Top service en prachtige resultaat

Ik ben vandaag voor het eerste keer naar Van Dijk Clinic geweest voor een botox en een filler behandeling. Ik werd met open armen ontvangen, de arts was heel vriendelijk en heeft alles goed geïnformeerd waardoor ik echt op mijn gemak voelde. Ben ontzettend tevreden over de service en het resultaat is prachtig, ik raad het zeker aan!

Een gem van een clinic

Ik ben al klant bij van Dijk Clinic vanaf het eerste moment, en mijn ervaring hiermee is subliem. De persoonlijke en authentieke benadering, de zorg en aandacht, de de tailor-made benadelingen, goede communicatie.. oprechtheid in wat wel en niet bij mij past.. het is allemaal top. Altijd ontzettend blij met resultaat van de benadelingen. Ik raad deze clinic altijd aan bij mijn netwerk van collega's, kennissen en vrienden, maar bij deze ook aan een ruimer publiek: het is echt aan te raden. Ps: in het verleden ook bij andere clinics geweest, dus ik heb vergelijkingsmateriaal.

Super goed

De arts Kevin Bulgac is zeer professioneel in zijn werk en ook klantvriendelijk, heb veel vertrouwen in zijn werk. Ben super blij met de resultaten. Ook een hele lieve behulpzame team heeft de arts.

Geweldig! Ik heb mijn plekje gevonden!

Bij binnenkomst al super relaxed, het consult was echt meer dan duidelijk en je krijgt echt het beste advies wat voor jou van belang is. Onder de behandeling word je fijn afgeleid met een leuk gesprek.. althans verhaal hihi. En niet te vergeten, het resultaat is 100% van hetgeen wat ik graag wilde zien! Aanrader!!!! Liefs, Steef

Kon vlak voor mijn vakantie nog langs voor m’n lippen en voor m’n kaken ivm knarsetanden. Ben erg fijn ontvangen en heb eerlijke feedback gehad op mijn wensen waar ik erg blij mee ben! Mooie praktijk ook en eindelijk eens dichtbij huis!

Ik heb 2 dagen geleden een lipolaser behandeling gehad bij dr Kevin Bulgac, en ik ben nu al super blij met het resultaat! Ik ben van te voren goed geïnformeerd over de ingreep. Dr Kevin en Caroline laten je erg op je gemak voelen. Ze nemen de tijd voor je en je bent zeker geen nummertje voor ze! Super vriendelijke mensen en een professionele, schone kliniek. Ik raad iedereen aan om hier je behandeling te laten uitvoeren!

Excellent

Ik heb vorige week bij van dijk clinic een Lipo laser behandeling van de onderkin afgenomen. Vanaf het eerste intake gesprek ben ik goed overweg geholpen. Over de ingreep werd er genoeg duidelijke informatie verstrekt. Dit zorgde voor een vertrouwend gevoel dat je bij de juiste kliniek terecht bent. Ik ben tijdens mijn gesprekken/ behandeling goed geholpen door Dr. Kevin en assistente Caroline. Naast hun servicegerichtheid is de kliniek ook heel hygiënisch en heel mooi. Door het opvolgen van alle adviezen vooraf en na de ingreep. Heb ik nu al het beste resultaat bereikt. Ik zou de kliniek aan een ieder aanraden. Kevin en Caroline jullie zijn toppers!!

Professioneel & kundig

Lipolaser onderkin. Zeer tevreden over de intake, de behandeling, de nazorg en uiteraard het resultaat! Dagelijks krijg ik complimenten over hoe mooi en natuurlijk het eruit ziet. Kevin en Caroline zijn echt super! Naast professioneel en kundig zijn ze ook heel gezellig en warm. Ik zou een ieder aanraden om bij VanDijk clinic te komen.

Goede hulp, altijd bereikbaar

Goede nazorg na de operatie, altijd bereikbaar voor vragen! Heel fijn!

Zeer tevreden!

Ik heb op 20 juni een lipolaser behandeling gehad van de onderkin. Ik ben inmiddels bijna 5 weken verder en het is her beste wat ik ooit heb gedaan. Mijn kaaklijn is zo strak! Kevin is the best in wat hij doet, bij hem ben je sowieso in goede handen! En don't forget about Caroline! Zij is een stop assistente en zorgt ervoor dat je je altijd op je gemak voelt!

Wat een verademing

Wat een verademing, na zes van de grotekliniek bezocht te hebben, heb ik eindelijk een kliniek gevonden waar ze echt de tijd voor je nemen en waar je door kan vragen zonder steeds de standaard dooddoeners te horen. Ik was al jaren geïnteresseerd in prp/prf, maar het lukte niet om de juiste specialist te vinden in Nederland. Maar Kevin is er duidelijk in gespecialiseerd, buiten dat nemen ze ook uitgebreid de tijd om ondersteunen behandeling en thuisbezorging te bespreken. Daar waar de andere graag naar de volgende cliënt wil. Ook bij de botox werd er in het belang vd klant gedacht, waar ik normaal gesproken voor twee zones behandeld werd zij Kevin dat 1 genoeg was en hij had gelijk! Alom super tevreden, ik raad deze kliniek van harte aan!!

