Hartelijk, snelle en correcte service en benadering.

Vorige week een auto gekocht. Deze werd afgelopen zaterdag op een leuke manier aan mij overhandigd. Tevens staan ze nog steeds klaar om eventuele vragen te beantwoorden en denken met je mee. Fijn om geen opdringerige verkopers te ontmoeten.

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Uitstekend geregeld en afspraken nagekomen

Prima, nemen alle tijd om je te helpen. Ik ben warm ontvangen RG is duidelijk met wat de mogelijkheden zijn bij aankoop van je auto. Voor mij was de aandacht, plezier en uitstraling bepalend om hiermee zaken te doen.

Fijne hulp

Er word geluisterd. En meegedacht. Gewoon fijn geholpen.

Servicegericht en snel

Een lekke voorband onderweg, bij deze garage langs gereden met de vraag of zij konden helpen. Ondanks het late tijdstip en geen vaste klant, toch geholpen en zeer snel weer op weg. En in de tussentijd nog een kop koffie tijdens het wachten!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Eerlijk, vriendelijk, meedenkend !!

Vandaag een Opel Crossland gekocht via Djim. Mijn partner en ik waren erg blij met de manier waarop hij ons te woord stond, uitleg gaf en met de geboden inruilprijs. Daarnaast zijn we meerdere malen voorzien van een heerlijk kopje koffie. Heel goed Djim, dank hiervoor !

Prettige omgang

Vorige week een Peugeot 3008 aangeschaft. Prettig geholpen door Dijm en stagiare. Proefrit maken geen enkel probleem. Denken mee en bieden ouderwetse service. Ga zo door

• Faciliteiten wachtruimte

Goed bedrijf. Djim je hebt mij prima geholpen. Auto stond klaar voor een proefrit en gelijk mee kunnen rijden om een Volkswagen GTI clubsport te ervaren.

Klantvriendelijk ,meedenkend.

Wat een vriendelijke en gastvrije verkopers. Goed en veilig gevoel om hier een auto te kopen.