Zeer fijne en betrouwbare ervaring

Verkoper Rick nam zich alle tijd om ons de benodigde informatie te geven. Geen moment het idee gekregen dat hij ons op een opdringerige wijze een wagen wilde verkopen. Ook nog wat extra tips meegegeven. 2 dagen later gebeld voir een proefrit. Wagen stond klaar. Ik vertelde hem dat ik de wagen snel nodig had. De dag erna was alles geregeld.

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? Google

Hi Rob, Heel erg fijn om te horen! Hartelijk bedankt voor de feedback en het vertrouwen. Nogmaals excuses voor het wachten op de laatste poetszaken bij aflevering. Dat is niet de normale gang van zaken. Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Altijd supervriendelijk ontvangst, goeie service en mogelijkheid voor een leenauto is erg fijn

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? AutoScout24/AutoTrader

Hi Ankie, Hartelijk bedankt voor het delen van je recensie! Fijn om te horen dat de service wordt gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Goede ontvangst, goede uitleg en goede service.

Aanbevelen bij anderen.

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? Via vrienden/kennissen/familie

Hi Suzanne, Heel erg fijn om te horen! Hartelijk bedankt voor jullie vertrouwen en heel veel rijplezier in jullie nieuwe VW T-Cross! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

zeer correct

Netjes ontvangen, heb 4 auto,s bekeken en was geen enkele moeite met text en uitleg te geven.ook de verkoop /aankoop verliep prettig. Bij aflevering werd mij verteld wat er nog vervangen was aan de autom,remmen , en trekhhaak, voorbanden etc.maar dat zou ik allemaal terugvinden in het onderhoudsboekje , Hele auto door gezocht maar nergens een boekje te vinden ,minpuntje

Geweldig bedrijf

Al vanaf het eerste telefonisch contact met verkoper Liam hebben wij hier een goed gevoel aan over gehouden. De auto was zoals beschreven door de telefoon zeer mooi. Wij hebben het aankoopproces en de aflevering van de auto als heel erg prettig ervaren. De gemaakte afspraken zijn keurig nagekomen. Dit bedrijf is een voorbeeld voor velen,mede mogelijk gemaakt door de super vriendelijke medewerkers!

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? Autowereld

Hi Mark, Fijn om te horen! Hartelijk bedankt voor het delen van jullie ervaring. Mochten jullie weer eens in het zuiden zijn, kom dan gerust even langs voor een kop koffie! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Wederom tevreden met de aankoop

Bij Wagemans zijn mooie auto's te koop, al 3x een goede occasion hier gevonden. We hebben de eerst gekochte er weer ingeruild. Steeds tevreden en altijd fijne, geen opdringerige verkopers. De afspraken over aflevering worden nagekomen en geen extra kosten. Eerlijk en betrouwbaar bedrijf.

Hi Elona, Wederom hartelijk bedankt voor het vertrouwen! Heel erg fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Serieus genomen worden

Afspraak nagekomen eerlijk advies

Hi Koos, Heel erg fijn om te horen! Bedankt voor je feedback! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Geweldige service

Wij hadden wat zorgen om een import auto aan te schaffen, maar wij zijn erg goed geholpen met veel informatie op een vooral rustige niet dwingende manier. Onze complimenten aan Liam voor de geweldige service.

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? AutoTrack

Beste Saskia en Jeffrey, Hartelijk bedankt voor jullie vertrouwen en compliment. Heel erg fijn om te horen! We gaan de laatste puntjes op de "i" zetten en dan is alles pas echt tip-top! Tot snel! Met vriendelijke groet, Liam Pettenkofer Autoservice Wagemans

Goed geholpen bij aankoop

Liam heeft me goede uitleg gegeven bij de auto. de lakstift die afgesproken was is vergeten mee te geven, deze is mij na een telefoontje per post toegestuurd, hartelijk dank voor deze service!

Hi, Hartelijk bedankt voor het vertrouwen en bedankt voor je positieve feedback! Fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Liam Pettenkofer Autoservice Wagemans

Super fijne mensen met een warm gevoel van verwelkomen.

Super klant vriendelijk netjes warm fijne mensen

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? Sociale media

Hi Tamara, Bedankt voor je vertrouwen en bedankt voor je positieve feedback! Met vriendelijke groet, Liam Pettenkofer Autoservice Wagemans

Fijne autogarage

Je kunt er goede auto's kopen. Je wordt goed geholpen met apk en onderhoud aan je auto. Vriendelijk personeel.

Hi Jessa, Hartelijk bedankt voor het vertrouwen en bedankt voor je positieve feedback! Met vriendelijke groet, Liam Pettenkofer Autoservice Wagemans

Goed geholpen en een mooie nieuwe auto gekocht!

Hi Marjolein, Hartelijk bedankt voor het vertrouwen en bedankt voor je positieve feedback! Met vriendelijke groet, Liam Pettenkofer Autoservice Wagemans

Klantvriendelijk en behulpzaam

WIJ HEBBEN EEN GOEIE ERVARING BIJ JULLIE ZIJN GOED GEHOLPEN ALLE TIJD VOOR ONS VRIJGEMAAKT. ALLES ZAG ER TOP EN NETJES UIT. PERSONEEL IS VRIENDELIJK EN BEHULPZAAM.

Beste heer Ruizendaal, Hartelijk bedankt voor het vertrouwen en bedankt voor uw positieve feedback! Met vriendelijke groet, Liam Pettenkofer Autoservice Wagemans

Erg vriendelijk en deskundig!

