Bank die zich ontzettend snel in kan lezen en prima maatwerk levert.

De eerste indruk mag het niet zijn maar is wel vaak bepalend voor mij. Bij de Regiobank kreeg ik meer dan wat ik er van verwachte. De medewerker waarmee ik sprak wist zich ontzettend snel de cases eigen te maken en kwam met prima adviezen. Je wordt bij de Regiobank vervolgens op een erg prettige manier meegenomen in de stappen die nog gezet moeten worden. het voordeel van de Regiobank is dat ze bij meerder geldverstrekkers kunnen shoppen en zo het passende product kunnen leveren.

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Burgum

Zeer vriendelijk en heel vlot geholpen

Vanaf mijn eerste contact zeer deskundig geholpen en mijn wensen volledig kunnen verwezenlijken Het ging ook in een vlot tempo Deskundig en heel aardige medewerkers Bedankt

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Marum

Bijzonder goed tevreden over de dienstverlening.

Met het woord Accuraat is veel gezegd. Dus punctueel, grondig, stipt, precies etc.

Duidelijke en plezierige uitleg

Ale verzekeringen worden goed doorgenomen met een duidelijke en correcte uitleg.

Persoonlijk, daadkrachtig en deskundig

Pauline Kuiper heeft mij erg goed geholpen met het hypotheektraject voor de aankoop van mijn eerste woning. Het persoonlijke contact, de daadkracht en deskundigheid heb ik daarin zeer gewaardeerd. Samen zijn we tot een mooi eindresultaat gekomen. Een aanbeveling waard!

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Harlingen

Zeer goed en professioneel en met een goede dosis humor.

Zeer behulpzaam en enthousiaste mensen om zaken mee te regelen. Deze mensen weten waar ze over praten en hebben ons goed geinformeerd. Prima service!

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Drachten

Goed advies, ervaar het zelf.

Je wordt bij Van Campen en Dijkstra in Harlingen, in ons geval door Pauline Kuiper, geholpen op een vriendelijk, vakkundige manier. Pauline is betrokken en voelt onze vragen/wensen goed aan. Geen bla-bla verhaal, maar realistische adviezen.

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Harlingen

Zeer goed begeleid en fijn contact

Bij het regelen van de hypotheek ben ik goed geholpen. Het contact was prettig en snel. Wij zijn blij met het advies. Uiteindelijk is het resultaat positief en kunnen wij de volgende stap in ons leven maken.

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Drachten

Prettige in contact en snelle afhandeling!

De aanvraag is op korte termijn afgerond. Medewerkers zijn flexibel en snel in het maken van afspraken en in contact rondom de aanvraag en aan te leveren documentatie. Een begeleidend telefoontje ter ondersteuning van de vraag naar aanvullende informatie vanuit de hypotheekverstrekker is ook prettig. Ik ben erg tevreden!

Prettige man

Ik heb een fijn gesprek gehad met Job . Hij nam alle tijd om alles uit te leggen dit deed hij heel duidelijk. Zette zoals afgesproken alles snel in gang dus ben uitermate tevreden

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: N.v.t.

Wij zijn op een vriendelijke en deskundige manier heel goed geholpen.

Het omzetten van een expirerende lijfrenteopbouwverzekering naar een nieuwe lijfrenteopbouwrekening heeft hij uitstekend en op een hele vriendelijke begeleid. Wij hebben er alle vertrouwen in dat de beste keuze is gemaakt en er is ons veel werk uit handen genomen.

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Gorredijk

Onze constructie was ingewikkeld, maar Carola heeft alles perfect uitgezocht en aan ons uitgelegd. Stond altijd voor ons klaar. Ook het contact met Roelinda was heel fijn! Dank hiervoor!

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: N.v.t.

Super geholpen door hypotheek adviseur Eelke Veenstra. Alles word duidelijk uitgelegd en voor je geregeld. Ook was het contact erg aangenaam en laagdrempelig. Kortom een zeer goede ervaring

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Grootegast

Zeer positieve ervaring, duidelijk goed en professioneel.

Bij de vraag om een lijfrenteverzekering om te zetten naar een bankspaarproduct heeft Van Campen & Dijkstra mij zeer goed, duidelijk en professioneel geholpen om dit tot een mooi eindproduct te begeleiden. Top!

Gouden medaille!

