Beste, Wat jammer dat u het verhaal onvolledig publiceert. Bij aankoop van een auto vragen wij altijd of de klant gebruik wil maken van het bijkopen van garantie (indien deze niet in de prijs is inbegrepen) Bij aankoop heeft u er bewust niet voor gekozen. Onze garantie op auto's van €6749,- is voor 3 maanden €349,- op draaiende delen (motor+bak). Wij hebben u destijds kosteloos 1 maand volledige garantie bij gegeven. Een distr.ketting dat na 5,5 maand opgerekt is geworden kan niemand iets aan doen, en overigens een slijtage deel. Echter heb ik u prijs laten opvragen bij mijn garage dit zou uitkomen op €900,- dit was voor kompleet kettingset,waterpomp,pakkingen,Koelvloeistof,olie en olie filter. Ik heb u toen het voorstel gedaan dat de arbeid uren voor mijn rekening zouden komen ruim €200,- u vond het eerst perfect en vervolgens begon u te dreigen met rechtbijstand en dat ik het hele bedrag zou moeten betalen. Hierop heb ik aangegeven dat u vrij bent om u tot de rechtsbijstand en of u advocaat te wenden, Vervolgens heeft u iemand gevonden die de reparatie zou kunnen doen voor €650,- en maakte u mij uit voor oplichter. Nogmaals heel erg jammer.
Beste , Allereerst betreuren wij het feit dat u onjuist heden bent aan het publiceren. U verhaal heeft een hele andere wending, u heeft namelijk een gebruikt Ford Fusion van het bouwjaar 2010 bij ons aangekocht die is afgeleverd met nieuwe apk. Wij zijn destijds de koop overeengekomen met de afspraak dat wij u de auto zouden leveren met trekhaak en nieuwe apk, u gaf destijds aan de trekhaak van u vorige Ford fusion om te monteren waarop wij aangaven u een nieuwe te laten monteren. De door u aangekochte auto had op dat moment een defect aan het kofferklep slot dat door ons echter vervangen is bij rijklaar maken. Ook hebben wij de accu doorgemeten en deze vervangen daar deze niet voldoende meer was. U belde een aantal dagen na verkoop met het 1ste verhaal dat u bij hogere snelheden een trilling in het stuur voelden,hierop heb ik aangegeven dat het waarschijnlijk een balanceer loodje zou kunnen zijn. U bent destijds naar u eigen garage gereden en die constateerden inderdaad mijn vermoeden ook zou er een velg krom zijn wat heel raar is want die was namelijk niet krom bij aankoop ,wetende dat ik er zelf ruim 55 km mee gereden heb voor de montage van de nieuwe Trekhaak. Ook heeft u toen een afspraak gemaakt bij u eigen garage om onderhoud te laten uitvoeren. Hierbij hebben zij u een grote beurt aangeraden waarop ze ook remvloeistof hebben vervangen. Ook hebben zij hierbij u ook gelijk nieuwe ruitenwissers voor geplaats (standaard bij iedere grote beurt dat hierna gekeken word) Echter vergeet u erbij te vermelden dat u de auto aangekocht heeft op 27-12-21 en u aankomt met een factuur van 12-04-22 waarop zij constateerde dat u ruitenwissers slecht zijn. Ook zou u deurslot nadien defect zijn geraakt. Helaas geven wij geen garantie op onderhoud en of slijtage delen na 4 maanden. Vooralsnog wensen wij u veel plezier met u aanschaf en vinden wij het zeer jammer dat u ons zo weg zet. Met vriendelijke groet, Ricardo van tongeren.
Bent u op zoek naar een mooie gebruikte auto? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Al onze auto's beschikken over documentatie omtrent onderhoud en historie!. Zo bent u zeker van een eerlijke auto voor een goede prijs. Wij hebben geen overbodig en te duur personeel. Zo bent u verzekerd van een persoonlijke benadering en wordt de nadruk gelegd op een persoonlijk klanten contact. Betrouwbaarheid en service staat bij ons hoog in het vaandel! Graag tot ziens bij RvT auto's
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd