Fantastisch!

Geweldige kliniek! Echt een aanrader. Na meerdere keren elders een intake te hebben gehad (zonder enig positief gevoel) ben ik bij Van Dijk uitgekomen en het voelde meteen goed. Super vriendelijke mensen. Nemen echt iedere keer uitgebreid de tijd voor je. Alles wordt heel duidelijk uitgelegd. Duidelijke verwachtingen en effecten van de behandeling worden tot in detail besproken. Hele fijne en lieve mensen. Ze stellen je echt op je gemak en je bent hier absoluut geen nummer. Voor mij nooit meer een andere kliniek die aan m’n gezicht mag werken.

Super fijne behulpzame kliniek, waar naar je wensen geluisterd word.

Allereerst langs gekomen voor een consult, waar de resultaten besproken werden. uiteindelijke behandeld en elke dag weer blij met het resultaat. Zeker een aanrader!

Uitstekende service top kliniek!

Wat een fijne en goede kliniek! Alles klopt, van de koffie tot de behandeling. Ik vond het super spannend, maar deze spanning hebben ze allemaal weggenomen. Het team is lief en kundig en de behandeling totaal niet pijnlijk. De Botox zit er inmiddels 2 weken in en zeer tevreden. De fillers zijn natuurlijk geplaatst en geven me balans in het gezicht. Echt heel blij! Ik ga hier zeker terug

Eerlijk en deskundig advies

Ik ben inmiddels bij 6 verschillende klinieken geweest in de afgelopen jaren en ik heb eindelijk gevonden wat ik zocht. Er wordt bij Van Dijk Clinic de tijd voor je genomen en je wordt echt gezién, er wordt met je meegedacht. Medisch cosmetisch consulent Caroline heeft me uitgelegd wat de werking is van fillers en botox en wat de langere termijn gevolgen zijn van bepaalde behandelingen. Samen zijn we tot een plan gekomen om met zo min mogelijk middelen tot een fris en natuurlijk resultaat te komen voor mijn gezicht. Ik vond het fijn hoe Caroline met me mee dacht en hoe transparant zij is. De charmante arts die de behandeling uitvoerde stelde mij meteen op mijn gemak en ik vond de behandeling niet pijnlijk. Na afloop ben ik lekker gaan lunchen bij een super leuk restaurantje vrijwel naast de kliniek. Ik wist niet dat Amersfoort zo leuk is!

Professioneel en vriendelijk

Ik ben eigenlijk een review schrijver, maar voor deze kliniek maak ik graag een uitzondering! Wat een verademing, wat een rust en wat een mooie kliniek. Ik kwam voor hyaluronzuur fillers voor de eerste keer. De uitleg van Caroline was heel duidelijk en de bevestiging van de arts was fijn! Aan de hand van foto’s werd mij inzichtelijk gemaakt waar in mij gezicht welke lijnen vandaan kwamen! Ik ben zeer goed geïnjecteerd, niet blauw en ik had geen pijn! Bovendien was ik onder de indruk van de nazorg. Caroline heeft mij keurig gebeld om te kijken hoe het ging. Zeker een aanrader en gaan ze me vaker zien!

Ontzettende lieve, warme en professionele service.

De voor en na foto's spraken voor mij al voor zich; dat de arts prachtig werk levert en veel tevreden patiënten heeft behandeld. Ik heb vooral contact gehad met Caroline, een dame die weet waar zij het over heeft en eerlijk advies geeft. Dit is iets waar ik veel waarde aan hecht; eerlijkheid zodat er een realistische verwachting is. Daarbij ook nog eens een ontzettend warme, lieve en hartelijke dame waar je je gelijk thuis bij voelt. Het consult met de arts zelf was ook erg prettig, duidelijke informatie en zij proberen een zo realistisch mogelijke indruk te geven over wat je kan verwachten. Ik kan niet anders zeggen dat ik onder de indruk ben van de kliniek, de service en hoe ik ben geholpen. Zeker een aanrader!!

De beste kliniek

Wat een service! Nog nooit meegemaakt, helemaal super! Erg tevreden met het resultaat van de fillers en botox! Uitstekende uitleg van Caroline! Prachtige kliniek! Echt een aanrader! Bedankt

Super!!!

