Uitstekend!!

Vanaf het begin tot afronding heb ik het contact met Arthur als prettig ervaren. Ondanks de onzekerheden stelde hij me met veel geduld op mijn gemak en dacht in oplossingen. Hij hield me op de hoogte van iedere stap die in dit proces gezet moest worden. Wat onmogelijk leek te zijn, maakte hij mogelijk!! Ik ben inmiddels de trotse bezitter van mijn droomauto, mede dankzij Arthur. Hij was open, eerlijk en realistisch op een vriendelijk manier, oplossingsgericht en kent zijn vak als geen ander. Ik zou hem/ Onlease zeker aanraden!! Vijf sterren is naar mijn idee nog te min. Ben je op zoek naar een onafhankelijke lease specialist, twijfel dan niet en neem contact met hun op!

Goed en snel geregeld!

Ging heel snel en alles was binnen 3 weken geregeld. Top service! Ik raad het zeker aan.

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Mijn ervaring is: netjes en correct.

Ik ben geholpen door Achim en ik kan zeggen dat dit heel netjes is verlopen. Hij was duidelijk en hield mij constant op de hoogte over het verloop van de aankoop van de auto. De afhandeling is keurig verlopen en ik ben zeer tevreden met de aankoop.

Top service!

Super goed geholpen door Arthur. Arthur is een top gozer en suuuper vriendelijk! Omdat het mijn eerste auto is heeft hij samen met mij gekeken naar het beste auto, duidelijk dat klanttevredenheid bij dit bedrijf op nummer 1 staat. Al hoewel ik iemand ben die veel vragen stelt, heeft Arthur alles netjes beantwoord met veel geduld! Hele fijne communicatie gehad! Ik kan niet beter wensen! Na minder dan een week mocht ik de auto gelijk ophalen. Erg bedankt voor de goede en snelle service. Ik raad het iedereen aan om met dit bedrijf in contact te komen! Als het kon had ik 100 sterren gegeven!

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Ik ben zeer en zeer tevreden ben heelGoed geholpen

Ben zweer tevreden over alle service van telefonisch tot aan whatsappen en bellen perfecte service ben heel blij met mijn nieuwe auto en ik raad zeker andere mensen aan om bij on lease te gaan echt top service

Gewoon weg super!!!!

Voor twee weken terug gereageerd op een Facebook link. In contact gekomen met Roy super gosser en heeft al mijn wensen laten uitkomen. Ook het contact met Roy liep super goed en nu nog staat altijd klaar . En gaat regel wat hij regelen kan voor je . Nogmaals Roy super bedankt voor alles dat ik mijn nieuwe Renault trafic kan rijden Je doet je werk heel goed groetjes Andre

Geweldig !

Heel goed geholpen door Artur. Communicatie liep vlot. Was makkelijk te bereiken. Prettig contact gehad !

• Wat vind je van onze snelheid?
  • Wat vind je van je nieuwe auto? N.v.t.

Goed geholpen door Arthur, hij heeft zijn best gedaan om er voor te zorgen dat ik in een gloednieuwe auto kan rijden. Binnen 2 weken was alles geregeld en kon ik meteen mijn nieuwe auto ophalen. Ik ben super tevreden over de service en de klantvriendelijkheid!

Top bedrijf

Netjes en snel geholpen door Arthur. Ik ben zeer tevreden hoe alles zo snel is gegaan binnen 1 week was alles al geregeld. Ik kwam er even niet uit en Arthur heeft mij heel goed geïnformeerd over alles en voor mij was het meteen ook al duidelijk van wat ik wilde. Ik heb zeker een goede keuze gemaakt bij on-lease.

perfect

Ik ben heel goed geholpen door Arthur voelde heel vertrouwd en heel erg behulpzaam!

Perfecttttt

Tiem heeft me echt top geholpen en ze uiterste best gedaan om het proces te versnellen en was heel professioneel te werk gegaan.

Top en fijn contact!

Het contact met Tieme van on-lease bestaat al een tijdje en ook voor onze nieuwe lease auto waren de zaken weer snel geregeld. wij raden On-lease van harte aan!

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Top service snel reactie en lekker duidelijk.

Gesproken met Roy van Onlease top service en super snel handelen en kreeg echt snel reactie, samen een auto opgezocht en binnen 1 week had ik hem al in bezit!! een aanrader voor iedereen!

Super goed geholpen en goede communicatie!!!

Tieme heeft alles top en supersnel geregeld binnen in dag was alles geregeld en stond de auto klaar bij de dealer om opgehaald te worden !! Zou iedereen aanraden om hier zaken mee te doen !

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Goed geluisterd naar mijn wensen. Top auto voor mij gevonden. Prachtige service.

GEWELDIG

Tieme verdient een award! Communicatie is top.. on-Lease is gewoonweg de beste.. je moet het ervaren om het te voelen!

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Werd snel en goed geholpen

Heel shel en suoer goed..vriendelijk

Fijn persoonlijk contact

Begin oktober een auto via on-lease aangeschaft. Wat een onwijs fijn persoonlijk contact hebben wij ervaren. Dit is zoals een maatschappij te werk hoort te gaan. Wij hebben een zeer goeie ervaring met on-lease en zullen ook zeker weer bij hun terug komen.

Super goed geholpen

Dag 1 goede communicatie gehad, heel erg goed geholpen door Arthur milillo. Samen gekeken naar een leuke en gepaste auto voor mij. De service, geduld en communicatie was top! Inmiddels nu in bezit van mijn prachtige auto, waar ik ontzettend blij mee ben.

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Goed geholpen en wordt ruim met je meegedacht

Achim is een zeer goed aanspreekpunt. Zakelijke en weet waar hij mee bezig is. Hij vraagt naar je wensen en geeft ook op tijd aan als het in je budget past. Ik zal voor de toekomst hem zeker in gedachten houden voor verdere zaken.

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Ze waren heel vriendelijk, veel geduld en gingen ze best doen met helpen!