Alle afspraken tot in detail uitgevoerd

Kan geen enkele negatieve ervaring vermelden

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? Via vrienden/kennissen/familie

Hi Ed, Hartelijk bedankt voor het delen van jouw ervaring. Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel . Streven wel naar perfectie , maar bij oplevering bleek dit niet 100% te zijn … De auto zou perfect afgeleverd worden , krassen op motorkap zouden worden weggewerkt , maar was niet gelukt . Aan de rand van de deur waren de plekjes niet bijgewerkt , en de reservesleutel deed het niet . Lege batterij … Instructies over gebruik van de auto was miniem !! Maar over algemeen tevreden over aflevering .

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? AutoScout24/AutoTrader

Hi Marjo, Bedankt voor je eerlijke recensie! We hebben inderdaad wat punten gemist. Mag niet gebeuren, want afspraak is afspraak. Gelukkig hebben we alles samen kunnen oplossen. De feedback omtrent de instructies heb ik teruggekoppeld aan de collega. Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Gewoon goed.

Gewoon goed, zoals het hoort, nette en correcte afhandeling en alles volgens afspraak en bij onvoorziene kosten een telefoontje vooraf.

Beste Kai, Hartelijk bedankt voor je recensie! Fijn om te horen! We vinden transparantie en een goede communicatie belangrijk. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Goed modern bedrijf

Alleen jammer dat de opties die in de advertentie staan niet helemaal kloppen

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? N.v.t.

Hi Jan, Hartelijk bedankt voor je recensie! Wat vervelend dat die zaken niet overeenkwamen. Ik neem vandaag nog even telefonisch contact met je op! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Aankoop en aflevering van de auto conform afspraak verlopen.

Positief over aankoop en aflevering auto maar teleurstelling achteraf toen bleek dat onze ingeruilde auto voor €1000 meer te koop wordt aangeboden dan werd aangegeven bij de onderhandelingen. Hierdoor zijn wij akkoord gegaan met een lagere inruilprijs van onze oude auto. Hierdoor voelen wij ons achteraf niet correct behandeld.

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? Sociale media

Beste heer en mevrouw Goebbels, Hartelijk bedankt voor uw recensie! Inderdaad vervelend om te horen. Mijn collega Liam heeft hierover al even telefonisch contact opgenomen om verdere toelichting te geven. Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Prettige ervaring

Ik heb dit bedrijf ervaren als een vriendelijk,niet opdringerig ,maar vooral als een deskundig autobedrijf.

Hi Hermy, Hartelijk bedankt voor het vertrouwen en de mooie recensie! Geniet van jullie schitterende Mercedes-Benz. En ik zou zeggen tot volgend jaar? ;) Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Komt zijn afspraken na !

Bij Wagemans een C180 AMG line gekocht. Ik heb met Maurice Wagemans een afspraak gemaakt hoe ik graag de auto zou willen hebben bij de aankoop en aflevering. Na een week heb ik de auto opgehaald en gecontroleerd. Een klein min punt vond ik het bijmaken van een kleine beschadiging op de auto waar ik wat meer van had verwacht. De rest van de afspraken zijn super opgepakt en opgevolgd. Houd zich keurig aan de afspraak. Zeker aan te bevelen. Werner.

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? Marktplaats

Hi Werner, Hartelijk bedankt voor je recensie! Fijn om te horen dat alles precies zo is geworden zoals je wenste. Heel veel rijplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Maurice Wagemans Autoservice Wagemans

Vakkundig en snel.

Nadat we vorig jaar een auto bjj hun hebben gekocht nu de eerste beurt laten doen. Alles volgens afspraak verlopen en een uitgebreide toelichting gekregen wat ze allemaal hebben gedaan en gecontroleerd. Zeker een aanrader. Ben.

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? Google

Hi Ben, Leuk om te horen dat jullie zijn teruggekomen voor de onderhoudsbeurt. Bedankt voor het vertrouwen en je recensie! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Je wordt snel en vriendelijk geholpen

Snelle reactie Klantvriendelijk Helder Meedenkend

Beste Nancy, Hartelijk bedankt voor jouw recensie! Ontzettend fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Fijn bedrijf

Een plek waar je je onmiddellijk op je gemak voelt

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? AutoTrack

Beste Edward, Bedankt voor je recensie. Fijn om te horen dat je je meteen op je gemak voelt. Dat zien we graag! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Een zeer klantvriendelijk en begripvol bedrijf. Zet je geen hak.

