Prima werk geleverd!

Precies zo verlopen wat er van tevoren was afgesproken.

Uitstekend, schade lichtkoepel loopt nog , onze assuradeur doet er heel lang over, dit is overigens buiten uw schuld. Zal ongetwijfeld naar tevredenheid worden opgelost.

Super, komen afspraken na, geweldig mooi resultaat!

Zie hierboven

Super bedrijf met aardig en vakbekwaam personeel!

Vanaf offerte, inmeten, order en plaatsen is het een prettige ervaring. De informatie was duidelijk en het resultaat is super. Ook op de dag dat het dakkapel was geplaatst verliep alles prima. Af en toe een gezellig praatje gemaakt bij het nodige en verdiende bakje koffie. Ik ben blij dat ik bij Van Grinsven Dakkapellen terecht ben gekomen!

Netjes gewerkt en alles zoals afgesproken uitgevoerd.

Snel en prima geplaatst

Ondanks het slechte weer hebben de bouwers , zich echt overtroffen. Wisten wat ze deden . En stopte even toen de regen te erg werd, wel veel voorwerk kunnen doen , en niet echt nat binnen. Daarna volgas door gegaan. Om 0800 begonnen en voor 1300 stond hij er al op.

Deskundigheid ten top!

Ontzettend blij met mijn dakkapel! Vriendelijke medewerkers, zeer deskundig! En ze hebben ondanks het slechte weer echt hun best gedaan alles weer netjes achter te laten. En het was nog gezellig ook! Dank je wel!

Super en netjes gewerkt

Ze hebben het echt netjes gedaan. Ben er hele tijd bij geweest ook dingen gevraagd en Ze nemen de tijd om alles zo goed mogelijk en duidelijk uit te leggen. De dakkapel op zich hadden ze echt super mooi gemaakt. Ook het plaatsen er van en het afwerken hadden ze heel netjes gedaan. Onze dakkapel werd wel meteen op de proef gezet door de strom Eunice maar hij staat er nog en waterdicht. Heren, was super gezellig en super werk geleverd. We zijn er echt heel blij mee. Mvg Danielle van schilt en Youri welmers

is netjes en snel geplaatst,

kreeg direct de storm en regen test en geen problemen gehad

Een betrouwbaar bedrijf met vakbekwaam personeel

We zijn zeer tevreden over het plaatsen van 2 dakkapellen en is een echte aanrader.

Zijn zeer tevreden.

Positief

Heel deskundig bedrijf!

Topkwaliteit, netjes werken, professioneel team en op tijd geleverd! Kortom een aanrader.

Fijn bedrijf, dat duidelijk communiceert en goed meedenkt. Personeel is bijzonder vriendelijk en erg behulpzaam Dakkapel is TOP!!!!!!

Zeer tevreden over deze vakmannen. In tegenstelling tot de meeste bouwvakkers die iets komen maken en daarbij iets anders kapot maken, zijn deze mensen voorzichtig met je spullen. Tot dusver heb ik alleen een zwart veegje op mn muur ontdekt, maar dat kan ik misschien wel wegpoetsen of bijtippen. Dakkapel ziet er solide uit. De balken die in het dak zitten worden niet precies op dezelfde hoogte afgezaagd waardoor je een uitdaging hebt om je vensterbank waterpas te krijgen. Toevallig ben ik zelf handig dus dat komt wel goed. Anders zou je er iemand voor moeten inschakelen. Tevens is het volkomen begrijpelijk dat ze geen lijntje trekken met een lineaal om het gat in het dak te maken als je ziet hoe ze te werk gaan. Echter is het wel een puntje waar je rekening mee moet houden tijdens het afwerken. In mijn geval liet ik een dakraam aan de ene kant van het huis plaatsen en het dakkapel aan de andere kant. De gaten in het dak maakt men tegelijk wat voor tocht kan zorgen als het waait en waarbij al het stof door heel je huis komt. Er kwam gelukkig niet veel fijn stof vanaf waar je een week later nog last van hebt. De volgende dag was ons huis weer netjes. Binnen een halve dag was de klus geklaard. Als ik ooit nog een dakkapel neem dan zou ik dit wederom bij van Grinsven doen.

Geweldige service

Al eerder een dakkapel gekocht bij van Grinsven Dakkapellen. Maar de service is nog steeds geweldig. En vriendelijke vakmensen in dienst.

Service en kunde top!

Afspraak = afspraak. Op tijd en keurig afgeleverd en gemonteerd. Aardige monteurs. Heel tevreden!

Kwaliteit uitstekend, goede service

Vervangen van de dakkapel is prima verlopen met een zeer goed resultaat. Advies en informatie over de te maken keuzes en hoe de werkzaamheden verlopen naar volle tevredenheid. Door de beperkte beschikbaarheid van vakmannen en materiaal is de wachttijd meer dan half jaar, dus op tijd contact opnemen is noodzakelijk.

Keurig werk afgeleverd

Goed geholpen bij het maken van keuzes. Alle afspraken goed nagekomen en op de dag van het plaatsen goed gecommuniceerd over de voortgang en keuzes die gemaakt moesten worden bij het plaatsen.

Uitstekend in alle opzichten

Van Grinsven scoort een dikke tien! Vakkundig en eerlijk advies, concurrerende prijs, perfect maatwerk bij het aanpassen van ons spant, alles keurig volgens afspraak en nette, gezellige vaklui over de vloer. Echt super! Bedankt, resultaat is prachtig!

Vanaf de informatie bij de bestelling tot aan het plaatsen van de dakkapel is alles perfect gecommuniceerd en ook verlopen. Goede service en zeer ervaren en deskundige medewerkers!

Heel blij met onze dakkapel!

Supermooie dakkapel en geweldig snel geplaatst door zeer vriendelijke mensen! Wij zijn blij!

Prachtig dakkapel, snel en zeer vakkundig geplaatst

Zeer mooi dakkapel, snel geplaatst door vakmensen, ik heb geen opmerkingen en ben zeer tevreden!!!

Goed gegaan!!

Na wat geklungel van de kraan stond de dakkapel er zo op. Roy en Deef hebben het mooi gemaakt. Tip die ik nog mee wil geven is dat ze iets beter mogen communiceren over levertijd. Voor de rest. Top gedaan mannen.

Top, echt een aanrader

Alles is goed gegaan. Echt een aanrader. Ik snap waarom de wachtlijst zo lang is

Helemaal top!

Super service!