We komen uit Brabant en kennen deze garage niet. Vandaar onze kritische vragen en die werden allemaal netjes, vriendelijk en deskundig beantwoord. Uiteindelijk kochten we de Suzuki s cross uit 2021 en tot nu toe bevalt deze ons prima. Krasjes zijn bijgewerkt en gepolijst, nieuwe matten er in en alles schoongemaakt. Al met al lof voor deze garage. Groetjes van Mart en Ingrid

Hi Mart en Ingrid, Heel erg fijn om te horen! Gezien jullie eerdere ervaringen snap ik ook de kritische vragen en onzekerheid. Fijn om te horen dat jullie alles goed hebben ervaren! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Top bedrijf

Vakmanschap, goede service en vriendelijkheid voeren de boventoon bij dit bedrijf

Hi Arno, Hartelijk bedankt voor het vertrouwen en bedankt voor je positieve feedback! Met vriendelijke groet, Liam Pettenkofer Autoservice Wagemans

Het was een goeie relaxed sfeervolle ervaring

Die jongens doen super hun best om een auto te zoeken die goed bij je past . Geen aandringen en alle tijd nemen ze voor je .ook bij de aflevering alle tijd voor je geen haast super

Hi Hans, Heel erg fijn om te horen. Dat is ook precies hoe wij het willen doen en waar we het verschil willen maken. Fijn dat je dat zo hebt ervaren! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Tweede keer dat ik hier een auto koop. En ik blijf zeker terugkomen

Hi Martina, Leuk dat je wederom bij ons terecht bent gekomen! Tevens bedankt voor je positieve feedback! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Super en goede service

Snelle reparatie

Hi Marianne, Hartelijk bedankt voor het vertrouwen en bedankt voor je positieve feedback! Met vriendelijke groet, Liam Pettenkofer Autoservice Wagemans

Een lust vh oog al die glimmende boulides

Een mooie verzorgde garage klantvriendelijk,lekkere koffie

Hi Annie, Hartelijk bedankt voor het vertrouwen en bedankt voor je positieve feedback! Met vriendelijke groet, Liam Pettenkofer Autoservice Wagemans

Goed betrouwbaar en uitleg

Bij het zoeken van een auto op jullie site uitgekomen , mooie foto’s duidelijk vantevoren gebeld , vriendelijke man aan de telefoon en we zijn gaan kijken maar de auto zag er nog beter uitbranden op de foto’s geen poespas konden ook meteen proef rijden wat we erg fijn vonden en bij terug komst meteen besloten om de auto te kopen alles was heel duidelijk en eerlijk auto werd bij levering nog helemaal nagekeken zou iets langer duren omdat ze een nieuwe vloer kregen , maar na 5 dagen kregen we al telefoon dat de auto klaar was wat we heel fijn vinden bij ophalen stond alles ook netjes klaar . Ze hebben veel mooie wagens in de zaak staan . Als we weer voor een andere kiezen komen we graag weer terug gr de kabouter bedankt voor de goede service

Hi Jp, Hartelijk bedankt voor jullie vertrouwen en de uitgebreide feedback! Heel erg fijn om te horen dat jullie alles zo prettig hebben ervaren. Heel veel rijplezier met jullie nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Liam Pettenkofer Autoservice Wagemans

Hij heeft pareltjes staan

Mazda 2 gekocht, echt een pracht auto! Personeel super vriendelijke en meedenkend.

Hi Tanja Hartelijk bedankt voor het vertrouwen en bedankt voor je positieve feedback! Met vriendelijke groet, Liam Pettenkofer Autoservice Wagemans

Alles zeer goed uitgelegd

Hi Danny Hartelijk bedankt voor het vertrouwen en bedankt voor je positieve feedback! Met vriendelijke groet, Liam Pettenkofer Autoservice Wagemans

Uitstekende aankoop-ervaring vanuit Friesland!

Op afstand een prachtige en bijzondere auto gekocht, zo'n mooie en complete auto hebben ze ongetwijfeld bij Wagemans nog nooit eerder in de verkoop gehad :) Allereerst was het klantcontact en informatie vanuit Friesland met Maurice heel leuk en voelde goed, zo kwamen we telefonisch al snel tot een aankoopakkoord, in vertrouwen zonder de auto überhaupt bekeken te hebben. Bij aankomst voelde alles plezierig; personeel was vriendelijk, deskundig en nam de tijd om al onze vragen te beantwoorden maar bovenal was de auto die wij op afstand kochten inderdaad in TOP conditie! Ze boden een transparante en eerlijke benadering, wat ons vertrouwen in het hele aankoopproces bij het ophalen bevestigde. Bij het wegrijden terug naar Friesland kregen we nog een lekkere Limburgse Vlaai mee naar huis, een heel leuk gebaar! Maurice bedankt en alle goeds voor de toekomst!! Met vriendelijke groet van ons, Gerard.

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? Marktplaats

Hi Gerard, Bedankt voor het vertrouwen en het leuke traject! Fijn om te horen dat het wordt gewaardeerd. Heel veel rijplezier met jullie nieuwe Toyota RAV4! Met vriendelijke groet, Maurice Wagemans Autoservice Wagemans

Geweldig ontvangen en voelde mij op mijn gemak

Nier opdringerig en rustig gekeken. Uiteindelijk een auto gekocht met een goed gevoel.

Hi Patrick, Hartelijk bedankt voor het vertrouwen en bedankt voor je positieve feedback! Met vriendelijke groet, Liam Pettenkofer Autoservice Wagemans

Eenvoudig goed

Geen overdreven gladde praatjes!

Hi Frans, Bedankt voor de beoordeling, veel veilige kilometers gewenst in de Nissan Qashqai! Met vriendelijke groet, Liam Pettenkofer Autoservice Wagemans

Over Autoservice Wagemans

Autoservice Wagemans is een jong dynamisch autobedrijf waar vertrouwen en kwaliteit hoog in het vaandel staan. Regionaal al jaren een begrip!