Professionals!

Zeer tevreden over het gehele traject vanaf het eerste gesprek tot en met de aflevering. Goed advies gehad, duidelijke communicatie over de voortgang van productie en plaatsingsdatum met uiteindelijk een piekfijne oplevering. Zeer tevreden over het eindresultaat en de functionaliteit ervan. Artino staat voor professionaliteit en service.

Prima bedrijf; goeie kwaliteit en komt afspraken na!

Prima bedrijf; goeie kwaliteit en komt afspraken na!

Zeer tevreden.

Van begin tot eind, afspraken nagekomen. Zeer plezierig, professioneel. Vakmensen!!

Aandacht en kwaliteit

De samenwerking met Artino is heel goed bevallen. Van initiatief tot uitwerking en realisatie zijn de mensen van Artino heel goed instaat de wensen van ons als opdrachtgever met veel aandacht en gevoel voor kwaliteit te doen slagen. Hopelijk gaan we weer samenwerken in een volgend project.

Prima ervaring.

Ze geven een eerlijk en uitgebreid advies. Nemen de tijd voor je en komen hun afspraken na. De kwaliteit is uitstekend!

Prachtige sfeervolle vouw- schuifluiken voor onze tussenwoning geplaatst

Er is goed meegedacht om onze wens te realiseren, het uiteindelijke resultaat is prachtig. Mooi hout met zwart metaal gecombineerd, het ziet er modern maar ook landelijk uit. Ze zijn snel geleverd en gemonteerd waardoor we er de hele zomer (en nog steeds) plezier van hebben gehad. We krijgen veel complimenten, het ziet er in de tuin maar ook vanuit de huiskamer luxe uit. Zo sfeervol! We kunnen de luiken ook gedeeltelijk gebruiken bijvoorbeeld ‘s avond tegen de inkijk, en daarbij een deel open te vouwen. Het is fijn dat we in onze kleine tuin op het zuiden nu bij het raam geen (veel minder mooi) zonnescherm hoeven te plaatsen. We combineren de vouw-schuifluiken met een overkapping aan de andere kant van de tuin om in de schaduw te zitten. Alle medewerkers van Artino die ons hebben geholpen zijn erg aardig en klantgericht.

Maatwerk oplossingen van hoge kwaliteit

Voor onze nieuwe woning zijn we lang opzoek geweest naar zonwerende oplossingen die paste bij ons gevelbeeld en specifieke wensen. Artino heeft met praktische oplossingen uitstekend maatwerk geleverd met oog voor detail en kwaliteit. Daarnaast was ook de prettige samenwerking en verleende service zeer professioneel.

Een mooie zonwering die op een keurige wijze is gemonteerd.

We zijn goed geholpen bij het kiezen van een zonwering die gemakkelijk open en dicht gaat, bestand is tegen regen en ook windvast moest zijn. En deze is later snel en deskundig geplaatst. We zijn er erg blij mee.

Klantgericht & keurig opgeleverd

nette ontvangst in showroom, duidelijk en vakkundig uitleg gekregen van de opties , nette afhandeling en duidelijke communicatie over oplevering en plaatsing. tijdens de montage vriendelijke medewerkers die vakkundig de installatie volbracht hebben. uitsluitend positief . Frits Hopman Almere

Goed geregeld!

Alles is volgens afspraak verlopen en gezellige, kundige en bescheiden werknemers.

Klantgerichtheid ten top en uiterste precisie in de montage

Bij veel bedrijven heb je tegenwoordig het gevoel dat je blij mag zijn dat jij er mag kopen: bij Artino is het andersom. Ze doen er alles aan om een perfecte oplossing te bedenken en te realiseren. Ondertussen is er veel contact, we waren continue goed geïnformeerd. De montage ging met uiterste precisie, ze waren pas tevreden toen het perfect klopte.