Vorige week een botox- en PRP haar behandeling ondergaan. Een mooie en fijne kliniek. De kliniek is heel schoon, ruikt lekker, super service. En even zo belangrijk een heel professioneel team. De nazorg is echt top! Ik merk al mooi verschil in de frons deze zijn is zichtbaar minder. PRP is mijn derde behandeling, mijn haargroei is gestimuleerd en ziet er voller uit! Een aanrader deze kliniek, mij gaan ze vaker zien! Dankjewel!

fantastische ervaring, super team

Mijn eerste keer een PRP behandeling en een filler behandeling. Ik vond het best wel spannend, maar werd volledige op mijn gemak gesteld door het team. Echt heel professioneel en fijn! Aan de hand van foto's wordt ook alles heel goed uitgelegd. Mijn wensen staan centraal, maar uiteindelijk heb ik hun advies gevolgd. Beste beslissing tot zover! Echt dank! Ik ben heel blij. Ik zie al gelijk resultaat met de filler en voor de PRR zie ik al een beetje dichtheid terugkomen. Kijk uit naar de volgende keer

Super duidelijk en kundig

Eerlijk, open en duidelijk advies!

Fantastische kliniek en team!

Wat een ervaring en wat een lief team! Uitgebreid advies en de behandeling was pijnloos! De hele tijd hebben ze mijn hand vastgehouden, zo lief! Het resultaat is natuurlijk en ik zie er frisser en minder vermoeid uit! Echt heel blij! Dankjewel

Je voelt je gehoord, gezien en je bent géén nummer. Je krijgt een eerlijk advies! Ik raad deze kliniek iedereen aan. Zeer tevreden klant.

Super kliniek

Wat een geweldig team en service. Ik kom er vloer mijn Botox en fillers en elke keer weer verbluffend resultaat. Ze kijken ook maar het totaalplaatje en dat maakt echt het verschil! De nazorg is echt super. Caroline is erg betrokken en staat altijd voor je klaar echt top! Dankjewel lief team!

Erg tevreden over de behandeling

Ik heb laatst een Hyaluronzuur neusbrug filler behandeling gehad bij Van Dijk clinic. Alles werd mij duidelijk uitgelegd bij het consult. Ik stelde deze behandeling al een tijdje uit omdat ik erg bang was, maar na het gesprek had ik al gelijk een goed gevoel erover. Ik was erg onzeker over hoe het ervoor eruit zag. Na de behandeling zag ik al gelijk resultaat waar ik erg tevreden mee was. Het is super mooi gedaan en het past perfect bij mijn gezicht. De behandeling was pijnloos en het ging best snel. Ik kom zeker vaker! Dankjewel!

Innerlijke beauty

Vorige week ben ik voor een behandeling naar Van Dijk Clinic gegaan. Ik was totaal niet bekend met dit fenomeen, alles was nieuw, de zenuwen gierde door mijn lichaam, maar dit werd bij ontvangst direct weggenomen door twee vriendelijke, zorgzame dames. Na ontvangst ging het consult van start waarbij ik mijn wensen kenbaar maakte, waarna ik vol passie met veel deskundigheid werd geinformeerd door Caroline en vervolgens door Drs. Bulgaç over het realiseren van mijn wensen. De manier waarop, de tijd, kennis en kunde, maar ook de mensen maakt Van Dijk in mijn optiek een top Clinic. Dank jullie wel! De manier waarop de clinic met zijn patienten omgaat we Vol passie, maar met name deskundigheid werd ik geinformeerd over de mogelijkheden. Er werden fo Alles was nieuw wat mij enorm zenuwachtig maakte. Wat een Ik was zo nerveus

Professioneel veilig eerlijk en vertrouwd!

Best spannend om iets aan je gelaat te laten doen (lipofilling). Tijdens de intake werd ik ontzettend op mijn gemak gesteld door de heldere en realistische uitleg van assistente Caroline en aansluitend van Drs. Kevin wat ik kon verwachtingen en hoe het resultaat zal zijn. Zij nemen ruim de tijd om naar je wensen en idealen te luisteren maar geven eerlijk en realistisch beeld van hoe het resultaat gaat worden. Naast het cosmetische stukje wordt er ook veel aandacht besteed aan veiligheid en hygiëne. Tijdens de behandeling werd ik goed begeleid door Caroline en stelt Drs. Kevin je op je gemak verteld wat hij doet en vraagt regelmatig hoe het met je gaat. Beiden zijn zeer betrokken tijdens de behandeling maar ook in de nazorg! De behandeling is inmiddels 2,5 maand geleden en ik ben zeer tevreden over het mooie en natuurlijke eindresultaat.

