Mr Mohr is zeer betrokken en daadkrachtig

Goede hulp, veel kennis, sterke persoonlijkheid, hart op de goede plek.

• Betrokkenheid

Zeer gedreven en ervaren. Geen vragen waren te veel, meteen actie en reactie.

Verstaat haar vak

Snel en to the point, was een enorme steun

• Betrokkenheid

Fijn gesprek. Luisterd naar je en geeft goed advies

Top advocaat!!!

Super ervaringe!

• Betrokkenheid

Zeer goede ervaring gehad en top advies

Ik heb mevrouw Mohr mijn arbeidscontract laten in zien qua clausule wat in het contract verwerkt was met het overstappen naar nieuwe werkgever. Daar mee heeft ze mijn mij heel goed bij gestaan met passende advies en gerust stelling.

Zeer goede hulp

De advocate helpt mij altijd goed en maakt tijd voor me.

• Betrokkenheid

Zeer goed advies en goede hulp bij vragen en de zaak. En ze gaat haar voor haar cliënt.

Gewoon perfect!

Zeer goed, snel en duidelijk advies gekregen over een overeenkomst voor opdracht.

• Betrokkenheid

Helpful, trustworthy, engaged and competent in all aspects!

Was very helpful not only with very useful advice and expertise, also with great attitude and patience. Really supportive in all matters, going the extra mile for clients. Very well done! I am deeply grateful. Thanks!!

Dat ze heel goed doet

Ze heeft heel erg goed mij geholpen ik heb nog nooit zo goeie advocaat gehad als zij

Zeer bekwame advocate

Mijn persoonlijke ervaringen met deze advocate zijn zeer positief het is een zeer kundige advocaat

Helpend

Goede advocaat denkt met je mee

• Betrokkenheid

Goed en geweldig deskundig geholpen

Goed en deskundig geholpen

• Betrokkenheid

Fantastisch en zeer proffesioneel!

Deze advocate weet waar ze het over heeft en behandeld elke zaak wordt persoonlijk en proffesioneel behandeld, goed onderling overleg en men wordt deskundig op de hoogte gehouden, een aanrader!

• Betrokkenheid

Deskundig advies en geeft een geruststellend gevoel.

Kompetent

Bemüht sich sehr. Zuverlässig

• Betrokkenheid

Prettige, snelle en vakkundige afhandeling

Mw. Mohr heeft mij vakkundig geholpen inzake een freelance-overeenkomst. Haar gedegen onderzoek van de kwestie en heldere, voor iedereen begrijpelijk uitleg van de feiten zijn absoluut een aanbeveling waard. Bovendien een prettig persoon om zaken mee te doen!

Geweldige advocate

Super advocate, hart op de juiste plek en gaat door alles heen voor haar cliënt. Wij zijn echt zeer zeer tevreden, en voor ons zal ze altijd onze advocate blijven.

Snel, duidelijk en goed

Mohr Advocaat heeft mij geadviseerd over een arbeidsovereenkomst. Het advies was erg duidelijk en goed onderbouwd. De reactie op mijn vragen snel en correct. Ook was Mohr Advocaat en h betrokken. Zeker een aanrader.

Boschstraat 45 6211 AT Maastricht

Over Mohr Advocaat

Doortastend, gedreven en servicegerichte aanpak Mohr Advocaat legt zich toe op de juridische ondersteuning aan zowel particulieren als ondernemingen. Het kantoor verleent rechtsbijstand door het hele land. Het kantoor onderscheidt zich door de persoonlijke betrokkenheid, openheid en een informele sfeer. Centraal staat een passende oplossing van uw zaak, waarbij doortastend, gedreven en met een heldere servicegerichte aanpak wordt gewerkt. Kleine of onbenullige zaken bestaan niet. Als geen ander weet Mohr Advocaat dat iedere cliënt het grootste belang heeft. Alle (jeugd)strafzaken, erfrechtzaken en vastgoedzaken (zoals bouwrecht en huurrecht) zijn bij Mohr Advocaat in goede handen. Slechts één belang telt en dat is het belang van de cliënt!

Over Advocaatscore.nl