Alles volgens afspraak, prima service

Goede service, alles volgens afspraak. Ook prijsopgave klopte precies.

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? N.v.t.

Hartelijk bedankt voor de review! Heel erg fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Een goede en betrouwbare autogarage

Een goede en betrouwbare autogarage.

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? Via vrienden/kennissen/familie

Hi Mo, Heel erg bedankt voor je terugkoppeling! Fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Heerlijke auto

Geen prijsonderhandeling mogelijk. Beloofde items (op factuur) mbt aflevering werden niet helemaal waargemaakt. Na reclamatie werd meteen een nieuwe werkplaats-afspraak gemaakt en werden mijn reclamaties alsnog naar volle tevredenheid uitgevoerd. Het rijden in de Opel Mokka is een genot. Overall ben heel erg tevreden nu.

Hi Wim, Bedankt voor het vertrouwen en je beoordeling! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Zeer correct en vertrouwelijk geholpen

Ontvangst was vriendelijke en correct. Uitleg over de koopkeuze voelde vertrouwd. Auto werd netjes afgeleverd!

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? Google

Hi Hub, Hartelijk bedankt voor de goede recensie! Fijn om te horen dat je alles zo goed hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Top bedrijf

De ontvangst is zeer vriendelijk, alles wordt duidelijk uitgelegd Geen verborgen kosten, prima services bij aflevering Reparatie worden goed omschreven Al met al een fantastische garage voor zowel Reparatie als verkoop.

Hi Hub, Hartelijk bedankt voor de goede beoordeling! Fijn om te horen dat je alles van A tot Z zo hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

De prijzen te hoog voor a beurt

Goed maar ik vind voor kleine beurt A. het wel veel geld kost . niet verwacht

Hi Jan, Bedankt voor je goede beoordeling! Jammer om te horen dat je het onderhoud qua prijs aan de hoge kant vindt. Wij vergelijken onze prijzen met lokale concurrenten en dealer. Wat betreft het uurtarief zitten we beduidend lager. Ik ben wel met je eens dat het niet meer zo voordelig is als voorheen, maar ook wij hebben helaas te maken met stijgende kosten. Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Ik raad dit bedrijf ten zeerste aan

Alles volgens afspraak. Professionele autoservice en klantenservice

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? AutoScout24/AutoTrader

Hi Robert, Heel erg fijn om te horen! Bedankt voor je terugkoppeling en vertrouwen! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Vertrouwd, vriendelijk en professioneel geholpen

Onze aankoop hebben wij als zeer prettig ervaren. Zeer zeker een aanrader voor anderen en voor herhaling.

Hi Mark, Hartelijk dank voor je vertrouwen en de overheerlijke vlaai! Fijn om te horen dat je alles zo hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Een garage waar alles tot in de puntjes is verzorgd.

De verkoper gaf een super en kundig uitleg over de auto die we gingen kopen. Tevens kwam hij zeer vertrouwd over. We hebben alleen pluspuntjes voor de garage en personeel.

Hi Hub, Heel erg fijn om te horen! Daar doen we het voor! Bedankt voor jullie feedback en heel veel plezier met jullie nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Snel en goed geholpen.

Goed geholpen door Rick. Duidelijke uitleg omtrent de auto en aankoop.

Hi Chantal, Hartelijk bedankt voor het vertrouwen en je beoordeling! Fijn om te horen. Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Zoals al jaren prima service

Vanaf mijn eerste auto al bij ASW nooit weggegaan goede service. Persoonlijke benadering erg prettig

Hi Roel, Heel erg bedankt voor je terugkoppeling! Fijn om te horen! We zien je graag terug. Bedankt! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Klantvriedelijk

Prettige gesprekken gehad met de aankoop van mijn auto.

Beste heer Wolters, Hartelijk bedankt voor uw terugkoppeling en fijn om te horen dat u het zo heeft ervaren. Nu nog de laatste puntjes op de "i" met betrekking tot de camera. Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Goed !!

Goed !!

Hi Jan, Bedankt voor je feedback! Kort maar krachtig! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Goede service en uitleg

Kreeg goede uitleg over de auto, ook tijdens de proefrit nog wat tips en tricks van de auto gekregen. Aankoop verliep soepel en snel. Goede service bij de aflevering. Dikke Tien!!

Hi Joyce, Heel erg fijn om te horen! Daar doen we het voor! Bedankt voor je enthousiaste feedback. Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Tevreden

Vriendelijk heid

Hi Koos, Heel erg fijn om te horen! Dankjewel! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Hi Maurice, Wederom hartelijk bedankt voor het vertrouwen en de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Prettige ontvangst en afhandeling

Het is een hele nette zaak met mooie auto’s en een mooie werkgarage.

