Uitstekend!

Erwin heeft voor mij in twee jaar tijd mijn tweede woning gefinancierd. Ik zou niet anders gewild hebben! Mocht er weer een nieuwe woning komen weet ik de mannen van WelBijWim zeker opnieuw te vinden! Super service, altijd een stap extra en duidelijke taal. Kan niet anders zeggen dan top!

Ondanks dat het onmogelijk leek voor ons, regelde WelBijWim het gewoon.

Wim wist net even een andere manier om het te regelen voor ons. Zonder teveel gedoe was het vrij vlot geregeld. Altijd vriendelijk en heel persoonlijk contact. Ook de de mensen op kantoor zijn altijd vriendelijk.

Topteam

Een superteam van mensen. Ze denken ontzettend met je mee en vinden in alles een uitdaging ( bij ons was de uitdaging een hypotheek met 4 ivm mantelzorgwoning). Ze zijn helder , eerlijk , transparant en ontzettend betrokken.

Superfijne en vriendelijk team

Ik kan WelBijWim aan iedereen aanbevelen. Ik heb een superfijne ervaring gehad. Het is een uitstekende bedrijf met een super gedreven Team!!! Bovendien zijn ze ook erg vriendelijk en behulpzaam. Mijn hypotheek aanvraag is tot de puntjes mooi afgerond dankzij Erwin, Rik en Eva. Ik ben jullie super dankbaar. Ik kom zeker weer bij jullie terug voor mijn volgende hypotheek aanvraag.

Very good service

They were responsive and obliging in any moment, and in many affairs, not only the strictly related to their service. They are always keen to help. I would say they exceed the expectations. Very good service.

Super fijn!

Wim en zijn team hebben ons fantastisch geholpen en goed advies gegeven. Zelfs na bijna een jaar later dat we ons huis hebben, staan ze voor ons klaar om onze vragen te beantwoorden. Zeker een aanrader!

Wim helpt ons erg goed en staat altijd voor ons klaar. Echt een aanrader!

Super service!

Wim en zijn team hebben alles op alles gezet voor ons om een deadline te halen en alles op tijd rond kunnen krijgen! Niet voor niets 'Wel bij Wim' Super Bedankt!