Zeer klantvriendelijk

Vriendelijke en no-nonsense bedrijf om een vouwwagen te kopen.

Relaxed ontvangst, je kan rustig een rondje lopen. Heb je vragen dan krijg je uitgebreid en duidelijk antwoord. Er wordt meegedacht over eventuele opties. Latere communicatie via de mail is duidelijk en snel. Kortom: een goed bedrijf om een vouwwagen te kopen en er geen spijt van te hebben.

Deskundig en vriendelijk

We zijn geen kampeerders en toch hebben we de stap gewaagd. En door het deskundige en vriendelijke personeel zijn we met een rustig gevoel naar buiten gaan. We gaan het voor de eerste keer opzetten met alle vertrouwen tegemoet.

Het complete plaatje!

We waren al op diverse plaatsen geweest voor een vouwwagen maar hoorden goede verhalen over de Vouwwagenzaak. Een stukje rijden maar dat was het zeker waard! Leo heeft ons zeer netjes en deskundig te woord gestaan, gesproken vanuit zijn eigen ervaringen maar ook vanuit een professioneel oogpunt advies gegeven. En vooral een onafhankelijk en dus eerlijk advies. Bij het ophalen van de vouwwagen bleek het koppelstuk niet goed te werken dus heeft hij er snel een nieuwe opgezet. Top service en meedenkend. Zeer tevreden!

Prachtig bedrijf met bevlogen werknemers

Nu onze nieuwe Campooz opgehaald en ons oudje , ook bij De Vouwwagenzaak gekocht, ingeruild. Alle tijd voor uitleg en later ook de instructie Gewoon fijn !!!!!! groeten Albert en Jolanda

Prima !

Nog geen 5 sterren omdat we nog op weg moeten met de vouwwagen. Maar verder prima service…

Gedurende koop vouwwagen, van oriëntatie tot aflevering vouwagen goede ervaring geweest

Zowel bij het oriënteren als bij de koop en aflevering goede begeleiding. Prettig dat wij steeds de zelfde verkoper hadden. Uitleg bij aflevering was duidelijk, nemen ruimschoots de tijd om alles uit te leggen en om je vragen te beantwoorden.

super fijn contact en goede service

Wij hebben onze vouwwagen gekocht op een beurs en gekozen voor aflevering bij de Vouwwagenzaak. Contact was uitermate prettig en compleet. Wanneer we binnenkwamen met vragen wisten ze direct welke we besteld hadden. Achter de schermen speelt Sabine hier een hele prettige rol in. De aflevering was echt een feestje, en zo werd het ook ingericht vanuit de Vouwwagen zaak. Ik zou iedereen aanraden om hier de vouwwagen te kopen.

Duidelijke uitleg

In december zijn we voor advies voor onze vouwwagen naar deze winkel gegaan. We hebben uitgebreid advies gekregen en voelden ons meer dan welkom bij deze winkel. Bij het ophalen van de vouwwagen kregen wij instructies. Al en met al zijn wij tevreden over deze zaak.

vakantie begint in Amersfoort

Door jullie gezellige en warme benadering begint het vakantiegevoel al in de vouwwagenzaak. Kennis van zaken, vriendelijk, heel veel geduld. In deze tijd van groter, meer en sneller is deze specialist een verademing voor ons: persoonlijke aandacht als basis voor een goede klantrelatie. Top!

Echte vouwwagen specialisten

Wij hebben onze vouwwagen (Alpenkreuzer Campfire) gekocht tijdens de Kampeer & Caravan jaarbeurs van 2023. We konden gebruik maken van een mooie beursactie en werden goed geholpen voor Vouwwagenzaak. Sabine nam rustig de tijd voor ons en een leverdatum over 5 maanden was helemaal geen probleem. Ook tijdens de aflevering in maart 2024 namen ze rustig de tijd voor ons en namen we meerdere manieren door om de vouwwagen het makkelijkste op te zetten. Al met al een top ervaring!

