Goede hulp en snelle communicatie!

Jaap heeft ons super goed geholpen!

Prima samen werking

Fijn dat ik ook bij de gesprekken kon zijn, ondanks dat Goktan al 19 jr is. Hij vond dat prettig. Nu moeten wij het alletwee nog een plekje gaan geven. Bedankt namens ons alletwee

• Geholpen door: Jaap Keereweer

Ik heb een goede ervaring gehad

Mijn ervaring met jaap keereweer was heel goed een advocaat met ervaring hoens en souren advocaten is uitstekend en uitstekende service en vriendelijkheid van het personeel

• Geholpen door: Jaap Keereweer

Erg betrokken en professioneel bijgestaan door Jaap Keereweer en zijn team.

Wij zijn goed geholpen door Jaap Keereweer. Zeer betrokken en veel ervaring op het gebied van letselschade.

Ontzettend goed geholpen

Schadeletsel advocaat J. Keereweer heeft mij op een professionele en vriendelijke manier bijgestaan bij het verhalen van de van de opgelopen schade die ik opgelopen had tijdens het werken. Hij geeft goed advies, denkt mee en onderhoudt goed contact. J. Keereweer heeft mij goed geholpen bij het verwerken van een bedrijfsongeval. Ik ben erg tevreden met alle hulp die ik kreeg en raad ze ook zeker aan!

Super geholpen

Ik ben heel goed geholpen, door een zeer ervaren advocaat. Ik beveel hem zeker door aan andere.

• Geholpen door: Jaap Keereweer

Hele goede deskundige hulp op maat en heel makkelijk te benaderen.

In eerste instantie vond ik het allemaal maar lastig en heel eng om een advocaat te benaderen maar eenmaal in contact, bleek dit nergens voor nodig te zijn. De secretaresse en advocaat zijn zeer vriendelijk, meelevend en helpen je met alles tot in de puntjes. Ook het contact was onwijs goed, zelfs in deze coronatijd.

• Geholpen door: Jaap Keereweer

Erg betrokken, volstaat zijn vak

Fijn en deskundig advies. Gemotiveerd om mij te helpen. Duidelijke communicatie over de verwachtingen.

• Geholpen door: Jaap Keereweer

Zeer fijne ervaring in lastige tijd

Waar niemand mijn situatie wilde aannemen, hebben ze bij Keereweer advocate dat wel gedaan. Zij hebben serieus geluisterd en hebben nooit getwijfeld aan mijn situatie.

• Geholpen door: Jaap Keereweer

Perfect, veel eerder naartoe moeten gaan

Iemand die weet hoe het werk. En alles goed voor je regelt.

Persoonlijk en betrokkenheid.

Dhr heer Keereweer en zijn secretaresse Anita Woutersen zijn een goed team. Het zijn écht mensen mensen. Altijd bereid om nog eens het een en ander uit te leggen, wanneer het voor ons niet duidelijk was. Het was zó fijn om beide naast je te hebben staan,in dit proces, wát 6,5 jaar geduurd heeft. Petje af. Zeer kundig en behulpzaam. Met méér dan tevredenheid deze cases afgesloten.

• Geholpen door: Jaap Keereweer

Advocaat zet zich in voor voor de zaak

Goed en vriendelijke zet zijn zinnen op de zaak. Zoekt naar wegen die er zijn.

Over Advocaatscore.nl