Zeer goede service

Zeer goede begeleiding van informatief gesprek top plaatsing. Je ziet de dakkapellen die daadwerkelijk bij klanten worden geplaatst. Ook bij inmeten wordt er mee gedacht. En aatsing gaat snel, netjes en zorgvuldig. Wij zijn zeer tevreden.

Zeer vakkundige mensen die weten wat ze doen en zeer netjes hun werk uitvoeren en achterlaten.(zeer klantvriendelijk) Daarnaast levert van Grinsven een goede service tegenover de klant.

Fantastisch vakwerk!!!

Mannen waren in de ochtend keurig op tijd aanwezig, vriendelijk en echte vakmannen! Kozijnen van de ramen waren beschadigd dezelfde middag nog vervangen. Top bedrijf en super klantvriendelijk! Een echte aanrader! Fam van Mil

Zeer tevreden over dit vakkundig en klantvriendelijk bedrijf

Zeer vakkundige mensen die de dakkapellen kwamen plaatsen, komen hun afspraken na en ruimen alles netjes op! Zeer tevreden over het resultaat! Ik zou ze zeker aanbevelen.

Ervaren monteurs en een goed product

Vakmensen die weten wat ze doen en meedenken met de klant!

Prachtig resultaat

Voor offerte prima advies wat de mogelijkheden zijn. Daarna goede communicatie via de mail over de offerte, opmeting, planning en plaatsing. Zeer duidelijke uitleg. Zeer vriendelijk personeel. Dakkapel zit er snel op. Goede communicatie tussen kraanmachinist en personeel. Zeer gestructureerd te werk gegaan. Alles wordt netjes opgeruimd en achtergelaten. Kortom heel fijn bedrijf met prachtige kwaliteit dakkapellen . Zeker de ruimte en de prijs waard.

Zo gepiept

Een vroege donkere ochtend in de vrieskou fluitend het dak op om een kapel te plaatsen. Twee kundige vrolijke mannen wisten op een oud krom dak een grote kaarsrechte dakkapel te plaatsen, op te ruimen en een bakje koffie te drinken voor de klok van half twee. Het ziet er prachtig uit en onze zolder is twee keer zo groot geworden. Bedankt.

Beloften meer dan waar gemaakt

Om half acht ' s morgens stonden twee mannen van Van Grinsven Dakkapellen bij ons op de stoep. En 's middags om twee uur vertrokken ze. Dakkapel 1 om 11 uur afgevoerd en dakkapel 2 direct daarna met de hijskraan over het dak heen op zijn plek gezet. Paar uurtjes afwerken. Alles keurig opgeruimd, binnenkant keurig afgetimmerd zodat diezelfde dag de schilder kon beginnen. Duidelijke uitleg over hoe het raam enzo. werkt. Fantastisch, vakmanschap! Zeer aan te bevelen....

Van begin tot eind fijne communicatie en een top resultaat!

Het bezoek aan de werkplaats en het eerste gesprek over de wensen en mogelijkheden was al een goede ervaring. De vervolg gesprekken en hulp gedurende het proces t/m de plaatsing verliep prima. Met als eindresultaat veel extra bruikbare ruimte en meer licht in huis.

Professioneel geplaatst goed materiaal

Voorafgaand aan eerlijk en goed geïnformeerd en rondgeleid door de werkplaats. Op dag van plaatsing netjes gewerkt, super product afgeleverd. Daarna hebben ze zelfs nog opgeruimd.

Zeer tevreden over de kwaliteit van de dakkapel en de plaatsing hiervan.

Zeer tevreden over de kwaliteit van de dakkapel en de plaatsing hiervan.

Fijne samenwerking en prachtige dakkapellen

Inmiddels onze 2e ervaring met Van Grinsven en wederom erg tevreden. Vriendelijk en deskundig personeel. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Geweldige team van kundige monteurs.

Dakkapel en dakraam in pakweg een ochtend gemonteerd. Kundige en professionele werklieden. Geen op of aanmerkingen.

Echte vaklui, super goed op elkaar ingespeeld.

