Prima vakmensen

Prettig in de omgang, prima werk geleverd conform afspraak

Prima!

Snel en efficient

Vriendelijk personeel en kundig werk geleverd

Prima!

Het dak van de schuur is snel en vakkundig gerepareerd.

De heren van D&N Dakwerken hebben het dak van de schuur in één middag gerepareerd en alles ziet er weer helemaal netjes uit. Zeer goede indruk achter gelaten!

Snelle en aardige service

Deed mijn aanvraag vanwege verkoop was er wat haast bij , en gelukkig konden ze ook nog eens vlot . En tot op heden alleen maar aardige medewerkers gesproken.

Keurig volgens afspraak en zorgvuldig.

Keurig volgens afspraak en zorgvuldig.

Snel en servicegericht

Aardige mensen die snel konden komen bij lekkage dakkapel

Geweldig nette en snelle service

Wij zijn heel snel en netjes geholpen door de mensen van D&N Dakwerken. Nadat wij een offerte hadden opgevraagd en akkoord hadden gegeven, werden alle taken netjes uitgevoerd!

De kerels kwamen snel kijken en er werd snel afgesproken om te repareren.

Mijn ervaring is goed. De situatie viel erg tegen ….ik ben blij dat alles nu grondig op orde is.

Prettig contact en vakkundige uitvoering werkzaamheden.

's morgens 20 november 2023 met D&N contact opgenomen i.v.m. lekkage dakkapel, eind van de middag kwamen er al medewerkers van D&N de situatie in ogenschouw nemen. I.v.m. onze vakantie in Spanje werd de reparatie, dakbedekking vernieuwen, eerst op 05 december 2023 uitgevoerd. Werkzaamheden werden zover ik e.e.a. kan beoordelen vakkundig uitgevoerd.

Prima, alles volgens afspraak!

Alles volgens afspraak, prettige medewerkers.

Ervaren vakmensen

Ons dak laten vervangen met isolatie en nieuwe dakpannen en ook de dakgoten vernieuwd. Zijn zeer tevreden over de werkzaamheden, ook over de werklui, zijn beschaafde vriendelijk mensen. Zijn goed in het aanpassen van andere oplossingen.

Vakwerk

Op een snelle manier een offerte gekregen, digitaal te bevestigen. Op de afgesproken dag/ tijdstip de werkzaamheden verricht. Vakbekwaam is het dak van onze dakkapel hersteld. We kunnen er weer jaren tegenaan.

Prima dakdekkers met verstand van zaken

In één dag ons dak opnieuw van dakbedekking voorzien. Aardige, harde werkers die weten wat ze doen!

Goed degelijk werk geleverd zoals het hoort!

Mannen werken rustig, netjes, schoon en professioneel, hebben echt passie voor hun werk.

Keurig gewerkt en volgens planning

Snelle service voor de offerte en aangezien we al wat lekkage hadden was het erg fijn dat het werk snel ingepland kon worden. Het vervangen van het dak verliep daarna keuring binnen de aangegeven planning en de werkzaamheden werden netjes afgerond.

Goed en snel geholpen

Na lekkage van mijn platte dak gekozen om deze volledig te laten renoveren. Hier snel een goede offerte voor ontvangen en de werkzaamheden konden al met een paar weken uitgevoerd worden. Vriendelijk en net personeel.

goed werk geleverd conform de afspraken

goed werk geleverd zoals was overeengekomen. en blij ook met de jaarlijkse controle van het platte dak

perfect vakwerk

D&N dakwerken heeft onder zeer hete omstandigheden toch prima vakwerk afgeleverd. Zeer tevreden.

prima werk, vlot opgepakt

Na eerste contact is er direct een noodvoorziening getroffen en vlot de offerte gemaakt. Een week later was er blijkbaar ruimte om ons garagedak te herstellen. Dat is vlot en netjes gedaan. Nu wachten we met smart op de eerste regen...

D&N Dakwerken levert hun project goed en solide af

Prettig in omgang, zelfstandige en degelijke oplevering, offerte en factuur in overeenstemming. Begrijpen hoe een goed geïsoleerd dak in elk zit en geleverd moet worden.

Vakmanschap geleverd in korte tijd

Wij zijn zeer tevreden met ons nieuwe dak. Communicatie was goed, dak is echt mooi gelegd en binnen 2 weken. Dat met een oud dak waarbij niks gelijk was. Er is gewerkt met hoge buitentemperaturen en waar mogelijk is het pannendak ook esthetisch verbeterd(bijvoorbeeld dellen eruit werken). Prijs kwaliteit is goed en extra vragen worden tijdens de werkzaamheden opgepakt. De mannen hebben netjes gewerkt, professioneel en gezellig. Aanrader als je kwaliteit wil.

We hebben samen met de buren het gehele pannendak van onze woning door D&N laten vervangen. Het resultaat mag er zijn; Als nieuw! D&N is een jong bedrijf maar ze leveren vakwerk, werken schoon, professioneel en netjes. De communicatie is helder. Aanrader!

Voortreffelijk werk geleverd!

Zeer fijne communicatie met D & N en uitstekend werk geleverd. Zeer goede vakmanschap/ professioneel en uitstekende service.

Ik ben zeer tevreden met de service en het vakmanschap van D&N. Nadat we problemen hadden met een andere dakdekker, hebben ze ons uit de brand geholpen door ons dak opnieuw te herstellen. Het resultaat is absoluut perfect. Vanaf het begin was de communicatie met D&N uitstekend. Ze waren zeer responsief en luisterden aandachtig naar onze zorgen. Ze stelden ons gerust en gaven duidelijke uitleg over wat er moest gebeuren om het dak te herstellen. Het team van D&N leverde goede vakmanschap. Ze waren professioneel, efficiënt en zorgden ervoor dat elk detail perfect werd uitgevoerd. Het dak ziet er nu beter uit dan ooit tevoren. Ik ben onder de indruk van hun deskundigheid en toewijding aan kwaliteit. Kortom, ik raad D&N ten zeerste aan. Ze bieden uitstekende service, hoogwaardig vakmanschap en eerlijke prijzen. Als je een betrouwbare dakdekker nodig hebt, zoek dan niet verder. D&N Dakwerken is de beste keuze.

Over D&N Dakwerken

Uw dak is ons vak. D&N Dakwerken voorziet uw dak van optimale dakbedekking. Hoge kwaliteit en perfecte service is hetgeen waar wij ons in onderscheiden. Wij kijken samen met u naar wat u nodig heeft en wat de beste dakoplossing is.