Fantastische service

Ik was best lang op zoek naar de geschikte auto, maar met hulp van achim kwam ik snel aan de perfecte auto. Alles ging soepel en voor ik het wist kon ik me auto ophalen. Fantastische service van on lease!

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Ik ben zeer tevreden over het klantcontact en ik ben goed en snel geholpen.

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Snelle service, no nonsens.

Vriendelijk, amicaal contact. Snelle service en interesse naar de gang van zaken achteraf.

Geweldig verrast

Met mijn twijfels heb ik een offerte gedaan, ik werd tot mijn eerlijke verbazing geweldig geholpen door de heer Achim van On-lease. Met uitstekende communicatie zijn we samen tot mijn droomauto gekomen en heb ik deze succesvol kunnen bemachtigen met de hulp van On-lease. Ik rij nu met veel plezier in mijn nieuwe Volkswagen Polo en ben super tevreden over hoe alles verlopen is. Top service!

Amazing

Ze hebben mij A tot met z geholpen met vriendelijke en behulpzame manier. Aanrader.

Duidelijk en transparant

Beter als dit lease maatschappij ga je niet vinden zeer behulpzaam en transparant ze doen wat ze zeggen

Heel goed

Goede service. Werken naar de wensen van de klant!

Doen wat ze beloven ! Persoonlijke service en maatwerk

In contact gekomen met Achim van Onlease...2x een offerte voor me gemaakt..ging helaas niet door maar voor Achim geen probleem...3e x was scheepsrecht en onderweg naar de auto een appje van Achim : succes vandaag met de auto...dankzij maatwerk van achim..was de financiering precies zoals ik hem wilde hebben en kon ik naa de proefrit de auto direct meenemen. Onlease Top !!....Achim....geweldig !!!

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Heel goed geholpen erg vriendelijk ben reageerde snel op cragen snel

Ik vond het contact erg prettig heb een hele fijne auto waar ik heel blij mee ben.

Uitstekende service!

Laatst heb ik via onlease een nieuwe bedrijfsauto aangeschaft. Ik had doorgegeven wat ik zocht en uiteindelijk is er een schitterende bus naar voor gekomen. Super tevreden mee en me volgende auto of bedrijfsbus ga ik zeker ook via onlease financieren!

Top service

Ik ben Super geholpen door Roy. Heeft me vanaf dag 1 goed geholpen en mij voorzien van mij droom auto. Altijd bereikbaar en zeer eerlijk. Bedankt Roy

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Geweldige samenwerking en fijn contact.

Ik heb de samenwerking en het contact als prettig ervaren. De informatie was helder en was ook ruimte voor humor. Top en daardoor rij ik nu in een fijne auto.

Fantastisch

Ik heb een add gezien op Facebook en heb hierop gereageerd. Had niet verwacht dat het zoooo positief zou zijn binnen 2 weken had ik mijn nieuwe auto. Heel goede service en ik kan alleen maar zeggen dat ik heel blij ben. Een zeer goede feedback. En zou het aan iedereen aanraden. Mr Boo was heel behulpzaam en altijd attent.

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Hele goeie en snelle service. Vragen woorden snel beantwoord en binnen 4 wkn mijn nieuwe auto kunnen ophalen

Top service

Ik ben goed geholpen tijdens mijn lease aanvraag. Goede en professionele service

Toppppppp............

Ja wat kan ik zeggen superservice... top medewerkers....korte lijntjes !!! Kortom een super bedrijf !!!

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Snelle service klantvriendelijk top bedrijf

Ik was op zoek naar een zakelijk auto ben op zoek gegaan naar een leasebedrijf beetje recensies gelezen uiteindelijk bij on lease terechtgekomen een geen een seconde spijt van gehad echt een top bedrjjf vriendelijk medewerkers snelle service klantvriendelijkheid staat op nummer 1 binnen 2 weken me nieuwe auto gekregen zoals beloofd echt zeer tevreden op naar een fijn toekomstig samenwerking

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Super snel geholpen, binnen een week mijn droom auto gevonden !

Top service en heel snel gehandeld!

Goeie communicatie!

Geholpen door Tieme. Lekker goed gecommuniceerd en snel geregeld. Top!

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Het wachten meer dan waard.

Als man van 2 meter lang en breed, is het niet makkelijk om een geschikte auto te vinden. Dus samen met Bo Koeman gezocht en uiteindelijk een mooie, luxe, stoere en vooral passende auto gevonden. Vrijdag heb ik hem opgehaald. Ik ben dolgelukkig.

Super!!!

Dit is mijn eerste lease ervaring. Vond t een beetje spannend maar werd zo ontzettend goed geholpen. Omdat ik vanwege mijn werk vaak moeilijk telefonisch bereikbaar ben ging de communicatie vnl via whatsapp en dat was top. Altijd direct bericht terug! Ik kan niet anders zeggen dat dit een top ervaring is. Dank je wel Bo voor je hulp, zowel de juiste auto als al het papierwerk eromheen. Groetjes Rhiannon

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Ik ben geweldig geholpen en alles was super ,telefoongesprek waren ook super duidelijk geweldig .Roy

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Erg fijn, goede communicatie, dingen worden goed en duidelijk geregeld. In een zin een top bedrijf!

Mijn ervaring was erg fijn. Ik ben zelf erg druk met mijn werk en ik werd als er iets geregeld moest worden netjes gebeld. Hierin werd het mij in simpele stappen uitgelegd waardoor alles weinig tijd kostte. Als ik vragen had kreeg ik direct en volledig antwoord, wat erg fijn is. Je merkt aan dit bedrijf dat ze zich voor je inzetten en het goed willen regelen voor je.

Super uitstekend

Goed geholpen en snel top service

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Heel goed geholpen met alles en erg vriendelijk top

De mannen houden je goed op de hoogte met alles om er snel en goed de koop te laten slagen heel blij met mijn nieuwe auto