Superb!

Fast and professional help,also advising how to take care of your spine between sessions! I recomend!

• Locatie: Amsterdam

Wrede rugpijn is de hel ! Een goede chiropractor een zegen.

Mijn rug probleem is van terugkomende aard. Ik heb dus al meerdere behandelingen gehad. Mijn chiropractor weet me altijd direct op mijn gemak te stellen. De behandeling begint met een visuele en manuele controle hetgeen mij veel vertrouwen geeft in de behandeling. Ik ben uitermate tevreden over de behandelingen die altijd pijnloos zijn en met een heel goed resultaat. Strompelend de praktijk in en lopend eruit. Fantastisch! Ik heb al heel wat rug patiënten naar Munksgaard verwezen en die zijn allemaal enthousiast!

Professioneel & Effectief

In 2004 ben ik door DC van Leeuwen gediagnostiseerd voor -jarenlange en pijnlijke- lage rugklachten & begin van nek astrose. Jaarlijks 4 behandelingen, incidenteel -met spoed- een extra beurt nodig. Zodoende nagenoeg pijnvrij.

• Locatie: Den Haag

Van top tot teen in een woord perfect!

Zie boven!

• Locatie: Den Haag

Altijd vriendelijk, van het afspreken tot en met de behandeling

De afspraak dames zijn altijd vriendelijk en behulpzaam en de behandeling altijd aangevuld met advies als ik daarom vraag

Ik ben zeer tevreden !

Nadat ik al bijna 6 maanden onder behandeling was bij een fysiotherapeut zonder resultaat, besloot ik het advies van m’n schoonzoon op te volgen. Hij had zelfs het adres gevonden in Koog a/d Zaan. Mijn eerste indruk was al goed toen ik daar binnenstapte. Na het intakegesprek was ik al verkocht, heel uitgebreid. En na 8 behandelingen merk ik al significante vooruitgang. Ik heb alle vertrouwen in de chiropractor die mij helpt!

• Locatie: Zaanstad

Meer dan tien jaar kom ik voor lage rugklachten (discopathie). Altijd goede behandeling. In 2020 had ik erge rugklachten door 4 weken plat op mijn rug te hebben gelegen na hersenbloeding. Gelukkig kon ik spoedig terecht en heeft mw. Forbes mij fantastisch geholpen. Het gaat nu zo goed dat ik zelfs 3 tot 4 maanden ertussen kan laten voor de behandeling.

Specialistische behandeling

Er word goed naar de klacht geluisterd en behandeld! Als er meer onderzoek nodig is, word je niet aan het "lijntje" gehouden maar evt doorgestuurd naar andere specialisten.

• Locatie: Zaanstad

Deskundig, vriendelijk. Meteen beschikbaar bij acute klachten.

Wordt al meer dan 10 jaar door Per en zijn team naar volle tevredenheid geholpen. Eerst voor acute klachten, nu al heel lang alleen preventief. Top klasse.

• Locatie: Heemstede

Goed onderhoud van mijn rug

Onderhoud van slijtage onderrug wordt goed behandeld. Beter wordt het niet wel maandelijks onderhoud om minder last te hebben.

Gewoon goed

Ben altijd weer als nieuw als ik geweest ben

• Locatie: Zaanstad

Van kreupel tot weer volledig functioneren

Ik kon nauwelijks meer lopen en fietsen zoveel rugpijn had ik. Na een intensieve eerste periode met veel behandelingen ging het continu beter. Nu zit ik op 8 a 10 weken tussen de behandelingen en ik overweeg om dit verder te verlengen.

Vakkundig

Vriendelijke ontvangst. Vakkundig personeel.

Positieve ervaring!

De ontvangst is steeds heel vriendelijk! De behandeling door mevrouw Lee is professioneel en toch ook persoonlijk!

