Fijne ervaring

Gezellige en fijne sfeer

Wat een mooie en goeie clinic! Ik reis vanaf Groningen hier al jaren heen en de service is top! Iedereen is vriendelijk en ik krijg heel goed en eerlijk advies! Ik ben maanden na de benadelingen nog steeds tevreden. Echt een aanrader.

Professioneel en onwijs prettige sfeer

De sfeer in de Van Dijk Clinic is ontzettend prettig. Mede door Caroline en de andere dames voel je je ontzettend welkom, voel je je niet ongemakkelijk en gezien door hun persoonlijke benadering. Dit in combinatie met de kundigheid van Drs. Kevin Bulgaç, maakt Van Dijk Clinic een echte aanrader. Hij neemt altijd de tijd, denkt met je mee, is kundig en hij geeft mij nooit het gevoel dat ik meer moet doen dan nodig is. Daarnaast ziet de clinic er altijd netjes uit en ga ik met een blij gevoel de deur uit. Je wordt de volgende dag gebeld met de vraag of alles goed is gegaan. Heel fijn. Bedankt Drs. Kevin Bulgaç, Caroline en de andere dames voor jullie professionaliteit en het creëren van zo'n goed gevoel bij ieder bezoek. Keep up the good work! Tot de volgende keer!

Blij met de botox en fillers

Wat een fijne en mooie kliniek! Alles is schoon en netjes. Super fijn consult gesprek gehad met de verpleegkundige en de arts is heel geduldig en zorgvuldig! Thanks en tot snel! Zeker een aanrader

Top team top ervaring

Ik kom al 3 jaar bij Van Dijk. Je merkt gewoon dat het team heel hecht is en lief. Je krijgt netjes wat drinken en een heel uitgebreid advies op basis van je wensen! Het resultaat is ook echt mooi! Wat ik ook als zeer prettig ervaren heb is dat ze me nabellen. Caro is een topper! Juul een engel! Reza bedankt voor de filler behandeling. Het is heel mooi en natuurlijk geworden!

Eerlijke advies

Kreeg een eerlijke advies. Consult en de behandeling heel fijn ervaren. Ook dat ze je dag later belde en vroegen naar hoe het met mij ging en of er klachten zijn ontstaan na de behandeling.

Wat een super team en ervaring

Hele prettige ervaring! Er wordt uitgebreid de tijd genomen, foto’s gemaakt en advies gegeven. Ik ben nu 4x geweest voor fillers en botox en telkens bij andere arts. Geen verschil tussen hun werkwijze, echt heel fijn! Ze zijn echt heel kundig! Juul en Caro zijn echt lief en professioneel en halen elke keer mijn spanning weg! Echt aanrader!

Ontzettend leuk team en goeie begeleiding!

Gekomen voor een behandeling bij van dijk clinic en werd op dag 1 al goed ontvangen en begeleid in mijn behandeling. Nu een maand verder en nogsteeds erg tevreden met het resultaat! Kom zeker nog is terug.

Eerlijk en deskundig advies

Iedere keer weer blij met mijn bezoekjes aan Van Dijk in Amersfoort. Ontzettend klantvriendelijk en laagdrempelig in combinatie met deskundig maar vooral heel eerlijk advies. De arts en verpleegkundige die mij geholpen hebben zijn zeer kundig, vriendelijk en vrolijk! Het geeft een ontspannen sfeer. Ook wordt er veel aandacht besteed aan de nazorg wat mij vertrouwen geeft en gerust stelt. Mijn gezicht ziet er prachtig uit en ben echt super tevreden! Voor mij een dikke 10!

Ontspannende ervaring met professionele diensten

Beetje spanning vooraf omdat ik niet niet zo’n liefhebber van naalden ben. Het bezoek aan Van Dijck overtrof mijn verwachtingen door de deskundige behandelingen en begeleiding, door fijne lieve professionele mensen. Ik werd enorm op mijn gemak gesteld en ben heel blij met het advies en uiteindelijke resultaat. Ik kom zeker terug!

Prachtige resultaten botox en filler

Vanaf het moment dat je binnenkomt, tot aan de dagen dat je weer thuis bent, is er persoonlijke aandacht voor je. Consult, behandeling en nabehandeling tot in detail kundig geregeld. Nog nooit eerder elders zulke mooie resultaten behaald met fillers en botox. Echt een mega aanrader!