Geweldig resultaat

Bij van Dijk Clinic geweest voor een botox behandeling. Ik had veel last van hoofdpijn en een zwaar gevoel en nu heb ik daar geen last meer van. Wat een verademing! Professioneel advies, nemen uitgebreid de tijd, begeleiden en geven en luisteren! Nazorg is super! Caroline belt is erg lief en geeft bovendien uitgebreid en eerlijk advies. De artsen zijn zeer kundig en fijn in omgang! Kliniek is schoon, mooi en het ruikt er heerlijk! Zeker een aarader! Bedankt team van Dijk!

Ik heb alle vertrouwen in jullie

Ik ben met liefde en zorgvol geholpen

Persoonlijke aandacht en erg professioneel

Vanaf het moment dat je binnekomt word je al hartelijk ontvangen en verzorgd. Ook tijdens de intake word alle tijd voor je genomen en komt de behandelaar er al even bij zitten. Je word van goed advies voorzien en duidelijk aangegeven wat je mag verwachten. De behandeling word erg professioneel uitgevoerd en voor zover mogelijk word er pijnloos gewerkt. Absoluut een aanrader en ik ga hier nog vaak terugkomen! Wat een ontzettend lieve en fijne mensen in deze clinic!

Uitstekende service!

Ik ben afgelopen week voor het eerst bij Van Dijk Clinics geweest, ik heb voor de behandeling jukbeenderen fillers gekozen. Tijdens het gesprek die voor de behandeling plaats vond, is mij duidelijk uitgelegd wat ik kan verwachten. Ook hebben ze mij gevraagd wat ik precies wil, ik had ook aangegeven dat ik een liftend effect wil hebben en daarnaast mijn jukbeenderen te accentueren. Dit hebben ze super goed uitgevoerd door middel van 2ml Saypha te gebruiken. Ik ben erg tevreden met het resultaat. Bedankt lief team

Wat een fantastische kliniek!

Wow wat een fantastisch mooie en schone kliniek. Alles klopt en het ruikt en heerlijk. Ik ben er bij veel geweest maar hier ga ik zeker blijven! Een uitgebreid consult over voor mijn hele gezicht en niet alleen voor hetgeen ik me aan stoorde. Een oprecht en eerlijk advies. Ik heb een botox en fillers behandeling ondergaan en zo bouwen we door naar de volgende stap. Elke keer worden mijn foto's uitgebreid bekeken. Echt zo anders dan dat ik gewend ben. Ik zie ook echt natuurlijke verbetering. Super blij met het resultaat. En nog even een compliment naar het team! Wat zijn dat fijne en bekwame mensen! Dank Caroline en Kevin

Helemaal super en tevreden

Wat een fijne ervaring! Mijn eerste keer botox en fillers. Vond het super spannend..Ze namen echt de tijd om alles uit te leggen en gaven me persoonlijk advies waarover ik zelf nog nooit had nagedacht. Echt heel blij dat ik naar ze geluisterd heb! Ik ben bij meerdere klinieken geweest maar achteraf ben ik echt blij dat ik voor hun heb gekozen! Dit komt ook echt door de service! Echt top kliniek! Dankjewel lief team van Dijk!

Professioneel en betrouwbaar

Ik kwam voor een eerste consult. Alle vragen die ik had werden beantwoord op een professionele eerlijke manier. Er werd goed geluisterd naar mijn behoefte, maar er werd ook meegekeken naar anderen mogelijkheden die bij mijn wensen pasten. Ik ben heel tevreden geweest en dat bij een consult. Ik kom zeker terug voor een behandeling!

Erg vriendelijk en warm ontvangen top team

Erg goede uitleg van de behandeling ook niet opdringerig etc super fijn gevoel

Mooie salon duidelijk uitgelegd en lieve begeleiding

Het was even slikken maar met resultaat