Accuraat en doelgericht.

Olf Praamstra werkt effectief en doelgericht. Communicatie is duidelijk en zo weet je als cliënt waar je aan toe bent.

• Betrokkenheid

Fijne advocaat met menselijke inslag

De heer praamstra is een fijne advocaat, die zegt wat hij doet maar vooral doet wat hij zegt. Zeer tevreden over zijn kundigheid ter zake, fijne en duidelijke manier van communiceren.

Uitstekende dienstverlening

Ik ben een aantal keren door Olf in zakelijke conflicten uitstekend geholpen. Ik kreeg altijd diepgaande goed onderbouwende adviezen. Olf reageert snel en denkt altijd met je mee, op zoek naar de beste oplossing. Olf is zeer professioneel!.

Duidelijk, ervaren en ‘no nonsense’

Fijne samenwerking met dhr. Praamstra, Hij heeft voor mij en mijn vriendin succesvol bemiddeld tussen ons en onze ex-werkgever Alles word duidelijk gecommuniceerd en door zijn ervaring en kennis wist hij de regels en wetten te gebruiken om een goede en passende oplossing te vinden Dit gecombineerd met zijn professionele en objectieve opstelling gaven mij en mijn vriendin een hele goede ervaring. Mvg, Johan en Anna

• Betrokkenheid

Kundige advocaat met gevoel voor de menselijke kant

Olf weet waar hij het over heeft en neemt je als client goed mee in de keuzes, de daarbij behorende afwegingen en consequenties daarvan. Hij is zeer goed bereikbaar en reageert snel op vragen. Gedurende het traject checkt Olf regelmatig of de gekozen strategie nog steeds past bij de situatie waar je je op dat moment in bevindt.

• Betrokkenheid

De advocaat gaf vertrouwen.

De gehele zaak goed op de hoogte gehouden. De advocaat liet zien dat hij betrokken was en meer dan zijn best deed. Zelfs in zijn vakantie.

Over Advocaatscore