Professioneel- klantgericht- toegankelijk- laag drempelig .

Bij binnenkomst voel je gelijk de gastvrijheid, van Caroline en collega’s alsof je bij goede vrienden op visite komt . Uitleg over de behandeling is zeer duidelijk en advies op maat ! Het is een dynamische praktijk met luisterend oor voor ieder . Heel blij met van Dijk Clinic!!!! Groetjes Diana

Professioneel en zeer hoog niveau van werken

Elke keer als ik deze kliniek binnen stap is het een professionele veilige en fijne beleving. De artsen zijn zeer bekwaam, geduldig en empathisch. Dokter Kevin is echt een talent! Waar ze zich ook in onderscheiden is de nazorg, zeer prettig! Ik ben uitermate tevreden en raad iedereen deze kliniek aan.

Fijne Clinic! super resultaat

Kom hier erg graag. Mooie professionele Clinic waar service op nummer 1 staat. De artsen zijn erg goed. Resultaat is verbluffend goed. Ikzou geen andere Clinic meer willen dand deze! Ook het verplegend personeel is erg bekwaam en attent.

Luisteren echt goed naar je wensen!

Ik word altijd erg goed geholpen bij Van Dijk Clinic. Het personeel stelt je erg op je gemak en denkt fijn met je mee. Met het resultaat ben ik dan ook zeer tevreden!

Hele fijne ervaring!

Ik ben super blij met het resultaat van mijn filler behandeling bij van Dijk Clinic! Heel lief personeel, ze stellen je echt op je gemak en luisteren goed naar je wensen.

Een hele fijne omgeving met verbluffend resultaat

Ik heb een behandeling gehad voor het zetten van Botox en ik heb het als zeer positief ervaren. Het is een super fijn en bekwaam team en het resultaat is prachtig. Ik heb dezelfde behandeling ondergaan bij diverse klinieken, maar Van Dijk Clinic is zeker de beste. Een aanrader!

Ik heb meerdere behandelingen gehad bij van Dijk clinic, waaronder de lipolaser onderkin. Het is een pittige behandeling die je niet moet onderschatten. Dankzij de begeleiding van Caroline en de deskundigheid van Kevin is het zeer meegevallen. Ik ben meer dan te tevreden en het resultaat is waanzinnig!! De nazorg is top alles word uitgebreid toegelicht, bij van Dijk zijn ze allemaal persoonlijk betrokken en ben je zeker geen nummertje. Daarnaast ben ik zeer te spreken over de hygiëne en zorgvuldigheid bij van Dijk. Ik kom hier graag, niemand mag meer aan mijn gezicht zitten behalve bij van Dijk!!

Super fijne hulp gehad

Hele fijne plek lieve mensen kom zeker vaker ook mooi resultaat zeer tevreden❤️

Ik ben ontzettend tevreden met mijn filler behandeling! Het is een fijne en een vriendelijke kliniek waar men de tijd voor neemt, ook om alles goed uit te leggen. Ik raad het iedereen aan!!

Geweldig lieve mensen, stellen je op je gemak, adviseren goed, zijn realistisch. Heel professioneel.

Mooie omgeving, aardige betrokken assistente en arts !Heb mijn lippen hier laten fillen, goed advies en heldere uitleg gekregen. Zeer tevreden met het resultaat!

Professioneel en met alle liefde geholpen.

Werd met open armen ontvangen door een super lief team. Ruimte is super netjes en dat is ook de manier waarop de artsen en specialisten daar te werk gaan. Mijn verwachtingen waren goed en blijven na een behandeling bij Van Dijk clinic ook goed. Ga zo door team Van Dijk!

Zeer vriendelijk, en luisteren graag naar wat mijn wensen zijn! Altijd goed geholpen

Uiterst tevreden met de resultaten!

"Fantastische ervaring bij deze clinic! Geweldige hulp gekregen en de resultaten zijn verbluffend. Ik raad deze plek zeker aan aan iedereen die overweegt hierheen te gaan.

Super weer bij van Dijk. Ik kwam voor een PRP behandeling. Ontvangst top! Goede informatie. Professionele medewerkers en natuurlijk een fantastische Dokter Bulgac. Hij voert de behandeling uit nagenoeg pijnloos uit. Was weer erg fijn om bij jullie te zijn geweest.