Weer goed geholpen!

Beurt en apk

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? N.v.t.

Hi Sander, Bedankt voor je korte en krachtige review! Heel erg fijn om te horen! :) Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Professioneel bedrijf, klantvriendelijk...een aanrader.

Mijn ervaring is dat ik zeer behulpzaam en deskundig ben ontvangen. Autoservice Wagemans is een prima bedrijf en zeker een aanrader.

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? AutoScout24/AutoTrader

Hi Hans, Heel erg fijn om te horen! Nogmaals bedankt voor je begrip en geduld tijdens het wachten op het kenteken. Heel veel rijplezier met jullie schitterende en unieke Mazda CX-30! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

zeer goed

Goede afhandeling verkoop snel en goed gemaakte afspraken nagekomen Prettige en correcte verkopers.

Hi Anton, Hartelijk bedankt voor je terugkoppeling! Fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans.nl

Zeer tevreden met de aanschaf van een Mazda CX5

Prima ervaring! Komt over als een degelijke en nette garage met mooie auto’s tegen realistische prijzen. Contact verliep vlot en netjes zodat we snel tot zaken zijn gekomen. Hoe een en ander verloopt bij service of garantiezaken, weet ik niet (en hoop ik niet te weten te komen) maar ook hier heb ik wel vertrouwen in dat het goed komt. Zou ze dus zeker aanbevelen als je op zoek bent naar een andere auto!

Hi Frank, Bedankt voor je recensie! Heel erg fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

positief

vriendelijk en klantgericht

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? Via vrienden/kennissen/familie

Beste heer Bollen, Hartelijk bedankt voor uw feedback, fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Eerlijk

Voor de kleine beurt de wagen naar ASW gebracht, net als voorgaande jaren voor de beurten die nodig zijn. Net als voorgaande jaren perfect geholpen. Olivier regelt het netjes en eerlijk. Geeft advies voor de eventuele volgende onderhoudsbeurt. Zodat je weet wat er eventueel nodig zou zijn. Het is een vrijblijvend advies. Al jaren een prima ervaring. En de auto draait weer als een naaimachine. Groeten Jos - Thorn

Een auto kopen met gevoel!

Voor de eerste keer kennis gemaakt met Autoservice Wagemans: een prima ervaring! De verkoper (Rick) was inlevend, had geduld en vulde aan wanneer nodig. Er was een goede en duidelijke communicatie, ook toen de levering van de auto langer duurde dan verwacht. Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen!!

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? Google

Hi Noël, Heel erg fijn om te horen! 3x raden wie ik gisteren weer tegen bij de bouwmarkt. Kleine wereld. Bedankt voor je vertrouwen en geduld! Heel veel rijplezier met je nieuwe SEAT! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

vlotte bandenwissel

Ik vond de prijs van 49,50 voor wisselen van de vier banden erg duur zeker omdat ik de banden niet opgeslagen had bij jullie. Ik wissel banden van de autos normaal zelf. Mijn huidige krik ging niet hoog genoeg. Ik ga nu andere krik zoeken zodat ik zelf banden kan wisselen in de toekomst.

Hi Huub, Bedankt voor je feedback! Helaas kunnen we met de kosten en uurtarieven van tegenwoordig de wissel niet meer scherper aanbieden. Zelf wisselen is uiteraard altijd voordeliger! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Als klant vriendelijk ontvangen en na aankoop van mooie auto is deze snel en perfect afgeleverd .

Grote voorraad jonge occasions van goede kwaliteit.

Hi Lei, Heel erg fijn om te horen! Dankjewel! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Rick heeft ons van begin tot eind ondersteund bij alle vragen die we hadden. En ging nog een stap verder door de auto in topstaat af te leveren. Dank jullie wel voor deze top ervaring.

Hi Stefano, Hartelijk bedankt voor je enthousiaste beoordeling. Fijn om te horen! Heel veel plezier met jullie nieuwe auto en je nieuwe onderneming. Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

mijn eerste ervaring met auto service Wagemans is prima

Suzuki vitara gekocht,kwam meteen heel vertrouwd over er worden mooie auto s aangeboden.Mooi en net bedrijf vriendelijk personeel

Hi Bert, Hartelijk bedankt voor je recensie! Fijn om te horen! We laten je z.s.m. de status van de terugroepactie weten. Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Over het algemeen goed bij aankoop en verkoop

Liam heeft alles goed gedaan. Ik miste alleen bij uitleg een paar dingen, niet door Liam maar door een collega: zo kwam ik bij de garage de volgende dag achter een paar dingen wat betreft starten zonder sleutel in stopcontact, door de meneer van de werkplaats. Was wel even fijn. Jammer dat dat niet bij aflevering was verteld.

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? Marktplaats

Hi Elsa, Bedankt voor je recensie en terugkoppeling! Ik zal het meenemen voor een volgende keer! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Vakkundige garage

Je wordt altijd zeer klantvriendelijk geholpen. Er is altijd overleg alvorens men onderdelen vervangt. Ik heb de auto daar gekocht en last ook bij hun nog steeds het onderhoud uitvoeren. Daar rij ik graag 50 km voor om er te komen.

