Fijne en professionele organisatie met deskundige chiropraktoren

Prima ervaring met de behandelingen en goede communicatie en flexibel als organisatie.

• Locatie: Den Haag

Goede adviezen van 5 jaar geleden.

Ik had 2 x hernias (L4-L5 en L5 - R1) 5 jaar geleden. Alle ziekenhuizen / specialisten wilden een chirurgische operatie uitvoeren. Gelukkig heb ik het chiropactie traject doorlopen en vandaag heb ik om de 6 x weken een reguliere afspraak in Den Haag (Decompressie Tafel) en het gaat geweldig. Helemaal geen pijn meer, en ik kan weer sporten zoals: Boksen, Tennis en Gym. De enige sport die ik vermijd is hardlopen. Maar dat is geen probleem.

perfect!!

Het is fijn te weten dat als je met klachten komt of alleen voor een "onderhoud" er altijd goed naar je geluisterd wordt.

Deskundige hulp

De chiropractoren van praktijk Wateringseveld (Den Haag) zijn zeer kundig en zorgen voor verlichting van mijn rugklachten. Hierdoor kan ik normaal functioneren en werken, waar dit zonder hulp niet het geval zou zijn.

Vriendelijke en deskundige mensen

Goede behandelingen voor chronische rugpijn.

• Locatie: Den Haag

Perfekte onderhoud voor mijn rug!

Ik kom al jaren bij Chiropractie Munksgaard en ervaar iedere keer als opluchting dat niet alleen mijn rug maar mijn hele lijf weer op zijn plaats gezet wordt. Ze zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Luisteren goed naar mijn lichamelijke klachten en helpen mij, niet alleen door de behandeling maar ook door tips en advies te geven om klachten te voorkomen en te genezen.

• Locatie: Wateringseveld

Specialisten met kennis van zaken

Ik ken Chiropractie Munksgaard al ruim 30 jaar en in al die tijd zorgen zij er iedere keer weer voor dat ik klachtenvrij ben. Mijn rug is een zwakke plek maar na een aantal behandelingen door de chiropractor kan ik er weer een behoorlijke tijd tegenaan. Deze mensen weten wat zij doen en denken altijd in het belang van de patiënt. Ik kan dit iedereen met klachten aanraden!

Uitstekend!

Al heel veel jaren een heel tevreden klant!

• Locatie: Wateringseveld

Aandacht, kundigheid en geduld.

Ik ben ontzettend blij dat ik deze praktijk heb gevonden. Vanaf de eerste keer heb ik me gezien en gehoord gevoeld. En ik ben zo dankbaar voor de behandelingen! Altijd weer een verademing als ik naar buiten loop.

Wordt altijd goed geholpen

Ik ga eens in de 3 maanden om alles weer recht te zetten. Preventief, werkt prima!

• Locatie: Wateringseveld

Mijn ervaring in een woord is UITSTEKEND

Mijn ervaring met Liesbeth de Hoop is uitstekend, zij legt altijd alles goed uit wat ze gaat doen. Zij is een hele lieve vrouw die je allerlei tips en trucs geeft om van je pijn af te komen. Wij wonen inmiddels in Bergschenhoek maar ik kom nog steeds bij Liesbeth en ben ontzettend blij met haar.

• Locatie: Wateringseveld

Fijn zou niet weten wat ik zonder moet

Goed duidelijk en gezellig kom er al jaren

Fantastisch.

Excellente praktijk.

• Locatie: Wateringseveld

Mijn hernia klachten zijn verdwenen

Een aantal jaar geleden kreeg ik plots een hernia waarbij er uitstraling ontstond richting mijn been. Mijn voeten tintelde in de ochtend als ik op stond en ik had last van mijn rug. Na de behandelingen door de chiropractor in samenwerking met het decompressie apparaat zijn de klachten uiteindelijk verdwenen. Op dit moment ga ik om de 6/8 weken voor een soort APK om alles op orde te houden. Ik ben erg blij met het resultaat.

