Was top

Zou iedereen adviseren zij kwam echt als strijder voor mij op en de zaak was gewonnen bedankt voor je in zet en al je hulp adviezen die je mij hebt gegeven .

Top advocate!

Heeft mij goed geholpen en mij kalm laten houden. Ze zei dat alles goed komt en het is gebeurd in de zelfde middag. Hele aardige vrouw!

• Betrokkenheid

Snel en naar tevredenheid geholpen.

Mevrouw is altijd bereikbaar, behulpzaam en vriendelijk. Eis van OVJ 4 maanden cel weten af te ronden met enkel een taakstraf. Zeer tevreden.

Top, Mw Joemman kan ik aan iedereen aanbevelen

Samen met Mw Joemman in juni 2021 een kortgeding gestart dit heeft haast twee jaar geduurd. Ik heb Mw Joemman ervaren als een deskundig en slimme advocaat. Door haar kwaliteiten hebben we de zaak gewonnen. De communicatie met Mw Joemman is zeer goed, ik kan geen min punten benoemen. Ik kan Mw Joemman aan iedereen aanbevelen.

Deskundig en goed bereikbaar

Erg tevreden over mevr. Joemman. Ik zou haar omschrijven als medelevend, deskundig en zeer goed bereikbaar. Ze heeft mij altijd goed geadviseerd en zodoende is de zaak geseponeerd.

• Betrokkenheid

Twee jaar geleden heb ik bij deze advocaten kantor om help gevraagd mij uvw ziekvet uitkering was gestop was ik niet mee eens door de manier hoe ze had het gedaan ,self als ik niet veel geld had om de kost in een ker te betalen heb ze mij toch in hand genomen via een jong advocate de mij fantastische heb gehopen …dank je jong dame good blesss….

Goed Beleefd

• Betrokkenheid

Ik ben Joemman advocatuur zeer dankbaar.

Ik had een juridisch probleem met een bedrijf die cursussen aanbiedt. Tirza heeft mij hiermee geholpen en door haar heb ik gekregen waar ik recht op had en hiervoor ben ik Joemman advocatuur zeer dankbaar. De samenwerking was soepel en de resultaat was snel te zien. Al met al top service!!

• Betrokkenheid

Prettige samenwerking, communicatie en een fantastisch eindresultaat.

Ik heb een fantastische ervaring gehad met Joemman Advocatuur. Ik liep tegen een probleem aan en kwam goed terecht. Ik mocht van een oprachtgever namelijk niet tussentijds opzeggen, wat volgens de wet wel mag. Joemman heeft mij goed geholpen middels een juridische brief richting de wederpartij, waarin ijzersterke feiten en argumenten in werden vermeld. Dit heeft geleid tot een geweldig eindresultaat. Ik vind Joemman Advocatuur zeker een aanrader en mocht ik in de toekomst tegen juridische problemen aanlopen, keer ik zeker terug!

• Betrokkenheid

Deze advocate is zeer benaderbaar en neemt de tijd om je probleem aan te horen en advies te geven. Ze vertelde mij duidelijk wat mijn rechten als consument waren. Via een juridische brief aan de verkoper zorgde mevrouw Joemman dat ik dit recht ook kreeg.

• Betrokkenheid

Joemman Advocatuur heeft mij met succes geholpen mijn recht te verdedigen!

Ik had al snel vertrouwen dat ik geholpen werd door iemand die wist wat ze deed. Er werd duidelijk gecommuniceerd wat de vervolgstappen waren en dat ervaarde ik als erg prettig. Vooral omdat dit mijn eerste ervaring is waarin ik onrecht ervaarde en een advocaat heb ingeschakeld. Ik zocht een advocaat die mij kon ondersteunen in een zaak waarin ik mijn consumentenrecht moest verdedigen. Dit is gelukt. De tegenpartij heeft door de sterk onderbouwde juridische brief van Joemman Advocatuur de claim ingetrokken. Kort samengevat ben ik erg tevreden en kan ik Joemman Advocatuur zeker aanraden!

• Betrokkenheid

Mw. Joemman heeft mij zeer vakkundig bijgestaan

Goed bereikbaar en kundig! Bijstand gehad met een geschil met BVA Auctions. Het geschil ging om een auto die absoluut niet voldeed aan de beschrijving van BVA Auctions. Resultaat: auto is teruggenomen en onkosten zijn vergoed.

• Betrokkenheid

Goede samenwerking. Mevr. Joemman is doelgericht en doortastend te werk gegaan.

• Betrokkenheid

Onverwachts hoge kwaliteit van behandelen zaak

Meester Joemman is volgens mij een van de besten in haar vakgebied. Ze is perfect in het communiceren op de juiste momenten en vond soepel tijd in mijn volle agenda. De gemaakte keuzen zijn goed uitgelegd en als u uw winkansen wilt vergroten ga dan het gesprek aan.

Over Advocaatscore.nl