Hi Wieland, Fijn om te horen! Eerlijkheid en transparantie staan centraal. Niets is vervelender dan achteraf verrassingen op de factuur zonder dat de zaken met de klant zijn besproken. Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Snelle en goede service. Fijn geholpen

Hi Maily, Fijn om te horen dat het allemaal zo snel gelukt is! Bedankt voor het vertrouwen en de samenwerking! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Perfect in elk opzicht!!

Klantvriendelijk, betrouwbaar en servicegericht!

Hi Hans, Dankjewel! Heel erg fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

ik voel me de deur gewezen

mijn klacht is niet verholpen . hij zij dat ik zelf maar naar mercedes moest bellen om het op te lossen. hij vond het heel normaal dat de klacht niet was opgelost. ze konden er niets aan doen. werd niet serieus genomen en eigenlijk de deur gewezen. heb toch wel 25000 betaald !!!!! voor deze auto. wilde eigenlijk gewoon het onderhoud bij jullie laten doen. maar ga ik nu dus echt niet meer doen.

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? Sociale media

Hi Will, Bedankt voor je terugkoppeling. Jammer om te horen dat je onze service zo slecht hebt ervaren. Vanuit ons perspectief hebben wij er alles aan gedaan om de door jou omschreven klacht met betrekking tot de radio te kunnen oplossen. Helaas kunnen wij na uitvoerig testen het probleem niet vaststellen. Het probleem dat u omschrijft is ook niet bekend bij Mercedes-Benz modellen met dezelfde radio. Wij kunnen natuurlijk pas een probleem oplossen en herstellen op het moment dat het zich voordoet en we vervolgens de oorzaak kunnen achterhalen. Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Vriendelijke team goede communicatie top bedrijf.

Vriendelijke verkopers goede communicatie top service zeker aanrader voor eens aan te gaan als je op zoek bent naar een jonge auto

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? AutoTrack

Hi Mark, Hartelijk bedankt voor het vertrouwen en fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Opzoek naar een nieuwe auto kwamen we bij Wagemans terecht. Zeer proffesioneel geholpen, alle tijd, helder en duidelijk, eerlijk. Een zaak met fijn personeel waar we zeker nog eens terug komen!

Hi Ingrid, Hartelijk bedankt voor je review! Leuk om te lezen en fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Top Service

Een top service gehad bij de aankoop van onze nieuwe auto. vriendelijk ontvangen, proefrit gemaakt en snel tot een overeenkomst gekomen over prijs, inruil en aflevering. Gewoon een "no nonsens" bedrijf dat met beide voeten op de grond staat en er voor de klant is. Kortom, een aanrader.

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? Autowereld

Hi Ron, Fijn dat je het zo hebt ervaren! Dat is precies hoe wij er zelf instaan en het willen doen. Alleen maar fijn als dat wordt gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Prime verkoop en afhandeling

Goede verkoop met de nodige informatie en geen verkooppraatjes. Prime aflevering.

Hi Math, Fijn om te horen! Bedankt voor je positieve terugkoppeling! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Fijne service en eerlijke service

Eerlijk oprecht en goede service

Hi Patrick, Heel erg fijn om te horen! We doen ons uiterste best! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Top je word er als mens behandeld

Gewoon Top Ben er zeker een keer of 5 geweest voor ik uiteindelijk een keus had gemaakt. En steeds ben ik er uitgebreid te word ge staan in mijn geval door verkoper Rick. Dus van oriënterend gesprek tot aflevering van de auto gewoon super kan niks anders zeggen. Voor onderhoud gaat mijn bolide ook naar Wagemans uiteraard.

Hi Paul, Nogmaals hartelijk bedankt voor je recensie! Erg gaaf om te horen. Heel veel plezier met die "dikke" Mercedes-Benz! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Zeer fijne en betrouwbare ervaring

Verkoper Rick nam zich alle tijd om ons de benodigde informatie te geven. Geen moment het idee gekregen dat hij ons op een opdringerige wijze een wagen wilde verkopen. Ook nog wat extra tips meegegeven. 2 dagen later gebeld voir een proefrit. Wagen stond klaar. Ik vertelde hem dat ik de wagen snel nodig had. De dag erna was alles geregeld.

Hi Rob, Heel erg fijn om te horen! Hartelijk bedankt voor de feedback en het vertrouwen. Nogmaals excuses voor het wachten op de laatste poetszaken bij aflevering. Dat is niet de normale gang van zaken. Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Altijd supervriendelijk ontvangst, goeie service en mogelijkheid voor een leenauto is erg fijn

Hi Ankie, Hartelijk bedankt voor het delen van je recensie! Fijn om te horen dat de service wordt gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Goede ontvangst, goede uitleg en goede service.

Aanbevelen bij anderen.

Hi Suzanne, Heel erg fijn om te horen! Hartelijk bedankt voor jullie vertrouwen en heel veel rijplezier in jullie nieuwe VW T-Cross! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Over Autoservice Wagemans

Autoservice Wagemans is een jong dynamisch autobedrijf waar vertrouwen en kwaliteit hoog in het vaandel staan. Regionaal al jaren een begrip!