Wij zijn superblij met onze Schuifluiken, topservice

We krijgen heel veel reacties op onze prachtige Schuifluiken. Ze zijn echt prachtig en zijn de eyecatcher van ons huis

Prachtige overkapping

Zeer goede ervaring met Artino.

Topservice

Ik ben heel professioneel en vriendelijk geholpen. Ze kwamen op mijn verzoek bij mij thuis om mijn wensen te bespreken en de mogelijkheden van de terrasoverkapping te bekijken. Het is uiteindelijk prachtig geworden en voldoet aan mijn wensen. Uiteraard hoort daar een stevig prijskaartje aan.

Prima maatwerk en service geboden

Wij zijn goed geholpen en er is prima meegedacht bij de servicevraag die wij hadden. Na het inmeten en het plaatsen zijn we nog gebeld of alles naar wens was en konden we altijd terecht voor verdere vragen.

VAKWERK !

Na wat online zoekwerk naar een terrasoverkapping, kwamen wij bij Artino in Barneveld terecht. Service met een hoofdletter S ! Er wordt goed meegedacht, het advies is eerlijk, het personeel is bevlogen en ze leveren vakwerk af. Onze verwachtingen zijn echt overtroffen. De overkapping is van hoogwaardige kwaliteit. Alles ziet er - technisch en kwalitatief - voortreffelijk uit. We zijn meer dan tevreden met het eindresultaat en bevelen Artino zeker aan! Niets anders dan lof !

Professioneel en kundig

Goed advies met een mooie uitwerking Alles volgens afspraak, uitleg over de bediening ook prima

Meedenkend en een prachtig resultaat

Voor het ontwerpen en installeren van een nieuw systeem voor onze zonneluiken heeft het team vanaf begin tot eind heel goed werk afgeleverd. Ze begrepen het probleem goed, dachten mee over wat nodig was, en werkten netjes en zorgvuldig. Het resultaat is prachtig, en geruisloos.

Prachtig product

Deskundig advies, professionele montage en kwalitatief hoogstaande afwerking! Erg tevreden over Suncircle, ze maken hun beloften méér dan waar. Aanrader!

Een top product met super advies en service

Na veel zoeken zijn wij bij SunCircle Prrojects terecht gekomen. Een overkapping met een te openen en te sluiten dak van lamellen en windvaste screens koop je niet zo maar even. Vanaf het eerst moment van binnen komst in de showroom tot het uiteindelijke plaatsen van ons project zijn wij uitstekend geadviseerd en geholpen. De monteurs die in de kou en regen de montage hebben gerealiseerd, onze complimenten. Het resultaat is echt prachtig geworden en voldoet aan onze verwachtingen en wensen.

Goede merken, mooie producten, fijn en betrouwbaar bedrijf.

Er is een indrukwekkende beweegbare doekoverkapping (PVC pergola) voor ons terras geinstalleerd door Suncircle.

In alles perfect

Verkoper en verdere begeleiding en plaatsing was perfect

Meerwaarde voor je bedrijf.

Uitvoerige uitleg over de mogelijkheden van een terrasoverkapping. Na een keuze gemaakt te hebben zijn wij erg tevreden over het resultaat. Het is kwalitatief van een hoog niveau. De mannen hebben de terrasoverkapping keurig geïnstalleerd.

Als je service in een cijfer uit moet drukken van1 tot 10, geef ik een 11!

Op een koude winterdag heeft een ploeg van 4 man, in 12 uur non-stop door bikkelen, een prachtige terrasoverkapping gerealiseerd. Tis lang sparen, maar dan heb je ook wat. Mooi spul, tof team, netjes gewerkt! Bedankt mannen.

Prachtige overkapping

SunCircle Projects heeft bij ons een hele mooie, uitschuifbare doekoverkapping geplaatst in de kleur Antraciet mat. Op advies van de adviseur hebben we in verschillende tussenprofielen LED-spots laten plaatsen. Het eindresultaat mag er zeker zijn!