zeer klant vriendelijk

snelle service. heel klant vriendelijk en meedenkend. en verkoopt kwaliteit

Ja gewoon goed

Alleen jammer dat ik daarvoor een stuk moet lopen. Hahahaha

Goede en snelle betrouwbare service

Ik word altijd goed geholpen en een leenauto is altijd goed geregeld voor mij gezien mijn werk. Gewoon een top garage.

Zeer klantvriendelijk

Erg goede professionele Apk garage.

TOP

APK keuring snel en correct geregeld

Prima service!

Auto afgeleverd voor de APK, leenfiets gekregen, thuis gewacht en later weer zonder problemen opgehaald. Enige nadeel was dat de fiets een platte band had. Maar een extra work-out kan nooit kwaad :)

Nette goede service

Netjes en correct geholpen zoals besproken.

klantgerichtheid is top

vakmensen en denken met je mee

Fantastisch!

Al jaren vaste klant bij APK Kampen. Van mijn eerste koekblikje op wielen, mijn upgrade naar Citroën C3 en nu een Ford Transit bus die ik ombouw tot Camper. ALTIJD denken ze met mij mee! Zo heb ik geen giga budget, dus zoeken ze voor mij naar gebruikte onderdelen en hoor ik waar ik voor moet sparen. Maar ik hoor ook wanneer ik niet moet willen bezuinigingen op iets. Altijd EERLIJK! Altijd vriendelijke service, en het is alsof ze een band met je auto aangaan. Ze kennen mijn auto op hun duimpje en zijn daarom vlot. Beste van alles vind ik dat ze me tussendoor op de hoogte houden van wat ze tegenkomen, doen en bijkomende kosten. Gewoon FANTASTISCH!

Top geregeld na een misverstand

Misverstandje is keurig opgelost!

Goed en snel geholpen, altijd vriendelijk. Niets op aan te merken! Kortom: 5 sterren

Zoals altijd goed!

V

vlotte afhandeling, no nonsens

Vriendelijk en deskundig!

Netjes en snel geholpen. Goede communicatie!

Netjes en snel geholpen. Goede communicatie.

Auto gebracht voor onderhoud en apk. Netjes op de hoogte gesteld van hoe/wat voordat er verder iets aan de auto gedaan zou worden. Nette, duidelijke en vriendelijke communicate. Erg tevreden, ga zo door!

Super, snel te recht voor apk en zeer nette afhandeling

Super service, snel te recht en helder communicatie en eerlijke info. Tot volgend jaar

Zeer tevreden, goede service!

Altijd goed in communicatie en ook kort dag beschikbaar om onderhoud te plegen. Zeer tevreden en ik kom graag terug zodra de auto weer onderhoud nog heeft.

Professioneel en klantvriendelijk

Bij APK denken ze met je mee, geven goed advies en staan altijd voor je klaar.

Hele fijne garage

Vriendelijke service, afspraak maken is gemakkelijk. Fijn dat ik een leenauto kan mee krijgen terwijl mijn auto daar is. Communicatie is altijd vriendelijk en duidelijk. Snelle service. Gewoon een hele fijne garage.

Goede service en communicatie

Zeer klant vriendelijk en erg behulpzaam

Goede service en snelle levering

Servicegericht

Prima service en goede kwaliteit bij reparaties

Mijn ervaring is goed

Ik heb goeie ervaring bij APK hennen goede service en zij zeer klant vriendelijk top

Prima en goed bedrijf

Heb altijd een goed contact met dit bedrijf APK al wel 20 jaar

Super geholpen

Veel info gehad en uitermate vriendelijk geholpen

Industrieweg 15 8263 AA Kampen

06 42712806