Goed en betrouwbaar bedrijf met deskundige medewerkers

Goed en betrouwbaar bedrijf met deskundige medewerkers

• Prijs-/kwaliteitverhouding

Mijn ervaring met Aboma is goed.

Ik kan alleen oordelen over de mensen waar ik contact mee heb maar deze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Je kan er altijd terecht voor vragen en denken mee over bepaalde situaties. ze spreken mensen op de werkvloer aan mochten zij een onveilige handeling zien en doen dit dan met respect voor een ieder. Abomafoon is een belangrijke informatiebron voor wat betreft veiligheid.

• Prijs-/kwaliteitverhouding

Betrouwbare organisatie met veel deskundigheid.

Aboma is een begrip in de bouw.

Voor ons informatief.

Voor ons informatief

• Klantvriendelijkheid en service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs-/kwaliteitverhouding N.v.t.

Goede samenwerking die impact heeft

2 partijen die beiden naam en invloed hebben in de bouw bundelen hun kennis en kracht. Dit is zeker in deze tijd waarin kennis verdwijnt en juist ervaringen gedeeld moeten worden een positieve wending.

• Prijs-/kwaliteitverhouding

Wij werken graag samen met deze partij en onze vaste adviseur

Praktisch, oplossingsgericht, duidelijk en klantgericht

Professionele dienstverlening.

Betrokken en denken goed met je mee.

• Prijs-/kwaliteitverhouding

Nawid Rahimi kan heel duidelijk uitleggen over de SCL.

• Prijs-/kwaliteitverhouding

Weinig ervaring de laatste periode door minimaal contact

Weinig contact met Aboma de laatste paar jaar, tenzij zelf contact opgenomen vanwege een vraag o.i.d. Voor dagelijkse gang van zaken hebben wij contact met Koos van der Togt (oud medewerker van Aboma).

Goede ervaring met Aboma

Tijd geleden dat we contact hebben gehad. Misschien goed dat we keer overleggen om Veiligheidsplan op laatste stand te krijgen/up to date

Gewoon goed

Goed advies

• Prijs-/kwaliteitverhouding

Altijd goed op de hoogte

Informatie up to date. Prima zo

Gewoon netjes en duidelijk

Enige hinderlijke is als je inlogt en je wil wat opzoeken. Dan krijg je een inlogcode en moet je opnieuw inloggen en opnieuw zoeken.

Professioneel

Wel hebben wij naast bovengenoemde beoordeling een nadrukkelijke geste m.b.t. de Abomafoon. Wij hebben heel veel moeite met artikel 4.01 VALGEVAAR VANAF VLOEREN EN PLATTE DAKEN (UITVOERINGSFASE) Het gaat ons in dit artikel specifiek om het beveiligingsprincipe "Schokdempend materiaal als keuze 2. Op ondergelegen obstakel­vrije vloer". Dit principe is geheel niet in overeenstemming met de arbeidshygiënische strategie. Waarom staat deze erkenning al zijnde een juiste materegel nog steeds in de Abomafoon?? Wij hebben het verzoek hierover graag te willen discussiëren met onze afdeling veiligheid en de auteur/redactie van Aboma.

Moeizaam

Bij vragen duurt het erg lang voor er een reactie komt, vaak moet ik daar dan zelf weer achteraan.

• Prijs-/kwaliteitverhouding

Fijn bedrijf die graag met je meedenkt.

Komen afspraken na. Kunnen goed omgaan met de diversiteit in de projecten. Ook met verschillende uitvoerders etc. Draagt bij een de veiligheid en het bewustzijn hierop.

• Prijs-/kwaliteitverhouding

Organisatie met verstand van zaken

Prettig

• Prijs-/kwaliteitverhouding

laatste paar jaar verloopt het zeer moeizaam

Zie mijn mail d.d. 09-11-2022 als reactie om mail Aboma (Marco van den Bogaerdt) d.d. 21-10-2022; hier is verder geen reactie meer op gekomen.

• Prijs-/kwaliteitverhouding

Wij zijn lid bedrijf van Aboma. Mooi bedrijf.

Ik ben zelf werkzaam geweest voor Aboma en ik heb nu de ervaring als klant. Dienstverlening: Recent Aboma geraadpleegd over een door Aboma opgestelde rapportage voor de ontwerpfase van een nieuwbouwproject in uitvoering. Daaruit volgend een aanvullend advies en een standpunt opgevraagd en die was goed en kundig. Vorig jaar in samenwerking met Aboma een goede trainingsdag georganiseerd over opdrachtgeversverplichtingen en constructieve veiligheid. Veiligheidskundig adviseur Dhr. Schouten heeft de kennis goed overgebracht. Vanuit het lidmaatschap maken wij gebruik van de Abomafoon. De Abomafoon is een krachtige en praktische catalogus. Het is jammer dat het niet een Arbo catalogus is voor de gehele Bouw & infra tak. Algemeen: Zorg dat Aboma blijft innoveren en toonaangevend blijft als het gaat in het ondersteunen van de sector. Aboma zou mijn inziens beter zichtbaar mogen zijn als kennisinstituut voor de Bouw & Infra.

Wisselende ervaringen.

Ondanks de inzet van Robert van de Bos, contact moeizaam om zaken opgepakt / geregeld te krijgen.

Is en blijft goed

Al die jaren duidelijkheid en vakmanschap

• Motiverende werking

Gelukkig hebben we Aboma niet nodig gehad omdat zich ongelukken voorgedaan hebben, maar voor keuringen en adviezen maken we graag gebruik van hun kennis en expertise

• Motiverende werking

Over Aboma (Bouwend Nederland)

Aboma maakt zich al 60 jaar sterk voor het verhogen van de kwaliteit en veiligheid in de bouw en infra door middel van het uitvoeren van keuringen en het aanbieden van opleidingen.

Over Bouwend Nederland - Ledenvoordelen

Bouwend Nederland is de vereniging van bouw- en infrabedrijven. Door gebruik te maken van onze financiële ledenvoordelen profiteer je optimaal van je Bouwend Nederland lidmaatschap. Naast financieel voordeel is er ook sprake van betere voorwaarden en condities. Het loont dus zeker de moeite je in onze ledenvoordelen te verdiepen. Ons advies is dan ook: kijk, vergelijk en profiteer!