De nota wordt duidelijk uitgelegd, en dan weet je, hier kan ik mee leven

Hi Johan, Bedankt voor je vertrouwen! Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Weer vakkundig en met goede uitleg geholpen

Kleine beurt voor mijn Hyundai i 30

Hi Michel, Hartelijk bedankt voor jouw recensie. Fijn om te horen. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Netjes vriendelijk ontvangen !!

Netjes aan afspraken gehouden fijn bedrijf

Hi Ivo, Hartelijk bedankt voor je recensie en het vertrouwen! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Auto netjes afgeleverd, zaken goed geregeld.

Zeer tevreden.

Hi Dennis, Fijn om te horen! Bedankt voor het vertrouwen! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Ruim 2 maanden later is alles nog steeds naar behoren met de Swift. Ondanks dat ik zeer kritische vragen gesteld heb heeft Rick zijn best gedaan om mijn vragen goed te beantwoorden, wat ik als positief ervaren heb.

Hi Max, Ontzettend bedankt voor je recensie! Voor kritische vragen is altijd ruimte! Fijn om te horen dat alles naar wens is. Geniet van je rappe Swift Sport. Bedankt voor je vertrouwen. Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Prima service!

Mijn auto kreeg een APK keuring. Netjes op tijd begonnen, snel klaar. Prima! En leuk dat de sfeer daar goed is. Maakt het wachten net iets gezelliger :-)

Hi Loes, Leuk om te horen! We maken het samen altijd gezellig hier! Bedankt voor je recensie! Tot de volgende! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Als goed snel geregeld top!!!

Mijn ervaring,goed verkopen is ook een vak!!!...geen verkoop praatjes zoals bij vele andere... < luistert goed wat je wilt < helpt waar mogelijk is. < kijkt goed mee..... < goede service....

Hi Ferry, Dankjewel! Geniet van je welverdiende vakantie! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

heel goed

heel goed

Hi Lucie, Fijn om te horen! Jouw recensie is lekker kort en krachtig. Houden we van! Bedankt! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Top bedrijf met top service

Als klant van het eerste uur ben ik meer dan tevreden over Autoservice Wagemans. Vriendelijk personeel, kundige mensen en altijd bereid om net dat stapje extra te doen.

Hi Thomas, Gaaf om te horen. Ontzettend fijn! We hopen dat we je nog lang als klant mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Maurice Wagemans Autoservice Wagemans

Modern jong en veelzijdig autobedrijf, aan te bevelen

Klantvriendelijk en servicegerichte behandeling. Klant staat centraal Goede inruilprijzen Onderhandelingsmogelijkheden naar beide kanten Nakomen van gemaakte afspraken schept vertrouwen Mooie- en klantvriendelijke lokatie, modern, opgeruimd en zuiver

Hi Ron, Hartelijk bedankt voor je mooie en toegelichte recensie. We waarderen het! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

prima!

Altijd een fijne ervaring als ik in de garage ben geweest, de werknemers zijn zeer vriendelijke en de service uitstekend. Petje af voor de bedrijfsleider die alles in de gaten heeft en zorgt dat zaken goed verlopen:-)

Hi Marga, Wat fijn om te horen! Ik zal het tegen de bedrijfsleider zeggen haha. Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Prettige samenwerking

Buiten de mooie auto's die ze verkopen:kundige en vriendelijke medewerkers, houden zich aan afspraken en zijn goed bereikbaar en behulpzaam.

Hi Carina, Hartelijk bedankt voor je mooie recensie. Fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Professioneel en persoonlijk

Vriendelijk ontvangen, met begrip en meedenkend in onze zoektocht naar een andere auto.

Hi Linda, Fijn om te horen! Dankjewel! Geniet van jouw strakke Toyota C-HR! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Prima contact, alles klopt, duidelijk en correct!

Diverse nette auto's, leuk aanbod, prima contact.

Hi Marnix, Hartelijk bedankt voor de mooie recensie. We waarderen het! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Goede service, prima uitleg

ik ben helemaal tevreden!

Hi Heinz, Hartelijk bedankt voor je recensie! Fijn om te horen! We zien je graag terug in de toekomst. Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Over Autoservice Wagemans

Autoservice Wagemans is een jong dynamisch autobedrijf waar vertrouwen en kwaliteit hoog in het vaandel staan. Regionaal al jaren een begrip!