Eelke en Antiena hebben ons fantastisch begeleid tijdens onze hypotheekaanvraag die voor iedereen iets anders liep dan verwacht. Na een afwijzing van de eerste geldverstrekker zijn we er met elkaar voor gegaan om de financiering bij een andere bank alsnog rond te krijgen. Het voelde als teamwork en ook als een sterke basis om met elkaar tot een succesvol resultaat te komen. De aanhouders winnen. Dank, dank, dank! We hebben onze droomplek zeker aan jullie werk te danken. Ik denk dat we met elkaar kunnen concluderen dat er, ondanks tegenslagen en bureaucratische regelingen, door openheid en gesprek tóch veel mogelijk is.

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Marum

Top advies en prettige samenwerking!

Super goed geholpen met het hypotheekadvies en alles was snel geregeld!

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Gorredijk

Duidelijk advies in een gemoedelijke sfeer

Deskundig geholpen door dhr. Jop Richard. Duidelijke uitleg over de mogelijk- en onmogelijkheden gekregen. Voors en tegen besproken. heldere afspraken gemaakt en met een prima advies thuis gekomen.

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Gorredijk

Prettig, kundig en professioneel geholpen

Het betrof de omzetting van een RegioBank Pensioen Spaarrekening op deposito, die medio mei vrijviel, naar een maandelijkse ‘lijfrente’ uitkering te beginnen per juni 2024. Dit is door dhr. Jop Richard opgezet, toegelicht en uitgevoerd in een tweetal gesprekken op kantoor Sneek. De wijze waarop hij dit gedaan heeft, heb ik samengevat in de titel. Ik ben uitermate tevreden en zou zijn advies aan iedereen aanraden.

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Sneek

Geweldig! Pauline en Roelina super bedankt!

Niks anders dan volle lof voor Pauline en Roelina. Ik werd constant overal van op de hoogte gehouden. Er werd uitstekend gecommuniceerd over de papieren dat ik moest opsturen en de bereikbaarheid was uitmuntend. Toen het leek of het niks zou worden hebben ze hemel en aarde verschoven om het toch voor elkaar te krijgen. Zo'n geweldige en volle inzet heb ik nog nooit meegemaakt bij zulke zaken en ik kan niet anders dan ze vollop prijzen echte toppers! Ik zou iedereen aanraden om hierheen te gaan.

Deskundig advies aan huis

Wij hebben deskundig advies gekregen en alles is perfect voor ons geregeld. Dank aan Siem en Job

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Drachten

Het geheel van dienstverlening was zeer plezierig.

Goed geluisterd, prima begeleiding, vakkundig geholpen, goede weergave van de situatie. Vriendelijk. Goede persoonlijke adviezen. Veel begrip voor de klant. Prima communicatie. Zeer prettig, de persoonlijke gesprekken en niet via een "apparaat".

Positieve ervaring

Bij de aankoop van onze eerste woning goed te woord gestaan door Siem en later de afhandeling met Antiena. Beide reageren snel en adequaat, kan niet anders melden dat dit de perfecte partij voor ons was!

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Gorredijk

Open communicatie en eerlijk advies

De heer J. Richard is een aimabel persoon en daarmee een prettige gesprekspartner. Hij beschikt over een gedegen kennis van de financiële markt en kan daardoor goede adviezen geven. Het eerste gesprek was oriënterend van aard. Tijdens verdere gesprekken werden zowel de positieve als negatieve kanten van het door mij gewenste product besproken en, indien nodig, opnieuw uitgelegd. Er werden geen gouden bergen beloofd, noch werd er ergens dwingend op aangestuurd. De daadwerkelijke afsluiting van het product en de daarmee gepaard gaande administratieve handelingen werden, waar mogelijk, geheel voorbereid. Concluderend kan gezegd worden dat de heer Richard eerlijk en open in zijn adviezen is en daardoor vertrouwen wekt. Zeker als men weinig tot onvoldoende op de hoogte is van de financiële markt is een gesprek met hem zeer aan te bevelen.

Duidelijke voorlichting, goede afhandeling

Ee werd goede voorlichting gegeven , duidelijk gemaakt wat de mogelijkheden waren en we zijn tevreden over de afhandeling

Zeer tevreden!

Hypotheek geregeld via Carola/Gorredijk. Altijd prettige gesprekken, zeer goed bevallen, verstand van zaken, altijd een snelle reactie. kortom, we kunnen deze organisatie zeker aanbevelen!

Brouwerswal 1

8401 CZ Gorredijk