Echte vaklui, super goed op elkaar ingespeeld. Voordat je het door hebt, zit er al een gat in je dak! Fijne vakkundige en vriendelijke mensen.

Professioneel, goede service!

We zijn uitermate tevreden over proces van inmeten, advisering en plaatsing van de dakkapel.

Een goed georganiseerd bedrijf, vriendelijke mensen en kundig.

De dakkapel is door van Grinsven ingemeten, gemaakt en geplaatst. Alles is goed verlopen en wij zijn er zeer tevreden over hoe het allemaal verlopen is.

Tevreden

Van begin van kennismaking tot aan het tekenen van de factuur na het plaatsen. Is alles goed en duidelijk uitgelegd. En is de dakkapel geplaatst en goed afgewerkt.

Niet goed verlopen

Ik ben niet voor 100 % teveden over het werk volgens mij is er teveel gesloopt wat niet nodig was geweest,wat ik daarna door de timmer man heb laten maken en het nodige heeft gekost.

Zeer knap werk en goed op elkaar ingespeelt

Roy en Sander zijn bij ons de dakkapel komen plaatsen. Dit ging zeer goed en profesioneel. Ook de man van de kraan kon lezen en schrijven deze kon de dakkapel direct op zijn plek plaatsten waarbij Roy en sander deze op de mm nauwkeurig vast konden zetten Knap werk heren

Fijne mensen, geen poespas

Top bedrijf, denkt mee, wil het beste leveren. Beantwoorden netjes de vragen die je hebt. Reageren vlot en je kan zo een afspraak maken. Kan je ook gelijk kijken hoe vanalles eruit ziet, binnen en buiten. Vriendelijk en netjes bij t inmeten en het plaatsen.

Vakmanschap is meesterschap

Mijn bezoek aan de showroom annex werkplaats was reden voor mij om te besluiten een prefab dakkapel bij van Grinsven te bestellen. Het produktieproces hadden ze duidelijk onder controle. Na het inmeten werd op de afgesproken datum de dakkapel geplaatst. Een grappig detail vond ik dat de monteurs tijdens hun werkzaamheden een deuntje aan het fluiten waren. Het werk was voor hen blijkbaar een fluitje van een cent! Pas nadat de dakkapel geplaatst en door mij akkoord bevonden was kreeg ik de factuur van het eerder overeengekomen bedrag. Conform afspraak heb ik die direct betaald want: afspraak is afspraak!

Prettig bedrijf

Via de website een offerte aangevraagd. Voordat de offerte werd opgesteld kwam er iemand persoonlijk langs om de situatie te bekijken en alles op te meten. Kort daarna kregen we de offerte en werd er een indicatie gegeven van de plaatsingsdatum. Een maand voor de plaatsingsdatum kregen we per email bericht van de definitieve plaatsingsdatum en de voorbereidingen die we moesten treffen. Alles duidelijk opgesteld. Op de website konden we terugvinden wat we die dag allemaal konden verwachten. De dag zelf waren ze ruim op tijd. Vriendelijk, relaxed en vakkundig personeel. De bouw verliep volgens planning en ze waren op tijd klaar. Alles weer netjes opgeruimd en een korte uitleg gekregen over de screen. Kortom; wij zijn zeer tevreden.

Goede service, kan snel terecht en goed geplaatst.

We konden snel een afspraak maken, plaatsing midden december. Gevraagd naar mogelijkheden om eerder te plaatsen en dat kon, heel fijn! Snelle plaatsing en netjes afgewerkt. Bedankt

Afgelopen week is onze dakkapel naar volle tevredenheid geplaatst. Goed advies bij aankoop, vakmensen die de dakkapel plaatsen en alles netjes achterlaten.

super!

We zijn vakkundig geholpen met het bepalen van onze keuze. Het plaatsen van onze dakkapel (12m) verliep probleemloos en snel. De mannen zijn vriendelijk, waren keurig op tijd en alle rotzooi werd door Van Grinsven netjes afgevoerd. Kortom een aanrader!