoon.

Altijd de beste service

Al jaren mijn garage voor mijn zakelijke en prive auto

OK

Beroep gedaan op de express-service . Was er precies op lunchtijd dus moest een halfuurtje "wandelen". Daarna goed en vriendelijk geholpen. Wel een beetje duur batterijtje voor de afstandsbediening,

Prettig geholpen en aandacht voor details

Zeer prettig contact en plezierige medewerkers

Zoals gebruikelijk meer goede service ervaren

score: 8

Zoals altijd subliem!

In tijden van onzekerheid is het fijn om te weten dat er ten minste nog bedrijven zijn die je blind kunt vertrouwen als het om service en kwaliteit gaat. Ik laat mijn auto dan ook altijd (en al jaren) met veel plezier achter in de vertrouwde handen van het kundige serviceteam van auto Strijder als er iets aan moet gebeuren.

Zoals altijd, vriendelijk, behulpzaam en vakkundig.

Lampje stuk. Werd direct verholpen. Super service. Ik word altijd vriendelijk te woord gestaan. Leenfietsen, -auto is mogelijk. Fijne dealer.

zeer servicegericht

zie boven

Ik ben blij mee

vandaag heb ik naar de garage geweest en ik heb een auto van de meneer strijder gekocht. Hij was eerlijk en behandelde me goed en help me de auto verzekering. Ik ben heel tevreden mee

Service is top.

Prettig en goed bedrijf

Je wordt als klant goed behandeld.

Heel prettig contact, duidelijke uitleg over kosten en vervangend vervoer

Deskundig en vakkundig

Netjes geholpen

Zonder afspraak werd ik, zoals ik ook verwachtte, vrij snel geholpen.

Zonder afspraak werd ik vrij snel geholpen met betrekking tot een storing in het elektrische circuit.

Goede eerste ervaring

Inspectiebeurt (45000 km) uitgevoerd. Kwam helaas nogal wat aan het licht. Reparaties zijn netjes en op tijd uitgevoerd.

afspraak is afspraak

Vraag is een antwoord en probleem is een oplossing. Super garage.

Een prima professioneel product en service

Auto strijder is altijd op tijd en je weet vooraf waar je aantoe bent. Prijs/kwaliteit is ruim voldoende . De service is boven verwachting. Knap werk. Dit is niet eenmalig maar al jaren en dat is een prestatie.

een bedrijf waar mensen werken die begrijpen waar het omgaat

De ontvangst, een luisterend oor en begrijpen wat je bedoeld zijn zaken die er al uit springen voordat er ook maar een sleutel aan de auto gezet is. Wanneer het begin al zo prettig is, dan weet je dat je auto in goede handen is. De reparatie is dan natuurlijk ook top