Super Tevreden !

Werden super vriendelijk ontvangen, alles werd tot in de puntjes uitgelegd wat ons te wachten stond voor en na de behandeling! Echt super tevreden!

Ik heb bij Van Dijk clinic de lipolaser behandeling voor de kin gehad. Tijdens consult tot in details het proces uitgelegd gekregen en er werd genoeg tijd genomen om al mijn vragen te beantwoorden. Tijdens de behandeling hetzelfde. Zowel dr. Kevin als Caroline stelden me op mijn gemak en zorgden ervoor dat de behandeling super pijnloos en gemakkelijk ging. Top nazorg en altijd open om mee te denken in alle mogelijkheden. En het allerbelangrijkste was het resultaat. Gewoon verbluffend mooi! Absolute aanrader voor een ieder die dezelfde behandeling wil ondernemen. Van Dijk clinic is meer dan een dikke 10 waard!!! Bedankt voor alles!

Top zoals altijd

Dokter Kevin ziet het altijd beter dan ik zelf! Hoi is mijn eerste ervaring met Botox en sinds dien heeft hij mij alleen maar mooier gemaakt en de tijd voor me even stil gezet.

Zorgzaam, vriendelijk, nam de tijd voor allerlei vragen.

Ik heb een lipofilling bij van Dijk Kliniek gehad, bij dokter Kevin Bulgac. Tot nu toe helemaal geen pijn ervaren. Alles tot op de details uitgelegd. De dag erna ben ik gebeld door Caroline voor nazorg. De behandeling is naar super tevredenheid verlopen. Volgende week ga ik voor na controle. Absoluut een aanrader. Zeer lieve, zorgzame mensen. Geld staat bij dit kliniek niet op de eerste plaats. Bedankt nogmaals voor jullie super service!!!

Kevin is een top arts!

Ik heb een lipolaser behandeling van de onderkin gehad bij drs. Kevin Bulgac en ik kan niet genoeg zeggen hoe tevreden ik ben met mijn behandeling!!! Heel professioneel gedaan en een prachtig resultaat gecreeerd! Caroline is ook een topper! Top begeleiding vanaf dag 1 op het consult tot op de dag van de behandeling stond zij er omdat ik het een beetje spannend vond. Mocht je twijfelen om hier een behandeling te ondergaan, laat dit dan de review zijn die je ertoe zet om de behandeling bij hun te doen! Je zal geen spijt krijgen!

Ik raad deze clinic iedereen aan! Ik ben nu al zo ontzettend blij met het resultaat van de lipolaser je word van begin tot eind zo goed geholpen door Carolien en Kevin. Ik vond het ontzettend spannend maar die spanning is achteraf nergens voor nodig geweest.

Een super kliniek

Heb lipolaser van de onderkin laten doen. Totaal pijnloos, je wordt super goed geïnformeerd. Zowel de arts (Kevin) als zijn assistente stellen je continue op je gemak en hebben alles goed onder controle. Het eindresultaat is fantastisch en kan niet anders zeggen als super kliniek!

Fijne gesprek gehad

Fijne intake gesprek gehad. Kwam eigenlijk voor 1behandeling maar al snel werd duidelijk wat ik nodig heb. Goed en vooral eerlijk advies!!!! Je merkt echt dat ze naar de wensen van de klant luisteren

Net kerstmis!

Een super fijne ervaring van begin tot eind. De zorgzaamheid van Caro, samen met de gezelligheid en bekwaamheid van Kevin maken dat een bezoek aan de van dijk kliniek echt een cadeautje is aan jezelf. Het voelt gewoon meteen goed, en het resultaat is onmiskenbaar net als dat gevoel in één woord; geweldig :)

Ik ben super blij met het fantastische resultaat.

Een paar dagen geleden was ik bij Van Dijk Clinic in Amersfoort voor een hyaluronzuur filler behandeling. De kliniek is prachtig en erg schoon. Ik werd warm ontvangen en daarom voelde ik mij vanaf het begin al prettig. Tijdens het consult werd ik erg goed geinformeerd. Alles werd uitgebreid verteld en doorgenomen wat betreft de behandeling en de nazorg. Hierdoor kreeg ik een goed beeld van wat ik kon verwachten en ging ik met weinig zenuwen de behandeling in. Ook al mijn vragen zijn goed en eerlijk beantwoord. Caroline is super zorgzaam en lief. Ze stelt je echt op je gemak. De behandeling verliep super relaxed. Er werd steeds verteld wat ze gingen doen. Ik werd dus helemaal meegenomen in het proces. Daarnaast namen ze ook ruim de tijd om tot een goed resultaat te komen. Na de behandeling was ik al gelijk erg blij met het resultaat. De dag na de behandeling belde Caroline mij nog om te vragen hoe het ging. Nogmaals bedankt Caroline en dr. Kevin!

