Snel. Duidelijke en eerlijke communicatie

Snelle communicatie en goede afhandeling

De verkoper is een eerlijke vent die je goed en veel advies ken geven over de auto s en geef leuke prijzen terug voor je eigen auto

Zeker een aanrader!

Een Hele mooie Mercedes c180 gekocht was top in orde En ook nog een geweldig gepoetst Zeer zeker een aanrader!!!

Topper!

Opzoek naar een eerlijke occasion met eerlijk advies, dan is dit een aanrader! Al 3 auto's gekocht bij deze topper!

Zeer tevreden met mijn aankoop. Goede service en een goede prijs/kwaliteits verhouding. Zeker een aanrader.

Ricardo maakt een professionele, serieuze indruk

Neemt de tijd en heeft mooie auto’s staan. Gemakkelijk te bereiken om een afspraak te maken.

Goedkope auto's met goede service

Goede auto,s en een klantvriendelijke service .Als er iets aan de hand moch zijn word deze direct verholpen door garage nico van hees.Dus een aanrader om eens te gaan kijken.

Supper service

Supper service

Super Service en vertrouwde garantie

Mijn auto ingeruild voor een andere, wordt met je meegedacht met de wensen. Nu een super auto, na de super service. Ik zal hier in de toekomst mijn auto’s blijven kopen. Garantie ook super. Doet niet moeilijk en helpt met alles. Zeer zeker een aanrader.

Over RVT Auto's

Bent u op zoek naar een mooie gebruikte auto? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Al onze auto's beschikken over documentatie omtrent onderhoud en historie!. Zo bent u zeker van een eerlijke auto voor een goede prijs. Wij hebben geen overbodig en te duur personeel. Zo bent u verzekerd van een persoonlijke benadering en wordt de nadruk gelegd op een persoonlijk klanten contact. Betrouwbaarheid en service staat bij ons hoog in het vaandel! Graag tot ziens bij RvT auto's