Professionele begeleiding bij onderbrengen oud regime lijfrentepolis

Ik ben zeer goed begeleid door de heer Jop Richard bij het onderbrengen van mijn oud regime Lijfrentepolis. We hebben elkaar enige keren gesproken en zijn zo tot een nieuwe polis gekomen. Ik had geen enkele ervaring met dit kantoor, maar de heer Richard nam alle tijd, was rustig, niet dwingend, luisterde goed naar je wensen.

Heel tevreden!

Wij zijn heel blij en tevreden over onze hypotheek adviseuse. Ze is heel betrokken en geeft eerlijke adviezen. Het contact was zeer persoonlijk & positief en daar houden we van!

klantgericht

Door problemen met de spoorwegen begon het contact al lastig, omdat ik met de trein niet in Steenwijk kon komen. Vervolgens werd er snel geschakeld naar een telefonische afspraak, zodat ik toch goed geholpen kon worden

Snel juist en vriendelijk

Jop, Is een zeer amabele man met kennis van zaken. Hij is ten alle tijde goed bereikbaar. Met zijn persoonlijke benadering past hij prima in de doelen van een regiobank.

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Steenwijk

Van Campen & Dijkstra Balk, goed en persoonlijk advies.

Goed geholpen door van C&D in Balk. Vriendelijke adviseur. Hij heeft ons goed geholpen met het regelen van onze eerste hypotheek en alles wat daarbij komt kijken.

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Gaasterlân

Top service!

Samen met mijn partner ben ik via familie in contact gekomen met één van de hypotheekadviseurs van Van Campen en Dijkstra. Het contact en de service was heel erg fijn. Hij heeft ontzettend zijn best voor ons gedaan. Daar was het resultaat ook naar. Voor ons was het vooral fijn dat er snel werd gereageerd op onze vragen en dat wij op de hoogte werden gehouden van het dossier. Ook het openen van een gezamenlijke rekening bij de Regiobank ging ontzettend snel en adequaat. Heel erg bedankt daarvoor!

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Burgum

Fijne manier van werken en communiceren

Binnen een korte tijd heb ik hier de hypotheek voor mijn nieuwe woning kunnen afsluiten. Het is erg fijn dat er nog een locatie hier in de regio zit. De manier van communiceren is erg laagdrempelig en informeel. Ze denken erg met je mee en ze hadden alle tijd voor mijn vragen.

Zeer professioneel en betrokken

Zeer goed geholpen. Communicatie was zeer goed en direct. Enkel alleen maar lof voor de snelheid en betrokkenheid.

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Burgum

goed geholpen in het proces

wij zijn goed begeleid, kregen snel antwoord op vragen, nemen alle tijd voor ons.

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Drachten

Zeer goed en vakkundig geholpen

Komen afspraken goed na Als je vragen hebt kun je zo binnen lopen en wordt je vriendelijk en goed geholpen Ze nemen de tijd voor je en alles wordt goed en geduldig uitgelegd Je weet waar je aan toe bent en ze houden je goed op de hoogte van lopende zaken

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Sneek

Een goede ervaring als starter op de markt.

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Harlingen

Heel goed geadviseerd Bedankt

Geweldig goed geholpen.

Klantvriendelijk , prettig in de omgang. Niet gauw opgeven door zetten.

• Betrokkenheid
  • Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: N.v.t.

Van start gesprek tot een geregelde hypotheek in no-time met de juiste begeleiding en uitleg.

Als alleenstaande starter, voor wie alles nieuw is, heeft Pauline mij erg goed en professioneel geholpen. Vanaf het begin heeft ze me helemaal meegenomen in het proces en uitgelegd wat ik kon verwachten. Dit ervaarde ik als erg prettig. Vragen konden altijd gesteld worden en het contact verliep gemakkelijk en snel. Uiteindelijk heeft ze een hele mooie hypotheek in no-time voor mij kunnen regelen. Ik zal zeker teruggaan naar Pauline voor wanneer ik weer een hypotheekadviseur nodig heb.

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Harlingen

Rustig en helder

Jop Richard gaf in alle rust een helder beeld en dat maakte mijn keuze makkelijker.

Fijne en persoonlijke begeleiding

De medewerkers zijn heel vriendelijke en denken voortdurend met de klant mee (ontzorgen).

• Betrokkenheid
  • Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: N.v.t.

Ge-wel-dig

Ik ben zeer tevreden met de professionele begeleiding tijdens het hele traject, de hulp heeft me goed geholpen naar een prachtig resultaat! Een goede ervaring met een positieve uitkomst.

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Terschelling

Warme persoonlijke connectie en oprechte interesse

Mijn/onze ervaring met Pauline van Van Campen & Dijkstra was super mooi. Aangeraden via een vriend van mijn voelde ik gelijk al de warme benadering en daarom voelde ik ook gelijk de connectie bij het eerste gesprek. De makkelijkheid in het contact dat ik heb ervaren maakt het nog fijner naast de expertise, het puzzelwerk en de mate van meedenken. Erg dankbaar voor het process en een zeer grote aanrader om hier te komen. Trust me!

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Steenwijk

Uitstekend geholpen met eerlijk advies

Jop heeft mij uitstekend geholpen bij het uitzoeken van de juiste verzekering!

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Burgum

Het kan zelfs in één woord: SUPER!

Bernard is een fijn persoon om contact mee te hebben. Hij is er één van "ons". Hij voelt zich absoluut niet meer dan een ander. Bernard weet ook dat als hij per ongeluk met zijn vinger door het wc papier gaat, dat ook hij een vieze vinger zal gaan krijgen. Zonder gekheid. Echt zeer betrokken, kundig en hulpvaardig. Zoekt dingen tot de bodem uit en regelt het ook. Het fijne is ook dat hij contact met je opneemt. Eigen initiatief wordt zeer gewaardeerd. Kortom: Ik mag groag over Bernard. Het is zeker een aanwinst veur jem bedrief. Maar dat geldt ook zeker voor Bert van der Velde. Die is ook betrokken, kundig en behulpzaam. Een buurtbank waarvan de medewerkers uit de buurt komen.

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Grootegast

Vraag over een oud bankrekeningnummer wat al jaren niet meer in gebruik was, moest bankrekeningnummer regiobank zijn, Bernard Hoekstra heeft ter plekke alles geregeld! Supper service!!

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Marum

Super goed

Hele snelle service, gister de schade ingediend en vandaag al afgehandeld.

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Grootegast

Fijne adviseurs die goed meedenken

Ik heb met behulp van Campen & Dijkstra een fijne ervaring gehad in het kopen van mijn huis. Het advies was duidelijk en werd altijd in overleg gedaan. Ik zou hier zeker naar terug gaan.

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Marum

rustig en deskundig

Dhr Richard luister goed en maakt de financiële producten op een eenvoudige manier duidelijk en begrijpbaar

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Burgum

Jop komt betrouwbaar over en geeft duidelijke uitleg.

Jop heeft me duidelijk geadviseerd over het product. Hij heeft de acties ondernomen, die nodig waren.

Over Van Campen & Dijkstra RegioBank

Verzekeringen | RegioBank | Hypotheken