Prima ervaring!

We zijn uitstekend en kundig geadviseerd bij de aanschaf van onze vouwwagen. Werd goed geluisterd naar de wensen en uitgebreid de tijd genomen bij zowel de aanschaf als later bij het ophalen om alles uit te leggen. Super fijn! Dankjulliewel.

We zijn prima en ongedwongen behandeld door Marco

Mijn eerste bezoek was in november en ik kon er vrijblijvend rondlopen om alle vouwwagens te bekijken. Vooraf was ik gecharmeerd door een Campooz, maar Cabanon Malawi 2.0 had ook zijn charmes. In december hebben we samen de Malawi 2.0 tot in de puntjes bekeken en de royale slaapplek deed ons besluiten deze te bestellen. Ruim 2 maand zou de levering op zich laten wachten en gelukkig konden we onze vouwwagen op de afgesproken termijn ophalen. De opzetinstructie en uitleg van Marco was prima. De 10% korting op kampeerartikelen werd uiteraard door ons geaccepteerd, maar Marco drong niet aan om nu al uit het assortiment iets uit te zoeken. We moesten 2x 120 km (v.v.) rijden en tot mijn grote verrassing wees het benzineverbruik uit dat zowel op de heen- als op de terugweg dit hetzelfde was, nl 5,2 l/100 km. Nu is het wachten op goed weer om er voor de eerste keer met de vouwwagen op uit te trekken. We kijken er naar uit en kijken ook terug op een prima afhandeling van deze aankoop bij de Vouwwagenzaak. Ria & Jos uit Oldenzaal

Toppers, zijn het!

Na jarenlang fietsvakanties van hotel naar hotel zijn we in 2023 eens met de tent achterop de fiets op vakantie gegaan. Van huis uit zijn we geen kampeerders maar dat is toch wel goed bevallen. Beetje aanklooien rondom zo’n tent en dan weer op de fiets. Voor ons was duidelijk dat we de komende jaren wel wilden kamperen maar dat het allemaal wat luxer moest. Zodoende kwamen we bij een vouwwagen uit. Via internet vonden we de Vouwwagenzaak. We werden door Marco fantastisch geholpen. Hij vertelde ons alle voor- en nadelen van de verschillende types en merken. Hij nam echt de tijd voor ons om alle vragen die we hadden te beantwoorden. Het advies werd echt op ons afgestemd. Dit heeft geleid tot de aanschaf van een Cabanon Malawi. Bij aflevering werden we geïnstrueerd door Leo. We kregen goede en duidelijke uitleg over de wijze waarop we de vouwwagen moesten opzetten. Halsreikend kijken we nu uit naar de mooie dagen die komen gaan. Wij zijn erg tevreden met de wijze waarop we door hen geholpen zijn. Vakkundig, geduldig, transparant, goede service en erg vriendelijk. Wij kunnen iedereen de Vouwwagenzaak aanraden!

Fantastische behulpzame medewerkster in een mooie winkel

Na jaren kamperen met een tent toch besloten om te gaan kijken voor een vouwwagen bij jullie winkel. Een niet al te grote winkel met ruime keuze van verschillende vouwwagens. Het fijne was dat we eerst rustig konden rondkijken voordat er Leo naar ons toekwam. Hij luisterde goed naar onze wensen en zo kwamen wij uiteindelijk bij de alpenkreuzer campfire. Onder het genot van een kopje koffie en koekje en glaasje fris voor onze drie jarige dochter alles doorgenomen en besloten de campire te kopen. Een week later mochten we hem eindelijk ophalen. Leo heeft ruim de tijd genomen om ons te laten zien hoe makkelijk het is om de vouwwagen te uit te vouwen en ook weer in te vouwen. Na nog wat leuke accessoires te hebben gekocht met wat korting kijken we uit naar onze 1e vakantie met de vouwwagen. Hartstikke bedankt voor alle goede hulp bij het uitkiezen van onze eerste vouwwagen