• Locatie: Den Haag

vanaf binnenkomst een prettige en goede behandeling

gewoon prettig!

Houd. IJ al jarenlang soepel

Ik kom al sinds 1994 bij de praktijk, (toen nog in Zaandam Peperstraat, En ik liep toen letterlijk krom van de pijn. Ik ga nu elke vier maanden voor een ( ik noem het altijd een APK ) en dat houd mij al jaren soepel. Bret luisterde altijd heel goed naar me , en geeft dan aan met welke oefeningen ik mijn lijf het beste in conditie kan houden, en dat werkt perfect! Dank zei jullie ben ik met 82 jaar jong nog bijzonder soepel in mijn lijf en daar ben ik bijzonder dankbaar , blij en trots op!

• Locatie: Zaanstad

Na langen tijd last gehad te hebben van mijn rug. Uiteindelijk toch een afspraak gemaakt. En daar ben ik zo blij mee. Nu na 3 behandeling voel ik me al zo veel beter.

• Locatie: Zaanstad

Ik heb Khapil Narula als vakkundig, aandachtig, vriendelijk en persoonlijk ervaren.

Beste care you can get

After I had alreade seen another chiropractor without succes it was a delight to meet Khapil. With a complete check/intake from the beginning to see where the origin of my complaint was. Khapil will be dearly missed!

Het help mijn echt

Mijn ervaring met Hr khapil Narula Heel prettig luister naar je klacht en behandelt met heel veel passie voor zijn vak. Heel jammer dat die weg gaat.

Uiterst tevreden

Khapil Narula is een zeer bekwame chiropractor, hij heeft er voor gezorgd dat ik mij weer pijnloos kan bewegen. Ook is hij altijd heel betrokken en vriendelijk. Ik vind het spijtig dat hij naar Australie vertrekt maar wens hem alle geluk toe.

• Locatie: Heemstede

Gered van een ingrijpende operatie

Na een jaar intensieve behandeling door Khapil Narula, zijn mijn beangstigende symptomen van een wervelkanaal stenose verholpen! Ik ben nu zeker een half jaar symptoomvrij. Een eventuele operatie is met jaren vooruitgeschoven. Kaphil is een fantastisch zachthandige chiropractor en invoelend mens. De behandeling is degelijk benaderd obv mijn röntgen en mri opnamen en zeer zorgvuldig en voorzichtig uitgevoerd met gewèldig resultaat.

kundig en goed geregeld

ik was in eerste instantie huiverig om te komen, maar ze erg kundig en weet waar ze over praat. altijd netjes en vriendelijk en behulpzaam en meedenkend.

Nu vier jaar pijnvrij!

Vier jaar geleden wees een röntgenfoto uit, dat ik o.a. last heb van een stenose in mijn onderrug. Daar was niets aan te doen volgens de neuroloog. Ik ben met dit probleem naar chiropractie Munkgaard gegaan en heb daar een in korte periode een aantal behandelingen gehad. Inclusief een behandeling op de decompressiebank. Dat hielp mij zeer goed. Daarna heb ik het advies opgevolgd om één maal per 7 weken terug te komen voor een behandeling. Ik ben nu vier jaar pijnvrij!!

• Locatie: Zaanstad

houdt mij al jaren in beweging

op mijn 13e een enorme groeispurt gemaakt tot de lengte van 2.02 meter. Na een "topsport" carrière in 1999 op mijn 43e een hernia gehad, met nog steeds een uitstraling in mijn linkerbeen. Ik hecht nog zeer aan het bewegen; tennis, sportschool en een potje basketbal. Dat lukt allemaal, onder het motto rust roest. En de chiropractors (Nu Bret) ondersteunen dit volledig. Nemen serieus notitie van me, stellen vragen en komen daar bij een volgend consult op terug. dat voelt goed. eens in de 4 - 5 weken breng ik een bezoek aan de praktijk van Munksgaard. Een plezierige receptie en de vakkundige behandeling maken dat ik al jaren kom en hoop nog jaren te zullen komen.