• Locatie: Heemstede

Goede behandeling en helpend praktisch advies

Tijdens de behandeling wordt er door Ryan uitgebreid een check gedaan daar waar de klachten zich bevinden en daar waar het op van invloed kan zijn elders in het lichaam. Er wordt zorgvuldig en rustig een behandeling geboden. Waarbij er ook gekeken wordt wat je zelf in praktijk kan doen om je klachten te verminderen. Heel fijn en helend dit! Bedankt Ryan!

Excellent!

It has been about 5 years since my first visit to the Chiropractor. I had severe pain in my lower back and after an initial chat with the chiropractor and a scan; I received the diagnosis and started a treatment plan. Within no time, the pain was gone and I was able to function normally. Since then I have been going back every three months for a preventive correction and decompression treatment. This has worked for me so far and I am super happy. The chiropractors and the support staff are very professional, helpful and friendly. I have never experienced such a welcoming staff anywhere. I actually look forward to my visits to the practice in The Hague. Thank you very much for being such a great clinic. I would highly recommend their services.

Wordt altijd prettig geholpen

Erg fijn

• Locatie: Den Haag

Fijne praktijk waar ik al jaren kom

Ik zie mijn consulten bij Chiropractie Munksgaard als " preventief onderhoud" aan mn lichaam. Dat doe ik al een aantal jaren en ben van plan dit nog lang te blijven doen.

• Locatie: Den Haag

Vanaf het begin altijd fijn ontvangen en geholpen

Begonnen met veel rug- en nekklachten door langdurig zittend kantoorwerk. ik was achteraf gezien wel op weg naar een hernia nog voor mijn 30e. In de jaren waar ik nu geholpen word heb ik aanzienlijk minder last, is het risico van een hernia aanzienlijk verlaagd en gebruik ik nu de behandelingen als een onderhoudsbeurt van mijn lichaam.

• Locatie: Den Haag

Goede en deskundige chiropractors.

Ik had altijd veel pijn bij dagelijkse handelingen zoals traplopen, stofzuigen, ect. Sinds ik met regelmaat naar de chiropractor gaat is deze pijn weg en kan ik weer zonder pijn leuke dingen met mijn kinderen ondernemen.

Heel klant vriendelijke service

Zeer goede behandeling, en de receptioniste geeft een prettige welkom gevoel

• Locatie: N.v.t.

Chiropractie Munksgaard, voor mij top!

De behandelingen bij Chiropractie Munksgaard heb ik ervaren als heel positief met altijd een goed resultaat.

supergoede gekwalificeerde medewerkers

Ik kom al een aantal jaren in de praktijk. Eerst voor een pijnlijke knie en later voor rugklachten. Na enkele behandelingen was er al resultaat en ik kom nu maandelijks voor een soort onderhoud. Ik noem het zelf de APK voor mijn rug. Ik ervaar de chiropractor als zeer kundig, met kennis van alle facetten van het lichaam. Er wordt niet alleen naar de rug gekeken. Waar komt de klacht vandaan? Ik vind het heel bijzonder en ben nagenoeg klachtenvrij, terwijl een arts in het ziekenhuis ook heeft gedacht aan een knie-operatie. Niet nodig geweest dus. Verder word ik altijd vriendelijk te woord gestaan.

• Locatie: Den Haag

Blij met de behandelingen!

Resultaat is dat het steeds beter gaat met mij! De behandelingen slaan alijd wel aan. Jammer dat pijn wel steeds terug komt.

• Locatie: Den Haag

Zeer deskundig, heb er al vele jaren veel baat bij.

Na aarzeling bezocht ik in 2010 op aanbeveling de Munksgaard praktijk. Met flinke rugklachten, onderste wervels. Ik kon alleen nog maar kruipen en moest een maand later een belangrijke reis maken naar Zuid-Amerika. De chiropractor heeft mij met 9 behandelingen in 1 maand weer volledig mobiel gemaakt. Sindsdien ga ik 4 tot 6 keer per jaar, de laatste maanden ook met decompressie.