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? Sociale media

Hi Francois, Bedankt voor de beoordeling. Veel veilige kilometers met de Kia Niro Hybrid! Met vriendelijke groet, Liam Pettenkofer Autoservice Wagemans

Teleurstellend

Vorig jaar Renault Captur gekocht bij de fa Wagemans km stand 58.872 bouwjaar 2018. Dit jaar juli aangeboden voor z.g. kleine beurt. Totaal hadden we 6000 km met onze Captur gereden. Door de Chef werkplaats gebeld. Met de medeling dat de remblokjes achter vernieuwd moesten worden. De condensator van de airco was lek. De voorbanden toonde haarscheurtjes en he advies dat deze ook vernieuwd moesten worden. Maar dat was niet alles de accu had ook zijn beste tijd gehad. Op zo een korte tijd en zo weinig km vindt ik dat ik een miskoop heb gedaan. Er werd me dan ook geen enkele coulance aangeboden.

Hi Sjef, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Jammer dat je het zo hebt ervaren. Mijn collega van de werkplaats heeft geprobeerd u alles uit te leggen en toe te lichten. Evenals ik telefonisch. Ik kan heel goed begrijpen dat na de gereden kilometers u na een jaar niet altijd verwacht tegen deze zaken aan te lopen. Echter heeft het grootste deel van de benoemde punten betrekking op de manier waarop u de auto gebruikt. U rijdt nou eenmaal weinig kilometers per jaar, veel korte stukken en de auto staat vaak langere tijd stil. Ook dat kan invloed hebben op zaken als een accu en banden. Zeker als je dat combineert met een bandenspanning die te laag is. De condensor van het aircosysteem is zoals toegelicht vorig jaar gecontroleerd en het systeem is getest zoals wij dat altijd doen bij de aircoservice die wij standaard aanbieden. Dat de condensor door steenslag is beschadigd en dit jaar niet meer de juiste werking heeft is vervelend, maar daar kan ik als garage geen aansprakelijkheid voor nemen. Wij doen ons best om elke auto in onze voorraad netjes en naar behoren af te leveren. Echter heeft elke auto onderhoud nodig. Hij moet er na verkoop een jaar onderhoudsvrij tegenaan kunnen. Zoals ik dat die zijn wij die belofte netjes nagekomen. Elke auto heeft nou eenmaal jaarlijks onderhoud nodig. En bij een auto van 6 jaar oud kan het zijn dat er dan altijd een aantal aanvullende zaken naar voren komen, naast het reguliere. Ik ben nog altijd van mening dat een mooie, nette en correcte Renault Captur heeft gekocht. Jammer dat we dit verhaal dan toch met een meningsverschil moeten afsluiten. Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Geweldig geholpen

Wij zijn geweldig geholpen, zowel met een auto uitzoeken als ook met de nieuwe auto ophalen

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? AutoTrack

Hi Francie, Hartelijk bedankt voor het vertrouwen (en geduld!). Heel erg fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Prima geholpen.

Wij zijn prima geholpen door de verkopers van Autoservice Wagemans bij de koop van onze nieuwe auto. Alle vragen werden duidelijk en snel beantwoord en, zonodig, onderbouwd met documenten. Ook de inruil van onze oude auto was realistisch. Een aandachtspunt voor Autoservice Wagemans is wel: wanneer een auto wordt geleverd met een trekhaak lever er dan ook een witte kentekenplaat bij.

Hi Pieter, Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat het zo goed is bevallen! Over de witte kentekenplaat: Normaliter leveren wij alleen een witte kentekenplaat mee als de auto door ons wordt voorzien van een trekhaak. Als de trekhaak al reeds aanwezig is bestellen wij geen witte plaat mee, tenzij dit bij verkoop wordt besproken. Ik had graag nog eentje voor u willen bestellen, maar gezien de afstand werd het wat minder praktisch om hem weer op te halen. Ik zal de feedback meenemen voor de volgende keer! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Fijne service

Goed overleg over wat nodig is dat gemaakt moet worden. Ik weet waar ik aan toe ben en wat ik kan verwachten.

Hi Nicole, Fijn dat we je nog altijd als klant mogen ontvangen! Bedankt voor je feedback!! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Bij aankoop prettig contact. Goede uitleg over de technische aspecten. Bij afhalen vd auto bleek klein defect aan deur bijrijder. Hierop snel geacteerd. Leenauto zonder betaling meegekregen. Snelle reparatie.

Hi Esther, Heel erg fijn om te horen en bedankt voor de complimenten! Nogmaals dank voor het vertrouwen. Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Kleine beurt

Kleine beurt, snel gepiept, vriendelijke mensen, lekkere koffie.

Hi Twan, Bedankt voor de feedback! We zullen de volgende keer weer zorgen voor lekkere koffie! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Prettige communicatie

Goed geholpen en een fijne medewerking

Hi Koen, Heel erg fijn om te horen! Dankjewel! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Boven verwachting

Bij ophalen van mijn nieuwe auto verrast door goede afleverservice. Grote onderhoudsbeurt, nwe banden etc.

Hi Ton, Hartelijk bedankt voor het vertrouwen en de goede feedback. Ondanks de vervelende situatie achteraf. Bedankt voor je begrip en de prettige samenwerking. Geniet nog van de vakantie in Italië! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

De Tramweg 2

6121 RX Born

+31 46 486 1467

Over Autoservice Wagemans

Autoservice Wagemans is een jong dynamisch autobedrijf waar vertrouwen en kwaliteit hoog in het vaandel staan. Regionaal al jaren een begrip!