Super bedrijf!!

Hele goede ervaringen met van Grinsven. Wij hadden een dakkapel die over 3 kamers moest komen te staan, en hadden wel wat vragen hierover. Ze boden direct aan om te komen kijken en mee te denken. Hierna was het ook geen probleem om de tekening nog een aantal keer aan te passen en te verduidelijken. De montage ploeg waren echt vakmannen, waren op elkaar in gespeeld en wisten wat ze moesten doen. Goede communicatie over de exacte positie van de dakkapel zodat de vensterbank niet te hoog zou zitten. Wij zouden van Grinsven zeker aanbevelen!

Uitstekend bedrijf!

Goede communicatie, gunstige prijzen en uiteindelijk zijn onze dakkapellen en dakraam in nog geen 1 dag geplaatst!

van contact in het begin tot aan afronding van de opdracht was perfect verlopen

Wat een prettige partij om mee te schakelen, dank jongens!

Dakkapel is heel erg netjes opgeleverd.

Van Grinsven heeft het dakkapel netjes opgeleverd. Glas was vertraagd door problemen met de glasleverancier, maar is de volgende avond meteen opgelost. Daarnaast hebben ze mijn eigen bouwmaterialen met de kraan naar binnen gehesen. Wij zijn dus erg tevreden.

Goed werk, zeer tevreden

Zeer aan te raden

Top gedaan. Heel blij mee.

Afspraken werden netjes nagekomen. Er werd goed werk geleverd en alles was volledig na verwachting. Enorm veel ruimte gewonnen dus blij met het resultaat.

Deskundige partij en aardig personeel

Ze hebben met vakmanschap de dakkapel geplaatst. Aardig en goed personeel en denken goed met je mee.

Zeer tevreden!

Na de kijkdag, offerte gemaakt. Met inmeten werdt er goed meegedacht, En zeer vakkundig en snel geplaatst! Kortom vriendelijk , vakkundig personeel en alles goed volgens afspraak! Zeker een aanrader.

In een paar uur een prachtige dakkapel!

Ontzettend blij met mijn keuze voor Van Grinsven. Goede service en vakkundige plaatsing. De zolder is nu nog ruimer en het lichtinval (en uitzicht) geweldig! Bedankt!

het resultaat mag er wezen!!!!

Een dakkapel en dakraam laten plaatsen door van Grinsven dakkapellen. Lang op gewacht en dan is het eindelijk zover. Binnen aanzienlijk korte tijd lag het gehele dak aan de tuinzijde open en werd de prefab dakkapel over het dak gehesen en geplaatst. Dan is zo'n dakraampje aan de voorzijde van het huis, in vergelijking met een dakkapel, een peulenschil. Alles verliep vlotjes en werd netjes afgeleverd. Een halve dag werk maar wat een geweldig uitzicht hebben we nu. We kunnen gaan genieten van veel daglicht en extra loopruimte.

Alles was helemaal prima.

Super goed

Plaatsing in 1 dag. Zorgen dat je thuis bent. En verder nergens omkijken naar. Ideaal perfecte service.

Zeer correct geleverd en geplaatst. Super bevreden

De monteur hebben heel netjes gewerkt. Ook alles opgeruimd. De maten waren ook helemaal goed. De volgende dag al gelijk een flinke bui gehad en alles was, natuurlijk, waterdicht. Heel tevreden.

Uitstekend!

Goeie service, zeer prettig contact met iedereen die ik gesproken heb, keurig gezet binnen een halve dag. Ik zou het iedereen aanraden!

perfeckt

gewoon goed iedereen roept er over.

Snel, goed en een fijne samenwerking.

Van Grinsven heeft ons heel goed geholpen met het ontwerp, de voorbereiding en het plaatsen van de dakkapel. Staat binnen een dag, alsof het altijd al zo geweest is, en geeft een zee van extra ruimte! Plaatsen was een werkdag vervroegd, wat we vergeten waren de communiceren met de timmerman voor de afbouw, waardoor de lading hout en gipsplaten niet door de kraan door het gat kon worden getild, maar door ons via de trap… tip voor de volgende keer bij het verplaatsen van de datum is om even na te vragen wanneer eventueel nog materialen voor de afbouw worden gebracht.

Uitstekend werk

Ik ben heel blij met mn dakkapel. Heel het traject is goed verlopen en de monteurs waren geel vriendelijk en hebben vakwerk afgeleverd

prima werk geleverd

goed overleg gehad voor dat ze begonnen ondanks de regen toch door gegaan netjes alles opgeruimd en mee genomen.

Super fijn

Ze waren erg netjes dachten met je mee en heel vriendelijk

Zeer professionele en klantgerichte service

Vanaf de eerste afspraak in de werkplaats/showroom zijn wij professioneel en klantvriendelijk geholpen. De langere levertijd is op tijd aangegeven bij het samenstellen van het dakkapel. In de week rondom de plaatsing heeft van Grinsven contact opgezocht om de laatste zaken te bespreken. We wisten vooraf hoe de plaatsing van het dakkapel eruit kwam te zien. Hierdoor kwamen wij niet voor verrassingen te staan. Monteurs waren heel vriendelijk en duidelijk. Het dakkapel zat er binnen een dag erop.

Zowel voorbereiding als plaatsing verliepen vlekkeloos!

Van Grinsven heeft me goed geadviseerd over het soort dakkapel dat zou passen. Daarna hebben ze me erg geholpen met het voorbereiden van de vergunningsaanvraag en de voorbereidingen. Bij het plaatsen van de dakkapel werden de werkzaamheden goed uitgelegd en met groot vakmanschap uitgevoerd. Ik ga zeker aan familie en vrienden aanraden om bij hen een dakkapel te halen.

Top service. Netjes en professioneel gewerkt. Hele goede ervaring.

Alles volgens afspraak. Gewoon echt vakmanschap.

Vakmanschap

De wens bestond om een (kleine)dakkapel en dakraam te laten plaatsen. Na een eerste gesprek en rondleiding hadden wij direct een goed gevoel om dit uit te laten voeren. Inmeten en de definitieve keuzes waren vervolgens vlot geregeld. Het plaatsen verliep probleemloos. Dakkapel en raam zijn mooi geplaatst en begin van de middag was alles alweer opgeruimd. Vriendelijke en bekwame mensen. Kan ik van harte aanbevelen.

Fijn bedrijf met een hele goede werkploeg. werkt netjes volgens afspraak en levert goede kwaliteit.

Zeer tevreden.

Zeer tevreden over dakkapel. Prima kwaliteit. Ervaren vakmensen.