Super geholpen

Na een eerder bezoek afgelopen zomer, teruggekomen om nog een keer de opties te bekijken. Opnieuw super vriendelijk en kundig geholpen met al onze vragen. Toen we besloten over te gaan tot de koop, bleek ook nog dat de vouwwagen binnen 3 weken geleverd kon worden, super! Ook het ophalen was een feestje, samen de vouwwagen uitpakken en de basis opzetten, het kampeergevoel was begonnen! We blijven graag klant de komende tijd, want we voelen ons enorm thuis!

Gewoon goed

In december hebben wij een Campooz Sleepy Joe gekocht bij Vouwwagenzaak. Wij zijn geholpen door Marco en waren zeer tevreden. Marco neemt ruim de tijd om alles te vertellen en uit te leggen. Al met al een vertrouwd en prettig adres!

Van een uitgebreide informatie tot aankoop van een prachtige Campooz uitstekend geholpen

Prachtige zaak waarin de klant centraal staat en de passie voor vouwwagens duidelijk aanwezig is. In alle rust hebben we duidelijke informatie gekregen en zijn we uiteindelijk gegaan voor de Campooz Lazy Jack. Ook bij de aflevering is er alle tijd voor een goede uitleg, in een woord super! Vouwwagen zaak ga zo door!

Keurig advies, netjes volgens afspraak afgeleverd

Fijne winkel, mensen met verstand van vouwwagens. Heb ooit eerder een vouwwagen aangeschaft bij een caravanboer en kreeg niks van uitleg over hoe je de vouwwagen goed op zet. Bij deze winkel krijg je ie vouwwagen pas mee nadat je hem samen een keer helemaal hebt uitgeklapt en opgezet. Het is misschien een stukje rijden, maar het is zeker de moeite waard als je een vouwwagen wilt kopen. (Ook mooie tweedehands vouwwagens!)

Klantvriendelijk, geduldig en persoonlijk

Fijne mensen, luisteren goed naar al je vragen en denken praktisch mee. Bij ophalen vouwwagen fijne toelichting op documentatie en demonstratie opbouw.

Fantastische service

Vorige maand onze vouwwagen opgehaald en we zijn zeer tevreden met onze aankoop. We zijn netjes geholpen en heel goed voorgelicht. Nu alleen nog wachten op het mooie weer ☀️

Uitstekend advies en aflevering van de Camplet North

Op vrijdag 1 december 2023 hebben we onze nieuwe Camplet North mogen ontvangen. Vooraf al prima geïnformeerd door Laurens van de Vouwwagenzaak over de mogelijkheden van de verschillende Camplet's en uiteindelijk gekozen voor de North vanwege het makkelijk en snel kunnen opzetten. Ook het toevoegen van een disselbak op de Camplet North was geen enkel probleem. Vervolgens bij de overdracht een prima uitleg gehad over het opzetten van de Camplet North. De Vouwwagenzaak is zeker aan te bevelen voor de aanschaf van een vouwwagen.

Top zaak

Zeer fijne ervaring hebben we gehad met Sabine tijdens het bezoek aan de showroom, er werd goed met ons meegedacht in de opties en oplossingen die geboden worden vanuit Campooz. Vorige week hebben we onze Lazy Jack opgehaald, nu snel op naar het voorjaar om hem uit te testen.

Deskundig personeel verkoopt kwaliteit vouwwagens

Personeel Neemt de tijd voor de klanten en geeft perfecte uitleg.

Prettige medewerkers, kleinschalig, betrouwbaar

Onlangs een nieuwe tenttrailer gekocht bij deze zaak. We werden hierbij goed geïnformeerd, alles was bespreekbaar, de contacten verliepen op een prettige, betrouwbare manier. Hopelijk blijft dit zo, mochten we ergens tegenaan lopen in het gebruik of vragen hebben.

Over Reviewscore.nl