Service zwaar ondermaats

Zodra je over de dorpel van het terrein bent is de service ver te zoeken. Ook blijkt Dhr Ricardo aan selectief geheugenverlies te lijden , wij hebben daags nadat de auto afgeleverd was aangegeven wat er aan mankeerde, echter volgens Dhr Ricardo had hij niets aan de auto gemerkt bij het rijden op de snelweg.(trok op snelweg over links weg). Dat wordt dan natuurlijk een welles nietes spelletje...zo lust ik er nog wel een paar!!! Tevens had Dhr Ricardo beloofd om via een offerte de inkoopsprijs voor een defect deurslot te vergoeden....U raadt het al, ook hier niets meer over gehoord!! Na deze werkwijze van Dhr. Ricardo heb ik de auto maar een beurt laten geven en wat bleek...er was achterstallig onderhoud...daar zaten ook dingen bij die wel degelijk onder een APK keuring vallen. Als je Dhr . Ricardo over dit soort mankementen benaderd krijgt hij opeens een kort lontje en nogmaals er wordt totaal geen service geleverd. Mensen wees gewaarschuwd!

Beste , Allereerst betreuren wij het feit dat u onjuist heden bent aan het publiceren. U verhaal heeft een hele andere wending, u heeft namelijk een gebruikt Ford Fusion van het bouwjaar 2010 bij ons aangekocht die is afgeleverd met nieuwe apk. Wij zijn destijds de koop overeengekomen met de afspraak dat wij u de auto zouden leveren met trekhaak en nieuwe apk, u gaf destijds aan de trekhaak van u vorige Ford fusion om te monteren waarop wij aangaven u een nieuwe te laten monteren. De door u aangekochte auto had op dat moment een defect aan het kofferklep slot dat door ons echter vervangen is bij rijklaar maken. Ook hebben wij de accu doorgemeten en deze vervangen daar deze niet voldoende meer was. U belde een aantal dagen na verkoop met het 1ste verhaal dat u bij hogere snelheden een trilling in het stuur voelden,hierop heb ik aangegeven dat het waarschijnlijk een balanceer loodje zou kunnen zijn. U bent destijds naar u eigen garage gereden en die constateerden inderdaad mijn vermoeden ook zou er een velg krom zijn wat heel raar is want die was namelijk niet krom bij aankoop ,wetende dat ik er zelf ruim 55 km mee gereden heb voor de montage van de nieuwe Trekhaak. Ook heeft u toen een afspraak gemaakt bij u eigen garage om onderhoud te laten uitvoeren. Hierbij hebben zij u een grote beurt aangeraden waarop ze ook remvloeistof hebben vervangen. Ook hebben zij hierbij u ook gelijk nieuwe ruitenwissers voor geplaats (standaard bij iedere grote beurt dat hierna gekeken word) Echter vergeet u erbij te vermelden dat u de auto aangekocht heeft op 27-12-21 en u aankomt met een factuur van 12-04-22 waarop zij constateerde dat u ruitenwissers slecht zijn. Ook zou u deurslot nadien defect zijn geraakt. Helaas geven wij geen garantie op onderhoud en of slijtage delen na 4 maanden. Vooralsnog wensen wij u veel plezier met u aanschaf en vinden wij het zeer jammer dat u ons zo weg zet. Met vriendelijke groet, Ricardo van tongeren.

Goed bedrijf en erg behulpzaam

Goed in communicatie en ik heb ook een perfecte auto

Zeer tevreden over mijn aangeschafte Renault Clio

Ricardo heeft deze auto perfect afgeleverd en volledig conform afspraken. Ricardo geeft eerlijk advies en komt zeer betrouwbaar over. Kortom nog altijd zeer tevreden.

Zeer netjes te woord gestaan, goed uitgelegd, perfect afgeleverd

Top. Ik kan deze garage aanbevelen!

Zeer content

Super tevreden over aankoop en afhandeling. Reageerd direct op vragen. Snelle afhandeling en een nette inruilprijs. Voor mij 2 uur rijden naar Maastricht maar zeker de moeite waard. Zeker een aanrader.

Wat een geweldige service

Ricardo ik ben super blij met mijn aankoop,nog mooier is dat de auto morgen persoonlijk word afgeleverd. Dat noem ik toch geweldig,naar een zoektocht van 6 maanden eindelijk iemand die inziet dat een gehandicapte net iets extra's nodig heeft. Bedank topper.

Super mooie auto gekocht .bedankt

Prima geregeld en komt zijn afspraken na!

Eerste nieuwe auto gekocht. Werd rijklaar gemaakt en nodige reparaties werden uitgevoerd binnen de garantie.

Geweldig zeker een aanrader

Top auto zo goed als nieuw. Perfect afgeleverd zoals afgesproken.

Snel. Duidelijke en eerlijke communicatie

Snelle communicatie en goede afhandeling

De verkoper is een eerlijke vent die je goed en veel advies ken geven over de auto s en geef leuke prijzen terug voor je eigen auto

Zeker een aanrader!

Een Hele mooie Mercedes c180 gekocht was top in orde En ook nog een geweldig gepoetst Zeer zeker een aanrader!!!

Topper!

Opzoek naar een eerlijke occasion met eerlijk advies, dan is dit een aanrader! Al 3 auto's gekocht bij deze topper!

Zeer tevreden met mijn aankoop. Goede service en een goede prijs/kwaliteits verhouding. Zeker een aanrader.

Ricardo maakt een professionele, serieuze indruk

Neemt de tijd en heeft mooie auto’s staan. Gemakkelijk te bereiken om een afspraak te maken.

Goedkope auto's met goede service

Goede auto,s en een klantvriendelijke service .Als er iets aan de hand moch zijn word deze direct verholpen door garage nico van hees.Dus een aanrader om eens te gaan kijken.

Supper service

Supper service

Super Service en vertrouwde garantie

Mijn auto ingeruild voor een andere, wordt met je meegedacht met de wensen. Nu een super auto, na de super service. Ik zal hier in de toekomst mijn auto’s blijven kopen. Garantie ook super. Doet niet moeilijk en helpt met alles. Zeer zeker een aanrader.

Over RVT Auto's

Bent u op zoek naar een mooie gebruikte auto? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Al onze auto's beschikken over documentatie omtrent onderhoud en historie!. Zo bent u zeker van een eerlijke auto voor een goede prijs. Wij hebben geen overbodig en te duur personeel. Zo bent u verzekerd van een persoonlijke benadering en wordt de nadruk gelegd op een persoonlijk klanten contact. Betrouwbaarheid en service staat bij ons hoog in het vaandel! Graag tot ziens bij RvT auto's