Professioneel en klantvriendelijk

Bij APK denken ze met je mee, geven goed advies en staan altijd voor je klaar.

Hele fijne garage

Vriendelijke service, afspraak maken is gemakkelijk. Fijn dat ik een leenauto kan mee krijgen terwijl mijn auto daar is. Communicatie is altijd vriendelijk en duidelijk. Snelle service. Gewoon een hele fijne garage.

Goede service en communicatie

Zeer klant vriendelijk en erg behulpzaam

Goede service en snelle levering

Servicegericht

Prima service en goede kwaliteit bij reparaties

Mijn ervaring is goed

Ik heb goeie ervaring bij APK hennen goede service en zij zeer klant vriendelijk top

Prima en goed bedrijf

Heb altijd een goed contact met dit bedrijf APK al wel 20 jaar

Super geholpen

Veel info gehad en uitermate vriendelijk geholpen

Prima service en volgens gemaakte afspraak afgehandeld

Koppelplaten vervangen met duidelijke afspraken. Netjes binnen een dag geregeld en precies volgens de afgesproken prijs.

Uitstekend geholpen.

Vorig zomer kwam ik met een probleem met de auto zo maar binnen vallen, zonder afspraak en werd direct geholpen. De garage waar ik in dat voorjaar een kleine beurt en de APK keuring had laten uitvoeren, daar zei men dat ze geen tijd hadden. De directe hulp toen van APK Kampen deed mij besluiten om de volgende APK keuring en het onderhoud bij hen onder te brengen. En zo gezegd, zo gedaan, tot volle tevredenheid.

Wederom snel en goed geholpen

Binnen 3 uurtjes de auto weer gereed na een beurtje en wielen wissel

Prima ervaring .

Voor de 1e keer hier geweest voor APK. Prima geholpen en prima service. Is zeker aan te bevelen

Ze staan altijd voor je klaar om je te helpen. Vriendelijk personeel.

Rara gebeurtenis

Wanneer ze geen gereedschap hebben en niet het personeel kan er blijkbaar met jou auto op en neer gereden worden om een monteur op tehalen. En dit gebeurt gewoon eventjes zonder het even te vertellen.

op bovenstaande reactie wil ik graag reageren. Wij gebruiken zeker geen klanten auto's om gereedschappen of onderdelen te halen. Wij hadden een storing in ons uitlijn apperatuur.om toch de uitlijning uit te kunnen voeren hebben wij de auto naar uitlijn specialist gebracht waar wij vaker mee samen werken.de auto werd terug gebracht en onze monteur heeft de uitlijnspecialist terug gebracht met auto van klant om dit te combineren met een proefrit. dit doen we altijd om te controleren of het stuur wel recht staat. Dit betrof een proefrit van nog geen 1.5 kilometer. Ik heb de klant nog gebeld om het het toe te lichten, maar meneer had geen tijd om te luisteren of terug te reageren op een later tijdstip.

Staan altijd voor je klaar

Even olie bijvullen op zaterdag terwijl de garage dan dicht is bedankt voor die service.

Snelle hulp

Helaas een lekke band.. Fijn dat APK dat dezelfde dag kon maken tegen een nette prijs!

Super prettig!

Super fijn geholpen en een gezellige sfeer

Al jaren tevreden klant

Goede service. Klantvriendelijk. Betaalbaar

Gewoon helemaal goed

Wordt altijd goed geholpen, geïnformeerd en geadviseerd. Helemaal tevreden

Prima service weer.

Goed en snel

Zelf te laat met de apk, over het hoofd gezien, kon er meteen tussen, paar uur later de auto weer gekeurd terug!

Toppers

Even bellen en ze staan voor je klaar

Altijd goed

Altijd vriendelijk, altijd snel en eerlijke prijzen.

Zeer vriendelijk en vak kundig geholpen En snel