Deskundig & Behulpzaam

De heer Praamstra is zeer deskundig, zeer goed bereikbaar. Eerlijkheid werkt bij meneer Praamstra beide kanten op. Zeer fijne ervaring!

• Betrokkenheid

Uitstekend advies en prima resultaat

Ik ben bijzonder tevreden over de bijstand door Mr. Praamstra. Geen tijd verdoen met allerlei gedoe. Direct ter zake. Duidelijke aanpak. Goede voorlichting over kansen. De tegenpartij had door dat er geen speld tussen te krijgen was en kwam met een acceptabel schikkingsvoorstel.

• Betrokkenheid

deskundig begeleiding en goede communicatie

Ik heb dhr. Praamstra ervaren als iemand die mij kon helpen om een voor mij onbekende situatie aan te kunnen. Het gaf mij rust om door hem gevalideerd te worden in mijn emoties, te weten dat hij met mij meedacht en mij adviseerde hoe te handelen. Door zijn opmerkzaamheid pakte de situatie beter uit als ik vooraf dacht.

• Betrokkenheid

Zeer bekwame en zorgzame advocaat

Na eerdere nee en van mijn werkgever om mijn transatievergoeding te betalen bleef dhr Praamstra volhouden zonder dat ik dit in 1ste instantie wist. Dus heeft U een arbeidsgeschil raad ik U deze advocaat ten zeerste aan.

• Betrokkenheid

Door meneer Praamstra heb ik gewonnen!

Mijn oud werkgever achter me aan, wat een groot beursgenoteerd bedrijf is voor een behoorlijk bedrag. Meneer Praamstra heeft echt naar me geluisterd en gekeken naar de mogelijkheden. Door zijn goede blik op het juridische aspect van de zaak heb ik nu gewonnen, want ik hoef geen cent aan mijn oudwerkgever te betalen! Zeker een aanrader!!’

• Betrokkenheid

Zeer behulpzaam, geduldig en adviserend

Mijn ervaring omtrent de hulp van Dhr. Praamstra omschrijf ik graag als zeer positief. Hij heeft mij goed geadviseerd in de zaak maar was naast adviserende rol ook zeer geduldig en behulpzaam.

Deskundig en snel

Mijn ervaring met advocatenkantoor Olf Praamstra heb ik als zeer prettig ervaren. Er werd snel actie ondernomen en ik kon snel terecht met vragen die met deskundigheid beantwoord werden. Er werd goed meegedacht.

• Betrokkenheid

Goed advies in een moeilijke situatie

Ontslaan met een niet heldere reden heeft Olf mij goed bijgestaan. Hij luisterde naar wat ik wilde, stuurde de situatie om mij een betere deal te krijgen, zonder geweld, en had mensen kennis om mij niet te duwen waar ik niet wilde.

• Betrokkenheid

Zijn geloof in mijn zaak en zich er heel hard voor gemaakt

Zijn inzet en geloof gaf mij de kracht om door te knokken met een positief uitslag .. fantastische man als advocaat. Let erg op de kleine details wat zeker van belang was . Fijne man in de omgang en erg duidelijk .

Hij is heel goed

Hij is een goede advocat

Zeer goede advocaat

Hele goede advocaat zeer snel met handelen en zeer nauwkeurig ik ben zeer tevreden hij heeft mij echt ontzettend goed en fijn geholpen

Accuraat en doelgericht.

Olf Praamstra werkt effectief en doelgericht. Communicatie is duidelijk en zo weet je als cliënt waar je aan toe bent.

• Betrokkenheid

Fijne advocaat met menselijke inslag

De heer praamstra is een fijne advocaat, die zegt wat hij doet maar vooral doet wat hij zegt. Zeer tevreden over zijn kundigheid ter zake, fijne en duidelijke manier van communiceren.

Uitstekende dienstverlening

Ik ben een aantal keren door Olf in zakelijke conflicten uitstekend geholpen. Ik kreeg altijd diepgaande goed onderbouwende adviezen. Olf reageert snel en denkt altijd met je mee, op zoek naar de beste oplossing. Olf is zeer professioneel!.

Duidelijk, ervaren en ‘no nonsense’

Fijne samenwerking met dhr. Praamstra, Hij heeft voor mij en mijn vriendin succesvol bemiddeld tussen ons en onze ex-werkgever Alles word duidelijk gecommuniceerd en door zijn ervaring en kennis wist hij de regels en wetten te gebruiken om een goede en passende oplossing te vinden Dit gecombineerd met zijn professionele en objectieve opstelling gaven mij en mijn vriendin een hele goede ervaring. Mvg, Johan en Anna

• Betrokkenheid

Kundige advocaat met gevoel voor de menselijke kant

Olf weet waar hij het over heeft en neemt je als client goed mee in de keuzes, de daarbij behorende afwegingen en consequenties daarvan. Hij is zeer goed bereikbaar en reageert snel op vragen. Gedurende het traject checkt Olf regelmatig of de gekozen strategie nog steeds past bij de situatie waar je je op dat moment in bevindt.

• Betrokkenheid

De advocaat gaf vertrouwen.

De gehele zaak goed op de hoogte gehouden. De advocaat liet zien dat hij betrokken was en meer dan zijn best deed. Zelfs in zijn vakantie.

Over Advocaatscore.nl