Heelgoed

Echt een perfect bedrijf , Alles wordt netjes en duidelijk uitgelegd Alles op papier En heel snel Zeker als je met Bo Koeman zaken doet.

uitstekend

we doen al jaren zaken met dit bedrijf en in alle eerlijkheid altijd zonder probleem, netjes accuraat geholpen en ontzorgt de afhandeling en opvolging wordt goed verzorgt. Vriendelijk te woord gestaan en meedenken in ons concept, weten wat we nodig hebben en gaan zelfs klantgericht voor je op zoek. kortom uiterst tevreden Bo bedankt

Klantgericht

Zeer professioneel bedrijf, mee denkend en komen met een passende oplossing. Onlease is echt een aanrader hier ben je geen nummer maar wordt je als een normaal mens behandeld, zal hier meer wagens bij leasen

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Top dienstverlening en service!!!

Zeer adequaat en competent geholpen van begin tot eind door Roy

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Goed contact, goed luisterend naar jouw wensen, vriendelijkheid. En een snelle afhandeling cq levering. Zeker het aanraden meer dan waard. Mijn dank is groot en de volgende bus komt via Bo van Leasonline.

Snel en naar wens

Service was snel en de auto was precies wat ik wilde. Mee gewerkt in de prijs = te vreden!!

Top ervaring!

Klant vriendelijk , Luister goed naar je wensen , Snelle service , En kijk heel goed of alles naar wens is .

Heel tevreden

Ik werd door Bo geholpen, ben heel Tevreden over hoe snel en goed geholpen ik werd. Hij heeft meer dan Zijn best gedaan. Heel snel geregeld. Altijd bereikbaar. Erg bedankt .

Snel en vriendelijke

Snel en vriendelijke

Alle verwachtingen overtroffen!

Ik benaderde onlease en kwam hierbij in contact met Bo, vervolgens reed ik binnen een week in mijn nieuwe auto. Hij heeft mij als startende zzp'er fantastisch geholpen! Voor de service en betrokkenheid die hij vertoonde krijgt hij 5 sterren. Ik zal hem zeker aan kennissen aanbevelen.

Super service

Echt heel goed geholpen door de heren van on-lease. Snel reactie op vragen en terugkoppeling na aanvraag specifieke wens auto. Al heel snel voorzien van mijn gewenste auto echt top niets op aan te merken ga vooral zo door!!

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Goede service is. Naar gekeken wat ik wilde wat mij wens was en zelfde dag nog kom ik al kiezen super tevreden

1 word uitstekend

Ben goed geholpen en het process ging vlot! Geniet nu van mijn mooie Mercedes A klasse!!!!!!

Topppppersss

Super blij met jullie mannen, Jullie service is top en weten het allemaal goed te regelen en mooi te onderbouwen. Het is eigenlijk kort gezegd instappen en rijden binnen een paar dagen.

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Ik ben heel goed geholpen door deze klantvriendelijke bedrijf. Ik heb ze echt laten zoeken tot 3 keer toe, ze hadden helemaal geen problemen mee. Top bedrijf

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Ik ben zeer tevreden over het contact met On-Lease. Door On- Lease medewerker werd er goed naar mijn wensen geluisterd. Het contact was laag drempelig, ik werd regelmatig over de gang van zaken geïnformeerd. Gezien het eindresultaat: Ik heb nu mijn droom auto die ook betaalbaar is. Echt dank. Toppers

Uitstekend geholpen

Duidelijk, snel,vriendelijk en klantgericht.

Buitengewoon goed

Prettige ervaring! Ik kon niets lenen ivm bkr die al opgelost is maar nog 5 jaar blijft staan Tieme heeft ons geholpen en 1 dag later is alles rond. Duidelijk en open! Ik dank jullie hartelijk! Met vriendelijke groet Slot Schoonmaak uit Mijdrecht!!!!! Kom je er niet uit. Neem contact op met deze toppers

Was perfect

Ze hebben heel goede geholpen ik ben blij met vriendelijke heide

Fantastische service

Ik had snel een auto nodig en dat hebben de jongens gerealiseerd. Arthur heeft mij enorm goed geholpen en is zeer deskundig. Bedankt!!

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Van begin tot eind geweldige service!

Dit is de eerste lease auto voor mij, maar ik ben zeer goed geholpen met alle vragen die ik tot nu toe heb gehad, goede en snelle maar vooral zeer vriendelijke service.

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Ik ben super blij ,het was echt top service

Ben heel erg blij hoe ik geholpen ben ,het zijn echt aardig mensen ze helpen je met alles wat je tegen komt ,eerlijk gezegd ik heb hier echt geen worden voor ik kan het niet beschrijven het zijn veel te veel dingen die medewerkers heeft gedaan voor me ,en vooral roy ik vind hem echt top man. Mijn tweede wagen ga ik ook bij hun hallen , ALS IEMAND en auto wil leasen dan is dat je kans want iets anders beter dan dat vind jij niet. En met me auto ben ik super blij me heb geen worden voor .ik geef ze geen 10 maaar duizend Top service heel erg bdankt jongens .ik kan niet wachten tot ik weer terug ga voor nieuw auto weer.

Erg goeie service

Goed begeleid! Alles was goed geregeld.

Persoonlijk en realistisch

Vele banken en lease maatschappijen voor me gehad. Maar deze doet alles heel persoonlijk. Maar blijft ook realistisch! Echt een aanrader om zaken mee te doen.

Snelle goede service

Door het snel schakelen, direct contact konden wij onze droomauto snel in gebruik nemen.