Super top voor mij geen ander meer!!!

Afgelopen zondag was het dan zover eindelijk van mijn onderkin af!!! 2 mnd daarvoor een consult gehad en al mijn vragen werden ook beantwoord… fijn team voelde mij gelijk al thuis… zondag was het dan zover … totaal geen spanning of zenuwen integendeel ik keek er zo naar uit! De behandeling was voor mij verbaas wekkend de verdoving totaal niks van gemerkt ongelooflijk!!! Tussen door veel gelachen en grapjes gemaakt. De behandeling verliep vlekkeloos en daar was ik super blij mee.. daarna werden er foto’s gemaakt en echt ik stond met open mond te kijken hoe het er nu al zo mooi uitzag.. echt wauw!!! Thuis aangekomen verliep alles goed totaal nergens last van en tot op heden nog steeds geen klachten van opgezwollen gezicht of dat ik blauw ben . Het slapen gaat ook goed slaap als een roos… totaal geen klachten , gister nog even met Karoline gesproken en ook heb ik aangegeven dat het mij zo meevalt geen pijn alleen een beetje verstijfde spieren gevoel bij de onderkin maar als dat alles is kan ik hier mee door… aankomende zondag maar de band eraf en kijk en tel de dagen af naar het resultaat wat ik dan mag beleven… eindelijk na jaren met onzekerheid te hebben leven kan ik mezelf straks weer openstellen als een verzekerde vrouw die trots is op de zelf… en dat allemaal te danken aan onze Power dokter Kevin en zijn rechterhand Karoline… geloof me ik zal zeker weer iets verzinnen om terug te komen want niet alleen vertrouwd maar het is mijn 2e thuis! Ze begrijpen je en staan achter je de zijn er voor je in dik en dun… kanjers nogmaals bedankt voor alles en het was mij een waar genoegen om dit allemaal te hebben mogen ervaren in positieve zin met jullie… tot zondag !!! Dikke kus van mij… zal mijn ervaring ook zeer zeker gaan delen op mijn insta TikTok en Snap… ❤️

Top!!

Super goede ervaring gehad! Voelde mij helemaal op mijn gemak bij Kevin & Caroline en ik ben erg tevreden met het resultaat :).

helemaa super

ik wil graag mijn ervaring met jullie delen over mijn lipolaser onderkin. Ik ben geweest bij van dijk kliniek in Amersfoort. Bij de beste Dr. Kevin bulgac !! 21 maart was mijn eerste intake gesprek. Ik voelde me direct al goed bij aankomst. Opgevangen door de prachtige assisente Caroline. Ze heeft een uur met mij gezeten & mij alles uitgelegt van a tot z. Ze neemt de tijd met je & je kan haar alles vragen ! Ze stelt je op gemak. Heel helder allemaal. Neemt echt volledig de tijd met je. Vervolgens krijg je een gesprek met de arts. Hij nam ook echt de tijd met me & herhaalt in principe ook alles wat Caroline me had verteld. Hij vertelde me precies wat er gaat gebeuren op de dag van de behandeling & had foto’s gemaakt. Ik kreeg totaal geen gevoel dat je maar een “ nummertje” bent. Er werd echt goed naar me geluisterd. Dan the big day vandaag !! In mijn ogen echt de king van de onderkin ! abnormaal hoe blij ik ben. Is niet in woorden te omschrijven. Hij heeft me de mooiste kaaklijn getoverd. Van totaal geen kaaklijn & letterlijk 1 getrokken hals, naar de strakste kaaklijn ooit ! Alles werd netjes klaargelegt voor me & toen werd ik naar binnen geroepen. Als ik jullie zeg hoe zenuwachtig ik was wat achteraf niet eens nodig was. Ander halfuur werd ik op mn gemak gesteld door de Arts & Caroline. Schat van een mens had in die anderhalf uur tijd 0 keer mn hand losgelaten. Checkte om de paar minuten of alles goed met me ging. Jongens het deed gewoon geen pijn. De tijd vloog zo voorbij voor ik het wist was ik gewoon klaar! En de resultaat is gewoon een “ wauw” effect voor me. Eerste wat ik zei toen ik klaar was. Kon het gewoon niet geloven.. Echt een aanrader. Niks aan te merken. Een dikke 10 op 10 !

Voelt als thuiskomen!

2 mei 2022 ooglid correctie ondergaan in een prettige, ontspannen omgeving. Zowel Kevin, als Caroline stellen je volledig op je gemak. Resultaat is na een week al boven verwachting. Ik raad deze kliniek in alle opzichten aan.