Snelle top service

Ik ben door Tieme geholpen. Snelle en top service.

Helemaal top

De auto is egt top

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Supergoed en snel geholpen!

Ik heb een goede ervaring met onlease. Erg klantvriendelijk. Zeker een aanbeveling. Compliment aan degene die mij heeft geholpen en super bedankt.

Uitstekend!

Regelt alles voor je in korte tijd. Ik heb mijn auto binnen 2 weken thuis gekregen. Aanrader.

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Ik was op zoek naar een auto maar door bkr was het niet makkelijk. On-Lease maakte mijn dromen toch waar. Vond de communicatie erg fijn gaan echt op zoek naar wat de klant wil. Echt een aanrader als je een auto zoekt.

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Ik ben echt fantastische geholpen

Ik werd goed geholpen, medewerkers hadden geduld met me, alles was duidelijk uitgelegd. Ionen echt super blij met mijn auto

Goede en snelle service.

Wat een fantastische service! Alles ging heel vlot. zeer professioneel en gewoon een absolute aanrader. Ontzettend bedankt jongens!

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Hele goede service en advies heeft roy geleverd. Thnx

goeie ervaring

goeie service alles op tijd en netjes geleverd

Uitstekend, absolute aanrader!!!

Supersnelle service, uiterst klantvriendelijk en meedenkend maar vooral oplossings gericht. Wil dit bedrijf echt aanbevelen aan een ieder neem dat maar van mij aan. Ik rij al in een top auto dankzij OnLease. Mvg Greg

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Heel erg goed geholpen en dachten ook heel goed mee. Top!

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Top! Snelle service ondanks een eerdere offerte niet doorging hebben ze snel gehandeld

Echt top medewerkers. Zo veel voor mij betekend. Een offerte ging niet meer door omdat auto op een of andere manier verkocht was. Maar super snel hebben ze mij een nieuwe aangeboden en is alles gelukt. En heb ik zelfs een betere auto voor gekregen! Bedankt !

Zeer goed geholpen

Was goed gegaan

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Tieme geweldig contact persoon handelt snel en maakt waar wat hij beloofd

Top bedrijf

Fijne medewerkers

Goed geholpen,heel duidelijk en zeer vriendelijk. Zeker een aanrader...

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Dit was meer dan een geweldige ervaring! Wat een top leasebedrijf is On-Lease!!

Echt zoek je een leasemaatschappij die werkelijk alles voor je doet om voor jou een akkoord te krijgen voor een goede lease auto dan is On-lease de partij die je zoekt. Ik ben door Bo ongelooflijk goed geholpen, binnen een dag een akkoord van de bank en toen kwam het proces van een geschikte auto zoeken. Laat ik nou niet zo makkelijk kunnen beslissen.... Maar Bo bleef geduldig en mij zeer kundig adviseren, maar zo geschikt, lief zelfs en erg meedenkend. Uiteindelijk heb ik voor mij de meest perfecte auto kunnen kiezen, één waar ik werkelijk nooit over na had gedacht, maar Bo zei ga maar naar die garage, daar doe je verschillende proefritten en je zult zien dat je de beste voor jou vindt. Ik kwam bij een net zo geweldige dealer, met ook een zeer geschikte, eerlijke en meedenkende verkoper. Uiteindelijk is het als een grote puzzel in elkaar gelegd en kreeg ik vandaag de auto geleverd. Toen kreeg ik nog een telefoontje van Roy van On-lease, of alles goed was gegaan en of de auto goed reed en of ik blij was? Of ik blij ben met de auto en jullie als leasemaatschappij? Echt zo blij, jullie doen werkelijk alles om een klant de juiste auto te laten vinden, een akkoord te krijgen, zelfs in moeilijke omstandigheden! Jullie zijn meedenkend, leuk, gezellig, goed werkend, komen alle afspraken na, alles op tijd en juist geregel en komen alle beloften na. Maar vooral jullie geduld, ik vind het echt top en zo lang ik een auto lease, zal ik altijd weer bij jullie terug komen. Dat verdienen jullie dubbel en dwars. Voor mij is er geen betere dan On-lease :):) Karo

Erg tevreden, goede service

Ben erg tevreden over het proces en de aangeleverde bus. Zal on-lease en met name dhr. Koeman dan ook zeker aanraden bij andere.

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Heel nauw contact gehad met onlease. Werd duidelijk geïnformeerd en op de hoogte gehouden. Mocht ten alle tijden bellen voor vragen en werd altijd beleefd en vriendelijk te woord gestaan.

Toppers

Top bedrijf echt een aanrader ze denken met je mee en helpen je naar de juiste weg en het beste voor je ! Toppers!!!

Uitstekend!!!

Na meerdere lease maatschappijen gebeld te hebben ben ik door een vriendin bij Onlease terecht gekomen. Alle andere lease maatschappijen waarmee ik heb gesproken hebben mij een link gestuurd zodat ik zelf kon lezen en onderzoeken. Onlease daarentegen heeft mij telefonisch begeleid, adviezen gegeven en hele nuttige tips. Ik werd altijd netjes terug gebeld en de afspraken kwamen ze na. Als iemand op vakantie was werd het ook netjes door collega’s opgepakt. Heel persoonlijk. Ik ben blij met mijn auto maar ook met mijn keus!! Bedankt Roy & Bo. Keep up!!

We zijn goed ontvangen goeie service aardige mensen een aanrader

We zijn goed ontvangen goeie service aardige mensen een aanrader

Klantvriendelijk

Goed ingelicht, duidelijk ,betrouwbaar,

Uitstekend!

Onlangs ben ik geholpen door Arthur. Arthur heeft mij geweldig op weg geholpen en heel nauwkeurig geïnformeerd over het gehele proces. In verband met vakantie van Arthur ben ik verder geholpen door Achim. Ook Achim heeft mij uitstekend geholpen en mij opheldering gegeven over een aantal vragen en hebben we de lease akkoord kunnen maken. On-Lease is heel flexibel en vonden ze het goed dat ik elders een auto kon uitzoeken. Zo ben ik trotste eigenaar van een bom volle BMW. Mijn dank is groot!

Uitstekende betrokkenheid en klantcontact

Prima contact met Tieme van lease on. Uitstekende service met persoonlijk contact. De lease was ook super snel geregeld. Bedankt Lease-On