Ontzettend goed geholpen.

Ik was opzoek naar een goede elektrische leaseauto. Toen ik op internet zocht zag ik dat ik via RG Ulvenhout een mooie Peugeot E-2008 kon leasen. Op een zaterdagmiddag langsgereden en werd gelijk ontzettend vriendelijk ontvangen. Djim nam echt zijn tijd om alles goed uit te leggen en benoemde eerlijk de voor- en nadelen van het leasen. Ook kon ik een mooie prijs krijgen wanneer ik mijn auto in zou leveren. Dankzij Djim heb ik ervoor gekozen om de Peugeot te gaan leasen en hij blijft zijn best doen om alles snel en goed te laten verlopen. De showroom zelf ziet er netjes en verzorgd uit. Kortom: zeer vriendelijke, kundig en behulpzaam.

• Faciliteiten wachtruimte

hele aardige mensen en top service

vorige week mijn 'nieuwe' gekocht en opgehaald. Super aardig personeel en top service. Ik zou deze garage echt aanbevelen en ik kom hier graag terug voor onderhoud ook al woon ik niet in de buurt.

• Faciliteiten wachtruimte

Super garage, fijne persoonlijke benadering en goede service

Ik heb een auto gekocht bij deze garage. Van het begin tot het eind goede ervaring. De mensen zijn vriendelijk, ze nemen de tijd. Al hoewel deze garage ver van mijn huisadres af ligt zou ik toch weer terug gaan naar deze garage.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Snelle en zeer goede service

Recent had ik een auto op het oog en RG Ulvenhout heeft me enorm goed geholpen om de aankoop te regelen. We hadden deze snel nodig en er moesten nog wat extra dingen bij, maar zij hadden dit allemaal keurig netjes op tijd af, super!

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Correct, klantvriendelijk én deskundig!

Wij zijn zeer te spreken over VAKGARAGE RG Ulvenhout! Dit vanwege: o De manier waarop Djim ons te woord te stond bij de aankoop van de Fiat Panda een jaar geleden én afgelopen week bij de aankoop van de VW T-Cross. o De uiterst correcte, deskundige, klantvriendelijke medewerkers van de werkplaats én de receptie. Wij bevelen deze garage dan ook van harte aan!

Vriendelijk en betrouwbaar

Heb aan Vakgarage RG Ulvenhout gevraagd om een auto te zoeken. Samen met Jeroen een lijst opgesteld met wensen. Binnen twee weken werd mij een Kia Niro aangeboden. Op papier en een paar foto’s. Geen proefrit gemaakt. Op vertrouwen de auto gekocht. Ik kom al jaren bij deze garage en durfde dit wel aan. Inmiddels enkele weken ermee gereden en ben meer dan tevreden. Vanaf begin was de communicatie met Jeroen erg prettig. Ik ben eerlijk en betrouwbaar door hem geholpen. Team Vakgarage RG Ulvenhout, bedankt!

top garage

Heb daar een occasion auto gekocht bij en met Djim. Kom zelf helemaal uit het Noorden van het land. Eerlijk en betrouwbaar geholpen door hem. Ook bij aflevering werd de auto als een nieuwe aanschaf auto afgeleverd. Service en persoonlijke benadering is geweldig. top garage.

Top garage

Wij zijn zeer tevreden met RG Ulvenhout! Al bij de eerste afspraak met Djim (ivm interesse in een opel karl) stond de opel op zaterdagochtend op afspraak klaar in de deur opening met een briefje welkom familie. Na een proefrit en wat onderhandelen hebben we de koop besloten, en stond de week erna de opel Karl klaar met een grote strik op de motorkap. De auto afgeleverd met een beurt nieuwe apk half jaar garantie en een jaar pechhulp in Europa. We zijn erg blij met de opel karl, er is geen moeite gespaard om.ons welkom te laten voelen, Djim bedankt voor de goede sevice en cappuccino! Wij kunnen deze Vakgarage zeker aanbevelen! Corine en Eric Den Haag

• Faciliteiten wachtruimte

Erg vriendelijke, goede service. Keurige aflevering. Hele fijne garage waar ik graag terug kom.

Blijven hier terugkomen

Inmiddels hebben mijn zoon (VW Polo GTI), mijn vrouw (Renault Twingo) en ik allemaal binnen iets meer dan een jaar onze auto's hier gekocht. Steeds top geholpen door Djim en zijn collega's. Nazorg is zeer goed, ze zijn niet flauw en denken steeds mee. Mijn auto, een Ford Puma ST-Line was zowat op bestelling geleverd door Djim. Fijne garage, altijd welkom en geen poespas of strakke pakken. Daar hou ik van!

• Faciliteiten wachtruimte

Snelle service, veel keuze. Staan altijd voor je klaar zowel in de showroom als in de werkplaats.

Onlangs een Opel Mokka bij RG Ulvenhout gekocht omdat mijn oude auto niet meer door de keuring kwam. Ik had snel een passende auto nodig met veel eisen. Terreinbestendig, geschikt voor de hond, representatief voor mijn werk en hip genoeg voor mijn 18 jarige dochter. Djim is direct op zoek gegaan en kwam snel met verschillende opties. Hondenrek en kofferbakmat werden meteen erbij geregeld en binnen een week weer op weg. Ik ben superblij met jullie hulp en flexibiliteit. Dank.

• Faciliteiten wachtruimte

Dank je wel voor je positieve beoordeling Saskia! Wij konden helaas nog niet eerder reageren omdat we nog geen toegang hadden tot dit portaal. Maar beter laat dan nooit! We hopen dat de Mokka je bevalt en als we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet, team Vakgarage RG Ulvenhout

Hartelijk, snelle en correcte service en benadering.

Vorige week een auto gekocht. Deze werd afgelopen zaterdag op een leuke manier aan mij overhandigd. Tevens staan ze nog steeds klaar om eventuele vragen te beantwoorden en denken met je mee. Fijn om geen opdringerige verkopers te ontmoeten.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Uitstekend geregeld en afspraken nagekomen

Prima, nemen alle tijd om je te helpen. Ik ben warm ontvangen RG is duidelijk met wat de mogelijkheden zijn bij aankoop van je auto. Voor mij was de aandacht, plezier en uitstraling bepalend om hiermee zaken te doen.

Fijne hulp

Er word geluisterd. En meegedacht. Gewoon fijn geholpen.

Servicegericht en snel

Een lekke voorband onderweg, bij deze garage langs gereden met de vraag of zij konden helpen. Ondanks het late tijdstip en geen vaste klant, toch geholpen en zeer snel weer op weg. En in de tussentijd nog een kop koffie tijdens het wachten!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Eerlijk, vriendelijk, meedenkend !!

Vandaag een Opel Crossland gekocht via Djim. Mijn partner en ik waren erg blij met de manier waarop hij ons te woord stond, uitleg gaf en met de geboden inruilprijs. Daarnaast zijn we meerdere malen voorzien van een heerlijk kopje koffie. Heel goed Djim, dank hiervoor !

Prettige omgang

Vorige week een Peugeot 3008 aangeschaft. Prettig geholpen door Dijm en stagiare. Proefrit maken geen enkel probleem. Denken mee en bieden ouderwetse service. Ga zo door

• Faciliteiten wachtruimte

Goed bedrijf. Djim je hebt mij prima geholpen. Auto stond klaar voor een proefrit en gelijk mee kunnen rijden om een Volkswagen GTI clubsport te ervaren.

Klantvriendelijk ,meedenkend.

Wat een vriendelijke en gastvrije verkopers. Goed en veilig gevoel om hier een auto te kopen.