Duidelijk, flexibel en geen onzin

Fijne mensen waar goed afspraken mee te maken is. Communiceren duidelijk en komen gemaakte afspraken na. Dak ziet er weer goed en kan er weer tegenaan.

Zeer deskundige voorbereiding, snelle, correcte en nette uitvoering.

Kort na het uitzetten van de opdracht het platte dak van de garage te renoveren heeft D&N een grondige en deskundige inspectie uitgevoerd voor het opgegeven werk. Daarna een offerte uitgebracht, die duidelijk aangaf wat de beoogde werkzaamheden waren en de daaraan gerelateerde kosten. De afgesproken datum voor de uitvoering kon worden vervroegd. De dakrenovatie is vakkundig en snel uitgevoerd. Een vervanging van het zinkbeslag was bij nadere inspectie niet nodig en is ook niet in rekening gebracht.

Topbedrijf met goede ervaring

Prettige ervaring met snelle en professionele service. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen indien je opzoek bent naar een kwalitatief goede oplossing tegen een goede prijs.

Gewoon vriendelijke jongens die hun vak verstaan voor een eerlijke prijs

Prima vaklui voor een eerlijke prijs.

Zorgvuldig en netjes gewerkt.

Van tevoren is het dak bekeken en een noodreparatie gemaakt. Daarna relatief snel de dakbedekking vervangen en advies gegeven voor de overige delen.

Zeer tevreden over de expertise

Goede service ook met vooraf inspecteren van de problemen. Prettig contact. Zeer goede uitvoering.

Top bedrijf!

Lekkage gehad. De mannen gebeld, werd vriendelijk tewoord gestaan en snel geholpen. Top service. Zeker een aan rader!!!!

Netjes en vlot afgewerkt

Lood prima verwerkt, wel nog een vraag: Is tussen de aangebrachte lat en het kozijn ook kit aangebracht?

Snelle en goede begeleiding gekregen

Denk mee, een mooie stuk werk verricht TOP Dit bedrijf is zonder meer aan te bevelen

Na wat startproblemen tevreden over de werkzaamheden

De aanvankelijke datum van de werkzaamheden werd verplaatst omdat een ander werk uitliep. We kwamen wat in tijdnood omdat er zonnepanelen op het nieuwe dak zouden worden geplaatst en voor het vernieuwen van het dak er droog weer nodig was. Uiteindelijk lukte het nog net op tijd. Over de werkzaamheden alleen maar lof. Alles ging snel en naar mijn mening vakkundig.

Perfect en snelle service

Fijne en snelle service

Snelle en nette service!

Binnen een week een nieuw dakbedekking op onze schuur.

Top.

Is keurig gedaan.

Over D&N Dakwerken

Uw dak is ons vak. D&N Dakwerken voorziet uw dak van optimale dakbedekking. Hoge kwaliteit en perfecte service is hetgeen waar wij ons in onderscheiden. Wij kijken samen met u naar wat u nodig heeft en wat de beste dakoplossing is.